GarminGiantElectrobike
Sivu 8 / 12 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 6 7 8 9 10 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 211 - 240 / 334

Aihe: Gore Bike Wear -ajoasut

Hinta ja JackOjan alennuskoodi pisti nyt kyllä tilaamaan tuolta (siis tgstoresta) Countdown-pöksyt ja Contest-succikset. Jäsen p bonkin armottomasta dissauksesta huolimatta. Nyt sitten vain jännätään kuinka käy.
    "pohjolassa kansa on sen kaamoksensa vanki"

Milliways, ravintola maailmankaikkeuden lopussa
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti orcatri Katso viesti
    Hinta ja JackOjan alennuskoodi pisti nyt kyllä tilaamaan tuolta (siis tgstoresta) Countdown-pöksyt ja Contest-succikset. Jäsen p bonkin armottomasta dissauksesta huolimatta. Nyt sitten vain jännätään kuinka käy.
    Tilasin myös tuolta TG-storesta Countdown AS-pöksyt. Tilauksesta neljän päivän jälkeen tuli viesti:

Lainaus Alkujaan tämän lähetti TGStore
    Your item is currently been processed by our European Dispatch Centre, we will receive this item in our UK warehouse. Once in-stock, your order will be dispatched the same day. We will notify you via email with all the dispatch tracking details.
    TGStoressa näyttää olevan useammanlaisia varastotilanteita, on In Storea ja In Store same day dispachiä...

Kyttäilin tuossa myös ALP-X takkia ja housuja useamman viikon. Varastotilanne näyttää aika nihkeältä eikä sähköpostitiedusteluun ole vastattu reiluun viikkoon. Hämmästyttävää on se, että tuota ALP-X -takkia mocha-värinä oli eräänä aamuna toistakymmentä kappaletta In Stock, mutta iltapäivällä lähes kaikki olivat muuttuneet Out of stock -tilaan!
    Hinnat on kyllä tuolla 20% halvennuksella erinomaisen hyvät. Saksassa vastaavista tuotteista saa maksaa lähes satasen enemmän.

PS: Ylläpito voi oikestaan siirtää nämä TGStoreen liittyvät viestit asianomaiseen säikeeseen.
    Team yöhöpinät

Lentämisen taidon tai oikeastaan niksin voi oppia.
    Kikka on siinä, että oppii paiskautumaan maata kohti osumatta siihen.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti VPR Katso viesti
    Koskahan tulee talvimallistot hyllyyn, huvittais hommata uudet talvitrikoot.
    Nyt näyttää olevan nettikauppojen valikoimissa, seuraavaksi metsästämään hyvää hintaa pöksyistä ilman pehmustetta.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti p bonk Katso viesti
    ^ Kaksi tilausta, varastosaldot näyttävät vaikka mitä ja kun sitten vaihtoa kokeillaan, ei olekaan enää oikeaa kokoa minkään värisenä. Toimitus jonkun Keskimaan (kaiketi Keski-Eurooppa) varastosta Mordoriin Englantiin ja sieltä Suomeen. Ei hyvä. Ostan jatkossa Wiggleltä.
    Olisinpa tämän tiennyt etukäteen, kävi juuri näin että varastosaldo osoitti +20 ja silti toimitukseen näillä näkymin menee kuukausi. Keskimaan varastosta tulee jos tulee. Lupasivat syyskuun ensimmäisellä viikolla mutta noinkohan. Onneksi DealExtremestä tuli päällepantavaa

Olisi tarkoitus tilata tuommoinen goren cosmo takki ja ongelmana on että minkäs kokosen nyt ostan, kun rinnanympärys menee hitusen L-koon puolelle ja taas kädet S-koon puolelle reippaasti. En tiedä mittaanko väärin vai onko mulla tosiaan todella lyhyet kädet, mutta ihan goren kuvan mukaan mittasin kaulasta ranteeeseen.
    Rinnanympärys: 96cm
    Käden pituus: 76cm
    Pituus ja paino: 180cm, 80kg
    ....ZZ....

Lainaus Alkujaan tämän lähetti p bonk Katso viesti
    Mulle menee Goren (talvi)hanskoista koko 10/XXL. Sen vaatii sormien pituus, kämmenen puolesta menisi pienempikin, sillä siitä kohdin hanska jää vähän löysäksi. XL saattaisi olla kämmenestä napakampi, mutta sormien pituus jää sitten vähän vajaaksi, eikä alle mahdu alushanskaa. Alla on vähän mittoja, jos niistä vaikka olisi apua.

Mittoja:
    etusormi kärjestä juureen (kämmeneen): 8 cm
    keskisormi: 9 cm
    peukalo: 6,5 cm (tai 7 -riippuu mittauskohdasta)
    kämmenen pituus ranteesta keskisormen juureen: 11,5 cm
    kämmenen leveys peukalon hangasta (peukalo ei mukana): 9 cm
    käden pituus: 20,5 cm

Useimmiten mulla on hanskoissa ongelmana valmistajasta riippumatta se, että niiden sormet ovat liian lyhyet minulle. Siis pitkä ja kapea käsi.
    Olipa hyvää infoa. Noilla tiedoilla tilasin Goren Power SO hanskat ja koko osui nappiin, kiitos!
    riders of the lost crank arm

Hän on hyvä vain.
    A Gentleman will walk but never run

Lainaus Alkujaan tämän lähetti whelibob Katso viesti
    Olisi tarkoitus tilata tuommoinen goren cosmo takki ja ongelmana on että minkäs kokosen nyt ostan, kun rinnanympärys menee hitusen L-koon puolelle ja taas kädet S-koon puolelle reippaasti. En tiedä mittaanko väärin vai onko mulla tosiaan todella lyhyet kädet, mutta ihan goren kuvan mukaan mittasin kaulasta ranteeeseen.
    Rinnanympärys: 96cm
    Käden pituus: 76cm
    Pituus ja paino: 180cm, 80kg
    Tähän ei näköjään kukaan vastannut. Itse olen aikeissa tilata Oxygen SO takin mahdollisesti L-koossa. Usein takeissa on ongelmana nimenomaan hihan lyhyys pyöräilykäytössä ja siksi vähintään L-koko on tullut ostettua vaikka M menisi muutoin. Tuossa taulukossa hihat vaikuttavat kuitenkin hyvin pitkiltä jo pienessä koossa. Löytyykö porukalta kokemuksia? Onko hihat Goren takeissa vaikuttaneet minkä mittaisilta? Jokin aika sitten sovitin eräässä liikkeessä nimittäin taas Löfflerin Sanremo-takkia ja siinä 50 koon hiha oli törkeän lyhyt ja jopa 54 koon hiha olisi saanut olla pyöräilyasento huomioiden pidempi. 54-koossa Löfflerillä rinnanympäryssuositus on 108 cm eli vastaisi tuon yllä linkitetyn (Goren?) taulukon XXL-kokoa. Se taas lienisi melkoinen purje.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti kauris Katso viesti
    ...Usein takeissa on ongelmana nimenomaan hihan lyhyys pyöräilykäytössä ja siksi vähintään L-koko on tullut ostettua vaikka M menisi muutoin. Tuossa taulukossa hihat vaikuttavat kuitenkin hyvin pitkiltä jo pienessä koossa....
    Sä olet niinkuin mä -eli ongelmatapaus GBW:n mitoittajille- täällä takkipuolellakin

GBW:n hihapituudet on aika hyvät, asia on paremmin hoidossa kuin housupuolella.

Mä ratkaisin aikanaan ongelman niin, että ostin Tool II -takista L-koon. Hihat riittävän pitkät eikä ole mikään purje siltikään. Myöhemmin ostin vielä hyvästä alesta saman takin XL-koossa kun kovimmilla pakkasilla haluaa enepi alle tavaraa.

Oma kokemus myös, että GBW:llä on aika reilun mittaiset hihat. Itsellä mitat 178/72 ja GBW:ltä jopa S-koko istuu takeissa hyvin. Hihoissa reilusti mittaa yli ranteen.
    Johannes
    "I want to ride my bicycle
    I want to ride it where I like"

-Queen

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti
    Sä olet niinkuin mä -eli ongelmatapaus GBW:n mitoittajille- täällä takkipuolellakin

GBW:n hihapituudet on aika hyvät, asia on paremmin hoidossa kuin housupuolella.

Mä ratkaisin aikanaan ongelman niin, että ostin Tool II -takista L-koon. Hihat riittävän pitkät eikä ole mikään purje siltikään. Myöhemmin ostin vielä hyvästä alesta saman takin XL-koossa kun kovimmilla pakkasilla haluaa enepi alle tavaraa.
    Niin tunnun olevan

Taidan nyt tilata ne tightsit Pearl Izumilta koossa XL (jääkööt vähän löysiksi tai palautan jos ovat aivan mahdottomat) ja tuon GBW-Oxygen takin koossa L. Odotan vielä vain ensin bike24:n vastaukset price Guarantee pyyntööni takin osalta kun se oli useamman kympin halvempi toisaalla Saksanmaalla.
    Kiitokset viesteistä JackOja (taas) ja zeizei.

Olisi hakusessa takki syksyksi ja talveksikin leudoimmille keleille. Ajo maastoa ja työmatkaa. B-D:ssa on tarjouksessa tuo Goren Contest windstopperi:
    http://www.bike-discount.de/shop/a76...per-jacke.html

Mitenkähän tuo suoriutuu edellä mainituissa olosuhteissa? Hinta olisi ainakin sopiva tällä hetkellä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti arisaast Katso viesti
    Olisi hakusessa takki syksyksi ja talveksikin leudoimmille keleille. Ajo maastoa ja työmatkaa. B-D:ssa on tarjouksessa tuo Goren Contest windstopperi:
    http://www.bike-discount.de/shop/a76...per-jacke.html

Mitenkähän tuo suoriutuu edellä mainituissa olosuhteissa? Hinta olisi ainakin sopiva tällä hetkellä.
    Varmasti hyvin. Itsellä yksi GBW:n active shell takki ja toimii todella hyvin syksyllä/keväällä ja leudommilla talvikeleilläkin. Tuo AS Windstopper on todella hyvin hengittävä ja tuulta pitävä materiaali. Kylmemmillä talvikeleillä toimii sitten SoftShell windstopperikin hyvin ja on varsinkin maastokäytössä vähän kestävämpi ja joustavampi materiaali.
    Johannes
    "I want to ride my bicycle
    I want to ride it where I like"

-Queen

Lainaus Alkujaan tämän lähetti zeizei Katso viesti
    Varmasti hyvin. Itsellä yksi GBW:n active shell takki ja toimii todella hyvin syksyllä/keväällä ja leudommilla talvikeleilläkin. Tuo AS Windstopper on todella hyvin hengittävä ja tuulta pitävä materiaali. Kylmemmillä talvikeleillä toimii sitten SoftShell windstopperikin hyvin ja on varsinkin maastokäytössä vähän kestävämpi ja joustavampi materiaali.
    Kiitos! Entä miten nuo Goren rotsit asettuvat kokonsa puolesta? Taas kerran joutuu sokkona tilaamaan...

Kiitos! Entä miten nuo Goren rotsit asettuvat kokonsa puolesta?...
    Tässä topicissahan on paljonkin juttua aiheesta. Eikä tätä ole kuin 8 sivua.

Kiitos! Entä miten nuo Goren rotsit asettuvat kokonsa puolesta? Taas kerran joutuu sokkona tilaamaan...
    Goren kokotaulukot pitävät hyvin paikkansa ainakin omalla kohdallani. Mittanauha kouraan ja mittaat rinnan ympäryksen kun takista on kyse. Takeissa näyttää olevan aina 5cm pelivaraa eli jos rinnan ympäryksesi on esim. 95cm niin L sopii varmasti, siinä on vielä pelivaraa 100cm asti. Kannattaa tsekata Wigglen sivuilta myös arvostelut varusteista vaikka et sieltä tilaisikaan, usein arvosteluissa on kommentoitu vaatteiden kokoja.
    riders of the lost crank arm

IncBuff Guest
    Kun tästä kaupungista ei näytä sopivaa takkia löytyvän niin pakko kai tilata.

L vai XL 186cm/75kg heinäseipäälle?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti IncBuff Katso viesti

Sanoisin XL että hihojen ja helman pituus riittää -- minulle sopii GBW:n takeissa L, pituutta on 174.

- Tomi

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tomibert Katso viesti
    Sanoisin XL että hihojen ja helman pituus riittää -- minulle sopii GBW:n takeissa L, pituutta on 174.

- Tomi
    kompataan, itse 186/83, ei vatsaa, pitkät kädet ja selkä, niin XL Tool II on sopivan slim fit

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tomibert Katso viesti
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti dirtyrider Katso viesti
    kompataan, itse 186/83, ei vatsaa, pitkät kädet ja selkä, niin XL Tool II on sopivan slim fit
    Mulla (187cm/77kg) on Tool-takista sekä L että XL. L on mukavan istuva, hihojen pituus riittää juuri sopivasti. XL on hieman väljempi, cycloiluun tuntuu turhan isolta.

Mulla (184/76) on tommonen Tool jacket L-kokoisena ja sopivuus/istuvuus on jotakuinkin täydellinen.

IncBuff Guest
    Mulla on pitkä selkä ja pitkät kädet eli XL kuulostaisi passelilta näiden vinkkien perusteella. Takki tulee maastoiluun ja työmatkailuun, joten pieni väljyys ei haittaa.

Sen verran kuitenkin jäi arveluttamaan että täytynee ennen tilaamista katsoa vielä se viimeinen arpa ja käydä yhdessä paikallisessa josta en välittäisi mitään ostaa, mutta kai se on pienempi paha kuin sopimaton takki.

Mulla on pitkä selkä ja pitkät kädet eli XL kuulostaisi passelilta näiden vinkkien perusteella. Takki tulee maastoiluun ja työmatkailuun, joten pieni väljyys ei haittaa.

Sen verran kuitenkin jäi arveluttamaan että täytynee ennen tilaamista katsoa vielä se viimeinen arpa ja käydä yhdessä paikallisessa josta en välittäisi mitään ostaa, mutta kai se on pienempi paha kuin sopimaton takki.
    Suosittelen etukäteissovitusta taikka varmuutta, että voipi palauttaa; mulla on pitkät kädet ja selkä ja esmes XL-kokoisessa phantom -takissa oli liian lyhyet hihat, vaikka kropan kohdalla oli väljää. Xenon SO XL-koossa oli puolestaan riittävän pitkät hihat, mutta etumus on liian lyhyt maastoajoon.
    Itse tilasin Roselta Tool-takin koossa XL ja XXL ja toivon mukaan palautan vain toisen jahka saapuvat ja pääsen sovittamaan.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti MJH Katso viesti
    Itse tilasin Roselta Tool-takin koossa XL ja XXL ja toivon mukaan palautan vain toisen jahka saapuvat ja pääsen sovittamaan.
    Voithan laittaa ennakkoon jo myynti-ilmoituksen, ja sitten pikaisesti myyt jollekin tarvitsevalle. Ei tarvitse palautella.

IncBuff Guest
    Ostin lopulta Löfflerin takin paikallisesta.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti rjrm Katso viesti
    Voithan laittaa ennakkoon jo myynti-ilmoituksen, ja sitten pikaisesti myyt jollekin tarvitsevalle. Ei tarvitse palautella.
    Lienee vaivattomampaa palauttaa - se kun on tehty niin vaivattomaksi...

Ostin lopulta Löfflerin takin paikallisesta.
    Menee offtopiciksi, mutta mikä takki tarttui mukaan? Meinaan, että jos siinä oli sitten riittävän pitkät hihat, niin voisi toimia mullakin, jos tuo Tool on väärän mallinen.

IncBuff Guest
    Menee offtopiciksi, mutta mikä takki tarttui mukaan? Meinaan, että jos siinä oli sitten riittävän pitkät hihat, niin voisi toimia mullakin, jos tuo Tool on väärän mallinen.
    Tämmönen.

Onko siinä vetoketjullisia tuuletusaukkoja kainaloissa?

IncBuff Guest
    Onko siinä vetoketjullisia tuuletusaukkoja kainaloissa?
    Ei.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •