http://connect.garmin.com/activity/135165120 Lauantai tuossa. Kohtuu keskari. Jotenkin se ajaminen on siellä nykyään aika tehokasta. uutta porukkaa-> vaihtelua. Torpo tuuppaa kovaa siellä ja mukaan tulee mentyä.
Huuto on välillä kauheea mun puoleta, mutta alusta asti mukana olleena olen myös nähnyt ne muutamat kolarit. Yksi kaveri ei koskaan hallille palannut eka vuoden kolarin jälkeen. Todella pienillä ollaan viime vuosina päästy. itsekin olen kaatunut siellä ja juuri siitä syystä, mistä varoittelen. kaistanvaihto juuri kun oltiin ohittamassa. meitä meni kaksi nurin. Multa pyörä päreiksi, nahka paloi koko kyljen matkan niin, ettei viikkoon uni silmään tullut, kaverilla silmälasit läpi posken. Jotenka: Siellä ei ole kuin yksi ainoa asia muistettavana. Kun ohitat, katsot taakse ja jos näet letkan tulevan vaikka 50 m päästä, et mene, koska se tulee välilä 50 taulussa. Niin ja vasemmalta vain ohi. Jos ajaa sellaista 35 vauhtia pitkää siivua kannattaa ajaa keskirataa koko ajana, niin ei tarvi vaihtaa sitä kaistaa ollenkaan yleensä. Sitten kun on 40+ sisällä vaan.
Ja pitää oikeasti huutaa, että on tulossa. Mieluummin etukäteen kuin tuskasta jälkikäteen. Enemmän ajaneet menevät pienestä reiästä heilumatta. Mutta vähemmän ajanut ei. Eli meidän enemmän ajavienkaan ei pidä tunkea joka väliin vaikka kisassa se tehdäänkin. Siellä on muutkin kisamielesasä mukana. Ja rinnakkin ajo-> kyllä ne jutut pitää ehtiä puhumaan kahvilla sitten, tai perästä puhuen.
Radalle menosta on esitetty toive, että mentäisiin sieltä vessojen vierestä. Tosin en tätä meinannut itsekään muistaa viime kerralla.
Yksi asia vrt liikenne on kuitenkin huomattavasti paremmin. Yleensä kukaan ei aja vastaan. Siksi paukkuu vähemmän 
http://www.fitlandia.fi/blogit/maantiepyoralla-eteneva-lotta/
Kirjanmerkit