ElectrobikeGarminGiant
Sivu 23 / 139 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 13 21 22 23 24 25 33 73 123 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 661 - 690 / 4143

Aihe: Canyon maantiepyörä

  1. #661
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Pyöräpummi Katso viesti
    Pitää paikkansa mitä aiemmin sanottiin. Canyonilla on ensiasennettuna Di2 ainoastaan niissä rungoissa, joissa on BB86-keskiö. Jotta asia menisi vielä mutkikkaammaksi niin huhujen mukaan Shimano on hylkäämässä BB86 suurempihalkaisijamman standardin hyväksi. 2013 Dura-Ace:ssa saatta jo olla uusi keskiöstandardi (Shimanolle).
    On myös tihkunut tietoja että takahaarukka olisi mahdollisesti leventynyt.

    Itse tulen hankkimaan 2013 rungon ja osasarjan (11-lehtinen Di2) juuri sattuneista syistä.
    No voi pärse. Kovasti vetäisi veri maantiepyörän päälle jo ensi kesänä, kun tämä ja viime kesä tuli sätkittyä krossarilla. Ei noita viitsisi ihan joka vuosi kuitenkaan ostaa.

    Ejexille: Syy hankkia tavallinen Ultegra on se, että sähköinen versio löytyy toistaiseksi vain ihan eri hintaluokan (ja geometriankin) pyöristä kuin mikä on haussa. Tällainen harrastelia on ihan tyytyväinen, kun saa keskisporttisella ajoasennolla varustetun hiilikuitumenijän. Sähköinen vaihteisto olisi sitten ehkä tulevaisuuden lisähankinta, koska se olisi yksinkertaisesti pirun kähee.

  2. #662
    Liittynyt
    05/2007
    Paikkakunta
    East End
    Viestit
    442
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti rolle72 Katso viesti
    No voi pärse. Kovasti vetäisi veri maantiepyörän päälle jo ensi kesänä, kun tämä ja viime kesä tuli sätkittyä krossarilla. Ei noita viitsisi ihan joka vuosi kuitenkaan ostaa.

    Ejexille: Syy hankkia tavallinen Ultegra on se, että sähköinen versio löytyy toistaiseksi vain ihan eri hintaluokan (ja geometriankin) pyöristä kuin mikä on haussa. Tällainen harrastelia on ihan tyytyväinen, kun saa keskisporttisella ajoasennolla varustetun hiilikuitumenijän. Sähköinen vaihteisto olisi sitten ehkä tulevaisuuden lisähankinta, koska se olisi yksinkertaisesti pirun kähee.


    Hm, tota noin, vaikka ollaan Canyon-treadissä, niin tutkailepa Rosen 2012 mallistoa. Löytyy sähköä ja ajoasentoja, spacereita ja erimittaista stemmiä yms.
    "Cycling is not rocket science" (Uncle Jens)

  3. #663
    Pyöräpummi Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti rolle72 Katso viesti
    No voi pärse. Kovasti vetäisi veri maantiepyörän päälle jo ensi kesänä, kun tämä ja viime kesä tuli sätkittyä krossarilla. Ei noita viitsisi ihan joka vuosi kuitenkaan ostaa.
    Niitä 10-lehtisiä on vielä pitkään tarjolla. Saattaa olla että mallivuodessa 2013 ainoastaan Dura-Ace siirtyy 11-lehtiseen.

  4. #664
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Pyöräpummi Katso viesti
    Niitä 10-lehtisiä on vielä pitkään tarjolla. Saattaa olla että mallivuodessa 2013 ainoastaan Dura-Ace siirtyy 11-lehtiseen.
    Eli uskaltaa ostaako? En mä välttämättä sitä Di2-upgradea ole tekemässä, mutta ovi olisi kiva pitää auki.

    Rosea en viitsi ostaa, kun se on jotenkin mummiälest kämänen merkki eikä muutenkaan huvita anglosaksisiakin kieliä osaavana ihmisenä ajella tsygällä, johon joku on keksinyt kirjoittaa isolla "tool".

  5. #665
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti rolle72 Katso viesti
    Rosea en viitsi ostaa, kun se on jotenkin mummiälest kämänen merkki

    "Wie bitte? Was hast du gesagt?!"

  6. #666
    Pyöräpummi Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti rolle72 Katso viesti
    Eli uskaltaa ostaako? En mä välttämättä sitä Di2-upgradea ole tekemässä, mutta ovi olisi kiva pitää auki.
    Ihan hyvillä mielillä voit hankki 10-lehtisen Shimanon. Jos et sitten halua hifistellä ja saada 2013-mallin Dura-Ace, jonka hinta ehkä tulee olemaan jotain 1300 euroa ja sähkösarjan noin 1000 euroa enemmän.
    Sähköpäivitys todennäköisesti on sitten ohjelmoitavissa käyttämään joko 10- taikka 11-lehtistä.
    Takavaihtajan rissatkin voi vaihtaa tarvittaessa kapeampaa/leveämpää ketjua varten.

  7. #667
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Pyöräpummi Katso viesti
    Ihan hyvillä mielillä voit hankki 10-lehtisen Shimanon. Jos et sitten halua hifistellä ja saada 2013-mallin Dura-Ace, jonka hinta ehkä tulee olemaan jotain 1300 euroa ja sähkösarjan noin 1000 euroa enemmän.
    Sähköpäivitys todennäköisesti on sitten ohjelmoitavissa käyttämään joko 10- taikka 11-lehtistä.
    Takavaihtajan rissatkin voi vaihtaa tarvittaessa kapeampaa/leveämpää ketjua varten.
    Aivan mahtavaa, kiitos!

  8. #668
    Liittynyt
    07/2010
    Paikkakunta
    Uleaborg
    Viestit
    2.070
    Onko Canyonilla minkäänlaista viritystä suomalaisen edustajan kanssa? Eli onko pyöriä jossakin kokeiltavana kotimaassa?

  9. #669
    Liittynyt
    07/2010
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    2.937
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti rjrm Katso viesti
    Onko Canyonilla minkäänlaista viritystä suomalaisen edustajan kanssa? Eli onko pyöriä jossakin kokeiltavana kotimaassa?
    Ei ole. Kokeilumahdollisuudet ovat fillarin ostaneiden varassa. Käy Koeajopankissa kyselemässä jos joku ystävällinen tarjoaisi kokeiltavaksi, jos kiinnostaa...

  10. #670
    Liittynyt
    05/2010
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    11.465
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti andeprkl Katso viesti
    Oliko kellä kokemuksia pyörän palauttamisesta Canyonille? Mitä kuljetustapaa käytitte?
    Häiriköin tässä ketjussa aiemmin puheena olleesta aiheesta, vaikka kyseessä onkin Canyonin jäykkismaasturi; meikällä on se surkea tilanne, että hiilikuiturunkoon ilmestyi syksyn aikana pieni halkeama satulaputken takaosaan siihen kohtaan, jossa on halkio satulatolpan kiristystä varten.

    Laitoin halkeamasta kuvia Canyonille, johon sain vastaukseksi: "First of all we are very sorry that your frame broke. This will probably be covered under guarantee, to finally check your claims we need frame here. Please send bike or frame. If this is covered under warranty we will refund your shipping cost. But only them, no extra costs for express, pick up or insurance. Please try to find a cheap offer from local post. You´ll receive a service offer as soon as incoming check is done."

    Pari kysymystä: onko jollekin joskus käynyt niin, ettei Canyon ole antanut takuuseen uutta runkoa, jos kyse on ollut halkeamasta tms.? Meikällä sakkaa talous pahasti jos pitää hankkia uusi runko (ja voin luvata, ettei se mahdollisen kielteisen takuupäätöksen myötä ole Canyon). Vitsit kun en todellakaan haluaisi lähettää runko yhtään mihinkään pienen halkeaman takia, jos turhaan puran fillarin atomeiksi, otan lähetyskulut takkiin ja menetän yli kuukauden treeniaikaa, enkä kaiken hyvän lisäksi saa ehjää runkoa tilalle. Mielenrauha on koetuksella. :/

