GarminHephaElectrobikeGiant
Sivu 35 / 48 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 25 33 34 35 36 37 45 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1.021 - 1.050 / 1432

Aihe: Seuraava hankintasi?

Talvihanskaostoksille myöskin ja lähinnä lobsterien kanssa käytettävia alushanskoja näin enshätiin, jotta tarkenis edes pikkupakkasilla käsien osalta
    germannilandiasta myöhemmin tarvikepuolelta tuubia, pullotelinettä, voimansiirron osaa yms. , aina sitä "jotain pientä tarvii"
    -- not fast but furious --

Surlyyn valot notta näkee sitten minne ajaa.

Olen tässä henkisesti päättänyt, että kunniakkaasti minua kolmetoista vuotta palvelleet laskettelumonot saavat tehdä tilaa seuraajilleen. On vaan helpommin sanottu kuin tehty. Parilla kolmella viime käynnillä urheilukaupoissa olen sovittanut yhteensä ehkä viittätoista eri monoa, eikä vielä ole oikein valaistunut edes, että minkätyyppistä monoa haluaisin. Viimeiset kohta kolmekymmentä vuotta on menty aika puhtailla kisamonoilla, nyt voisi olla ehkä aika vahtaa vähän mukavanpaan, eikä välineiden keventyminenkään haittaisi, mutta tarkkuudesta en ole valmis tinkimään kovin paljon. Mulla on oikeesti vaikeuksia ymmärtää mistä pipopäiset myyjäpojat edes puhuu. Veikkaan, että setä pärjäisi vielä aika hyvin missä seurassa tahansa, mutta yhteistä kieltä ei ole..
    Ilo ilman pyörää on teeskentelyä..

^Hyvistä lasku- ja pyöräilyvehkeistä tykkäävä setä tuossa vieressä sanoo, että Langen Super Blasterit ovat hyvät. Sport Conradilla oli ainakin viime vuonna niille hyvä hinta.

^Eiköhän ne Langetkin tule kokeiltua, muistaisin ainakin perus sinisiä nähneeni jossain. Tänään jatkanen sovituskierrosta Puhoksen suunnalla.. Tällä hetkellä suosikkeina on kuulemma kovassa muodissa oleva (ei mikään kovin hyvä myyntipuhe mulle) Full Tilt tai sitten Dynafit TF-X. Jälkimmäisen hankkimalla voisi kantaa mukanaan unelmaa Haute Routelle lähdöstä joku päivä..

tempokisu Guest

Punapää vähä erilaista tavaraa...

* taustakankaita kuviin
    * yksi JackSparrow-nukke josta tulee herrasmies ( tai on jo, mutta pukumies.. ja lyhemmät kutrit)
    * nukenkokoinen vitriini, jonne saa siististi pikkutavaraa kuten pulloja ja pikareita

Suunnittelen kapselikahvinkeittimen hankkimista. Riittävän monta kertaa nyt kipittänyt lähikahvilaan hakemaan suklaista mokkaa, ja ajatuksissa on, josko sitä alkaisi kotona tehdä itse. En ole mikään hifistelijä, joten tuollainen simppeli kapselisysteemi kuulostaa kätevältä. Toivottavasti ei vaan käy niin, että hankkii tuollaisen vempaimen, ja sitten kolmen vuoden päästä niitä kapseleita ei enää saakaan mistään...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tipsu Katso viesti
    Suunnittelen kapselikahvinkeittimen hankkimista. Riittävän monta kertaa nyt kipittänyt lähikahvilaan hakemaan suklaista mokkaa, ja ajatuksissa on, josko sitä alkaisi kotona tehdä itse. En ole mikään hifistelijä, joten tuollainen simppeli kapselisysteemi kuulostaa kätevältä. Toivottavasti ei vaan käy niin, että hankkii tuollaisen vempaimen, ja sitten kolmen vuoden päästä niitä kapseleita ei enää saakaan mistään...
    Syksyllä hankin tuollaisen, kun en kahvin suurkuluttaja ole ja tyytyväinen olen ollut. Helppoa tehdä kupillinen ja makukin oli oletettua parempi. Kannattaa sitten hankkia malli, jossa voi säätää vesimäärän haluamakseen, koska sillä on myös iso vaikutus makuun.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JayJ Katso viesti
    Syksyllä hankin tuollaisen, kun en kahvin suurkuluttaja ole ja tyytyväinen olen ollut. Helppoa tehdä kupillinen ja makukin oli oletettua parempi. Kannattaa sitten hankkia malli, jossa voi säätää vesimäärän haluamakseen, koska sillä on myös iso vaikutus makuun.
    Kiva kuulla positiivinen kokemus. Oma kulutus noin kuppi / päivä, ja olen talouden ainoa kahvinkuluttaja. Vähän vaan mietityttää, onko maku sama kuin pussikahvilla, mutta ilmeisesti ei. Kiva olisi joskus tehdä noita juomia itse kotona, erityisesti viikonloppuaamuisin tekee mieli jotain spesiaalimpaa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tipsu Katso viesti
    Kiva kuulla positiivinen kokemus. Oma kulutus noin kuppi / päivä, ja olen talouden ainoa kahvinkuluttaja. Vähän vaan mietityttää, onko maku sama kuin pussikahvilla, mutta ilmeisesti ei. Kiva olisi joskus tehdä noita juomia itse kotona, erityisesti viikonloppuaamuisin tekee mieli jotain spesiaalimpaa.
    Kahviharrastajana suosittelisin ennemmin pressopannun tai EvaSolon, molemmilla pystyy tekemään yhden hengen annoksen ja saa hyvästä kahvista hyvää kahvia. Kapselivehkeillä, hyvilläkin, tulee espresson korviketta ja kahvi on "aina samaa kapselivalmistajan kahvia".

Mulla olisi EePeen tapaan monokuume, Dynafitin Gaiat kiinnostaisivat, en vain ole missään päässyt kokeilemaan kokoa 23. "Lasten kokoja" kalliista töppösistä ei kai kannata pitää hyllyssä.

Nastalliset juoksukengät. Nyt tänävuonna juostaan, no hölkätään ekana.
    http://yle.fi/elavaarkisto/artikkelit/polkupyorailysta_pitaisi_muodostua_suomalainen_urh eilulaji_102121.html#media=102119

Lokasuojat työn alla olevaan käyttö-/retrofillariin ja V-jarrun tappi kierrätyskeskuksesta pois heitettävien joukosta löytyneeseen Trek-Mystic lastenpyörään.
    Oletko nahnyt varastettua fillariani?
    Metallinvihrea -97 Tunturi Kayapo
    -hopeinen 70mm Marzocchi keula
    -hollowtech keskio
    -mustat DMR V8 avopolkimet

Lainaus Alkujaan tämän lähetti HeliT Katso viesti
    Mulla olisi EePeen tapaan monokuume, Dynafitin Gaiat kiinnostaisivat, en vain ole missään päässyt kokeilemaan kokoa 23. "Lasten kokoja" kalliista töppösistä ei kai kannata pitää hyllyssä.
    Heh hee, niin se tarttuu.. Hyvän oloisia kenkiä nuo Dynafitit, täältä löytyisi 235 koossa, muutta se ei paljon Zurichissä lämmitä.. Tänään ei löytynyt mitään parempaa, Puhokselle ehdin vasta varttia vaille ja sieltä heitettiin siis ulos ennen kuin ehdin saada yhtäkään monoa jalkaansa. Saavat pitää tunkkinsa mun puolesta. Muualla Itiksessä ei sitten kunnon monoja ollutkaan. Kyllä se taitaa olla niin, että käyn hakemassa nuo Dynafitit Camusta Kaisaniemestä. Sieltä ei muuten heitetty ulos, vaan monoja sai sovittaa ihan rauhassa puoli tuntia sulkemisajan jälkeen ja sittenkin kyseltiin, että tarvitaanko vielä apua tai halutaanko kokeilla vielä jotain muuta? Hyvästä palvelustakin olisi mukava palkita.

Niin ja kun otin monojan hankinnan puheeksi kotona, niin vaimo käski ostaa uuden takin samalla. Eihän mun about seitsemän vuotta vanhassa NorthFacessa ole edes reikiä vielä. Camussa olisi muuten melkein saman värinen hiihtohaalari, kun mulla oli joskus 80 luvun loppupuolella, harmi et oon heittäny meneen..

^Koitinkin noita monoja Camussa viime keväänä, mutta en ole ihan varma, ovatko sopivat vai tarvitsenko pienemmät. Camu on mukava kauppa. Luulen, että tilaan 23,5:t Conradilta, hinta on aika paljon alempi kuin täällä.
    värikkäitä haalareita on jonkin verran näkynyt mäessä, ei tosin tuollaisia monivärisiä - tulee ihan lukioajat mieleen .
    HeliT muokkasi tätä : 12.01.2012 at 09.14

Seuraava hankinta on uudet nestelevarit maastopyörään. Hayesin El Caminot lähtee nyt maata kiertävälle radalle.

Iso nippu led polttimoita autoihin.

Aikavarauksen hammaslääkärille
    Fatless biker

Kyllä Suomessa pitäisi jokaiselle olla oma liikenne

Traineriin sopiva takakiekko pitäis jostain saada halvalla. Ei tarvis vaihdella tota trainerirengasta vanteelle joka talvi.
    Fatless biker

ajattelin mennä Trekkiin ostamaan itse itselleni hääpäivälahjan....hääpäivä tällä viikolla, vietän sitä ihan keskenäni (siis yxixeni, siis ilman Maridoa) ja sen verran iso lukema, että ajattelin lahjoa itseäni esim. merinovillajutuilla...
    kaikki kai johtuu siitä, että pidän niin kovin paljon...

Pakkasten tultua ajankohtaistui uuden sisälämppärin hommaaminen autoon. Vanhasta on jotenkin puhti hiipunut, puhaltaa täysilläkin vain haaleeta ilmaa eikä näillä keleillä jaksa ikkunoitakaan sulattaa. Samalla taidan ostaa myös uuden akun, vanha ei ole vielä pulaan jättänyt, mutta sen verran laiskaksi on tullut, että parinkympin pakkasilla saattaisi auto jäädä ruutuun. Joutaisi tietenkin vaihtoon koko viisivuotias kiesi, mutta tarvitsen autoa nykyää niin vähän, ettei uuden hommaaminen tunnu oikein perustellulta. Nykyinen on just passeli tarkoitukseen ja tulee vasta 80 tuhatta mittariin. Sitäpaitsi ei ole minkäänlaista autokuumetta. Hommaan todennäköisesti just samanlaisen ja uusi malli on minusta ruma. Taidan odotella pari vuotta ja katsoa, josko seuraava olisi parempi..

Silmälasit ilmeisestikin, kun vanhoista irtos satula. Ja ei näillä oikein enää näekkään.

Mystisesti hävinneen paikan tilalle

Amalga- tai keramiiinia.
    Kyllä Suomessa pitäisi jokaiselle olla oma liikenne

Nyt ei saisi mitään ostaa, koska asuntokauppoja tässä suunnitellaan... Kaikki rahat vois laittaa siihen ihan uuteen ja omaan asuntoon!

Uusi sohva kait pitäis hommata, kun vanha tuli vaimon painostuksesta myytyä. Oli kuulemma väärän värinen ja muutenkin ihan vääränlainen.. Huoh! Saisikohan niitä keskustasta tai netistä? Mielummin istuisin vaikka hammaslääkärin tuolissa juurihoidossa, kun lähtisin ajelemaan jonnekin kehäteille esposiin ja vantaisiin kalustehaleja koluamaan..

Lainaus Alkujaan tämän lähetti EePee Katso viesti
    Uusi sohva kait pitäis hommata, kun vanha tuli vaimon painostuksesta myytyä. Oli kuulemma väärän värinen ja muutenkin ihan vääränlainen.. Huoh! Saisikohan niitä keskustasta tai netistä? Mielummin istuisin vaikka hammaslääkärin tuolissa juurihoidossa, kun lähtisin ajelemaan jonnekin kehäteille esposiin ja vantaisiin kalustehaleja koluamaan..
    Kiitokset päivän nauruista! Eiköhän niitä soffia netistä saa ja ostaminen on varmaan "turvallisempaa" kuin tiskikoneen hankkiminen. Tilasin vuosi sitten tiskikoneen asennuksineen netistä, kaikki meni muuten hyvin, mutta tunariasentajat jättivät vesiliitokset löysälle. Onneksi huomasimme sen heti eikä vahinkoa päässyt syntymään.

OnT: uusi pyörä...ehkä...

ihan uuden uusi auto (on tilattu, toimitusta odotellaan)..nyt vuoroon Honda...yxi Saab pysyy kyllä edelleen talossa

tempokisu Guest

Punapää rahaa menee!

ONNEA UUDELLE AUTOLLE ja omistajalle!

Mulla on tämmöisiä pienempiä hankintoja:
    - yhdelle nukelle musta joku swat-asu?
    - Platoon sotamies Cris Taylor- hahmo
    - harvinainen A Fashioable Life-nukke, 550 taalaa joten pitää vielä harkia ( ellei joku osta tässä välissä pois..)
    - botox-puteli ( kas kuinka äkkiä se tonni menee...)

I S O K O K O I N E N kiitos Kisu juu..melko kallista tuo miehen pitäminen hän sillä varmaan tulee enempi ajelemaan..ainakin aluksi...Saabissa on dogiboxit ja riittävästi koirien karvoitusta jo nyt...

Toissapäivänä mietin, että onpas kiva kun en tarvitse nyt mitään materiaa (paitsi uuden omppuluurin). Eilen keksin tarvitsevani myös IPadin, pari pyöräilytoppia, mahdollisesti kevättakin ja pyöränavigaattorin tai ainakin uuden mittarin. Kolmas pyöräkin olisi kiva, tai yhdet varakiekot toisia renkaita varten. Kalliiksi tulee päivät, jolloin on aikaa miettiä. Taidan yrittää hillitä itseni ja tyytyä uuteen puhelimeen ja yhteen pyöräilytoppiin.

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •