En mene aivan 100-varmasti sanomaan, mutta ainakin Slide-malleihin käsittääkseni saa yhden pullon. Tuossa vaijeripidikkeiden tms. kohdalla on ruuvinpaikat, johon saaneet iskettyä telineen kiinni (saanee sen takia, etten ole kokeillut asentaa). Stagessa näyttäisi ainakin sivuprofiilikuvan (http://www3.bike-discount.de/pictures/xxl/51207.jpg) perusteella olevan samanlainen ratkaisu.
2012 specsit julkastu: http://issuu.com/4cmedia/docs/specs_...olor=%23222222
Onpa hurjat speksit hintaansa nähden noissa kaksyseissä. Jo halvimmassa Reba ja alle 800€ hintaa. Tonnin pyörässä on sitten jo X9:iä voimansiirrossa. Ei en tartte enää yhtään pyörää, en. Jarrut noissa vaan pistää silmään. Mitähän kuraa nuo on?
Oho. Uusissa Slide Ed'eissä on Eastonin Havocit vakiona ja Reverbi.
Onko joku punninnut noita pyöriä? Sillä vaan, että onko painot edes sinnepäin mitä luvataan...
"On parempi olla kahdentoista tuomittavana kuin kuuden kannettavana"
Punnitsimpas oman 20" Slide AM 7.0, punnitus tosin tapahtui henkilovaalla joten tulokset eivät välttämättä ole kovin tarkkojaMutta vähän suuntaa antavia:
13,5kg polkimien kanssa, joiden painoksi CRC ilmoittaa 570grammaa.
Pitää varmaan äkkiä kipasta kaupasta hakemaan lukkopolkimet&kengät![]()
Onko nuo EDit alumiinin värisiä? Kun valkoinen näyttäis olevan mutta väreissä lukee ALU RAW, koska jos on niin jää ostamatta, tai sitten täytyy ite maalata. Tuota limeä saisi olla kyllä EDeissäkin.
Ehkei tulekaan kastraatiota, joten täpärin hankintaa ei ole täysin haudattu.Semmosta mietin, että onkohan tuossa stage 6.0:ssa tuota 15mm akselia edessä, kun Radonin sivuilla lukee, että olisi 9mm? Tätä tukee sekin, että radonin omilla sivuilla noiden kiekkojen perässä lukee QR. Linkki-->http://www.radon-bikes.de/xist4c/web..._id_15826_.htm
Ja sekä B-D:n että Radonin omilla sivuilla kuvassa näyttäisi olevan 15mm läpiakseli ja mielestäni keula näyttää RLC fit- mallilta eikä perus RL-mallilta? Kuitenkin tekstissä mainitaan tuo RL-malli (RLC fit malli on ollut tuossa stage 7.0:ssa).
Itseäni ihmetyttää suuresti, jos kuvat poikkeavat noin paljon oikeasta tuotteesta.
Eli kokemuksia olisi mukava kuulla, jos joku olisi tuon stage 6.0:n tilannut...
"On parempi olla kahdentoista tuomittavana kuin kuuden kannettavana"
voip olla sivut vielä tillintallin ja lyöntivirheitä olla, kysy fillariosalta miten on jos saa selvitettyä
Takuuhoito tuntuu ainakin toimivan B-D:n kanssa. Etujarrulevy oli epätasapaksu ja jarruttaessa tuntui rajua nypyttämistä. Sähköpostilla ilmoitus löydöksestä --> muutaman työtunnin päästä vastaus, että lähetetään uudet levyt --> 3 työpäivää ja uudet levyt DPD:n kautta hanskassa.
Holokki auki ku H. Moilane.
No nyt ne on sitten Slide EDit menneet, en prkl kerinnyt tilaamaan kun en saanut vanhaa alta pois. Täytyy nyt sitten hommata varmaan 2012 malli, harmittaa vaan että tuo n.2000e (ED 7.0) pyörä häviää tuosta ja halvin ED tulee olemaan sen 2500e paikkeilla, tuleehan siihen tosin uutta ja hyvää palikkaakin mutta silti.
Ja tuo väri, jos se on puhdas alumiini niin menee kyllä suoraan purkuun ja maalaamoonEhkä yksi hirveimmistä pyörän värityksistä ikinä.
Höps. Raw rungot on hienoja.
B-D:lla oli aamulla ilmestynyt myyntiin yksi 20" Slide AM 6.0. Onneksi ei tullut tilattua tuota stagea, vaan nyt olisi tulossa tuo slide.Ei muuta kuin odottelemaan, että saapuu...
"On parempi olla kahdentoista tuomittavana kuin kuuden kannettavana"
Ihan normi foxejahan noi on, eikai ne yhtään nopeammin hajoa jos ne pulttaa Radonin runkoon kiinni?![]()
Tähän väliin on pakko kommentoida, että eiiii välttämättä. Oma radon slide 7.0, kun saapui ihmettelin, miksei takaiskari rp23 joustanut ollenkaan. Paineita puolet pois (jäljellä 5bar) ja päälle, niin nytkähti ja alkoi liikkumaan normaalisti. Seuraava ihmetyksen aihe oli kun pro-pedal vipu tuntui keinuvan miten sattuu. Ajelin tyytyväisenä pari sataa kilometriä, ilman pro-pedalia. Menin sitten kyselemään R-techiin jousen toimintaa ja ottivat samantien tutkittavakseen. Selvisi, että pyörä oli luultavasti pesty jossain vaiheessa liuottimella. Liuotin oli syönyt kaiken voitelun iskarin tiivisteestä, minkä takia oli alkuun jumissa. Lisäksi pro-pedalin sisuskalut oli mennyttä.
Tarinasta opimme: R-techillä hoitivat hommat hienosti ja iskari meni "takuuseen".
Nyt on ajettu slide 140 6.0:lla ekat kilsat ja kyllähän se hyvältä tuntuu. Pitää vielä hiukan perehtyä tuon jousituksen säätöön. Ja ajotaidot kasvoi aika paljon entiseen verrattuna![]()
"On parempi olla kahdentoista tuomittavana kuin kuuden kannettavana"
Onko kellään tietoa, että saako noita radonin pyöriä muualta kuin B-D:stä. Siellä ainakin tuo radonin maantiepyörien valikoima on aika heikko.
Olen huomannut, että Slide AM 140 7.0:ssani ketjut hakkaavat keskiön ja takahaarukan alta menevää takavaihtajan vaijeria. Oli päässyt jo hakkaamaan siinä määrin, että oli lähtenyt pintakerros vaijerista pois. Korjailin vahvalla teipillä ja heitin nippusiteen kriittiseen kohtaan. Ovatko muut havainneet samaa?
Noita ZR Team kokoja ihmettelen. Aika lyhyeltä näyttää muihin maastureihin verrattuna joka vähän sekoittaa nuppia.
Fillari tulisi 173/82 mittaiselle henkilölle ja mietin että onkohan 16" liian lyhyt. Homma pitäisi selvittää tämän päivän aikana kun ZR Team 7.0:n hinta olisi mukavat 749€ (Miten voi olla? Formula RX, XT/SLX/Reba. Aika hurjaa...).
On tosiaankin! Jos ryhtyy ostelemaan pelkstään noita komponentteja erikseen, niin ei niitä edes saa lähellekään kaikkia 750€, puhumattakaan että runko samaan pakettiin, vaikka olisivat minkälaisessa alennuksessa. Ihmeellisiä ovat saksalaisten pyörät.
Tuohon kokoasiaan voi todeta sen verran, että jos inseam on 82cm eli sama kuin itselläni (ajan siis M-koon/18,5" Canyonilla, 181cm pituutta), niin satulan korkeus tullee olemaan aikamoinen 16" rungolla.
-Lauri
Sitä tässä vähän mietinkin kun kyseinen henkilö ei ole hirveän pitkä mutta jalat ovat, eli selkä on varmaan ihan oikean kokoinen tuolle 16" koolle. Millaisella pyörällä ajaisit jos olisit 8cm lyhyempi mutta yhtä pitkillä jaloilla varustettu?
Satulahan voi olla korkealla, ei siitä haittaa ole ainakaan tässä tapauksessa, kunhan pyörä on muuten sopiva.
Kirjanmerkit