above_forum

Collapse

viimeisin harkintasi?

Collapse
X

• Aika
  • Show
Clear All
new posts
  • järppä

Mun vaihtoehto on lähimmän vuoden sisään vaihtaessa Elisa, joka ei ilmeisesti sekään ole ollut mitenkään huippuhyvä...

Comment

• Iglumies
      vapaajäsen
      • 01/2006
      • 3878

Meniskö taas lumitöihin, vai odottaisko vielä...

Comment

• mk
        Palstajyrä
        • 06/2003
        • 4423

Alkujaan tämän lähetti Iglumies Katso viesti
        Meniskö taas lumitöihin, vai odottaisko vielä...
        kannattaa välillä käydä niin on seuraavalle kerralle vähempi

itse harkitsen kahvin ja teen välillä , kumpaakohan sitä laittais , hmmm
        -- not fast but furious --

Comment

• drop
          Aktiivijäsen
          • 09/2002
          • 2861

Alkujaan tämän lähetti järppä Katso viesti
          Mun vaihtoehto on lähimmän vuoden sisään vaihtaessa Elisa, joka ei ilmeisesti sekään ole ollut mitenkään huippuhyvä...
          Ainakin noudattaa standardeja, eli voit halutessasi käyttää omaa reititintä yms.

Comment

• juminy

Musta toi Ylen viihdepaketti, vaikka onkin vähän pakkosyöttöä hinnoittelumalliltaan, on paras. Melko selkeellä kaulalla. Olen ehkä sairas. No kipeä ainakin. Semmosta tosa harkitsin, että ottaisko veheriästä teetä vai kuivaisko vähän lisää. Kokeillaan sitä teetä.

Comment

• LadySpez

Ostaisko talon vai eikö ostais... ankarassa harkinnassa.

Comment

• Ines

Alkujaan tämän lähetti LadySpez Katso viesti
                kyllä sen vaan "tuntee & tietää " kun se oikea osuu kohdalle...itse tein viimeisimmän päätöksen pihalla ja katsottiin että joo vilkaistaan nyt tuo talokin

Comment

• LadySpez

Alkujaan tämän lähetti Ines Katso viesti
                  kyllä sen vaan "tuntee & tietää " kun se oikea osuu kohdalle...itse tein viimeisimmän päätöksen pihalla ja katsottiin että joo vilkaistaan nyt tuo talokin

Juu, mää kuule luulen, että nyt oikia kohdilleen sattui Hihii! Josko hinta saataisiin kohdilleen, eikä ylläri pylläreitä tulisi

Comment

• Ines

Juu, mää kuule luulen, että nyt oikia kohdilleen sattui Hihii! Josko hinta saataisiin kohdilleen, eikä ylläri pylläreitä tulisi
                    sitten vaan rohkeasti tarjousta tekemään meillä yxi tärkeä pointti oli, että talo on helppo myydä eteenpäin jos haluammekin tuonne kauas pois...eli ei ollut kauan myynnissä ja oli monta halukasta ostajaa... ja ei tolkutonta remonttia

Comment

• juminy

Minä nyt ole mikään neuvomaan kun en ole koskaan ollut tilanteessa, että ihan tosissani omistusasumista olisin edes ajatellut, mutta tämmönen tulee mieleen. Jos Kajaanista harkitset, niin huomioi tarjousta tehdessäsi muuttoliikkeen suunta ja muutosnopeus. Mennyt ei ole tae tulevasta, mutta myös ikäjakaumasta, veroäyristä, velkaantumisesta ja sen suunnasta voi vähän yrittää päätellä. Samoin alueen myyntiajat noin yleisesti kannattanee tarkistaa.

Harkitsen, että ottaisko oikeen toisen hapankorpun ja mukillisen vihreää teetä kun vaste on edelleen ihmeen hyvä. Kuumekaan enää taida olla nousussa.

Comment

• fiber
                        Palstajyrä
                        • 10/2006
                        • 4255

Meillä on harkinnassa jos myisi nykyisen ja ostaisi tilalle kaksi: pieni luukku tältä seudulta ja se varsinainen koti Toscanasta
                        PS. ostajalle kaupan päälle lumikola...
                        10k-kerhon jäsen

Comment

• vema60
                          Aktiivijäsen
                          • 09/2006
                          • 1831

Latujen avausta harkitsin, mutta rupeskin satamaan lisää lunta.
                          Fatless biker

Comment

• BONK

En ole edes harkinnut lumikolasta luopumista. Vastaavasti, harkitsin aamupäiväkahvien keittämistä jos saisi työtehoa nostettua edes hiukan.

Comment

• tempokisu

adelen levy

No mä kaupassa harkitsin Adelen cd:n ostamista, levy "21" oli jo kädessä katselin sitä kappalelistaa.
                              Mutta en ostanut, en mä niistä muista kipaleista tykkää ja kaikki ovat samantyyppisiä, ei huonoja mutta - ei nyt tällä kertaa tullut levyostosta.

Comment

• LadySpez

Talosta tarjous jätetty. Nyt odotetaan vastausta.

Juminy: ihan hyviä asioita mainitsit huomioitavaksi. Tosin nämä ovat sellaisia asioita, joita pyörittelee päivittäisessä työssä. Joten nämä laskettu muiden muuttujien muassa tarjoukseen .

Comment

Working...