HephaFillariElectrobikeGiant
Sivu 45 / 103 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 35 43 44 45 46 47 55 95 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1.321 - 1.350 / 3078

Aihe: Lidl-sälä

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jazman Katso viesti
    Nyt on pakko kyllä kehua keväällä Liiteristä ostettua sadetakkia. Se on uskollisesti palvellut aikaisemmilla lenkeillä, kuurosateen sattuessa, mutta eilen lähdin parin tunnin lenkille kaatosateeseen ja pysyin kuivana (poislukien hiki) koko reissun ajan.
    Takki on todella kevyt ja ohkanen, sen saa taiteltua takin selkäpuolella olevaan taskuun kätevästi ja suht pieneen tilaan ja mielestäni siinä on väritkin kohdallaan. Erittäin hyvä tuote, varsinkin hintaisekseen (muistaakseni alle 20€).
    Nämä ovat nyt myynnissä, loppuvarasto. Ostin ja oikein hyvä on, hintaisekseen (15e) varsinkin.

Muutama sata kilometriä olen nyt Lidlin vermeillä ajanut. Kokemuksia:
    -Pitkät ajohousut on ihan toimivat vaikka leikkaus on hiukan omituinen. Polvissa kiristää pyörittäessä, muualta löysät. Eivät hengitä hyvin mutta ovat tarpeeksi lämpimät. Säämiskä hyvä.
    -Takki: Ihan OK välikausitakki. Ei kovin lämmin mutta tarkenee hyvin vielä näillä keleillä. Ei hengitä hyvin, eli hikistä on meno.
    -Hanskat: Huonot. Eivät istu ainakaan minun käsiin ja geelit riittämättömiä.
    -Lasit: Ihan OK. Linssien vaihto kohtalaisen vaikeata.

Yhteenvetona: Lidlin vermeet ovat huonompia kun merkkitavara. Tosin kun sen huonommuuden suhteuttaa hintaan (verrattuna siihen mitä merkkisälä maksaa) niin ne on silti hyvä ostos. Kakkos-setiksi suositeltava valinta, mutta en välttämättä laittaisi niitä esimerkiksi Vätterniin.

Huomenna olisi mahdollisuus hankkia omaksi ihka-aito Lidlin moottorisaha (Made in USA).
    Speksien sattuessa kohdalle ajetaan speksien mukaisesti. Sateen sattuessa kastutaan.

Jos joku kaipaa niitä pari viikkoa sitten kauppaan tulleita pitkähihaisia paitoja, niin Vantaalla Kaivokselan myymälässä oli tänään vielä parikymmentä kappaletta jäljellä.
    Speksien sattuessa kohdalle ajetaan speksien mukaisesti. Sateen sattuessa kastutaan.

hiomakone on asiallinen peli, tekee saman asian kuin 400e detco paitsi liipaisin on hieman pienempi ja ote on vähän huonompi.
    "Stop being a little baby and get up. Life is pain. Get used to it!"

Lähiöistä löytyy

Klaukkalan Lidlistä loppuu urheilukamat välittömästi, mutta lähiöiden Lidleissä tavaraa riittää kokemuseni mukaan kauemmin. Poikkesin Kontulassa ja katselin hetken paikallisia ihmisiä. Tajusin heti, että urheiluvarusteet eivät ostarin Lidlistä kovin nopeasti hupene. Hävikki lienee suurempi kuin menekki ja Lidlistä kannetaan ulos enemmän urheilujuomia. Menin siis Lidliin ja löysin henkselilliset pitkät pyöräilyhousut kokoa xxl. Vaimo kavensi puoli metriä vyötäröä ja nyt ovat erittäin hyvät, jämäkät ja lämpimät. Saa nähdä miten kestävät kovaa kulutusta.

Joulu tulee! Tänään satuin käymään Liiterissä, ja sinne oli jo kärrätty hyllyllinen saksalaisia jouluherkkuja, kuten piparkakkuja, marsipaania, stollenia ja suklaata.

Siltä varalta että joku haluaisi pukeutua joulukuuseksi, niin toisesta laarista löytyi huomio-LEDeillä varustettuja heijastinpantoja, jotka olivat tulleet vähän aikaan sitten myyntiin. Noita näytti olevan neljä kappaletta paketissa, ja paristot tulevat mukaan.

Oven pielessä olleen julisteen mukaan ensi torstaina olisi tulossa myyntiin teknisiä alusvaatteita ja talvijuoksuhousuja. Meikäläiselle jäi tosin hämäräksi miten nuo talvijuoksuhousut eroavat kesämallista.

Niinpä näyttää tulevankin 20.10 softshell-takkeja ja teknisiä alusvaatteita. Pitää käydä täydentämässä varastoa kunhan takit vain olisivat vähän paremman värisiä kuin sini- tai punamustia, keltamusta olisi hyvä. Tykästyin kyllä itse noihin teknisiin aluspaitoihin, riittävän tiivistä neuletta pitämään viimaa, mutta kuitenkin hengittävää. Mennyt hyvin aina näihin päiviin asti merinovillaisen ajotakin kanssa.

Juu, vähän niukkaahan tuo Lidlin ulkoiluvaatteiden värivalikoima usein on: sinistä, punaista ja mustaa. Mutta onhan siellä välillä muitakin värejä.

Fillarikamojen suhteen olisi mukavaa jos kirkkaan keltaisia kamppeita olisi useamminkin kaupan.

opapopa Guest
    Jotenki mulla on sellanen tuntuma että lidlissä ollaan tultu siihen tulokseen että pyöräilykama menee pääasiassa sunnuntaiajelijoille, näin ollen värejä ei tunneta. Luonnollisestikin lidlin periaate on se, että mahdollisimman kapeaan kategoriaan tuotteita koska ne saa nopeasti myytyä pois.

Mun ajohousut oli sentään Sini-oranssi mutta aika vähän oranssia.

Nuo Liiterin koot eivät meikäläisen parin rätin oston myötä vielä ole natsanneet, mutta täytyy kuitenkin tunnustaa, että sen NTZ Siwan kolmiojuustot ja ne monensortin sakemannimakkarat ovat kyllä kaikki olleet ihan sopivia!

Vink vink

Ja se Tilsiter-juusto, valmiiksi viipaloitua herkkua halvemmalla kilohinnalla kuin muiden kauppojen arkijuustot yms.

Suosittelen Lidlin jogurtteja (Milbona), ½l hyvä satsi lenkin jälkeen.

Yksi parhaista Lidl tuotteista on creme fraichellä ja ruohosipililla maustettu perunasalaatti. Tietysti vain tankkaamiseen. Eikä tuota ällötystä niinkuin kotimaiset majoneesipohjaiset.

Nyt tulossa myös soft shell takit 19.90 ja keltaistakin löytyy:
    http://www.lidl.fi/cps/rde/xchg/lidl...ndex_15016.htm

Onkohan ne housut sitten nuo tuossa kuvassa, netissä ei ollut mainintaa juoksuhousuista?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti jannevaro Katso viesti
    Nyt tulossa myös soft shell takit 19.90 ja keltaistakin löytyy:
    http://www.lidl.fi/cps/rde/xchg/lidl...ndex_15016.htm
    Niin muuten tuleekin, hienoa! Miten on tuota malttanut itse mainoksesta lukea.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti opapopa Katso viesti
    Jotenki mulla on sellanen tuntuma että lidlissä ollaan tultu siihen tulokseen että pyöräilykama menee pääasiassa sunnuntaiajelijoille, näin ollen värejä ei tunneta.
    Täytyy kyllä myöntää, että mitä on porukkalenkeillä tullut vaatetusta katseltua, niin yksiväriset punaiset, siniset ja mustat takit tuntuvat olevan aika suosittuja ihan ns. aktiivipyöräilijöidenkin keskuudessa. Ja ne kaikki takit tuskin ovat Liiteristä hankittuja.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti jannevaro Katso viesti
    Onkohan ne housut sitten nuo tuossa kuvassa, netissä ei ollut mainintaa juoksuhousuista?
    Jostakin syystä tuohon nettiversioon ei aina ympätä kaikkia tuotteita mitä on tulossa, paperiversiossa on sitten täydellisempi listaus.

