Lainaus Alkujaan tämän lähetti Mr. Kape Katso viesti
Siis ei tuolla hyppyritornin ja mastojen välillä ole kuin kolme? puuta kaatunut, mutta niihin emme ole pidellyt kuin eivät ole meidän - eikä purtsilla tiellä.
Siitä en tiedä mitä maan omistajat tykkäisivät jos heidän puihin mentäisiin koskemaan.
Vesisäiliöltä alas oli juu tukos heti alkuun ja mastolta alas neljä puuta nurin, joista eiliseen mennessä oli raivattu pari. Jäljellä olevat on siinä "tasaisella" kivikko osuudella, ne pääsee loikkaamaan CC-tyylillä yli (matalalla ja kun ovat mäntyjä niin ei oksia).

Siis et tarvikkaan GPS-käyrää, kun olikin erimaasto mitä luulit??

Huomasin torstain lenkillä, että Nakkilassa aurataan pyörätiet paremmin kuin täällä. Täällä käytetään karkeempaa auraa, joka jättää enemmän loskaa jäljelle (auran alaosan reikälevy joka raappii tietä).
Oma kädetys tuo oli. Kirjoitit aikaisemmin Ura isolla ja mä kässäsin heti että ura, eli polku pienellä. Kun luet sen viestisi ura-lasit päässä ni hokaat missä mä ajoin ojaan

Sillä polulla joka tulee mastolta hyppyritornille, on 4 puuta kumossa. Eli ekana se roikkuranka jonka sinäkin olit eilen kiertänyt ihan lähellä mastoa, toinen oli heti siinä jonka edestä olit livistänyt sinne tien suuntaan ja 2 muuta vielä purtsin alueella mukavan tasaisin välein, eli katkoo ajoa koko ajan.

Joo en mä kait tohon selkäkankaan metsään gps käppyrää tarvi, on se sen verran tuttu kuitennii. Siinäkin ajoin ojaan, mut aika jännästi 2 selkäkangasta noin lähekkäin.

Mun kommentti oli itseasiassa enemmän Ulvilan pyöräteistä. Periaatteessa Honkaluodon sillalta Ulvilan läpi ja sieltä järvikyläntieltä sitten taas nurkkateille ja terväsmäestä maantien yli kotiin. Pieni pätkä tässä Ruhadessa aika karheaa ja jäistä pyörätietä, mut 2,35" ja 1,7bar. No prob.
Se jatkuva papatus mikä kuuluu kun jäätynyt loska murskaantuu kumin alle on itseasiassa isompana annoksena kohtuullinen rasittavaa kuunneltavaa...

edit.
Kiva linkki!
Näemmä veljesten omistuksessa. Kyllä se oli niin että tänään siis jutskasin toisen näistä kanssa. Koska lingosta siinä haastettiin ja kehui, että veljen kanssa niin huonoselkäisiä ettei kolaamisesta tulisi mitään.