FillariElectrobikeHephaGiant
Sivu 37 / 68 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 27 35 36 37 38 39 47 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1.081 - 1.110 / 2040

Aihe: Pori #6

Lainaus Alkujaan tämän lähetti TunkkiPuolikas Katso viesti
    Hyvä, että homma lähtee toimimaan. itse en tälläkertaa pääse,mutta lotta on tulossa. Pitää mennä sähkärin kanssa mökille ja kai tulen retkeilyreittiä pois. Viljasen Jussin on myös tulossa. Eka kertaa pimeällä. Näyttäkää pojalle vähän reittejä niin oppii. Asuu siinä kilsan päässä, joten tiedä mikä maastotykki vielä on tulevaisuudessa
    Katotaan mitä meikäläisen polkemisesta tulee. Tullut heinäkuusta eteenpäin touhuttua kaikkea muuta kuin polkemista. Polkemista ehkä 1-2 viikossa ja viimeisen 4 viikon aikana ei juur yhtään, kun on tullut pitkästä aikaa oikein kunnolla sairasteltua. Aluksi poskiontelotulehdus ja kun siitä pääsi eroon niin perään tuli keuhkoputken tulehdus ja paha korvatulehdus. Mä kun oon luullut, että korvatulehdukset on lasten juttuja

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Ansis Katso viesti
    Katotaan mitä meikäläisen polkemisesta tulee. Tullut heinäkuusta eteenpäin touhuttua kaikkea muuta kuin polkemista. Polkemista ehkä 1-2 viikossa ja viimeisen 4 viikon aikana ei juur yhtään, kun on tullut pitkästä aikaa oikein kunnolla sairasteltua. Aluksi poskiontelotulehdus ja kun siitä pääsi eroon niin perään tuli keuhkoputken tulehdus ja paha korvatulehdus. Mä kun oon luullut, että korvatulehdukset on lasten juttuja
    Jos olet saanut antibiootit tuohon ekaan joka lienee olut bakteeriperäinen ,niin sepäs helposti tekee sen ,että virus tarttuu vastustuskyvyn alennuttua niiden popsimisen myötä ja kierre on valmis. Mutta joskus se on pakko syödä.
    http://www.fitlandia.fi/blogit/maantiepyoralla-eteneva-lotta/

Jos olet saanut antibiootit tuohon ekaan ,niin sepäs helposti tekee sen ,että uusi virus tarttuu ja kierre on valmis.
    Noin siinä tais juur käydä

Lainaus Alkujaan tämän lähetti aris Katso viesti
    Voin kyllä heittää ne sulle aikasemminkin jos tarvit. Juu oli kyl lähellä etten ittekki tullu perässä ja ajanu lasien yli

Tiistaina olen menossa todennäköisesti ledilenkille. Joten kaikki kynnelle kykenevät mukaan vaan.
    Ei mitn hätiä. Mulla on kahdet lasit vielä kotona.
    On se hyvä että äijät on hereillä tuolla maastossa
    Kaar ittelles vaa

Päivän reeni halonhakkuu vaihteeksi. Metristä leppää halki. Lepästä oksien kohdalta aika helposti lähtee vain laikka, kun tyvi menee keskeltä aika helposti. Naapurin 6-vuotias sitä mun touhua katseli ja totesi " Koitaks sää noita halki vai vaan rikki"
    Kanniskelin vielä aika pitkältä niitä pinolle. Eiköhän voi ajatella tehneensä jnkl voimaharjoituksen

^Loistavaa treeniä. Samoin kuin lapiointi.
    Viime syksynä kaivoin sähkötolpalta talon nurkalle maakaapelille ojan, kun isonnettiin syöttöä. 10m väh. 70cm syvää ojaa.
    +8 näytti lämpömittari ulkona, t-paita päällä paiskin menemään ja niin läpimärkä hiestä kuin ihmisen lapsi voi olla.
    Kaar ittelles vaa

On kyllä. Tuossa kolmisen kuukautta sitten veljen kanssa lapioitiin kottikärryillä kahtena päivänä noin 15 kuutiota mursketta, eli noin 20 tonnia. Tämä sitten kuskattiin tallin sisälle, kipattiin ja haravalla levitettiin kapillaarimurskeeksi pohjalle.
    Vaikka hetkittäin oli lämmin kelikin, niin ihan posketon hiki ei tullut, kiitos varjoisan päiväpihan, mutta jumalattoman raskasta hommaa siitä huolimatta. Muutaman kärryllisen kun on vienyt niin tuntuu ettei kärryt täyty enää, eikä lapio meinaa enää nousta kunnon kuorma lavassa. Kahteen mieheen homma meni kuitenkin ihan ok, mutta yksin ei pystynyt kerrallaan kovin montaa kuormaa tekemään. Vetää niin tilttiin nopsaa ja homma menee lapioon nojailuksi. Kun menee kivasti jumikseen lapioidessa, niin se 150kg kärryn kuskauskin menee jännästi kummallisen vaikeeksi
    Mutta kyllä kannatti. Nyt kelpaa rassailla

http://bit.ly/rpvNdQ
    http://bit.ly/vUwwSV
    PoriMTB
    MKVOLII contributor #26

