Näin on, huolellinen kannattaa olla. Vanne ja itse kumikin kannattaa olla puhdas. Renkaan sisään kun jättää mujuja, niin tahtoo stani käydä tekemään kumipalloa paikkaavista partikkeleista ja sitten kun se reikä tulee, on renkaa sisässä pelkkää lientä joka ei paikkaa enää kunnolla vuotoa. Tai en tiedä mistä johtuu, mutta joskus näin käy.

Minä nyt ehkä noilla ylemmillä viesteillä halusin tuoda esiin, että litkutus onnistuu nopeasti ja siististi ilman kymmeniä työvaiheita vain välttämättömilläkin työkaluilla niille, jotka miettivät kannattaisiko yrittää. Ne (te) ketkä asian hallitsette ja olette ns. vanhoja konkareita ja teillä on hyväksi havaittuja tapoja tehdä tämä, ei ollu tarkoitus arvostella ja pahoittaa mieltä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti mutanaama Katso viesti
Asiat voi tehdä monella tavalla. Mun mielestä fairyn hankkiminen ei ole mitenkään hankalaa ja isoja mittaruiskuja löytyy taloudesta jo muutenkin. Jos työn voi tehdä hyvin, huolellisesti, nopeammin ja siistimmin kuin hutiloiden, niin miksi sitä ei sitten tekisi niin. Pesuainesienellä kun pyyhkäisee vannetta ennen asennusta, niin siinä lähtee samalla neulaset, kurat ja kivet. Litkujen silmämääräinen annostus sopii sitten kun on kokemusta, mutta ensikertalaiselle purkin mukana tuleva mitta on varmasti tarpeen.