Lainaus Alkujaan tämän lähetti Pekka L Katso viesti
Mieletöntä logiikkaa!

Väännänpä rautalankaa: Leikitään että yöuni on 8h. 24 - 8 = 16, ihan huolimatta siitä, missä kohtaa vuorokautta sen 8h nukkuu.
Sitä minäkin, että mitä väliä sillä on missä välissä nukkuu . Eikö tempokisu ole jossain kirjoitellut, että saattaa käydä lenkillä keskellä yötäkin.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti TunkkiPuolikas Katso viesti
Jaaha, seuraavan sukupolven TAISTELIJA joka kipua uhmaten, ilman varpaankynsiä, ja joskus jopa jalkoja taistelee kipua vastaan ja saapuu maailiin alle kolmen tunnin ( Älä Kape edes yritä ymmärtää. Mutta luulen ,että ainakin Pekka tietää mistä on kyse )

Kyllä mä Kape ymmärrän valvomisen jos se tapahtuu naisten takia, mutta roikkua nyt yöllä Fillafoorumilla. Poitsu poitsu
Mitääh !!! Oonks mää siis kässänny tän aivan väärin, ei sit enään ihme ole ettei...

Mää olin käsittän elämässä asioiden tärkeyden, että palstapyöräily pyhimpänä, seuraavana pyöräily ja sitten muu urheilu ja viimeisenä juopottelun jälkeen vasta naiset.

En kyllä ymmärtänytkään tuota stooria, kun pahimmillaa jopa ilman jalkoja

Siksi kirjoitin, että taistelin itseni kotiin, kun ei siittä ajamisesta enään mitään tullut sillä en enään jaksanut oikeen pyörittää kampia. Mutta eteenpäin oli mentävä, jotta se olisi ohi. Sentään vielä pysyin pyörän päällä niin ei tarvinnut olla jalkojen varassa - tuskin kävelemisestä pyörään nojaten olisi tullut sitäkään.