ElectrobikeFillariGiantHepha
Sivu 23 / 220 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 13 21 22 23 24 25 33 73 123 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 661 - 690 / 6586

Aihe: Pahoja Tubeless ongelmia!

  1. #661
    Liittynyt
    07/2009
    Paikkakunta
    Keskuspuiston kylki
    Viestit
    1.771
    ^ ongelmallisissa vanteissa Stanin pitkällä pyöreellä kartiokumilla tiivistyvä venttiili on ollu huolettomin, sillä yleensä
    saa sen reiän umpeen. Katsoitko ettei venan reiän kanteissa ole mitään ylimääräisiä purseita tms?

  2. #662
    jarit Guest
    Orkkis vena oli juuri sellainen kartio mallinen, mutta tuota purse tms töhnää en osannut ottaa huomioon.Vedin vain ylimääräisen teipin kun kuvittelin että se on siitä kiinni. (Stryker on siis tehtaalla teipattu vanne)
    Täytyy tilata muutama vena lisää ja alkaa asentelemaan uudestaan

    EDIT: Uusi venat asennetty ja kiekko saatu voimalla voimasanoilla vuotamattomaksi venan juuresta. Venan reikä on hieman soikea joten venan joutuu vetämään voimalla & pihdeillä kiinni jotta jää vuotamattomaksi.
    Kauppiaan kommentti oli selkeä että "ei ole sallittua tämän hintatason kiekoissa" => takuuseen => Uusi kiekko saapuu huomenna.
    Tämä on niitä pieniä asioita jonka vuoksi asioin mielelläni kotimaisessa kivijalka-liikkeessä, whatever it costs
    jarit muokkasi tätä : 09.02.2012 at 11.33

  3. #663
    Liittynyt
    07/2010
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    2.937
    Onko arvon raati sitä mieltä ettei Schwalben TL-ready renkaita kannata käyttää tubelessina ilman Snakeskiniä?

    Ajattelin laittaa kesäksi oikein rattoisan kevyet renkaat kaksysiin. Jotain tyyliin Racing Ralph/Rocket Ron. Noita vaan ei ole kaposessa 2.1" koossa Snakeskinillä. Menisi sitten 2.25" kokoiseksi Racing Ralphin kohdalla ja Rocke Ronista ei löydy Snakeskin versiota 29" koossa.

    Tämän olisi tietenkin voinut laittaa 29" rengaskeskusteluun, mutta mietin että tuleeko noista Pahoja Tubeless ongelmia?

  4. #664
    Liittynyt
    03/2010
    Viestit
    369
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti kolistelija Katso viesti
    Onko arvon raati sitä mieltä ettei Schwalben TL-ready renkaita kannata käyttää tubelessina ilman Snakeskiniä?

    Ajattelin laittaa kesäksi oikein rattoisan kevyet renkaat kaksysiin. Jotain tyyliin Racing Ralph/Rocket Ron. Noita vaan ei ole kaposessa 2.1" koossa Snakeskinillä. Menisi sitten 2.25" kokoiseksi Racing Ralphin kohdalla ja Rocke Ronista ei löydy Snakeskin versiota 29" koossa.

    Tämän olisi tietenkin voinut laittaa 29" rengaskeskusteluun, mutta mietin että tuleeko noista Pahoja Tubeless ongelmia?
    Litkuttelin juuri tän vuotiset Racing Ralph 2.25" EVOt. Ilma ainakin pysyy sisällä muutaman päivän jumpan jälkeen ihan ok.

  5. #665
    arctic biker Guest

    Rocket Ron Tubeless Ready Spacestar

    Vasiten kävin nuo viimevuotiset kattomassa, ei niissä mitään snakea ainakaan kyljissä lukenut.
    Toimineet litkuilla erinomasesti. nykyisillä pakkaskeleillä enimmäkseen lumisilla teillä pätevät kumit. en voi kesäisiäkään ominaisuuksia moittia. Litkuakin panin kesäkuulla ruhtinaallisen 40 ml. (2.25")
    Ja EVO tietenkin

  6. #666
    Liittynyt
    07/2010
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    2.937
    Kai sitä sitten voisi uskaltaa kokeilla maksimaalista keveyttä laittamalla EVO TL-ready Racing Ralphia koossa 2.25" tai 2.1"/2.25" yhdistelmällä. Ei nuo kyllä mahdottoman hintaisia ole.

  7. #667
    arctic biker Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti kolistelija Katso viesti
    Kai sitä sitten voisi uskaltaa kokeilla maksimaalista keveyttä laittamalla EVO TL-ready Racing Ralphia koossa 2.25" tai 2.1"/2.25" yhdistelmällä. Ei nuo kyllä mahdottoman hintaisia ole.
    Minusta ehdottomasti, tosin runsaalla neljän renkaan kokemuksella... Pari vuotta vanhat Michelin WildgripR;t ihan halpis Fulcrum 5 vanteilla vaati kompuraa ja heiluttelua pikkasen enempi mutta . tiivistyivät sitten hyvin. Jotain 3500 km ajoin noilla kesän aikaan yhteensä, talven tullen Misukat sai sisurit. aattelin että jommat kummat pelaa. Mun maastoissa ja yli-ikämieskuskin huomioiden renkaat
    ei hirveellä rääkillä ole. Kuiten jos nuo täysin paskoja olis niin oisin varmaan huomannut, rengasrikkoja siis nolla. ens kesäkuussa kun ukko taas toivon mukaan ajotimmissä on niin olis kiva kun sais maantierukkiin saman huolettomuuden.

  8. #668
    Liittynyt
    08/2009
    Paikkakunta
    Kuopio
    Viestit
    1.780

  9. #669
    jarit Guest
    Olettaen että renkaissa on sama ilmatilavuus, tuo merkitsee sitä että kun säiliönä käytettävään renkaaseen pumppaa 4bar, niin hanan avaamisen jälkeen siellä on 2bar molemmissa renkaissa. Jos ei noussut vanteelle, niin toistetaan homma, uudestaan ja uudestaan.
    Jotkut teoriat toimii käytännössä, mutta jotkut käytännöt eivät toimi edess teoriassa
    Satasella saa oikean 25L kompuran ja tinkimällä vielä edullisemmin. Se ei ole hintana kuin reilu yksi hyvä pilalle pumpattu ja vuotamaan saatu rengas.

  10. #670
    Liittynyt
    06/2007
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    4.058
    Melkoista värkkäämistä sano. Hyöty sisäkumi+rengasrauta -metodiin lienee marginaalinen. Kompuraa tuolla ei kuitenkaan korvaa. Ja hankalimmat renkaat ovat hankalia kompurankin kanssa.
    Holokki auki ku H. Moilane.

  11. #671
    Liittynyt
    04/2009
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    596
    Vähä niinkun köyhän miehen napsautin...


    Muttamutta, onkohan kansalla kokemuksia miten WTB:n gumekset toimii (ghetto) tubeleksena? Onko käytännössä minkälaisia eroja normaalilla ja TCS kumella vanteelle nousemisen ja ilmojen pitelemisen kanssa?

    Lähinnä kiikarissa olis Bronson(it) 2.3" kokoisena, ja kun noita eri malleja tuntuu olevan niin lähinnä Race ja AM TCS välillä koittanu puntaroida, onko jollakin jopa käytännön havaintoja kyseisten renkuloitten käytännön eroista?
    I'm in a band called 1023MB, we haven't had any Gigs yet...

  12. #672
    jarit Guest
    Olen ajellut wtb weirwolffeilla ja bronsoneilla sekä sisurillisilla että tcs:llä.
    Tcs on paksumpi kylkinen ja oikeasti tiukka nousemaan vanteelle. Se lähtee menemään helposti ja alkaa pitää ilmaa, mutta vaatii fairya reunaan että saa asettumaan oikein ja suoraan vanteelle. Kehät joille olen sovitellut ovat wtb tai dtswiss kiekkoja. En ole saanut näitä hörppäämään vanteen reunasta tyhjäksi edes pahassa kivikossa eli ne toimivat kuten pitääkin.
    Sisuri-mallit ovat kuin mikä muukin sisuri rengas, enkä ole yrittänyt litkuttaa niitä.

  13. #673
    Liittynyt
    01/2006
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    3.902
    Mulla on ilman ongelmia litkutettuna DT EX500:lla stanin nauhalla ja päällä vanhat Weirwolf 2,5 racet.
    DT X1800 omilla teippivirityksillä ja päällä vanhat Wolverine 2,25 racet, eikä niissäkään mitään vikaa ole.
    Kummatkin kumit olivat pyörineet alla toista vuotta sisäkumien kanssa ennen litkutusta ja tiivistyivät ilman ongelmia.
    Mulla on myös Weirwolf 2,3 TCS:t, eikä niissäkään mitään vikaa ole, paitsi melko reipas paino.
    Iglumies muokkasi tätä : 29.02.2012 at 21.02 Syy: selvennys

  14. #674
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Vertti83 Katso viesti
    Vähä niinkun köyhän miehen napsautin...
    Vähän offtopic, mutta tosimiehet nostaa renkaat vanteelle näin:

    http://www.youtube.com/watch?v=K-FEk...eature=related

    Ja sitten vähän sivistyneempi keino:

    http://www.youtube.com/watch?v=rB2a93y59Us

  15. #675
    Liittynyt
    06/2004
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    7.160
    No tubeless-nöösi kyselee, että onkos se niin, että ekan kerran renkaan litkuilla asentamisen jälkeen tiivistyy rengas pysyvästi ns. paremmaksi siten, että saman rengasparin myöhemmän asennuksen yhteydessä rengas on kyljistään ja muutenkin valmiiksi enemmän tai vähemmän täysin tiivis ja litkun tarvemäärä vähäisempi? Eli esim, jos asennan nyt talvirenkaat, kesäksi kesärenkaat ja syksyllä uudelleen samat talvirenkaat on nämä talvinakit valmiiksi jo paremmassa tiiviissä kunnossa ja laitettavalla litkulla enää varaudutaan mahdollisiin kiven, lasin tms. aiheuttamiin pieniin reikiin.

  16. #676
    Liittynyt
    09/2005
    Paikkakunta
    vantaa/havis
    Viestit
    4.264
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti kauris Katso viesti
    No tubeless-nöösi kyselee, että onkos se niin, että ekan kerran renkaan litkuilla asentamisen jälkeen tiivistyy rengas pysyvästi ns. paremmaksi siten, että saman rengasparin myöhemmän asennuksen yhteydessä rengas on kyljistään ja muutenkin valmiiksi enemmän tai vähemmän täysin tiivis ja litkun tarvemäärä vähäisempi? Eli esim, jos asennan nyt talvirenkaat, kesäksi kesärenkaat ja syksyllä uudelleen samat talvirenkaat on nämä talvinakit valmiiksi jo paremmassa tiiviissä kunnossa ja laitettavalla litkulla enää varaudutaan mahdollisiin kiven, lasin tms. aiheuttamiin pieniin reikiin.
    Saattapi olla vaan saattapi olla olematta!
    Huokoset renkaat tavallaan paikkautuu eli pitää paremmin litkujen jälkeen.
    Taas keväällä kun laitat toiset kumit alle,putsaa vanteen ja kumin reunat kunnolla ja lisää litkut sisään vastaisuuden varalle ettei tulisi pieniä vuotoja renkaisiin(niinqu varoiks!)
    ehkä ajoin,ehkä en....

    Pahat sedät 50/60

  17. #677
    Liittynyt
    06/2008
    Paikkakunta
    Kouvola
    Viestit
    3.275
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti kauris Katso viesti
    No tubeless-nöösi kyselee, että onkos se niin, että ekan kerran renkaan litkuilla asentamisen jälkeen tiivistyy rengas pysyvästi ns. paremmaksi siten, että saman rengasparin myöhemmän asennuksen yhteydessä rengas on kyljistään ja muutenkin valmiiksi enemmän tai vähemmän täysin tiivis ja litkun tarvemäärä vähäisempi? Eli esim, jos asennan nyt talvirenkaat, kesäksi kesärenkaat ja syksyllä uudelleen samat talvirenkaat on nämä talvinakit valmiiksi jo paremmassa tiiviissä kunnossa ja laitettavalla litkulla enää varaudutaan mahdollisiin kiven, lasin tms. aiheuttamiin pieniin reikiin.
    Voihan se olla että rakenteen mikroskooppisen pienet reiät tiivistyy (jos sellaisia on olemassa), mutta ainakin omalla kohdalla Maxxis IKONit jotka ei ole sisärenkaattomiksi tarkoitettu vuosivat eniten vanteen ja renkaan reunan välistä. Jos nyt sattuisin ottamaan ne hyllylle niin todennäköisesti puhdistaisin nimenomaan sen rajapinnan eli renkaan reunat ja vanteen, jolloin oltaisiin taas lähellä lähtötilannetta.

  18. #678
    Liittynyt
    05/2004
    Paikkakunta
    pönde
    Viestit
    1.957
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Vertti83 Katso viesti
    Lähinnä kiikarissa olis Bronson(it) 2.3" kokoisena, ja kun noita eri malleja tuntuu olevan niin lähinnä Race ja AM TCS välillä koittanu puntaroida, onko jollakin jopa käytännön havaintoja kyseisten renkuloitten käytännön eroista?
    Bronson Racet nousee vanteelle vaikka jalkapumpulla, ainakin jos on Notubesin kehät. Pitävät ilmaa todella hyvin ja tiivistyivät ihan samantien. En ymmärrä mihin noita TCS:iä tarttee...


  19. #679
    Liittynyt
    04/2009
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    596
    Oukei, eli toiminee ilman TCS:ääkin mun käytössä..

    Vaan mitenkäs on, onko kuinka paljon kertynyt Bronsonit omaavilta kokemuksia miten tuo rengas ylipäänsä toimii etu/takarenkaana erilaisissa maastoissa?
    I'm in a band called 1023MB, we haven't had any Gigs yet...

  20. #680
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti jarit Katso viesti
    Satasella saa oikean 25L kompuran ja tinkimällä vielä edullisemmin. Se ei ole hintana kuin reilu yksi hyvä pilalle pumpattu ja vuotamaan saatu rengas.
    Tai sillä rahalla saa sata hiilihappopatruunaa. Varmaan enemmänkin jos repii jostain paljousalennusta. Ei pidä meteliä, ei tarvi sähköä, erinomainen varastoitavuus, toimii myös tien päällä, ja pamauttanee kumin paikalleen yhtä hyvin kuin leikkikalukompura.

    Käytän arviolta 5 patruunaa vuodessa, aina jos gettotubeless ei kymmenessä sekunnissa nouse pumpulla vanteelle. Siinä on satasen kompura joka toimii 20 vuotta.

    Onko se jo "huijausta" kun on liian helppoa ja puhdasta, en tiedä. Kertakäyttöiset patruunat saattaa tuntua pahalta ekohipin kämmenellä, mutta ei varmaan ihan hiilijalanjäljetöntä ole kompuroiden valmistaminenkaan.

  21. #681
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti kolistelija Katso viesti
    Onko arvon raati sitä mieltä ettei Schwalben TL-ready renkaita kannata käyttää tubelessina ilman Snakeskiniä?
    Riippuu miten ajaa. Itellä kestää edessä kaikki kumit niin kauan kun kuviota on jäljellä, takana kestää ohutkylkiset kumit tubelessina noin 10-30 lenkkiä, kunnes kyljestä tulee ilmat pihalle. Se kylkien rikkoutuminen ei koskaan korjaannu litkulla, vaan edessä on ikävän sottainen sisäkumitalkoo lenkillä ja kotona.

    Oon laitellut Protection ja SnakeSkin malleja taakse viime aikoina, mutta kyllä se jäykkä kylki tuntuu yllättävän selvästi rullauksessa ja ajotuntumassa.

  22. #682
    Liittynyt
    06/2004
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    7.160
    Noniin tubeless-neitsyys korkattu. Asensin flow:n kehille 2.35 leveet ice spikerit ilman litkuja. Hyvin näyttävät pitävän ilmaa. Tosin toinen rengas ei noussut jalkapumpulla vaan vaati paineilmaa. Koitan pärjääkö tän lopun talvirengaskauden ilman litkua ja laitan litkut vasta sitten kesärenkaisiin siirtyessäni.

    Mutta mitäs arvon raati on mieltä tästä vielä ajamattomasta ice spikerin renkaan kyljestä, josta puuttuu jonkin verran ulointa kumikerrosta? Veikkaan ettei ole mikään ongelma vaan lähinnä kosmettinen. Laitoin reklamaation kuvan kanssa kuitenkin myyjälle eli bike-discountille. Eivät ole vielä ehtineet vastata ja en oikein viitsi alkaa tekemään sisäänajoa ennen kuin vastaavat jos vaikka haluavat kumin takaisin. Elättelen toiveita, että lähettävät vain uuden vaatimatta vanhaa takaisin tai sitten antavat renkaan hintaisen lahjakortin tms.

    http://ep1.pinkbike.org/p4pb7782040/p4pb7782040.jpg
    kauris muokkasi tätä : 02.03.2012 at 18.04 Syy: kirjoitusasu

  23. #683
    Liittynyt
    07/2010
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    2.937
    Tarkoittanet Ice Spiker Pro:ta? Tuota kokoa ei taida tavallisesta löytyä. Vaikkaan kuitenkin ettei niissä ole ilmaa enää huomenna...

  24. #684
    Liittynyt
    06/2004
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    7.160
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti kolistelija Katso viesti
    Tarkoittanet Ice Spiker Pro:ta? Tuota kokoa ei taida tavallisesta löytyä. Vaikkaan kuitenkin ettei niissä ole ilmaa enää huomenna...
    Joo Pro-malli toki.

    Piti tässä muutenkin kommentoida vähän Kolistelijan viestiin liittyen saapuneita kuutta rengasta siinä mielessä, että ainut selvästi ohuemmalta makkarankuorelta vaikuttanut oli Schwalben Rocket Ron ilman Snakeskinejä. Muut seisovat esim. muodossaan pystyssä lattiialla seinää vasten ilman vanteen tukea. Kai nuo siltikin ilmaa pitävät kun tubeless readyjä ovat mutta mitään osumaa kivikossa eivät paljoa kestäne. Muut renkaat olivat Ice spikerien lisäksi Racing Ralph 2.2 snakeskinillä, Muddy Mary 2.35 vertstar Snakeskin ja Hans Damph evo 2.35 trailstar.

    edit: edelleen ilmat tallella
    kauris muokkasi tätä : 03.03.2012 at 17.58

  25. #685
    visnen Guest
    En saa millään WTB Bronson TCS rengasta vanteelle kun ZTR Flow vanteella on Hopen vihreä vannenauha ja Joe's tubeless rim strip. Lähtee sormista iho irti ja rengas ei kyllä anna yhtään periksi kun rengasta on noin 10 cm pätkä vanteen ulkopuolella, siihen siis tyssää, ei auta yhtään saippuavesikään. Pelkällä Hopen vannenauhalla rengas menee vanteelle suht kivuttomasti. Voisihan sitä koittaa korvaamalla Hopen nauha ilmastointiteipillä tai sitten ostaa ihan Stanin keltaista teippiä ja irtoventtiilit, mutta rahaa palaa silloin 30 €. Koitan huomenna vielä normaaleja WTB Weirwolfeja.

  26. #686
    Liittynyt
    09/1999
    Paikkakunta
    Uantaa
    Viestit
    10.328
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti visnen Katso viesti
    En saa millään WTB Bronson TCS rengasta vanteelle kun ZTR Flow vanteella on Hopen vihreä vannenauha ja Joe's tubeless rim strip.
    Miksi siellä vanteella pitäisi olla noin paljon tavaraa varsinkin kun Stanin vanteissa on muutenkin matala reuna? Pelkkä teippi riittää.

  27. #687
    visnen Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti marco1 Katso viesti
    Miksi siellä vanteella pitäisi olla noin paljon tavaraa varsinkin kun Stanin vanteissa on muutenkin matala reuna? Pelkkä teippi riittää.
    Ainakin asennusohjeissa sanotaan, että ensiksi vanteelle laitetaan normaalia vanneteippiä, jonka päälle asennetaan kuminen rim strip.

  28. #688
    Liittynyt
    06/2004
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    7.160
    Stanin kehille mun viimepäivien ohjeiden lukemisella riittää pelkkä teippi, jos se on stanin keltainen tai vastaava tiivistävä teippi. Tavallinen vannenauha ei toki riitä. Mutta taas edellytyksenä on toki se venttiili, jota sulla ei kai ollut hankittuna.

    edit:
    tässä no tubesin sivuilta:

    Yellow Spoke Tape Instructions

    The ZTR rims ar fully compatible with the yellow tape and valve method for tubeless use.
    Most riders elect to use the thin 5g yellow spoke tape and no rim strip. All wheelsets built by NoTubes will have the yellow tape and valve installed as standard practice. The tape and valve method creates a lighter wheelset and the rim design will allow you to run extremely low pressures with very little or no burping.

    Note: This rim has a small inner valve stem hole to allow use with the small 5g valve stem in conjunction with the 21mm yellow tape. If you are using a UST tire don't use the rim strip, use only the yellow tape

    Ja jos kyse ei ole ust renkaasta ja ilmeisesti muutoinkin (tulevien reikien varalle) litkut vielä lisäksi kehiin, niin tiiviys ja kestävyys on kohdillaan.

  29. #689
    Liittynyt
    06/2004
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    7.160
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti kauris Katso viesti
    Mutta mitäs arvon raati on mieltä tästä vielä ajamattomasta ice spikerin renkaan kyljestä, josta puuttuu jonkin verran ulointa kumikerrosta? Veikkaan ettei ole mikään ongelma vaan lähinnä kosmettinen. Laitoin reklamaation kuvan kanssa kuitenkin myyjälle eli bike-discountille. Eivät ole vielä ehtineet vastata ja en oikein viitsi alkaa tekemään sisäänajoa ennen kuin vastaavat jos vaikka haluavat kumin takaisin. Elättelen toiveita, että lähettävät vain uuden vaatimatta vanhaa takaisin tai sitten antavat renkaan hintaisen lahjakortin tms.
    http://ep1.pinkbike.org/p4pb7782040/p4pb7782040.jpg
    Päivitystä tähän. Sopisi tosin paremmin kaupat-osion alle. Bike-discount ehdotti 10 % alennusta, koska postikulut ovat kalliita. Vastasin, että 10 % alennusta tilauksen kokonaissumasta eli 310 eurosta on ok. Siihen sitten vastasivat tarkoittaneensa 10 % alennusta yhdestä ice spikerista eli 5,49 euroa. hoh-hoijaa. Huomautin uudessa vastauksessani, että olisihan minulla oikeus palauttaa heidän kustannuksellaan rengas takaisin ja he joutuisivat lähettämään uuden renkaan jälleen omalla kustannuksellaan minulle, jolloin kustannukset olisivat huomattavat. Ehdotetun 5,5 euroksen korvauksen sanoin olevan liian pieni vaikkakin rengas saattaa olla yhtä hyvä kuin "ehjä" mutta koska sitä ei voi tietää, niin kohtuullinen hyvitys olisi asiallista. Ehdotin, että antavat vaihtoehtoisesti 30 euron promokoodin seuraavaan tilaukseeni mutta että sen on oltava voimassa useamman kuukauden. Katsotaan miten vastavaat.

    edit: Eivät edelleenkään ymmärtäneet miksi minulle pitäisi antaa alennusta enemmän uin 5 euroa renkaan vauriosta. Vastasin että minkäs minä tässä sitten enää voin ja sanoin ottavani yhteyttä mikäli rengas alkaa vuotaa tms. kyseisestä kohdasta. Vähän olisi tehnyt mieli lisäksi heille kertoa (ja linkittää tänne) Suomessa olevan käytännössä vain yhden erittäin suositun pyöräilyaiheisen keskustelupalstan ja että tästäkin reklamaation kulusta voi lukea sieltä...
    kauris muokkasi tätä : 06.03.2012 at 17.06

  30. #690
    Onkos noiden litku merkkien välillä miten suuria eroja? Tulossa Roval E5 kehille Racing Ralph 2.25" EVO tl ready kumit.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •