Lainaus Alkujaan tämän lähetti VesaP Katso viesti
Taitaa ainakin yksi kalju tanskalainen jännittäessään päätöstä purra kynnetkin varpaista jne... Tuo tallihan on ihan NOBODY jos Clenta ei aja kahteen vuoteen! Tai saatana, kuitenkin se saa takautuvan kisakiellon ja on vapaa kilpailemaan taas heinäkuussa 2012 eli äijälle tulee about muutama kuukausi itse oikeeta bannia vain.

Edit: Ei mulla mitään itse Contaa vastaan ole, äijä on parhaimmillaan ilmiömäisen hyvä kuski. Mutta tämä ääretön perseily tämän d-asian kanssa on vaan vienyt mielenkiinnon ko sällistä näin pyöräfanittamismielessä. Tietysti jos rahaa on niin toki hän yrittää sitä käyttää hyväkseen vapautuakseen syytöksistä, niin minäkin varmaan tekisin hänen asemessaan (ja sitten taas minua haukuttaisiin perseilijäksi). Näin se kait menee, rahalla saa ja hevosella pääsee jos pääsee. Normijamppa olisi jo lusinut kohta sen 2v kiellon mikä sille olis lätkästy heti d-testin analysoinnin jälkeen!

VesaP, muista että kilpailukiellon katsotaan alkaneen heinäkuussa 2010. Siis jos kakkua tulee. Minua tämä homma lähinnä huvittaa. Niin älytöntä soutamista ja huopaamista ollut koko juttu, että ei tähän enää osaa suhtautua kovin vakavasti.