    Kyselin myös lähetyskuluja Saksaan Koblenziin, ja sain Postilta parhaan tarjouksen 3-5 päivän lähetyksenä (pika ei kuulemma ollut edes mahdollinen isolle paketille) noin 25€ tai jos menee yli 5kg, niin 30€. Mielestäni ihan maltillinen hinta isolle paketille. DHL:n kautta yli 700€ yksityishenkilölle… Että ei tarvi sitä vaihtoehtoa hirveästi miettiä. Onko kokemuksia Postin kautta lähettämisestä Koblenziin tai Saksaan ylipäänsä? Luulisi menevän ihan hyvin jos kunnolla pakkaa?

    -Lauri

  11. #671
    Pyöräpummi Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti LJL Katso viesti
    ,
    Pari kysymystä: onko jollekin joskus käynyt niin, ettei Canyon ole antanut takuuseen uutta runkoa, jos kyse on ollut halkeamasta tms.?
    -Lauri
    Kaikella todennäköisyydellä se runko korjataan ja saat sen taakusta. Siinäkin tapauksessa ettei se olisi takuun piirissä ei se korjauksen hinta ole paha.

    Runkojen korjauksesta on ollut useita artikkeleita ja kaikki suhtautuvat siihen myönteisesti. Korjattu hiilikuiturunko kestää hyvin.

    Minulla Canyon hiilari kävi Koblenzissa. Etuvaihtajan kannattimen niitit lähtivät irti rungosta.
    Tälläkin hetkellä runko pelittää hyvin.

    Sinuna huokaisisin helpotuksesta ja ottaisin rauhallisesti.

  12. #672
    Liittynyt
    05/2010
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    11.465
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Pyöräpummi Katso viesti
    Sinuna huokaisisin helpotuksesta ja ottaisin rauhallisesti.
    Okei, kiitos kokemuksista. Voi ehkä vähän paremmin mielin purkaa pyörän… Pistänpä vaikka tänne infoa jos/kun homma edistyy. Hyvä vaan jakaa näitä kokemuksia jos jotain menee pieleen, muuten alkaa ahdistus vaivata ihan tosissaan, jos vain omassa pienessä mielessään pyörittelee

    -Lauri

  13. #673
    Liittynyt
    02/2004
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    1.217
    Nostetaas hieman.
    Onkos täällä kellään omistuksessa Canyon Aeroadia?
    Kokemuksista olisi mukava kuulla.
    Meikä laittaa tilaukseen heti tuollaisen 2012 Aeroad CF 8.0 DI2,
    kunhan niitä tulee XS-kokona taas varastoon. Entisellä 2005-mallisella
    F10:llä onkin tullut kinnattua jo sen verran, että se jatkaa palveluksiaan treenipyöränä
    (ja kenties Alpeilla kanssa).

    Joo, meikä on jättiläinen



  14. #674
    Liittynyt
    02/2004
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    1.217
    Jahas, se onkin sitten jo myyty loppuun tuo Ultegran sähkis XS-stealth, eikä asiakaspalvelun kaverilla ollut tietoa siitä,
    onko niitä edes tulossa lisää. Hiukan annoin ihmettelevää palautetta siitä, että joulukuussa 2011 myydään
    jo ei oota yhdessä mallivuoden 2012 runkokoossa. Kehoitin kaveria varmistamaan ylemmältä taholta, josko noita XS-runkoja vielä tulee.

    Muissa Aeroadin malleissa näkyy olevan ko. väriä/kokoa saatavana, mutta niistä kiintiöistä ei taida edes erillistä runkoa saada ostetuksi.
    Ehdotin kyllä tätä. Saa nähdä onnistuuko.Voisihan tuon rakentaa itsekin, jos rungon saisi (ja mieluummin sitä niin tekisi muutenkin).



  15. #675
    Ai, ai, on se Aeroad vaan herkullinen. Itse pallottelin tuossa loppusyksyllä pitkään tilatakko outelista "speed weapon" Aeroad vai "all terrein weapon" Ultimate =) Päädyin lopulta tilaamaan Ultimate CF 9.0 SLX (2011), Dura-Acen setillä ja Mavicin Kysrium SR kiekoilla, hintaa paketille tuli 3099 euroa. Olin niin otettu Canyonin tuotteesta (meitsin eka Canyon), asiakaspalvelusta (toimituksesta), että tilasin outletista vielä maastopyöränkin, Grand Canyon AL 9.0 (2009).

    Tästä voitte pojat fiilistellä, kun legenraarinen sakusprintteri Erik Zabel sekä Canyonin toinen edustaja puhuvat Aeroadista ja Ultimatesta:

    http://www.youtube.com/watch?v=ZdPRiiT7VJE

    Philippe Gilbert on tehny aika vakuuttavaa jälkeä pro tourilla tuolla Aeroadilla, pakko johtua pyörästä

  16. #676
    Liittynyt
    02/2004
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    1.217
    Tää on aika maukas kanssa:
    http://www.youtube.com/watch?v=mQLS1...eature=related
    Ilotulitus alkaa siinä 5 min. kohdalla.

    Muuten, tuo Aeroadin huippumallin Ete-etuliite...on meinaan Zabelin lempinimi.



  17. #677
    Goooood shit!

    Btw, osaako joku sanoa minkä takia Ultimate mallissa ei integroida kaapeleita? Aeroadissa kaapelit kulkee rungon sisällä ja uusimmassa Ultimate AL mallissa myös, mutta CF rungossa ne kulkee edelleen ulkopuolella. Joku syyhän tälle on pakko olla?!?

  18. #678
    Liittynyt
    05/2008
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    232
    Hieno pyörä se Aeroad on, mutta ei oikeasti taida olla kovinkaan aero



    Tuohon kaapelijuttuun veikkaan syyksi sen, että Canyonin F10-rungot eivät ole oikein muuttuneet viime aikoina. Kenties siksi niitä ei myöskään Di2-osasarjalla saa. Esim Aeroadista oli ainakin ennen oma versio sähkövaihtajille (nyt myyvät vain yhdentyyppistä runkoa erikseen), jolloin akku sijaitsee keskiön alla. Eivät varmaankaan ole F10:n kanssa suostuneet kompomisseihin, vaan tuovat sitten uudistetun rungon markkinoille jossa on rungonsisäiset kaapelit ja valmiudet sähköisiin osasarjoihin, kun aika on oikea. Eivät ole vielä tuoneet, koska ehkä siinä on vain niin vähän parannettavaa Näin spekuloisin.
    #fillarifoorumi @ IRCNet

  19. #679
    Jos en nyt aivan väärin muista, niin Canyon selitteli noita mittaustuloksia sillä, että aerodynamiikka muuttuu tarkasteltaessa pyörän aiheuttamaa vastusta ajajan ollessa pyörän päällä. Myös mainittiin, että pyörällä saavutetut tulokset kilpailutiltanteessa puhuvat puolestaan. Tiedä sitten mikä on totuus, mutta se ainakin on todistettu, että kyseisellä pyörällä on mahdollista voittaa arvostettuja kilpailuja =)

  20. #680
    Liittynyt
    04/2011
    Paikkakunta
    Etelä-Pohojanmaa
    Viestit
    171
    Mutta MIKSI tuossa valkoisessa rungossa pitää joka iesuksen putkenpalas lukea canyon.com? Muuten huippuhieno filo,mutta imo tarrat pilaa.. Saako sitä tilattua ilman logoja?

  21. #681
    Heh, no joo, totta. Meitsin tossa Ultimate CF:ssä lukee ainoastaan Canyon, tähän tyyliin:

    http://farm5.static.flickr.com/4137/...a89b9d9a7c.jpg

    Oon kyllä samaa mieltä, että tollanen nettisaitti tossa kyljessä näyttää hieman typerältä. Eikä se ole edes tarra, vaan jollain muulla tekniikalla maalattu siihen pintaan eli sitä on hieman hankala siitä lähteä pois raapimaan, mutta en silti jättäis sen takia pyörää ostamatta =)

  22. #682
    Liittynyt
    05/2008
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    232
    Mä tykkään Valkoisena näyttäis aika aneemiselta ilman nitä logoja.

    Oletteko muuten huomanneet että vuoden 2012 Ultimateissa seat stayt tuntuvat kiinnittyvän seat tubeen vähän alempana kuin vuoden 2011 malleissa? Vai onkohan vain kuvattavan pyörän runkokoko muuttunut? Taitaa olla vain eri runkokoko, kun ainakin joissain vanhemmissa epävirallisissa kuvissa näkyy yhtymäkohta olevan "alempana".
    #fillarifoorumi @ IRCNet

  23. #683
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti llehik Katso viesti
    Myös mainittiin, että pyörällä saavutetut tulokset kilpailutiltanteessa puhuvat puolestaan.
    JOs kilpailujen tuloslistoja on uskominen, niin aero-rungot ovat huono idea. Perinteiset rungot dominoivat listojen kärkipäätä.

  24. #684
    Liittynyt
    04/2011
    Paikkakunta
    Etelä-Pohojanmaa
    Viestit
    171
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti llehik Katso viesti
    Heh, no joo, totta. Meitsin tossa Ultimate CF:ssä lukee ainoastaan Canyon, tähän tyyliin:

    http://farm5.static.flickr.com/4137/...a89b9d9a7c.jpg

    Oon kyllä samaa mieltä, että tollanen nettisaitti tossa kyljessä näyttää hieman typerältä. Eikä se ole edes tarra, vaan jollain muulla tekniikalla maalattu siihen pintaan eli sitä on hieman hankala siitä lähteä pois raapimaan, mutta en silti jättäis sen takia pyörää ostamatta =)

    Niin valkoista runkoa mä tarkoitinki,en mustaa.. Musta on makee,valkoses rungos lukee canyon.com hetisitte sata kertaa.. Eli musta tilaukseen!

  25. #685
    Liittynyt
    02/2004
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    1.217
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti PHI Katso viesti
    ...Muissa Aeroadin malleissa näkyy olevan ko. väriä/kokoa saatavana, mutta niistä kiintiöistä ei taida edes erillistä runkoa saada ostetuksi.
    Ehdotin kyllä tätä. Saa nähdä onnistuuko.Voisihan tuon rakentaa itsekin, jos rungon saisi (ja mieluummin sitä niin tekisi muutenkin).
    No niin, nyt on virallista ettei mustia stealth 2012 XS-runkoja ole enää saatavana. Kyllä on älytön juttu. Canyonin kaveri epäili,
    että menekki oli tilausvaiheessa arvioitu rankasti alakanttiin. Selitystä sille, miksei niitä enää tule, en saanut. Ihme säätöä tältä osin.
    No ei osteta sitten pöörää ei, vaan vedellään menemään tuolla vanhalla pelillä. Josko sitten mallivuonna 2013 natsaisi...eikös se DA-sähkiskin
    ole uudistumassa siksi ...

    Edit: Ai niin, ehdottivat että ostan jonkun toisen mallin kuin Ultegran DI2:n...muita malleja löytyisi mustana XS-koossa.
    Pitäisiköhän tuota optiota pohtia vielä...osat myyntiin ja Ultegran DI2 tilalle.



  26. #686
    Liittynyt
    09/1999
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    7.536
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Thundermand Katso viesti
    Hieno pyörä se Aeroad on, mutta ei oikeasti taida olla kovinkaan aero



    Jos katsoo mittaustuloksia ja mitkä merkit pärjäsivät, selvästi parhaiten pärjänneet 3 merkkiä ovat panostaneet jo pitempään tutkimukseen aerodynamiikan saralla. Tuskimpa on ihan hirveästi aikaa palanut tuulitunnelitutkimukseen tuloksista päätellen, villi veikkaus että jopa F10 saattaa olla samaa tasoa? Noi sakumerkit kuten Canyon ja Stevens, lyhyellä historiallaan ovat vasta asiassa alkutaipaleella ja eivät siksi pärjänneet. Cannarin Super Six on helppo ymmärtää ei-niin-aero pyöränä suurista ulkomitoistaan johtuen mutta että Canyon ja Stevens ovat samalla tasolla tai jopa huonompia 0-5 asteen sivutuulille, kyllä yllätti. Itse asiassa niin paljon että alkoi kiinnostaa miten moinen on saatu aikaan. Toinen "aeropyörä" jolta sopii olettaa vastaavaa floppia 0-10 asteen kulmilla on Scott Foil mutta sen toimitukset ovat myöhässä että ei varmaan tule testiä siitä pihalle ihan lähiaikoina.

    Mitä Di2 systeemeihin tulee, ei D-A versiota enää kannata ostaa koska se on selkeästi huonompi kuin Di2 Ultegra ja se poistunee myynnistä piakkoin.
    Samu Ilonen muokkasi tätä : 27.12.2011 at 22.18

  27. #687
    Liittynyt
    08/2011
    Paikkakunta
    Sotkamo
    Viestit
    76
    Nyt on hankala valinta kahden välillä. Eka maantiepyörä ois hakusessa.

    1. Cannondale Super six 105 vm. 2011
    2. Canyon Ultimate AL 9.0 vm 2012

    Kutakuinkin samaan hintaan olisi tarjolla. Cannondale tarjoaa hiilikuiturungon, mutta huonommat kiekot (Mavic Aksium WTS) ja pikkasen huonomman osasarjan. Canyon tarjoaa alumiinirungon, mutta paremmat kiekot (Mavic Ksyrium Equipe) ja osasarja on Ultegra.

    Super sixin paino oli hankala löytää luotettavasta lähteestä, mutta jäin käsitykseen että painoeroa ei kauhesti ole. Jomman kumman nyt ikinä ottaakaan niin nyt tuntuu siltä että panostan maantiepyörän hankkimisen jälkeen hyviin kiekkoihin.

    Onko tuo Canyonin alurunko pahempi ajettava kuin supersix-hiilari?

    Mitä tässä kannattaisi tehdä?

  28. #688
    Liittynyt
    07/2010
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    423
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti jaiksi Katso viesti
    Onko tuo Canyonin alurunko pahempi ajettava kuin supersix-hiilari?
    Greipel taisi vetää Paris-Roubaix'n tänä vuonna Ultimate AL -rungolla, joten ei se nyt kovin epämukava voi olla.

  29. #689
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti OMT Katso viesti
    Greipel taisi vetää Paris-Roubaix'n tänä vuonna Ultimate AL -rungolla, joten ei se nyt kovin epämukava voi olla.
    April 6th, 2011

    Jurgen Roelandts, Sebastian Lang, Marcel Sieberg, Andre Griepel and the rest of the Omega Pharma – Lotto team will have a new bike for Sunday’s Paris-Roubaix, the team announced today. The team is going against the grain a little bit by riding bikes with an aluminum frame (likely Canyon’s Ultimate AL model). If I understand correctly, one of the other modifications expected include a larger inner chainring (46 teeth instead of the usual 39) which will allow mechanics to run the chain tighter and thereby reduce the possibility of chain drop. The team will be running 27mm tires and some riders are expected to use gel inserts under the bar tape.

    - Bike World News

  30. #690
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti jaiksi Katso viesti
    Mitä tässä kannattaisi tehdä?
    Mä tilaisin noista kahdesta Ultimate AL:n. Hyvä, jäykkä alumiinirunko, hyvillä osilla ja itse en noissa kiekoissakaan näe mitään välitöntä parantamisen tarvetta. Tohon pakettiin kun heität alle vielä 23mm tai 25mm Schwalbe Durano Plussat, niin ei tarvitse rengasrikoistakaan stressata =) Continental Grand Prix 4000s on loistava kilparengas, mutta ei tahdo ainakaan täällä Helsingissä kestää, jossa teillä on kesät talvet enemmän tai vähemmän tuota niin kovin terävää sepeliä. Eikä muuten kestä Michelin Krylion Carbonit ja muutkaan vastaavat, valitettavasti...

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •