
Alkujaan tämän lähetti
Gekko
Laitoin autopausen 2km/h säätöön. (tai unohdin) Aattelin että se nopeus on tarpeeksi hiljainen että ei paljon pitäisi mennä päälle.
Jessus, sehän piipotteli vähän väliä heti kun vähän hiljempaa metsäpolkua ajeli, puhumattakaan kävelytyksissä.(mun mielestä tuo 2km/h on jo aika pieni vauhti)
Sadalla kilometrillä viiden kilometrin virhe tuli matkassa...
Laita autopause pois tai "when stopped". Tai tuuppaa reippaammin 
No okei, ei siinä mitään. Omaa vikaakin vähän mutta kun katseli mittari antamia nopeuksia niin hohhoijaa!
Kun lähti mettäpolulta tielle ja nosti nopeuden 25-30:iin niin mittari heräs näyttämään oikeaa nopeutta joskus sadan metrin päästä...Ja muutenkin heitteli tasaisessa ajossakin about16-25 väliä. Pieni pettymys että saankin nyt asentaa sitten sen pinnanopeusnäyttäjän! Hienoa GPS-tekniikkaa.
Kuinkas muuten kun sen asentaa, osaako laite käyttää molempia mittaustapoja automaattisesti vai pitääkö sitäkin vielä ruveta säätelemään?
Osaa käyttää molempia mittaustapoja. Nopeus on tosiaan gps-tiedosta pääteltynä suhteellisen häilyväinen.
Toinen suuri pettymys on toi Garminin oma kalenterisofta tietokoneelle! aivan perseestä!(heti ikävä Polarin hyvää ohjelmaa) Karttakin näyttää juuri suuremmat päätiet!
Siihenkin pitää nyt OSTAA kunnon ohjelma!
-> Garmin Connect tai vaikka Golden Cheetah (ilmainen). GTC:tä ei ole taidettu kehittää enää moneen vuoteen.
Ainiin...Kuuden ja puolen tunnin kisasta Garmin näytti kaloreita palaneen hiukan yli 2000. Onkohan aivan edes sinneppäin.
...Mutta muuten kelpo laite
Energiankulutuksen arvioiminen ilman tehomittaria on aika karkea arvio. Tehomittarinkin kanssa joutuu kehon hyötysuhteen nostamaan hatusta.
Tiedonsiirto piuhalla on ainoastaan hyvä juttu tässä tapauksessa. Nopea ja varma. Vanhemman mallinen muovinen ANT+ sykevyö pelaa ongelmitta.
If Jens Voigt was a country, his principle exports would be Pain, Suffering, and Agony.
Kirjanmerkit