GiantElectrobikeAjopyoraCanyonLostInLapland
Sivu 1 / 3 1 2 3 ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1 - 30 / 67

Aihe: Pyörähuoltoa Espoossa?

Kymysys Pyörähuoltoa Espoossa?

Tiksiin on turhan pitkä matka Karakalliosta viedä perushybridi-arkikulkinetta hyvään huoltoon... Meille nämä huudit ovat uusia, ei mitään hajua missä täällä olisi rasvanäppejä. Missä ois, onko kokemusta, suosituksia?

Polku-pyörällä ajetaan polku:lla.

Sellon Pyörä lepuskissa.

Leppävaarassa myös ei-harrastajille suunnatut Etelä-Suomen Pyörähuolto ja Leppävaaran Urheilu.

Mitä tarkoittaa ei-harrastajille suunnatut?
    Itsehän olen harrastaja, tuo kauniimpi ei. Itse kyllä edellytän myös ronkelikönkelin huollolta hyvää työn jälkeä. Jos fillarin geometeria edes teoriassa vastaisi omaani niin ajaisin sen itse tiksin ajomieheen huoltoon. Omat pyöräni käytän siellä tai mountainbikeshopissa.

Kilon asemalla http://www.2your.eu/

Lainaus Alkujaan tämän lähetti merkeli Katso viesti
    Kilon asemalla http://www.2your.eu/
    Onko se muka vielä siellä? Paikan sivuillahan on lukenut jo jonkin aikaa, että olisivat muuttaneet Pähkinärinteeseen.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti niskahiki Katso viesti
    .......ajaisin sen itse tiksin ajomieheen huoltoon.
    Voi olla vähän vaikeempi rasti tänäpäivänä!
    Teach a man to fish and feed him for a lifetime. Teach a man to cycle and he will realize fishing is stupid and boring.

Tapiolan polkupyöräpajassa olen käyttänyt työmatkakulkinetta ja 29 maasturia. Ihan asiallinen yhden miehen paja.
    www.tapiolanpolkupyorapaja.com

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Smo Katso viesti
    Sellon Pyörä lepuskissa.
    Pulju myi Spessun hotrock 16 lastenpyörän, jossa oli ohjaustangon kiinnitys niin löysälle että kippasi vaakasuoraksi eteen, kun suht hiljaa apparien kanssa ajeleva poika ajoi puskaan. Tuon perusteella kyseenalaistan kyseisen kaupan luotettavuuden. Luulisi että pyöräliikkeeseen voi sen verta luottaa ettei tarvitse jokaista pulttia tarkistaa momenttiavaimen kanssa.
    Oletko nahnyt varastettua fillariani?
    Metallinvihrea -97 Tunturi Kayapo
    -hopeinen 70mm Marzocchi keula
    -hollowtech keskio
    -mustat DMR V8 avopolkimet

Lainaus Alkujaan tämän lähetti blind Katso viesti
    Tapiolan polkupyöräpajassa olen käyttänyt työmatkakulkinetta ja 29 maasturia. Ihan asiallinen yhden miehen paja.
    www.tapiolanpolkupyorapaja.com
    Juu, meidän perheen naisten käyttispyörät olleet myös tuolla nyt kahdesti samoin maasturitkin kertaalleen. Hinta ihan kilpailukykyinen semminkin kun fillarin saa takas hyvin pestynä ja puunattuna. Ja aikataulut pitää eikä odotusaika ole pitkä. Kokeile.
    -E
    Got to have Nerve in forest!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti VPR Katso viesti
    Leppävaarassa myös ei-harrastajille suunnatut Etelä-Suomen Pyörähuolto ja Leppävaaran Urheilu.
    Etelä-Suomen Pyörähuoltoa en voi suositella. Korjaus ei onnistunut, valohoidosta lasku, veloitus uusien osien mukaan - käytetty vanhoja.
    Täysillä keskelle

Kontti Guest
    Kerran käytin pyörän Etelä-Suomen pyörähuollossa, toista kertaa en mene. Työn laatu oli heikompaa ammattimekaanikolla, kuin mihin peukalokeskelläkämmentäharrastelija pystyy itse. Turha paikka.

hyvään huoltoon
    Normaali perushuolto on pesu, pyörän ravistus ja rasvaus. Eiköhän kaikki liikkeet sen osaa. Kannattaako nuo teettää liikkeessä, on toinen asia. Pesu, ravistus ja rasvaus pitäisi joka tapauksessa tehdä säännöllisesti.

Kiitos! Välttelemme eteläsuomen pyörähuoltoa ja taidamme kokeilla Tapiolaa, sinne ei ole liian pitkä matka. Ja tässä aiheessa kokemusta on että pieniä yhden tai kahden tekijän fillaripajoja kannattaa suosia. Pienyrittäjillä ei ole varaa eikä intressiä mokata valitsemassaan kiskassa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti rantanr Katso viesti
    Normaali perushuolto on pesu, pyörän ravistus ja rasvaus. Eiköhän kaikki liikkeet sen osaa. Kannattaako nuo teettää liikkeessä, on toinen asia. Pesu, ravistus ja rasvaus pitäisi joka tapauksessa tehdä säännöllisesti.
    Ok, sanotaan sitten "vuosihuolto" sillä tuon esittelemäsi "perushuollon" teen ihan itse. Nimitän sitä tosin viikkotarkistukseksi.

"vuosihuolto"
    Ei vuosihuolto tuon enempää ole, jos fillari on kunnossa. Jos on vikaa (kiekot vipattaa, keskiö naksuu, vaihteet hyppii), niin rahalle saa vastinetta. Olettaen että viat korjataan.

TetedeCourse Guest
    Kivenlahden Pyörähuollosta olen saanut erinomaista palvelua

Kiitos! Välttelemme eteläsuomen pyörähuoltoa ja taidamme kokeilla Tapiolaa, sinne ei ole liian pitkä matka. Ja tässä aiheessa kokemusta on että pieniä yhden tai kahden tekijän fillaripajoja kannattaa suosia. Pienyrittäjillä ei ole varaa eikä intressiä mokata valitsemassaan kiskassa.
    Jos Tapiolaan viet niin muista mainita, että sait vinkin täältä foorumilta. Juteltiin nimittäin kerran aiheesta "foorumin voima" ja pikkufirman näkyvyys... -E
    Got to have Nerve in forest!

Kivenlahden Pyörähuolto, ehdottomasti. Ammattinsa osaavia kavereita.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti PHI Katso viesti
    Kivenlahden Pyörähuolto, ehdottomasti. Ammattinsa osaavia kavereita.
    +1

Lisää kiitoksia vastauksista! Roplasin rouvan pyörän omin näpein siihen kuntoon että sillä ajaa siihen asti kunnes kohta muutetaan Karakalliosta muualle Espooseen. Käteväähän se on sitten muuttotuskan ajaksi viedä perheen kaikki fillarit huoltoon. Eivät ole tiellä pakatessa eivätkä muuttokuormassa ja tulee huollettua samalla. Viedään todnäk Tapiolaan tai jos ei niin Kivenlahteen. Ja muistan kyllä kertoa että foorumin suosituksen perusteella

Kivenlahden pyörähuolto teki erittäin positiivisen vaikutuksen ensimmäisellä asiointikerrallani. Päivitin Bianchini komponentteja tuoreempiin ja innokaana tee-se-itse-miehenä onnistuin asentamaan Campagnolo Centaur Power Torque -kampisetin virheellisesti siten että ketjulinja ei asettunut oikealle kohdalleen. Lisäksi kampi jämähti siinä määrin jumiin, etten enää onnistunut sitä virheen korjaamiseksi irrottamaan vaikka välillä kävin sijoittamassa kohtuullisen rahasumman erikoistyökaluihin. Seuraavaksi olisin todennäköisesti onnistunut rikkomaan nätin hiilikuituisen kammen. Kivenlahden pyörähuolto hoiti homman kuntoon ripeästi ja ammattitaitoisesti. Säätivät vielä samalla pyytämättä vaihteet ja laittoivat renkaiden ilmanpaineet kohdilleen. Koko homman kustannus oli selvästi pienempi kuin ostamieni työkalujen hinta.

Suomenojan BikePlanetin alakerrassa on hyvä pyörähuolto. Mukavia ukkoja ja tekee ripeesti hommat. työnjälki on hyvää.

En kehota käyttämään tuota Sellon pyörää. Todella asiatonta palvelua. Tästä voi lukea kyseisen kaupan omasta topicista tekstin minkä olen kirjoittanut.
    Chuck Norris doesn't use Facebook or Twitter, he's already following you.

Minä olen saanut Sellosta hyvää palvelua. Kerran käynyt, kerran reklamoinut, johon reagoitiin 150% tehokkuudella!

Sellon pyörään en enää mene. Käytin oman maasturini Espoon keskuksessa huollossa Espoontorin pyörässä. Olen tyytyväinen palveluun, nopeuteen ja työn laatuun.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Saintnoaim Katso viesti
    Suomenojan BikePlanetin alakerrassa on hyvä pyörähuolto. Mukavia ukkoja ja tekee ripeesti hommat. työnjälki on hyvää.
    Suosittelen myös perusfillarin huoltoon. Hyvää työtä ja tulee valmiiksi ruuhka-aikaankin nopeasti. Huollon hinta kannattaa silti sopia etukäteen, lähinnä varaosat voi olla yllättävän kalliita.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Nikkke Katso viesti
    En kehota käyttämään tuota Sellon pyörää. Todella asiatonta palvelua. Tästä voi lukea kyseisen kaupan omasta topicista tekstin minkä olen kirjoittanut.
    Ai tästä? http://www.fillarifoorumi.fi/forum/s...t=#post1567680

Lainaus Alkujaan tämän lähetti VPR Katso viesti
    Kylläpä vitsi lentää!
    Chuck Norris doesn't use Facebook or Twitter, he's already following you.

mutanaama Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Nikkke Katso viesti
    Mitä viestiä sitten tarkoitit, ainakaan en tuosta löytänyt mitään vinkkiä.

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •