FillariGiantHephaElectrobike
Sivu 56 / 257 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 6 46 54 55 56 57 58 66 106 156 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1.651 - 1.680 / 7702

Aihe: Alennusmyynnit

^Kauppaveljillä oli vielä viikko sitten yksi pari 105:n (5600) mustia kahvoja hintaan 55 euroa. Ja juurikin tuota 3/10.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti hemppa Katso viesti
    Kahvat cykloon hakusessa. Vaihtajat on ultegraa, joten 105/ultegra kiinnostaa (3/10). CNC-Bikesta löysin 105er STI ST-5600 setin hintaan 145e (ilman vaijereita). Onko näkynyt jossain parempaa tarjousta?
    Keskiviikkona osui silmiin myöskin samaisessa Kauppa-Veljissä uuden malliset 105:n kahvat vaijereineen valmiiksi kiinni Konan droppitangossa, kaupan päälle tankoteipitkin kiinnitettynä: 99 € "löytökorista". Ilmeisesti purettu valmiiksi kasatusta pyörästä.
    Rule #6 // Free your mind and your legs will follow.

Wigglessä muuten -20% kun tilaa yli 120€:lla. Muutaman päivän vielä. Yli satkun ostoksen ilman postikuluja niin halutessaan.

Hipo takavaihtaja alennuksella (Sram XX 10 Speed Rear Mech):

Tosta hinnasta vielä 10% pois nyt viikonloppuna.

http://www.merlincycles.co.uk/Sale+Section/MTB+Clearance+Section/Sram+XX+10+Speed+Rear+Mech_SRAM-XX-RM.htm

________

Nothing compares to the simple pleasure of a bike ride. ~John F. Kennedy

Lainaus Alkujaan tämän lähetti dirtyrider Katso viesti
    Keskiviikkona osui silmiin myöskin samaisessa Kauppa-Veljissä uuden malliset 105:n kahvat vaijereineen valmiiksi kiinni Konan droppitangossa, kaupan päälle tankoteipitkin kiinnitettynä: 99 € "löytökorista". Ilmeisesti purettu valmiiksi kasatusta pyörästä.
    Kiitos vinkistä, viime viikolla laukesi vasen kahva pyörästä. Kävin noukkimassa tänään kahvat ja tangon mielestäni ihan kohtuuhintaan. Onhan ne hienommat kuin vanhat (5600), ja muotokin oli nopealla kokeilulla parempi. Tanko pitää vain hävittää jonnekin...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Aakoo Katso viesti
    Kiitos vinkistä, viime viikolla laukesi vasen kahva pyörästä. Kävin noukkimassa tänään kahvat ja tangon mielestäni ihan kohtuuhintaan. Onhan ne hienommat kuin vanhat (5600), ja muotokin oli nopealla kokeilulla parempi. Tanko pitää vain hävittää jonnekin...
    Pahus! Pääsen itse vasta huomenna käymään Kauppa-Veljillä, mutta ei taida enää kannattaa. Nopeat syövät jne...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Aakoo Katso viesti
    Prkl. Tänään olin ekana sisällä kun liike avattiin ja juuri noita metsästin, mutta en löytänyt. No, ei voi valittaa kun sai vanhan mallin kahvatkin niin halvalla.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Uomo Katso viesti
    Prkl. Tänään olin ekana sisällä kun liike avattiin ja juuri noita metsästin, mutta en löytänyt. No, ei voi valittaa kun sai vanhan mallin kahvatkin niin halvalla.
    No jäikö sinne mitään kahvoja jäljelle?

^ En nähnyt enää yhtään paria maantiekahvoja. Tiedä sitten jos purkavat lisää pyöriä, niin saattaa tulla.

Onkos näkynyt parempia joustokeula-tarjouksia missään?

Kommenttia Konan alkup. (Marzocchi EXR Pro, 100mm) ja näiden edullisten paremmuudesta (kuljettaja hitaasti mutta varmasti etenevä mies, semmoista retkeilymeininkiä...)? Onhan keulat vuosien varrella kehittyneet, kait.

ennustus:

Olisiko lähitulevaisuudessa aika
    jolloin kaikki vaijerivaihtajat olisivat
    superalennuksessa

Ostaisiko maantiepyörän vasta ensi vuonna?

ainakin shimano (di2 takia)
    " campa ja späm"-iläiset vielä miettivät
    http://yle.fi/elavaarkisto/artikkelit/polkupyorailysta_pitaisi_muodostua_suomalainen_urh eilulaji_102121.html#media=102119

Syncrosin putkiosaa ja muuta hyvällä alella

http://www.bike-discount.de/shop/m53...ufacturer.html

Lainaus Alkujaan tämän lähetti merkeli Katso viesti
    Syncrosin putkiosaa ja muuta hyvällä alella

http://www.bike-discount.de/shop/m53...ufacturer.html
    Tuli tuo flättitanko tilattua toissaviikolla...on kyllä nätti ja 9 grammaa ilmoitettua kevyempi

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Uomo Katso viesti
    ^ En nähnyt enää yhtään paria maantiekahvoja. Tiedä sitten jos purkavat lisää pyöriä, niin saattaa tulla.
    Eipä ollut Veljillä enää kahvoja, mutta kuituinen cc-haarukka löytyi sopuhintaan. 105/Ultegra triplakahvat siis edelleen hakusessa ja vinkkejä otetaan mielellään vastaan..

Törkeen kallis satula enää vaan kalliilla: http://www.zweirad-stadler.com/shop/...ka.html,a21277
    - Heroes are ordinary people in extraordinary situations doing the right thing -

Poikettiin tänään Riihimäen ABC:llä, jossa on myös Trekki-myymälä. Siellä sattui silmään kaikki aluskerrastot -70 %, paitsi jotkut merinovillaiset -50 %. Mukaan tarttui Odlon saumatton aluskerrasto, ylä- ja alaosille jäi hintaa 18 e/kpl, kun normihinta oli 60 e/kpl.. että ihan hyvä diili, sai 120 e kerraston 40 euroon.

Helsingin Itäkeskusksen Bike Planet:ssa kaikki asusteet puoleen hintaan. Tangossa oli ainakin paljon kokoja Mavicin eripituisista ajohousuista. Myös naisille oli hyvin kokoja. Ja olihan siellä Craftin ja Corenkin kuteita.
    Tarvittaessa vaikka taluttaen.

http://www.mhw-bike.com/sale/racing-bike
    aika paljon 2011 pyöriä on alessa jäljellä, postitkin kuuluu hintaan.

Bike-componentsilla näkyi special offer osastolla Brooks B17 narrow olevan 54,95€. Olipa lähellä mennä koriin, mutta ei sittenkään. B15 malli kuitenkin on, mitä ennemmin havitelisin. Tai Swift.
    -

Pyörätarvike Turku, joka toimii Ashiman maahantuojana sekä jälleenmyyjänä, tarjoaa avajaisviikon kunniaksi 2.-8.4 välisenä -15% Ashiman tuotteista. Nyt mm. suositut kevennyslevyt edullisesti, esim. 160mm 85g ja 16,96,- sekä Bikeradarin testeissä ylistetyt SOS-levyjarrupalat 16,96,-. Tuotteet pääset tilamaan alla olevien linkkien kautta ja jälkimmäisestä pääset suoraan verkkokauppaan.

http://pyoratarvike.com/
    http://pyoratarvike.mycashflow.fi/

Rosen sivuilla on kataloogin 30-vuotisen uran kunniaksi kilpailuja, eka on tällä viikolla, toka ensi viikolla ja viimeinen sitten. Ilmeisesti jokaisesta voittaa alennuskoodin, sain -10e, kun ostaa 50e:llä. Sitten siihen liittyy myös jotain muita arvontoja jne. Kaikkiin kolmeen kun osallistuu, saa vielä jonkun pienen lahjan, jos oikein olen ymmärtänyt.
    Mr. X

Lainaus Alkujaan tämän lähetti jojo^^ Katso viesti
    Pyörätarvike Turku...
    Nips...Naps
    Kiitos tiedosta. Levyt ja adapterit tilattu.
    "On parempi olla kahdentoista tuomittavana kuin kuuden kannettavana"

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Pisami Katso viesti
    Kaikkiin kolmeen kun osallistuu, saa vielä jonkun pienen lahjan, jos oikein olen ymmärtänyt.
    Rosen lahjat on parhaita. Minä sain sieltä n. 7 x 10 cm vihreänharmaan kumilaatan, jonka voi laittaa vaikka pöydälle tai lätkäistä ikkunaan. Ehkä paras kumilaatta, mitä minulla on koskaan ollut.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ppikkupe Katso viesti
    Rosen lahjat on parhaita. Minä sain sieltä n. 7 x 10 cm vihreänharmaan kumilaatan, jonka voi laittaa vaikka pöydälle tai lätkäistä ikkunaan. Ehkä paras kumilaatta, mitä minulla on koskaan ollut.
    Ai se on ikkunalätkä! Oon kolme kuukautta ihmetellyt mitä sillä tekis, mutta hyvä että löyty sillekin käyttötarkotus.

Mä kun luulin että se oli konepestävä tuopinalunen.

Vai olisko se R niinkuin Räpätti? Mallia heavy!

Annoin omani kolmevuotiaan poikani leikkeihin. Hänkään ei löytänt sille käyttöä. Tämän täytyy olla varma todiste siitä, että kyseessä todellakin on täysin turha kapistus.

Lasinalusien lisäksi Rosesta saa Löfflerin San Remo -takin edullisesti (70€) jos koko 48 ja punainen väri natsaa, http://fi.rosebikes.eu/tuote/loeffle...emo/aid:233392.

Naisten vastaava (http://fi.rosebikes.eu/tuote/loeffle...emo/aid:307026) samaan hintaan useammassa koossa, väreinä musta ja valkonen.
    vesipossu muokkasi tätä : 03.04.2012 at 22.03 Syy: typo

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ppikkupe Katso viesti
    Mä sain sentään pyöräilytakkini mukana aidon Rosen "jumppakassin", semmoisen päältä avoimen repun, jossa oli sivutaskut kahdelle juomapullolle.

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •