ElectrobikeHephaGiantFillari
Sivu 127 / 281 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 27 77 117 125 126 127 128 129 137 177 227 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 3.781 - 3.810 / 8418

Aihe: MTB Järvenpää

Onnittelut Arto!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Petterii Katso viesti
    Tulipa insvestoitua lisenssiin täksi vuodeksi. Jospa kävisi ajelemassa ihan maantiekisojakin.
    Hyvä Petteri. Munkin pitäs hommata. Kiinnostais cc SM ja luokkana Elite..

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ARJ Katso viesti
    Muuten meikäläisellä vaihtu tänään sarja. Tästä lähtien sarjana on M40 (jee, vapiskaa kaikki) tulen tekemään kaikkeni (kaikki aika treenataan mikä irti saadaan) että kunto kehittyisi pirun kovaksi tuleviin koitoksiin
    Ukkohan siis käy jo viidettä vuosikymmentä... Onnittelut täältäkin täysille kympeille !!

Paljon onnea Arto!

Oikeestaan sillä ei ole väliä minkä ikänen on. Pääasia että fillari kulkee mallikkaasti. Otetaan nyt vaikka esimerkkinä Tampereelta Izmo.
    Izmon iästä en ole varma, mutta kun näin miten ruutataan kinahmin ensimmäiseen nousuun menemään niin siinä moni "junnu" jäi vain jalkoihin pyörimään.

No tästä on hyvä jatkaa. Parin viikon päästä pitäisi alkaa jo nousta enemmän fillari selkäään ja alkaa ajamaan sitä petteriiiiinkin toitottamaa peeekoota.

Piikoothan on ajettu/hiihdetty jo syksyllä ja talvella. Nythän ruetaan ajamaan tehoja. EixNii???

^^Itse kun olen vähän myöhäisherännäinen tälläisiin kestävyys lajeihin, niin kyllähän tämän jalon maastopyöräily harrastuksen myötä(2,5 v) täs ollaan parhaassa kunnossa kun aikuisiällä oon koskaan ollu. Kyllähän sitä on tullu pelattua sulkista, vähän sählyä, lentistä ja vähän hiihdeltyäkin mut ei tällai piiitkääään ja hartaasti ku fillarilla. Eikä täs mikään valmis oo vielä ollenkaan, vaan ompa tästä hyvä jatkaa.
    Ja onhan tullu samalla nähtyä hienoja maisemia kun tuolla luonnossa on liikuskeltu, mikäs sen mukavampaa.
    Ja nimimerkki unohtu laittaa tonne aiempaan kirjotukseen että : Ensi vuonna samassa sarjassa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Petterii Katso viesti
    Piikoothan on ajettu/hiihdetty jo syksyllä ja talvella. Nythän ruetaan ajamaan tehoja. EixNii???
    Näin on syys/lokakuusta asti sitä harjoitettu on.. Mulla vaan toi tehojen ajo jää vähiin. Kun niitä ei ole.

Onkos huomen aamulla lenkille lähtijöitä? Tänään aamulla keli oli hyvä, mutta näyttäis että illalla ja yöllä satais jotain räntä/lumi seosta.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Tom1 Katso viesti
    Onkos huomen aamulla lenkille lähtijöitä? Tänään aamulla keli oli hyvä, mutta näyttäis että illalla ja yöllä satais jotain räntä/lumi seosta.
    Voin sanoa kun puolitoistatuntia terholaa kiersin että mielestäni tuote oli 100% vesiseosta...

ps. kellään ylimääräisenä maantiepyörään stemmiä luokkaa 90-100mm? Siskonpoijalle laitettiin caad 10/shi 105 ja kannatin 120mm(liian pitkä siis tod näk.)

Kai se on lähdettävä kokeilee joskos nuo polut kantasivat??? Jos polut kantaa tuun maalikaupalle muuten laitan nokan kohti Pakkalan suuntaa pyöräteitä pitkin

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Tom1 Katso viesti
    Kai se on lähdettävä kokeilee joskos nuo polut kantasivat??? Jos polut kantaa tuun maalikaupalle muuten laitan nokan kohti Pakkalan suuntaa pyöräteitä pitkin
    No oliko väkeä? Ei oo ollu häävit olosuhteet taas vime päivinä. Itse kävin pikkumaanteitä ajelemassa. Kun lähdin iltapäivällä, kaikki oli märkää. Kun olin lenkin puolivälissä, irtovesi olikin jo jäätymässä asvaltin pintaan, ja paikka paikoin oli aika liukasta nastattomilla cc-renkailla.
    Me voy en bicicleta, no preguntéis adónde. Busco acaso un encuentro que me ilumine el día.

Katohan ite meinasin ottaa nastat pois. Oli tiet jo aika hyvät. Maastoon sit taas toukokuussa..

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Timbe(r)man Katso viesti
    No oliko väkeä? Ei oo ollu häävit olosuhteet taas vime päivinä. Itse kävin pikkumaanteitä ajelemassa. Kun lähdin iltapäivällä, kaikki oli märkää. Kun olin lenkin puolivälissä, irtovesi olikin jo jäätymässä asvaltin pintaan, ja paikka paikoin oli aika liukasta nastattomilla cc-renkailla.
    Kyllähän siitä kahteen pekkaan lähdettiin polkuja valloittamaan. Polut oli paikoin aika huonossa kunnossa, mutta saatiin jonkinlainen lenkki ajettua. Välillä tunkaten ja välillä ajaen

Ilmoitan tässä vaan kohteliaasti, kun pikkujouluissa oli puhetta uuden ajopaidan hankkimisesta ja taisi seremoniamestari sen homman minulle delegoida, vaikkei itse sellaista työnjakoa muistakaan tehneensä, että mä en nyt tänä keväänä jaksa enkä ehdi paitahommaa hoitaa, kun se liikaa muistuttaa työntekoa, minkä sijasta aion panostaa vapaa-ajalla mieluummin maastopyöräilyyn, jossa edellinenkin paita, joka ei ole läheskään elinkaarensa päässä, vielä palvelee moitteettomasti, mutta jos joku muu epävirallisen porukkamme jäsenistä haluaa paidat järjestää, niin toki minulta saa siihen kuuluvan logon asianmukaisessa tiedostomuodossa.
    Me voy en bicicleta, no preguntéis adónde. Busco acaso un encuentro que me ilumine el día.

Huomenna ei varmaan polut kovin hyvin kanna. Vai onko jollain parempaa tietoa? Pyöräilemään kyllä pitäisi päästä. Maantielenkkiä?

Kohta lähdössä cycloilemaan. Huomenna sama juttu heti vormuloiden jälkeen.

Eilen Nuuksiossa polut kantoivat juuri ja juuri. Yön yli näyttäis kyllä pakastavan, mutta tuskin kerkiää polkuja kovin kovettamaan. Huomenna maalikaupalle kokeilemaan.

^Millaisilla renkuloilla siellä pärjää? Mihin aikaan vormulat huomenna loppuu?

Formulat kurvaa radalle 8:00 joten kisa kait ohi 10:00. Ite laitoin just alle cc kumit. Voisin lähteä mukaan, jos kympin tienoilla lähdetään..

Ajoin juuri 70km nastoilla. Paikoitellen oli mustaa jäätä. Pärjää nappulalla, mutta itse pidän nastat viel huomisen.

Mä voin kyllä lähtee mihin aikaan vaan 0700 -> jälkeen. Tarkoitus ajella 4 h joten klo 10 lähtö on kyllä vähän myöhänen. Laitetaan vormulat videolle.

Sehän kuulostaa suunnitelmalta. Minulla ei näy vormulat, joten en pysty ajoittamaan lähtöä sen mukaan. Puhelinkordinaatio vai lähtö jostain tasan klo nn:nn? Jaa, täytyis vissiin viritellä kurakaaret fillariin. Tai no, mitäs ceeceetä se on, jos ei p*ska lennä naamalle

Päällekkäispostaus... Minullekin sopii paremmin varhaisempi aamu. 0800?

kävin tänään elämäni ekaa kertaa cc-lenkillä. tuloksena yx sisurinvaihto kun tappajasepeli sojotti pystyssä renkaassa. 26 maasturin sisurin laitoin ja hyvin skulas.
    mitäs renkaita cc-konkarit käyttää tähän vuodenaikaan? niin ja mimmosia paineita?

ihan mukavaa hommaa toi cc, tuntuu vaan koko ajan olevan vastatuuli.

Olisko lähtö 0800 vaikka Nummikrouvilta? Lähdetään siitä eteenpäin.

Jokin pieni nappulainen kumi, joka rullaa kivasti. Paineet ihan oman maun mukaan. Ite käytän 2-4bar.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ertsi Katso viesti
    Päällekkäispostaus... Minullekin sopii paremmin varhaisempi aamu. 0800?
    Mulle sopii myös toi 8:00 hyvin. Olisko lähtö Nummikrouvin edestä?

Voi olla mielenkiintoinen harjoitus yrittää päästä tästä Nummikrouville ilman nastoja elossa. Pitäisi varmaan keksiä reitti joka välttää kaikki pyörätiet. Kai sitä maantienlaitaa kuitenkin oli tarkoitus lähteä ajamaan?
    Riding straight ahead in a forward fashion.

Itse saatan, jos jaksan herätä, mennä Chebicillle klo 9 katsomaan, vieläkö maantieukot ajelee, kun ei taida ladutkaan olla kunnossa. Petteri ehkä tietää? Niin että jos joku haluaa tulle sinne. Täytynee lähteä virittelemään lakasuojia pyörään.
    Niin klo 8 on mulla kyllä liian aikaisin, siksi klo 9.
    Viimeksi viikko sitten luikastelin sillä lailla jäätyvällä asvaltilla, että nyt kyllä laitan nastarenkaat, vaikka ne rullaavuudeltaan onkin ihan karmeat.

Chebicille on ainakin merkittävästi helpompi löytää jäätön reitti (erityisesti kun kävin siellä tänään), ja 9 kuulostaa paremmalta kuin 8.
    Riding straight ahead in a forward fashion.

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •