GiantHephaGarminElectrobike
Sivu 37 / 115 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 27 35 36 37 38 39 47 87 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1.081 - 1.110 / 3437

Aihe: Kuka ajoi silloin siellä?

Kuka tuli vastaan Hämeenlinnassa 10-tiellä, tuossa kohtaa noin klo 18:40 http://maps.google.fi/maps?q=h%C3%A4...linna&t=m&z=14

Tuntomerkkejä, sulla oli kirkkaat ajolasit (sekä ilmeisesti maantiepyörä alla) ja hyvä tahti siihen ylämäkeen mitä mä laskin alas.. itellä oli tuplana riistovalot crossarin tangossa sekä heijastinliivi päällä sekä samasta kankaasta tehty viimasuoja kypärän päällä.
    jartsuli muokkasi tätä : 29.11.2011 at 20.49
    "Ainoa treeni mitä kadut on se, jota et tehnyt." -Michael Jordan

Lainaus Alkujaan tämän lähetti jartsuli Katso viesti
    Kuka tuli vastaan Hämeenlinnassa 10-tiellä, tuossa kohtaa noin klo 18:40 http://maps.google.fi/maps?q=h%C3%A4...linna&t=m&z=14

Tuntomerkkejä, sulla oli kirkkaat ajolasit (sekä ilmeisesti maantiepyörä alla) ja hyvä tahti siihen ylämäkeen mitä mä laskin alas.. itellä oli tuplana riistovalot crossarin tangossa sekä heijastinliivi päällä sekä samasta kankaasta tehty viimasuoja kypärän päällä.
    Täytynee tunnustaa, lenkin loppuvaiheet oli päällä. Crossarilla tulin vastaan ja lenkkiä oli takana vajaa parituntinen. Mä melkein sokaistuin sun valoista ja meni aika kauan, ennen kuin selvisi, että vastaan tulee fillari.
    http://ollimiettinen.blogspot.com/
    Tarinaa urheilijan elämästä, kisoista, harjoittelusta ja tietenkin fillareista.

Pyörämatkailija Turussa kesällä !

Nyt tulee utelu pikkasen viiveellä. Kuka olit Sinä vaalea tuulahdus, joka hymyillen tervehdit meitä kahta pyöräreissuilijaa Turun rautatieaseman edessä suojatietä ylitettäessä. Ajankohta oli melko varmasti 11.8.2011. Pyöräreissulla taisit olla myös, koska fillarissasi oli kiinni perävaunu. Olin juuri saattamassa kipeäksi tullutta kaveriani maitojunaan kotia kohti. Siitä sitten lähdin jatkamaan itsekseni puoli suomea takaisin kotiin. Mihin suuntaan sinun tie vei?

Olikohan foorumilaisia eilen, ennen Raisionlahtea tuli vastaan mies ja sanoi että tie poikki, meri tulvinut tehokkaasti tielle. Mulla kun on kolmipyörä niin en lähtenyt sitä raijaamaan ajoradan varteen. Juteltiin siinä hyvä tovi aiheesta pyöräily talvella. Mies jatko Naantaliin ja mä yritin päästä takas kotiin Raisioon, piti kiertää mutkan kautta mut pääsin lopulta.

Kukas morjensti mua tänään nupurissa nuuksiontien risteyksen lähellä? Cyclolla olit sinäkin liikkeellä, ajoit pyörätiellä länteen päin kun minä väänsin maantien puolella kohti itää. Huomasin tervehdyksen viime tipassa. Entäs kuka prkl sokaisi minut hetken kuluttua eli noin klo 19:30 kypärävalollaan finnoontien pyörätiellä? Punainen ajotakki näytti olevan kun valosaasteesta toivuttuani katsoin taaksepäin. Sulla oli tangossakin valo, joten miksi helvetissä pidit kypärävaloakin päällä hyvin valaistulla väylällä?

Joku muukin urhoollinen oli lähtenyt lenkille vesi- ja räntäsateeseen. Poljit tietä pitkin klo 15.30 Sepänkylässä Kauniaisista päin kohti Turunväylän ylitystä. Minä tyydyin KLV-ajeluun. Ajovarustus näytti siinä pimeydessä menevän urheilulliselta. Suht märkä lenkki tuli tehtyä.

Kukas tuli vastaan siinä 12 korvilla? Ajoitte alas mäkeä Myllypuron sillalta alas Herttoniemen ulkoilualueella (siis se mäki jossa on erikseen varoitus, että vaarallinen lasku). Edellä ajavalla oli oranssi kypärä (Rabobank vai Euskaltel) ja CC pyörät oli mustia tai tummia, tähän vuoden aikaa ei ees päivälllä nää kunnolla. Mulla punainen kypärä ja punainen Konan CC, jolla pyörittelin hiljaksiin mäkeä ylös pienellä vauhdilla kotiin päin.

joku ajoi klo 17:40 Rautatientorilta ensin edelläni, Pasilaan tultaessa jäljessäni Pasilan aseman alittavalle tunnelille saakka, josta itse jatkoin Länsi-Pasilaan. Minulla Night Vision keltainen takki selän vilkkuvalolla, fillarilaukku + sählymaila selässä. Aika harva ajaa yli 35 km/h Helsingissä.

^ Olisikohan vilkkuvalo ajanut kauheaan apinanraivoon ja yritti murhanhimoisesti saada kiinni?

Tähän aikaan vuodesta on ikävä beesata, kun saa kaivaa tappajasepeliä hampaiden väleistä

Tänään yritin ajaa Espoossa Turuntiellä klo 15-16 välillä kiinni henkilöä, jonka kulkine näytti kauempaa Haro Marylta. Tosin normaalisetupista poiketen droppitangolla ja lokasuojilla varustettuna. Juuri kun olin saamassa kiinni käännyit Auroran suuntaan ja itsellä matka jatkui Bemböleä kohti. Lähinnä olisi kiinnostanut nähdä fillari lähempää kun itselläkin on Mary ja olen usein ajatellut kokeilla droppistongaa. Joten jos tunnistit itsesi niin laita ihmeessä kuvaa fillarista vaikka Mary-lankaan.

Mirkku21 Guest

Ensiapua Espoon Bembölessä!

Hei sinä kilpapyöräilyvaatteisiin pukeutunut pyörälijä olitko elvyttämässä sairaskohtauksen saanutta isääni Espoon Bembölen ST1 huoltoasemalla sunnuntaina 24.7.11 noin klo 14?

Isäni Risto selviytyi tehokkaan ensiavun ansiosta! Haluaisimme kiittää sinua. Jos olet kyseinen henkilö tai tunnet hänet niin voitteko ottaa yhteyttä minuun.

Ystävällisin terveisin,
    Mirva
    p.0407376650

Kuka eteni tänään vauhdikkaasti Hämeentien ajorataa, Arabian kauppakeskuksen kohdalla, noin klo 16.30-17.00 välillä valko-punaisella Ridley X-Firellä? Nimimerkki sporapysäkillä ihmetellyt.

Ketkähän mahtaa käydä aika usein tampereella Ullan grillillä aina aamukahdeksan aikaan? Tänäänkin oli kaksi villaria ja herrat siinä..

Maanantaina iltapäivällä tuli Turussa Kaskentien ja Uudenmaantien risteyksen lähettyvillä vastaan tadpoletrike. Enpä ole aikaisemmin törmännyt liikenteessä kuin kakspyöräiseen nojakkiin. Mahtoiko vastaantullut olla peräti scorpion? Oli jo pimeää joten en ehtinyt kauheesti nähdä. Oli varmaan hauskan näköistä kun kaksi samantyylistä ohittivat toisensa .

Hyvinkään Sveitsin laskettelupyhätön takana jäljitin läskipyörää, jonka tassun painaumassa oli nappuloita nuolen muodossa. Oliko jäsen MtM asialla vai mahd. joku muu foorumilainen? Varmasti kivaa oli ollut, sillä pienimmätkin polut oli koluttu. Itse olin ajelemassa laskettelupyhättöön kuvailemaan blogiin BikePacking-varusteltua pyörää.
    Size is a matter of preference - http://pienetpyorat.blogspot.com

Lainaus Alkujaan tämän lähetti TaitettaVille Katso viesti
    Hyvinkään Sveitsin laskettelupyhätön takana jäljitin läskipyörää, jonka tassun painaumassa oli nappuloita nuolen muodossa. Oliko jäsen MtM asialla vai mahd. joku muu foorumilainen? Varmasti kivaa oli ollut, sillä pienimmätkin polut oli koluttu. Itse olin ajelemassa laskettelupyhättöön kuvailemaan blogiin BikePacking-varusteltua pyörää.
    Tänään ajelin aamupäivällä Puksulla™ niillä nurkilla. Renkaina Endomorphit joissa on tosiaan nuolen muotoisia nappuloita.

Kukahan se tänään ajeli valkoisella Feltillä kirkkaankeltainen huomioliivi yllään Ylästöntien kelviä itään noin kello 1100? Muuten meni hyvin mutta kun etelään valuva autoilija pysäytti ajoneuvonsa kärkikolmion taakse Pakkalan Puistotielle (niinkuin autokouluissa opetetaan) niin mitä se tämä pyöräilijä tekee - pysäyttää fillarinsa ja viittoo autoilijat menemään ensin.
    Turha kainostelu on ihan turhaa.
    Kyllä Suomessa pitäisi jokaiselle olla oma liikenne

Tänään tuli musta Canyomiinimaasturi vastaan Vanhalla Porvoontiellä. Voimia uupuneen näköiselle kuskille.

Kukahan ajeli tänään Muklukilla Herttoniemessä Ylävitoseen päin niin täpinöissään että meinasi tulla volkkariin keulakoristeeksi? Tarkkuutta näillä keleillä!

Taisin olla mää mulk**a hertsikassa tänään. Punaista takkia oli mulla päällä. Pahoitteluni!

Volkkarissa taisi olla vasemman puolen eteenpäinnäkyvät vilkut hajalla. Ryhmittyminen ja vauhdin hidastaminen risteykseen paljasti kuitenkin kääntymisaikeet ja uskaltauduin jarruttamatta risteykseen.

ensi kerralla lupaan olla varovaisempi!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti pötkö Katso viesti
    Taisin olla mää mulk**a hertsikassa tänään. Punaista takkia oli mulla päällä. Pahoitteluni!

Volkkarissa taisi olla vasemman puolen eteenpäinnäkyvät vilkut hajalla. Ryhmittyminen ja vauhdin hidastaminen risteykseen paljasti kuitenkin kääntymisaikeet ja uskaltauduin jarruttamatta risteykseen.

ensi kerralla lupaan olla varovaisempi!
    Eipä hätiä, olen tottunut ottamaan tuossa risteyksessä varovasti kun kukaan ei tunnu arvaavan että sieltä shelliltä päin tulee autoja. Muutenkin se pätkä on hanurista kun sen autokaupan romuja pitkin poikin sitä kujaa. Tarkoitus oli ite asiassa mennä suoraan mutta en kehdannut lähteä perässä ajelemaan vaikka aika lujaa menitkin

Kuka meinaa reenata tosissaan Klaukkalassa nyt talvella? Meinaan maanantaina postissa käydessäni bongasin lattialla noutoa odottavan jonkun Eliten trainerin tehdaspaketissaan! Joku kurja siis tilannut sisäharjoittelulaitteen!! "Mitään en oo reenannu..." mut kuitenkin tuolla Elitellä sisällä viiden tunnin peekoota vetänyt läpi talven!! Tämmösille ajokoirille heti porttikielto Klaukkalan jo legendaarisen (nopeasti loppuneille) yhteislenkeille jos ne joskus taas saatas käyntiin uudelleen...

Kohtalaisen hevistä ajokelistä huolimatta, aamulla n. 8.30 aikaan Pasilassa joku puski vastaan lastenkuljetuskärry (+muksu) perässään. Siinäpä isän mallia ja asennetta muillekin.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti polkadot Katso viesti
    joku puski vastaan lastenkuljetuskärry (+muksu)
    Muksulla?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti VesaP Katso viesti
    Kuka meinaa reenata tosissaan Klaukkalassa nyt talvella? Meinaan maanantaina postissa käydessäni bongasin lattialla noutoa odottavan jonkun Eliten trainerin tehdaspaketissaan! Joku kurja siis tilannut sisäharjoittelulaitteen!! "Mitään en oo reenannu..." mut kuitenkin tuolla Elitellä sisällä viiden tunnin peekoota vetänyt läpi talven!! Tämmösille ajokoirille heti porttikielto Klaukkalan jo legendaarisen (nopeasti loppuneille) yhteislenkeille jos ne joskus taas saatas käyntiin uudelleen...
    Kuka hullu treenaa sisällä nyt kun ulkona on extravastus-treenikelit parhaimmillaan!
    Anyone can do any amount of work provided it isn't the work she is supposed to be doing at the moment.

Tiistai aamulla (n. klo 08) tuli joku vastaan läskipyörällä Meilahdentiellä, siinä sillan kohdalla. Pyörä saattoi olla Mukluk, vaikea nähdä siinä säässä ja ilman laseja. Koirakin veti eri suuntaan. Mutta hieno nähdä että noita alkaa olla ihmisillä työ-/koulumatkoilla..varmaan kätevä Suomen talvessa..

JuusoH. Guest
    Ketkäs ajoivatkaan tällä viikolla luultavasti keskiviikkoiltana Karakallio/Viherlaakso alueella Espoossa? Kolmen hengen porukka, jokaisella kunnon lamput, ainakin yksi cyclokrossari ja yhdellä oli erittäin vakuuttavaa kaliiperia olevat renkaat.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JuusoH. Katso viesti
    Ketkäs ajoivatkaan tällä viikolla luultavasti keskiviikkoiltana Karakallio/Viherlaakso alueella Espoossa? Kolmen hengen porukka, jokaisella kunnon lamput, ainakin yksi cyclokrossari ja yhdellä oli erittäin vakuuttavaa kaliiperia olevat renkaat.
    http://www.fillarifoorumi.fi/forum/s...32#post1767432

Lainaus Alkujaan tämän lähetti gallodepelea Katso viesti
    Tiistai aamulla (n. klo 08) tuli joku vastaan läskipyörällä Meilahdentiellä, siinä sillan kohdalla. Pyörä saattoi olla Mukluk, vaikea nähdä siinä säässä ja ilman laseja. Koirakin veti eri suuntaan. Mutta hieno nähdä että noita alkaa olla ihmisillä työ-/koulumatkoilla..varmaan kätevä Suomen talvessa..
    Aika ja paikka täsmää meikäläiseen.
    Pinna löystyy kun ketju kiristyy.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •