Mun vaihtoehto on lähimmän vuoden sisään vaihtaessa Elisa, joka ei ilmeisesti sekään ole ollut mitenkään huippuhyvä...
viimeisin harkintasi?
Collapse
X
-
kannattaa välillä käydä niin on seuraavalle kerralle vähempiAlkujaan tämän lähetti Iglumies Katso viestiMeniskö taas lumitöihin, vai odottaisko vielä...
itse harkitsen kahvin ja teen välillä , kumpaakohan sitä laittais , hmmm
-- not fast but furious --
Comment
-
Ainakin noudattaa standardeja, eli voit halutessasi käyttää omaa reititintä yms.Alkujaan tämän lähetti järppä Katso viestiMun vaihtoehto on lähimmän vuoden sisään vaihtaessa Elisa, joka ei ilmeisesti sekään ole ollut mitenkään huippuhyvä...
Comment
-
kyllä sen vaan "tuntee & tietää " kun se oikea osuu kohdalle...itse tein viimeisimmän päätöksen pihallaAlkujaan tämän lähetti LadySpez Katso viestiOstaisko talon vai eikö ostais... ankarassa harkinnassa.
ja katsottiin että joo vilkaistaan nyt tuo talokin
Comment
-
Alkujaan tämän lähetti Ines Katso viestikyllä sen vaan "tuntee & tietää " kun se oikea osuu kohdalle...itse tein viimeisimmän päätöksen pihalla
ja katsottiin että joo vilkaistaan nyt tuo talokin 
Juu, mää kuule luulen, että nyt oikia kohdilleen sattui
Hihii! Josko hinta saataisiin kohdilleen, eikä ylläri pylläreitä tulisi
Comment
-
sitten vaan rohkeasti tarjousta tekemäänAlkujaan tämän lähetti LadySpez Katso viestiJuu, mää kuule luulen, että nyt oikia kohdilleen sattui
Hihii! Josko hinta saataisiin kohdilleen, eikä ylläri pylläreitä tulisi 
meillä yxi tärkeä pointti oli, että talo on helppo myydä eteenpäin jos haluammekin tuonne kauas pois...eli ei ollut kauan myynnissä ja oli monta halukasta ostajaa... ja ei tolkutonta remonttia
Comment
-
Minä nyt ole mikään neuvomaan kun en ole koskaan ollut tilanteessa, että ihan tosissani omistusasumista olisin edes ajatellut, mutta tämmönen tulee mieleen. Jos Kajaanista harkitset, niin huomioi tarjousta tehdessäsi muuttoliikkeen suunta ja muutosnopeus. Mennyt ei ole tae tulevasta, mutta myös ikäjakaumasta, veroäyristä, velkaantumisesta ja sen suunnasta voi vähän yrittää päätellä. Samoin alueen myyntiajat noin yleisesti kannattanee tarkistaa.Alkujaan tämän lähetti LadySpez Katso viestiOstaisko talon vai eikö ostais... ankarassa harkinnassa.
Harkitsen, että ottaisko oikeen toisen hapankorpun ja mukillisen vihreää teetä kun vaste on edelleen ihmeen hyvä. Kuumekaan enää taida olla nousussa.
Comment
-
Meillä on harkinnassa jos myisi nykyisen ja ostaisi tilalle kaksi: pieni luukku tältä seudulta ja se varsinainen koti ToscanastaAlkujaan tämän lähetti LadySpez Katso viestiOstaisko talon vai eikö ostais... ankarassa harkinnassa.
PS. ostajalle kaupan päälle lumikola...10k-kerhon jäsen
Comment

Comment