18. Voisko noi mainostukset jättää tekemättä tulevista tarjouksista, tavaraa ei riitä kaikille kuitenkaan
    Alhainen kadenssi - dekadenssi?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Ketjureaktio Katso viesti
    Voisko noi mainostukset jättää tekemättä tulevista tarjouksista, tavaraa ei riitä kaikille kuitenkaan
    Pitää olla aamulla hyvissä ajoin liikenteessä

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
    "Sinunkin tulisi tietää, että pullot tehdään puhaltamalla, reiät ampumalla, mutta työt vie oman aikansa."

Mulla on viime aikoina ollut vähän ongelmia maantielenkille pukeutumisessa, nimenomaan yläkropan osalta. Aina on liian kuuma tai liian kylmä, windstopperi lepattaa kuin huonosti reivattu märssypurje ja softshell ei päästä sisältä kumpuavaa lämpöä ulospäin. Pari päivää sitten näin Korson (=Metsolan) Lidlissä tarjouksella naisten pyöräilyliivejä, siis "gilet". En tiedä koska nuo on olleet varsinaisesti myynnissä, ei pysty muistamaan. Mut nyt siis on loput koot (S ja XS) myynnissä.

Ostinpas siis piruuttani sellaisen, S kokoa, väri musta. Etupuoli+olkapäiden osuus on ohutta softshell-tyyppistä kangasta, selkäosa neulosta. Takana pieni vetoketjullinen tasku, samoin rintamuksessa vasemmalla puolella. Tänään aloin sitten taiteilemaan sitä päälleni Hyvin se meni ohuen pitkähihaisen paidan päälle, mitä nyt vetoketju vähän soi (no, se on naisten S-koko ja minä olen kokoluokkaa M/L, miesten kokoa...) ja kauluksesta joutui pikkusen avaamaa saumaa, ettei ihan kuristu. Mut ehdottomasti paras keksintö sitten ympyränmuotoisen pyörän. Ei se etuosasta hirmusesti hengitä, mut kun siinä on verkkovuori + se selkäosa verkkokangasta, niin ei olo muistuta turkkilaista saunaa kuitenkaan. Pitää tuulen täydellisesti, eikä taatusti lepata!!

Jos joku tuollaisen haluaa, niin siellä niitä luultavasti vielä on (pari päivää sitten kymmeniä kappaleita): väreinä valkoinen ja musta, koot siis S ja XS, ja naisten malli. Hinta 8,00 euroa.

Johan se taas tekninen alusvaate liikahti sukkelaan.

Joo mä kävin kattelemassa teknistä aluspaitaa. L-kokoisena se näytti tosi pieneltä. Hihat olisivat olleet 15cm liian lyhyet mulle ja selkä ois varmasti ollu myös. Kaikki XL-kokoiset olivat loppu mutta tuskin nekään olisivat sopineet. Nuilla kaavoilla ensi vuonna saa olla tavallista (180/84) ihmistä varten XXL-kokoja.

Rouva toi L-kokoiset housut ja paidan. Näyttivät paketista otettuna lasten vaatteilta mutta päälle vedettynä olivat erinomaiset. Eli matsku venyy runsaasti. Strategiset mitat 183/78.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti apatceh Katso viesti
    Joo mä kävin kattelemassa teknistä aluspaitaa. L-kokoisena se näytti tosi pieneltä. Hihat olisivat olleet 15cm liian lyhyet mulle ja selkä ois varmasti ollu myös. Kaikki XL-kokoiset olivat loppu mutta tuskin nekään olisivat sopineet. Nuilla kaavoilla ensi vuonna saa olla tavallista (180/84) ihmistä varten XXL-kokoja.
    Se tekninen aluspaita on hyvä. Ostin silloin joskus lyhythihaisen ja myöhemmin pitkähihaisen. M-koko kerrankin oli S ja M-koon välimuoto, joten ei ollut löysä päällä. Juoksuvaatteet älysin ostaa Stadiumista enkä sortua LIDL-krääsään enää toistamiseen kun koot on aina telttoja.

Jos joku sinne Liiteriin eksyy, niin kannattaa huomata että muro/myslipatukat ovat nyt tarjouksessa 1,29€ paketti (200 grammaa).

Ulkopuolella vitriinissä olleen lakanan mukaan niitä Tronic-latureita akkuparistoille olisi lähitulevaisuudessa tulossa myyntiin.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Risto Koivunen Katso viesti
    Tänään testattua noita hanskoja 100 km lenkuralla, ja ihan mukavalta tuntuivat.

Tosin lenkin lopuksi kun kiskoi hanskat kädestä, tuli mukana myös irronnut pesuohjelappunen. Jostakin syystä tuo oli ilmeisestikin kiinnitetty liimaamalla eikä ompelemalla.
    Noiden hanskojen kestävyyttä epäilen pyöräilykäytössäkin, sillä omat antautuivat halkosavotassa ja toisen motin kohdalla. Peukalot irti, onneksi sentään vain hanskoista...Verrokkina Yokon ohuet välikelin käsineet ovat kestäneet niin maastoryskäämisen, kuin halkosavotatkin jo pari vuotta. Ne liiterin patukat on ihan jees.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti usko juntunen Katso viesti
    Noiden hanskojen kestävyyttä epäilen pyöräilykäytössäkin, sillä omat antautuivat halkosavotassa ja toisen motin kohdalla. Peukalot irti, onneksi sentään vain hanskoista...Verrokkina Yokon ohuet välikelin käsineet ovat kestäneet niin maastoryskäämisen, kuin halkosavotatkin jo pari vuotta. Ne liiterin patukat on ihan jees.
    Itse olen joutunut jo useammasta Lidl-hanskasta ("maasto" ja "geeli") joutunut ompelmaan kämmenpohjan ja ranteen välisen sauman kun ovat ratkenneet. No nyt ei ainakaan siitä kohtaa ratkea.

Ne "maastohanskat" ovat kyllä jossain määrin ärsyttävät maantiekäytössä. Niissä on melko pitkä halkio tarranauhan kohdalla, joka tulee kahvoilla ajaessa suoraan eteenpäin, eli ajoviima ottaa siihen ilkiästi. Sinänsä kelin puolesta riittäisivat ihan hyvin.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti usko juntunen Katso viesti
    Ne liiterin patukat on ihan jees.
    Tuli haettua kolme pakkausta noita patukoita varastoon, jos tarvitsee lenkkievästä.

Yllätyksenä tosin tuli, että siihen manteli-pähkinäversioon oli tungettu ämpärillinen maltitolia sekaan.

Juoksuhousut on paksureisisemmälle kuin minä ja vielä nilkoistakin liian leveät, joten kylmäkin pääsee sisälle, ellei laita tyylikkäästi sukkia lahkeen päälle. Sitten on lämpöset.

30. Lainaus Alkujaan tämän lähetti apatceh Katso viesti
    180/74 kg tuo puku on täydellinen lukuunottamatta sitä että paita saisi olla himpun pidempi. Nyt vähän pelottaa että nousee ja paljastaa selän hiihdossa, pyöräilyssä tuntuu toimivan. Hihan pituus hyvä jos ei ole orangin käsiä, mulle tuntuu toimivan. En pahastuisi paria lisäsenttiäkään toisaalta.

Samaan hintaan saa alesta tosin jotain Hellynkin alusasuja, mutta nää tuntuu kyllä äkkiseltään paremmilta.
    Alhainen kadenssi - dekadenssi?

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •