GiantFillariElectrobikeHepha
Sivu 34 / 68 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 24 32 33 34 35 36 44 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 991 - 1.020 / 2040

Aihe: Pori #6

No joo jos huomenna ois lähtö kopilta klo 11? Tulkoon sit joku mukaan tai ei MUT MENNÄÄ MAASTOO!? Kiinnostais vähä..

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Lo77a Katso viesti
    No joo jos huomenna ois lähtö kopilta klo 11? Tulkoon sit joku mukaan tai ei MUT MENNÄÄ MAASTOO!? Kiinnostais vähä..
    Kopilta klo 11,mut tulen cyclolla... Pari päivää täs ajanu maastos ni vaihtelu virkistää

Ei kerkiä, työviikko..
    Ihminen...Tuo maapallon pikku kusiainen.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti loco Katso viesti
    Kopilta klo 11,mut tulen cyclolla... Pari päivää täs ajanu maastos ni vaihtelu virkistää
    No kyl sun maastoajot tiedetään ! Hah ! Siis maastoa, ei hiekkateitä. No tuun maastolla ja sit vaihtaa pyörää tähä jos kukaa muu ei tuu tms.

Deal extreme lampun akku räjähtänyt ajossa..

http://terrengsykkel.no/ubb/ubbthrea...95#Post1283695

En ainakaan povariin laittais.. Kuvista näkee että aika mossaus on ollut..

Nuo akut on todella huonosti kiinni toisissaan ja akkupakettiin pääsee kosteus joten en yllättynyt tuosta uutisesta..
    Viikonloppuna kopilta, maastoa vai maantie?

Onk kukkaa kiinostunu ledilenkist huomena?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Tomppa Katso viesti
    Nuo akut on todella huonosti kiinni toisissaan ja akkupakettiin pääsee kosteus joten en yllättynyt tuosta uutisesta..
    Viikonloppuna kopilta, maastoa vai maantie?
    Jukkiksen kanssa puhelin ja hän oli vahvasti sitä mieltä, että kuraa piisaa metsässä nyt.Oli käynyt ajamassa Eli kyllä mennä taidetaan kallistua ainakin lauantaina maantiefillariin. Asfaltti on kohtuu kuiva kumminkin.Tule vaan mukaan peesaileen Koppi 11 ja jos saa toivoa, siitä Noormarkkuun ja mä tulen mökiltä vastaan. mennäänkö vaikka Kauvatsan Gulfille kahville? Sitä ei ole pitkään aikaan ajettu.
    http://www.fitlandia.fi/blogit/maantiepyoralla-eteneva-lotta/

Onk kukkaa kiinostunu ledilenkist huomena?
    Kerran neiti seuraa kyselee niin voisihan sitä uhrautua. Paikka/aika? Pitäisi sopia kaikki.

Viikonlopusta en vielä varmuudella, mutta maasturilla mennään minne sitten mennääkään.

Hmm, no jos sitä vaikka lähtis jo neljältä, kun kukaan ei oikein ole innostunut lähtemään.. Ei tarvis sitten koko aikaa pimeässä mennä. Lähtöpaikka? Käyks kopilta jos mentäis jotain polkuja Isosmäes ja sieltä massille? Aattelin sen jälkeen vielä käydä svimmailemas, et jos oisin 18.00-18-30 välis sitte uimahallilla.

Kai se sopii ihan hyvin.

Maasturilla tulen kopille. Jos ajelis vaikka lyttylän/kiimakallion maastoja välissä.

Ja huomenna taas kopille klo 11 maantiepyörienne kanssa. Welcome ! Ja Kape vaan mukaan peesailemaan

Ja huomenna taas kopille klo 11 maantiepyörienne kanssa. Welcome ! Ja Kape vaan mukaan peesailemaan
    Pitäskö oikeest lähtee teitä kiusaamaan??

Olen ajellu kyllä nyt sen verran, että jalat saattas mennä vaarallisen nopeesti tyhjiksi maantiellä - kuten keskiviikkona. Ja sitten olisin enään painona.
    Voisihan sitä lähteä Kopille kisakiekoilla ja katsoa tilannetta siinä, mutta niillä kiekoilla ei sitten ole hyvä ajaa maastossa jos lähteekin sinne. Taas treenikiekoilla ja maastopaineilla tulen varmasti katkeamaan tiellä.
    Kuitenkin olisitte ajamassa +100km Kopilta. Eli taitaa olla parempi, että toiseen kertaan.

Tänään tuli maastoajoa hiukan yli 4h. Kotiin pääsin kymmentä vaille viis, joten valosa-aika tuli käyttettyä aika hyvin hyväksi - metässä tuli kyllä seisoskeltua liikaa.
    Kun muut lähti Länsi lasilta Poriin, niin suuntasin itsekkin kotio päin eli Ulvilaan - se suuntahan vei suoraan Hyvelä-Ruosniemi-Harjunpää-mettien läpi ja Rännärillä vahingossa valitsin väärän polun. Ruosniemen luontopolulla jumpatessa alkoi tuntemaan käsissäkin jo väsymystä.

Eli tällä viikolla nyt se noin 20h reeniin, joten jalat eivät ole aivan tuoreet .

http://www.facebook.com/GulfKauvatsa

http://connect.garmin.com/activity/126817917

Gulfilla oli innokas pyörämies joka halusi kuvata. Pipo ja tarra jäi käteen tällä kertaa.

Tuo siis eilen . Tänään 132 kilsaa ja yhteensä viikonlopun saldo 330 kilsaa. Hyvin on porukkaa riittänyt kopille. Moempina päivinä 7-8. Sais pikkasen napsahtaa pakkaselle, niin olis kiva lähteä maastoonkin.
    Mutta koska nyt on tiestö kuivaa, eipä maantielenkin voittanutta ole
    Tuossa vielä tämä päivä, http://connect.garmin.com/activity/126817900

Lainaus Alkujaan tämän lähetti mitaluot Katso viesti
    http://terrengsykkel.no/ubb/ubbthrea...95#Post1283695

En ainakaan povariin laittais.. Kuvista näkee että aika mossaus on ollut..
    Näkyi se ketjussa räjähtänyt läppärikin. Jessus mikä hole. Jos noista sarjaan kytketyistä pattereista joku jostain syystä tyhjenee ennen aikojaan, loput sitten kuulemani mukaan työntää vähän kiireellä sitä varausta sinne ja poks. Mutta näitä nyt menee kännyköistä ym. Ja se on korvalla sentään

Lainaus Alkujaan tämän lähetti TunkkiPuolikas Katso viesti
    ...
    Sais pikkasen napsahtaa pakkaselle, niin olis kiva lähteä maastoonkin.
    ...
    Anteeksi, mutta olet kylläkin täysin väärässä kuten ain... harvoin.

Siellä maastossa on aivan hyvä ja hieno ajella. Mies pysyy puhtaana, mutta voiman siirto kuraantuu.
    Maastossa on tällä hetkellä todella kuivaa, kun vertaa esim. lokakuun alkuun ja touriin - silloin oli vettä.

Kyllä se pakkanen ja pari sentiä lunta tekisi ajeluun oman hienon fiiliksensä, mutta (lähes) kaikki käy.

Tänään poljin sellaisen 4h, joten viikon saldo jopa 24,5h . Siinä alle 2h muutakuin pyöräilyä.
    Jalat tuituikin tänään aika hyviltä, mutta tuskin ne olisi maantietä kestänyt. Teknisissä paikoissa painaessa kyllä otti reisille ja kone otti kierrosta.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Mr. Kape Katso viesti
    Anteeksi, mutta olet kylläkin täysin väärässä kuten ain... harvoin.
    .
    Minä luotan Jukkikseen, sillä Jukkis on kuningas ja Mersumies. Ja Jukkis käski mun mennä maantielle. Sanoi, että mettässä on kuraa ja pyörän pesuun menee enemmän kuin ajoon. Niin minä pesen pyörän lenkin jälkeen Joten pakkasia odotellessa

Minä luotan Jukkikseen, sillä Jukkis on kuningas ja Mersumies. Ja Jukkis käski mun mennä maantielle. Sanoi, että mettässä on kuraa ja pyörän pesuun menee enemmän kuin ajoon. Niin minä pesen pyörän lenkin jälkeen Joten pakkasia odotellessa
    Pikkasen pyörä kurastuu Tampereellakin nyt mutta Vaahtopesu Oy kotioven vieressä ja minuutissa tulee puhdasta...

Joskus vaan tuntuu että se maantiekura on sitkeemässä pyörässä ja vaatteissa

Kuukauden päästä jo palellaan ja kirotaan pakkasta ja kylmää

Lainaus Alkujaan tämän lähetti izmo Katso viesti
    Pikkasen pyörä kurastuu Tampereellakin nyt mutta Vaahtopesu Oy kotioven vieressä ja minuutissa tulee puhdasta...

Joskus vaan tuntuu että se maantiekura on sitkeemässä pyörässä ja vaatteissa

Tosi on. Kaise piki liukenee siihen jonkin verran. Mutta täälläpä on tiet olleet kuivia. Niin kuin te Tampereen miähet olette huomanneet, Porissa paistaa aina ja on aurinkoisia ihmisiä

Se on totta, että yksittäisiä notkoja lukuunottamatta maastossa on ihan ok kelit.

Mä pesen pyörän myös joka lenkin jälkeen, mulla menee kyllä n. 4 min aikaa. Ismo on nopee...
    Vesisuihkulla irtokura pois, sitten sumuttelen liuotinpesun pintaan (Car-S, Prismasta tai ABC jne.) annan vaikuttaa n. 2 min, huuhtelu ja valmista tuli.
    Pyörä puhdistuu 98% noin. Märkänä reilusti ketjuihin sprayta, syrjäyttää kosteuden ja voitelee.
    Pyörä talliin kuivumaan, en edes kuivaa sitä.
    Ketju ja pakkakin puhdistuu tuolla tavalla ilman hinkkaamista ja ketju tuntuu kestävän hyvin.

Pelkällä vesisuihkulla pyörä jää huomattavan paskaiseksi, tässä on tullut tehtyä oikein vertailuakin. Hyvä pesuaine tuo.
    Kaar ittelles vaa

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Pekka L Katso viesti
    Se on totta, että yksittäisiä notkoja lukuunottamatta maastossa on ihan ok kelit.

Mä pesen pyörän myös joka lenkin jälkeen, mulla menee kyllä n. 4 min aikaa. Ismo on nopee...
    Vesisuihkulla irtokura pois, sitten sumuttelen liuotinpesun pintaan (Car-S, Prismasta tai ABC jne.) annan vaikuttaa n. 2 min, huuhtelu ja valmista tuli.
    Pyörä puhdistuu 98% noin. Märkänä reilusti ketjuihin sprayta, syrjäyttää kosteuden ja voitelee.
    Ketju ja pakkakin puhdistuu tuolla tavalla ilman hinkkaamista ja ketju tuntuu kestävän hyvin.

Pelkällä vesisuihkulla pyörä jää huomattavan paskaiseksi, tässä on tullut tehtyä oikein vertailuakin. Hyvä pesuaine tuo.
    Kotisuihku ei pelitä samanlailla kuin Vaahtopesu Oy ammattipesulan suihku mutta täytyy vaan säätää suihku sumutukselle... Dieselillä käyvä höyrypainepesuri on taas huono pyöränpesussa kun tulee pisteenä suihku

Huomenna klo 11 kopille,tarjolla rauhallista ja ehkä pitkääkin lenkkiä Ilmeisesti voisi maantiepyörillä mennä,sen verta ok keliä vielä näyttää,jatkossa näyttää jo kylmenevän... 3 tyyppiä tällä hetkellä tulossa,lisää kyllä mahtuu

kohtuu kuivaa polkua...kuraa ei juuri missään

Mä en viitsi liuo6tinta käyttää kuin pakassa ja vaihtajissa. Lähtee AutoGlymit veks Mutta vahashamppoota kyllä sittenja sekin AutoGlymiä. (Vaikkakin pääsi yksi vanne Pekalle paskaisena. Mutta ei ollu mun jäljiltä. kakarat ovat hiukkasen liian nopeita noissa hommissa )Muutamassa minuutissa homma bueno.
    Metsäänkin kyllä aikanaan mennään. jostain syystä vaan tuo maantie kerää hyvin porukkaa ja mielellään ajan sellaisessa 10 sakissa lenkkiä. Tällä kertaa nyt vaan näin. Ja pakko myöntää, että tuo motivaatio ei tahdo kestää noita samoja hyvelän,Ruosniemen ym polkuja. Maantiellä on kumminkin sitä lääniä pyöriä enemmän.
    Joku Rauman keikka varmaan pitäis tehdä kallioille tms

Kyllähän nuo maastot alkaa olla jo aika purkkaa kun niitä on ajettu vuodesta toiseen. Pikkusen helpotusta tuo massi, ulvilan fk-rata ja lyttylän polut. Noormarkkuun pitäs ajella kans jossain kohtaa ennen kun kunnon lumi peittää polut mutta Raumaa ei voita mikään. Tämä viikko on menetetty viikonloppua myöten joten ens viikolla jos saa esittää aikataulua retken suhteen. Raumalla jäi monnalan monttulla se paikallisten tekemä hyppyri ajamatta joten pakkohan se on ajaa pois alta

Tsorge vaan poijaat. Mä oon tehnyt ekat maantielenkit 2003 ja voin väittää, että tunnen joka ikisen asvalttimutkan 50km säteellä Porista. Sorateitäkin jokusen.
    (no ehkä en joka ikistä, mut periaate kai selvis)
    Maastossa on vielä aika paljon vielä opettelemista, vaikka nyt vaan 15km säteellä.

Noh, oma motivaatio tulee ulkona olemisesta, ei siitä oonko jonkun tien tai polun ajanut kerran vai 100 kertaa.
    Kaar ittelles vaa

Tsorge vaan poijaat. Mä oon tehnyt ekat maantielenkit 2003 ja voin väittää, että tunnen joka ikisen asvalttimutkan 50km säteellä Porista. Sorateitäkin jokusen.
    (no ehkä en joka ikistä, mut periaate kai selvis)
    Maastossa on vielä aika paljon vielä opettelemista, vaikka nyt vaan 15km säteellä.

Noh, oma motivaatio tulee ulkona olemisesta, ei siitä oonko jonkun tien tai polun ajanut kerran vai 100 kertaa.
    Et ole ajanut tarpeeksi kauas No enivei, en voi sille mitään ,että tympii nuo samat polut. Jotain uutta pitäis löytää.

Et ole ajanut tarpeeksi kauas
    Totta, itsellä ainoastaan Niinisalon reissu menee yli 50km:n. Sinne on kopilta vajaa 53km.
    Kaar ittelles vaa

Totta, itsellä ainoastaan Niinisalon reissu menee yli 50km:n. Sinne on kopilta vajaa 53km.
    Koko päivän olin miettinyt retkeilyreitin ajoa, mutta Pekka E soitti ja houkutteli maantielle. lotta,Masa Ja JOni ajoivat 130 kilsaa päivällä, jos vaikka 60 km itse ajais.

Niin,kyllä mulle passaa vähän kaikki, mutta enemmistön mukana ollaan menty. On poikkeuksellisen hyvin riittänyt sitä ryhmää tosiaan ja kun kaikilla ei ole sitä maastista. Ajan kyllä loppujen lopuksi vaikka karhuhallia ympäri, jos mukana tulee kavereita ja saa puhua paskaa samalla. Ja sehän sujuu juu Nuo yksin reenivapaalla ajetut ovat niitä tylsiä. Hyvelän kalliot ja Kullaan lenkki alkaa olla tuttua kauraa. Retkeilyreitillä saa haasetta, mutta se alkaa olla parhaimmillaan vasta kun on pakkasta vähän ja pääsee tekniset paremmin. Ja hiukan yksin arastelen sinne menoa, kun pannutan joka kerta. Kaveri olis aika hyvä jos loukkaa kunnolla. Ja se on taas taidon puutetta se

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •