Itse olen viime aikoina ainekin liikkuessa katsellut potentiaalisia rasteja ajatuksella, mistä saa hienon kuvan ja haastavan etsittävän. En kyttää ketjua sellaisella geokätkäilyhengellä, että 15 minuuttia uuden rastin tulon jälkeen pitäisi olla fillari satulassa. Rasteja tulee sen verran tiheään, että ehtinen jossain välissä jonkin rastin poimia.
Kuvatuoreus jossain mielessä olisi hienoa, jos uusi rasti olisi hakulenkillä otettu, mutta se rajaa varsinkin talviaikaa valaistuksia ikävästi. Itse ainekin haen kuvaan jotain näyttävyyttä. Esim. nuo tuoreet kirkkokuvat on tosi makeita juuri sen takia, että ovat pimeään aikaan otettuja. Sinänsä antaisin kuvan tuoreuteen pelivaraa. Ideana minusta saada enemmän hienoja kuvia kuin jotain trikkikuvia jostain mahdollisimman vaikeasti tunnistettavasta kolosta. Ehkä pari viikkoa olisi sopiva ikkuna, niin ehtisi katsella vähän valaistuksia yms. kohdilleen, muttei maisemat ehtisi liikaa muuttua. Ei ehken ole tarkoituksen mukaista ottaa kuvaa jostian nyppylästä mikä sitten on metroaseman tieltä ehditty sittemmin kaivaa pois.
Kaupunginosanumero olisi kiva vihje, ehkä juuri päivän pari jälkeen annettuna, niin hetken olisi aikaa pähkiä missäköhän sitä ollaan.
Kirjanmerkit