Komia talli! Ja ihanan tyhjä.
    Mutta älä huoli, kyllä se äkkiä täyttyy kaikesta roin... siis tuiki tarpeellisista hyödykkeistä.
    Kaar ittelles vaa

[QUOTE=Ansis;1739638]Voisin kans lähtee vähä sotkee[/QUOTE
    Ootko Ansis lähdös Leppäkorpi/Tuorsniemen aluelt? jos oot niin reitti on mulla sama!

[QUOTE=stefu82;1739981]
    Voisin kans lähtee vähä sotkee[/QUOTE
    Ootko Ansis lähdös Leppäkorpi/Tuorsniemen aluelt? jos oot niin reitti on mulla sama!
    Leppäkorvesta oon lähdössä, muta vielä on vähä auki, että lähdenkö Nakkilaan polkemaan "opastetulle" reissulle Massi/FK-rata suuntaan vai kohti Alikylän Siwaa

Ehdotus. ledilenkin lähtöpaikka vois olla vaikka koppi sillan vieressä. olis mukavampi ajaa porin polkuja. siperianwalinta toimii jos ajetaan ruosniemeä pelkästään.
    Ihminen...Tuo maapallon pikku kusiainen.

Joo, tuli tossa sen verran pyyntöjä että vaihdettas lähtöpaikkaa vähän kuivemmille seuduille.

Lähtöaika on 1800 mutta lähtöpaikka on keihäänheittäjän patsas urheilukeskuksella. Tää tulee ny sika nopeena vaihtona, mutta jos joku tietää jonkun joka menossa siwalle ledilenkille niin ilmoittas että lähtöpaikka on muuttunut. Toivotaan ny et tieto ehtii kaikille, ettei tarvis yksin siwalla olla.

Joo, tuli tossa sen verran pyyntöjä että vaihdettas lähtöpaikkaa vähän kuivemmille seuduille.

Lähtöaika on 1800 mutta lähtöpaikka on keihäänheittäjän patsas urheilukeskuksella. Tää tulee ny sika nopeena vaihtona, mutta jos joku tietää jonkun joka menossa siwalle ledilenkille niin ilmoittas että lähtöpaikka on muuttunut. Toivotaan ny et tieto ehtii kaikille, ettei tarvis yksin siwalla olla.
    Vähän oli nopea vaihto joo. Jussi ei ehdi,mutta tuossa soittelin sille ja oli yksinään menossa sitten, mutta puhuin sen mukaan retkeilyreitille. Hänellä tuo klo 18 oli se juttu, kun vahdin vaihto on kotona. Asuu Ylikylässä niin Siwalle olis ehtinyt.

Menen siis itse mökille sähkärin kanssa purkamaa Lepistö Seniorin virityksiä. Tuo vanhempio väki ,kun kylmästi laittaa sivarilla johdon poikki ja liittää sen sitten uusiksi läpiviennin jälkeen. Kytkennät hiukkasen vapaat

Mulle sopii mainiosti vaikka koppi tai joku muu.Voitais retkeilyreitillekin joskus mennä. Mutta sovitaan aikaisemmin se sitten. Vaikka kolme päivää ennen ja sitä ei sitten muutella, niin hyvä tulee

Jussinja Wallun kanssa retkeilyreitillä siis. Järkyttävän liukasta nyt. Pakastaa alkoi ja asfaltillakin suti puhumattakaan juurista jotka olivat märkiä ja juuri saamassa jäätä päälleen.

Joo ja Jussin Feltti sitten pöllittiin, kun oli vaatteita vaihtamassa ja pyörä odotti ulkona. Eli jos valkoinen Feltti kohtaa Ansiksen, soitappa.
    -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------!!!!!!
    Lainasin oman Spessun ja kun vaihdettiin pyörät keskenään niin sain elämäni eka korvakkeen poikki. Viritin jonkun muun pyörän osan linkun väliin ja pois tultiin.

Alkupätkällä oli sateliitti häviksessä 2.05 ajoa http://connect.garmin.com/activity/130347317

Mä olen sellainen löytäjä ETTÄ Tompan yks Gt löydetty ja Luoman fillari. Mikä Felt on kyseessä?

Oltiin vähä tiistai ledilenkillä. Osallistujia 7kpl! ! ! ! Minä, Jukkis, Lotta, Aris, Tomsson, Stefu ja Tomppakin oli vähä matkaa mukana. Komiaa oli. Ei nuo kaksi puol ammattilaistakaan innostunut liikaa. Näitä lisää ....ja mulle uusi akku kiinanihmeeseen
    Ansis muokkasi tätä : 22.11.2011 at 23.44

Mä olen sellainen löytäjä ETTÄ Tompan yks Gt löydetty ja Luoman fillari. Mikä Felt on kyseessä?

Oltiin vähä tiistai ledilenkillä. Osallistujia 7kpl! ! ! ! Minä, Jukkis, Lotta, Aris, Thomsson, Stefu ja Tomppakin oli vähä matkaa mukana. Komiaa oli. Ei nuo kaksi puol ammattilaistakaan innostunut liikaa. Näitä lisää ....ja mulle uusi akku kiinanihmeeseen
    Saa jussi laittaa tarkemmat tiedot. Valkoinen on väri. Olisikohan tuo http://www.feltbicycles.com/Finland/...ries/Q500.aspx

Hienoa että oli porukkaa. Ja nuo puolammattilaiset. Joo Jukkis on sen verran kova, ettei sen tarvi näyttää sitä joka lenkillä. Näin se menee yleensä. Mitä suurempi ero kisa-ja reenivauhdin välillä, sen kovempi kuski.

Joo oli nopee vaihto, mutta panostettiin tiedottamiseen ja saatin sen seurauksena vierailevia tähtiäkin lähtöpaikalle.

Tommonen on kyl perseestä kun fillari pöllitään. Pidetään peukkuja että löytyy. Mistä päi fillari lähti?

Komia oli ledilenkki vaikka olikin vähän kuranen kun pääsi kotio. Ens viikolla varmasti uudestaan, mutta täytyy ny toivoo että tulis nuo pakkaset.

Retkeilyreittille kyl tarvis päästä, mutta taidan odotella että tulee pakkaset eka.

http://www.feltbicycles.com/Finland/...ries/Q720.aspx Muistaakseni tuommonen. Ei tuommosta felttiä montaa Porissa ole joten eiköhän sellanen maalattuna jostain ajele vastaan.
    Ihminen...Tuo maapallon pikku kusiainen.

Eilen kävin lenkillä vajaat pari tuntia. 1800 olin siwalla varmuudeksi eikä ketään näkynyt. Kyllä oli taas vaikeeta pitkästä aikaa ja juuret oli liukkaita. Jos kokeilis niitä Pekan mainostamia Rubber queenejä seuraavaksi. Kylläkin 2,2" leveydellä. Ajoasento muutin takasin lyhyempää kannattimeen, kun täälläpäin ei pitkiä nousuja joudu hinkkaamaan.

Aika herkästi tuntuu fillarit katoavan ihan näinkin pienen kommuunin sisällä :O
    Olis tosiaan kiva tietää mimmosesta paikkaa Feltti lähti. Ihanko okt talon pihasta käytiin hakemassa vai jostain porttikongista?
    Osais itteki vähän suhtautua miten röyhkeitä nistit oikein onkaan.

Tossa toi meitien eilinen käppyrä. Ensikerralla saa luvan olla kuivempaa reilusti
    http://www.endomondo.com/workouts/sNzgOmvLBHw
    PoriMTB
    MKVOLII contributor #26

Lainaus Alkujaan tämän lähetti mitaluot Katso viesti
    Eilen kävin lenkillä vajaat pari tuntia. 1800 olin siwalla varmuudeksi eikä ketään näkynyt. Kyllä oli taas vaikeeta pitkästä aikaa ja juuret oli liukkaita. Jos kokeilis niitä Pekan mainostamia Rubber queenejä seuraavaksi. Kylläkin 2,2" leveydellä. Ajoasento muutin takasin lyhyempää kannattimeen, kun täälläpäin ei pitkiä nousuja joudu hinkkaamaan.
    Voi rähmä, piti eilen lähteä, mutta huomasin lähtöpaikan muutoksen niin viime tingassa, etten olisi enää ehtinyt Urheilukeskukseen joten en viitsinyt sitten lähteä lainkaan. Olisi pitänyyt vaan lähteä Siwalle

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Tomsson Katso viesti
    Aika herkästi tuntuu fillarit katoavan ihan näinkin pienen kommuunin sisällä :O
    Olis tosiaan kiva tietää mimmosesta paikkaa Feltti lähti. Ihanko okt talon pihasta käytiin hakemassa vai jostain porttikongista?
    Osais itteki vähän suhtautua miten röyhkeitä nistit oikein onkaan.

Tossa toi meitien eilinen käppyrä. Ensikerralla saa luvan olla kuivempaa reilusti
    http://www.endomondo.com/workouts/sNzgOmvLBHw
    Ihan omakotitalon oihasta Ylikylästä. Pihassa on vielä Shäfer häkissä, eli aika hyvä pokka piti olla.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti mitaluot Katso viesti
    Juupa. Siksi juuri meidän pitää välttää viime hetken muutoksia. Ensi kerralla sitten,

Pieni yhteenveto. Kuraa taisi sitten piisata siellä kuivemmillakin seuduilla?
    Tiedosta huolimatta yksi ajoi yksin, pari Noormarkussa ja yksi jätti kokonaan tulematta.
    Eli ei menny ihan yläfemmaan?

Kiinteä lenkki on kiinteä lenkki. Homma toki hakee vielä uomiaan ja lähtöpaikka ei välttämättä ole lopullinen.
    Mulle on ihan sama mistä lenkki starttaa, kun en ko. lenkille pääse kuin joskus ja jouluna. Toki lähtöpaikan olisi hyvä olla keskeinen ajatellen potentiaalisia ajomaastoja.

Se, että paikka ja aika on kinteä, ei poista sitä mahdollisuutta, että kuka tahansa voi silti valita omasta mielestään mielekkäämmän ajan ja paikan.
    Ei niin, että koko lenkki siirretään. Se ei vaan toimi, kun koko homman perimmäinen idea romutetaan.

Eli sopikaas nyt se lopullinen lähtöpaikka ja -aika pikimmiten, niin kaikilla on kivempaa.

MIKA: RQ 2,2" on eri seoksella (kovempi) kuin 2,4". Tiedän, taakse ei mahdu 2,4", mutta eteen kannattaa ainakin harkita sitä isompaa.
    Kaar ittelles vaa

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Pekka L Katso viesti
    Pieni yhteenveto. Kuraa taisi sitten piisata siellä kuivemmillakin seuduilla?
    Tiedosta huolimatta yksi ajoi yksin, pari Noormarkussa ja yksi jätti kokonaan tulematta.

Kiinteä lenkki on kiinteä lenkki. Homma toki hakee vielä uomiaan ja lähtöpaikka ei välttämättä ole lopullinen.
    Kyllähän sen arvasiki että jostai menee vituiks, mutta tällä kertaa tehtii niin kuin kansa halusi.

Itse olen ainakin sitä mieltä että lähdon vois laittaa kopille, koska siitä pääsee joka paikkaa pienellä siirtymällä. Ja se pidettäs siellä kopilla sitten myös ettei aina tarvis arpoa lähtöpaikkaa. Mutta muitakin ehdotuksia vois laittaa niin valitaan niistä sitten sopivin.

Todettakoon nyt heti, ettei ainakaan minulle tuosta lähtöpaikan muutoksesta ollut kummempaa harmia tai traumaa. Yleensä tsekkailen pitkin päivää mahdolliset muutokset foorumilta, mutta eilen vaan sattui olemaan kiireinen päivä joten ei ehtinyt.
    Ihan ok, jos lähtöpaikka on Kopilla, Urheilukeskuksessa tai missä tahansa kollektiivinen yhtenäisyys sen päättää olevan. So no harm done.

Ihan omakotitalon oihasta Ylikylästä. Pihassa on vielä Shäfer häkissä, eli aika hyvä pokka piti olla.
    Jep, Härskiksi menee varkaudet. Voisin antaa 100€ palkkion fillarin ajajan löytämisestä. Pääsisi vääntämään nenästä Mutta onneksi ei lenkki siihen kaatunut. Kiitoksia Jyrkille pyörä lainasta..

Jussi

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Pekka L Katso viesti

Eli sopikaas nyt se lopullinen lähtöpaikka ja -aika pikimmiten, niin kaikilla on kivempaa.

.
    Kyllähän sen arvasiki että jostai menee vituiks, mutta tällä kertaa tehtii niin kuin kansa halusi.

.
    Reinikaisesta Hautavainio: "Mä arvasin, että tässä näin käy, mä tiesin sen"

Minä siis ilmoitin jo viime viikolla, että on pakko mennä mökillä sähkärin kanssa. Jussi ei siis ehtinyt keihäänheittäjälle, mutta hyvin mun mukaan, kun startattiin vasta klo 19.30.

Koppi passaa mulle ja passaa Siwakin. Enemmistö päättäköön.

Päivän lenkki Voimareeniä riittää vielä muutamaksi reenikerraksi. Mukaankin saa tulla, jos haluaa voimaa reenata.

Haiskahtaa työnteolta toi homma joka on naamioitu voimareeniksi

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •