MPMessutGiantGarminElectrobike
Sivu 27 / 64 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 17 25 26 27 28 29 37 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 781 - 810 / 1907

Aihe: HePon naisten lenkit = tammaravit

sini09 Guest
    Jos alkaa satamaan, niin kuin näyttää lupaavan vaikka ei tosin vielä sadetta näy, niin jätän lenkin väliin mutta katsotaan nyt vielä mitä tuleman pitää.

sini09 Guest
    Sen verran hienohelma oon, että tihkusateen takia jätin lenkin väliin, siispä sisäspinningiin hikoilemaan, toivottavasti ens viikolla parempi sää.

Rule #9 / If you are out riding in bad weather, it means you are a badass. Period.

Fair-weather riding is a luxury reserved for Sunday afternoons and wide boulevards. Those who ride in foul weather – be it cold, wet, or inordinately hot – are members of a special club of riders who, on the morning of a big ride, pull back the curtain to check the weather and, upon seeing rain falling from the skies, allow a wry smile to spread across their face. This is a rider who loves the work.

sini09 Guest
    Todellisten pyöräilijöiden puhetta... No en tiedä kumpi oli parempi kastua ulkona vai kastua hiestä kuumassa spinning salissa, mieleeni muistui sisällä pyöräillessä kuinka mukavaa ulkona pyöräily onkaan. No pitää yrittää karaistua tässä syssyn aikana. Ei siellä sit tainnukkaan kastua kovin pahasti vai mitään sanoo reippaat lenkkiläiset?

Aluksi vaikutti siltä, että ei kastuta, mutta aika tasasesti kastuttiin kuitenkin. Meitä oli huimat kolme (oria). Sovittiin keskari 30km/h kohdille ja siinä se pysyi. No lenkki loppui lyhyeen sateen takia ja kilsoja tuli vajaa 50km. Eli Tammaravit suoritettu. X

sini09 Guest
    Huomisen säätutka näyttää sateiselta, jotenpa täytyy katsoa lenkkiä. Jos ei sada tai kovin myrskyiseltä ilma näytä niin saavun paikalle klo 17.30. Aikaisemmin en taida ehtiä. Onkos muita tulossa?

sini09 Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti sini09 Katso viesti
    Huomisen säätutka näyttää sateiselta, jotenpa täytyy katsoa lenkkiä. Jos ei sada tai kovin myrskyiseltä ilma näytä niin saavun paikalle klo 17.30. Aikaisemmin en taida ehtiä. Onkos muita tulossa?
    Taitaa olla vähiin käymässä tammaravien lenkkeilijät. Tosin ilmakaan ei ole viime aikoina torstai lenkeillä suosinut. Jotenka ajattelin tänään lähteä sään salliessa cc- lenkille klo 18. Lähtö sellon pyörältä, mukaan jos kiinnostaa? Keskustelua espoon lenkkien puolella.

sini09 Guest
    Vielä muistutuksena että huomenna perjantaina 16.9. pidetään Hepon epäviralliset päättärit klo 20 Rymy-Eetu ravintolassa Erottajankatu 15-17, Helsinki. Eli kaikki innokkaat pyöräilijät viettämään iltaa hyvässä seurassa!

sini09 Guest
    Vielä tämän illan päättäreistä, eli tulkaa ajoissa rymy-eetuun, ennen 20.30 pääsee ilmaiseksi.

Olisikos Tammaraveja torstaina? 18:00 lähtökin käy jos ottaa myös eteen valon mukaan. Sääkin saattaa kirkastua huomis iltana.

sini09 Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Iletys Katso viesti
    Olisikos Tammaraveja torstaina? 18:00 lähtökin käy jos ottaa myös eteen valon mukaan. Sääkin saattaa kirkastua huomis iltana.
    Muuten olis passannu, mutta luennot pukkaa päälle iltaan saakka, tulee siis perslihas harjoituksia torstaille

Lainaus Alkujaan tämän lähetti sini09 Katso viesti
    Muuten olis passannu, mutta luennot pukkaa päälle iltaan saakka, tulee siis perslihas harjoituksia torstaille
    No ilmoittelen täällä ja Espoon lenkkien puolella huomisen aikana lenkistä jos ilmat passaa. 17:30 lähtö käy myös.
    Perselihaksilla mekin.

Kukkis Guest
    Koskas tämän vuoden lenkkejä on suunniteltu aloitettavaksi? Nythän alkaa maanteiden varret olla jo aika sulat.

Itsellä jäi parilta viime kesän "tammalenkiltä" hieman huonot kokemukset, kun miesvaltaisella lenkillä vauhtilupaus n. 22-23 km/ h vaihtui n. 28 km/ h keskinopeuteen. Siinä meinasi noutaja tulla useampaan otteeseen. Toiveena siis oikeat tammaravit ja ainakin alkukaudesta takuuvauhtirajoilla.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kukkis Katso viesti
    Itsellä jäi parilta viime kesän "tammalenkiltä" hieman huonot kokemukset, kun miesvaltaisella lenkillä vauhtilupaus n. 22-23 km/ h vaihtui n. 28 km/ h keskinopeuteen. Siinä meinasi noutaja tulla useampaan otteeseen. Toiveena siis oikeat tammaravit ja ainakin alkukaudesta takuuvauhtirajoilla.
    Alkuvuoden HePo-palaverissa tuumailtiin parannuksia tammaraveihin, Sini varmastikin kertoo asiasta tarkemmin lähiaikoina. Lenkkien alkamisesta en osaa spekuloida, varsinkin kun olen kovin sepelikammoinen.

Sinihän ei ole enää vetovuorossa muutettuaan Lohjalle, Tipsu hoitaa hommaa tätä nykyä. Viime kesänä tammaravipäivinä paikalle tuli parhaimmillaan luokkaa kaksi naista ja yli 15 miestä, joten naisille ei välttämättä muodostunut sopivaa ryhmää. Toivottavasti tänä vuonna asia korjaantuu.

Maanteiden varret ovat kyllä sulat, mutta melko märät. Lisäksi siirtymiä ei voi vielä tehdä muita kuin ajoratoja pitkin ja säät eivät salli ajamista kevyemmissä vaatteissa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti VPR Katso viesti
    Sinihän ei ole enää vetovuorossa muutettuaan Lohjalle, Tipsu hoitaa hommaa tätä nykyä. Viime kesänä tammaravipäivinä paikalle tuli parhaimmillaan luokkaa kaksi naista ja yli 15 miestä, joten naisille ei välttämättä muodostunut sopivaa ryhmää. Toivottavasti tänä vuonna asia korjaantuu.
    Tjaa, olinkin tämän kuvion missannut. No, info on varmasti siirtynyt.

Tammaravit käynnistyy parin viikon kuluttua

Olen suunnitellut, että voisi aloittaa tuossa pääsiäisen jälkeisellä viikolla kunnolla ajot. Vauhdit tulee pysymään 23-26 km/h reitistä ja osallistujista riippuen. Alkuun mennään varmasti tuolla vauhtien alarajoilla. Ajetaan myös pari lyhyempää lenkkiä alkukaudesta, pituudeltaan noin 40-45 km, eli hyvin aloittelijaystävällisesti. Tammaravit ajetaan myös ketään ei jätetä-periaatteella, eli sinne saa tulla kokeilemaan porukkalenkkeilyä. Yritetään myös kiinnittää nyt huomiota siihen, ettei vauhdit pääse karkaamaan ajohuumassa. Tammaravien on tarkoitus olla rauhallisemmasta vauhdista pitävien rento viikkolenkki. Kovempaa ajaville on sitten muut porukat tarjolla. Ideaalitilanteessa lenkillä voisi aina olla toinenkin vetäjä peräpään puolella katsomassa ajon sujuvuutta ja ihmisten jaksamista, mutta en tiedä järjestyykö sellaista joka kerta.

Ajoseuraa voi toki kysyä ennen tuota huhtikuun puoliväliäkin täällä foorumilla, mutta itse en pysty lupaamaan vielä pääsyä lenkkiteille ainakaan heti tulevalla viikolla.

Tervetuloa mukaan!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti VPR Katso viesti
    Maanteiden varret ovat kyllä sulat, mutta melko märät. Lisäksi siirtymiä ei voi vielä tehdä muita kuin ajoratoja pitkin ja säät eivät salli ajamista kevyemmissä vaatteissa.
    Pyörätiet ovat pääosin sulat, joitakin jäisiä pätkiä on ajoittain, mutta eivät merkittävästi haittaa ajoa.
    Nastarenkaista voi alkaa luopua ja ajattelin ensi viikon työmatkoilla pitää nastat vielä edessä mutta välikelin rengas taakse.
    Kesäslicksit ovat vielä liian kiikkerät, koska soraa on teillä vielä paljon.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tipsu Katso viesti
    Tammaravit käynnistyy parin viikon kuluttua
    Olen suunnitellut, että voisi aloittaa tuossa pääsiäisen jälkeisellä viikolla kunnolla ajot. Vauhdit tulee pysymään 23-26 km/h reitistä ja osallistujista riippuen. Alkuun mennään varmasti tuolla vauhtien alarajoilla.
    Jeps, tässä vielä pari muistiin jäänyttä asiaa HePon vetäjäpalaverista:
    - KP huomautti, että Espoon päässä reitit ovat usein mäkisempiä kuin Vantaankosken lenkit, joten ajonopeudet eivät ole suoraan vertailukelpoisia Vantaankosken lenkkeihin.
    - Esillä oli myös ajatus siitä, että "Tammaraveja" ei jaettaisi kahteen eri vauhtiryhmään, vaan kiireisimpien to-illan lenkki menisi "Espoon lenkkien" piikkiin.

Tipsulle onnea ja tsemppiä uuteen ylikalifin eikun -fakiirin - tai jonkun tehtävään

Itse ajattelin tutkailla pääsiäisen seutua, pääsisikö silloin jo ajamaan. Mites Tipsu? Su - ma 8.4.-9.4.12 aamupäivät passannee mun aikatauluihin. Jos joku haluaa lähteä mukaan, niin voin luvata, että vauhti on h-i-d-a-s (jos pysyn kyydissä edes) ja matka lyhyt.

Viime kauden aloituksesta mulla on huonot muistot, kun sain ekaa kertaa maantiepyörän persiin alle vappuaattona ja helkutinmoisen räntäsateen niskaani Bodomilla. Toivottavasti tänä vuonna menee toisin. Ajamaan en lähde, jos keli on hanurista.
    Festina lente

Kiitos Katila!

Jos olen kotosalla pääsiäissunnuntaina ja/tai -maanantaina, niin voisin hyvin lähteä ajelemaan rauhallista vauhtia ja suht lyhyttä lenkkiä. Huonolla säällä en lähde itsekään, koska olen mukavuudenhaluinen

Jee jee, kunhan ensi viikolla pääsiäisen kuviot selkeityy niin sunnuntaina pääsisin ehkä mukaan lenkille jos keli on passeli jne.

Oliko mitä päivää nyt ajteltu vakkari lenkkipäiväksi?
    "Sun elämä on kuin katsoisi hidastettua junaturmaa"

www.pauliinapohtii.blogspot.com

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Polla Katso viesti

Oliko mitä päivää nyt ajteltu vakkari lenkkipäiväksi?
    Tuskinpa se on perinteisestä torstaista siirtymässä. Ei ainakaan ole näkynyt mitään keskustelua aiheesta.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti karhile Katso viesti
    Tuskinpa se on perinteisestä torstaista siirtymässä. Ei ainakaan ole näkynyt mitään keskustelua aiheesta.
    Hyvä näin

Karhile on oikeassa, torstaisin klo 18 Bembölestä vanhaan malliin Kiirastorstaina en itse näillä näkymin ole tulossa, mutta voihan siihenkin yrittää saada jo porukkaa. Pääsiäisen jälkeen sitten tositoimiin

Tulisin kovin mielelläni Tammoihin mukaan, mutta lähtöpaikka ja aika ovat huonoja mulle.
    Tulen Viikistä, enkä pysty lähtemään duunista noin aikaisin. Mutta katsotaan, ehkä jonain kertana pääsisin mukaan. Itä-suunnalla ei ilmeisesti varsinaisia nais-porukoita aja? Tosin kyllä mä miestenkin kanssa tykkään ajaa, kunhan eivät vetele liian kovaa
    Tarvittaessa vaikka taluttaen.

Itsekin harmittelen, että Tammiravit ovat niin kaukana täältä Idästä. Itse olen ajellut Maantielenkit Itä-Helsingistä- sekä cyclocross-porukan mukana. Olisi kiva saada ajoseuraksi muitakin naisia. Ja olisi kiva joitakin lenkkejä ihan naisporukalla...omalla vauhdilla.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Rituli Katso viesti
    Itsekin harmittelen, että Tammiravit ovat niin kaukana täältä Idästä. Itse olen ajellut Maantielenkit Itä-Helsingistä- sekä cyclocross-porukan mukana. Olisi kiva saada ajoseuraksi muitakin naisia. Ja olisi kiva joitakin lenkkejä ihan naisporukalla...omalla vauhdilla.
    No perustetaan Itä jaos? Itse asun silleen kivasti että jokapaikkaan on helppo ajella

Millon on eka lenkki ja mistä ajetaan? Näin helppoo se on!

Mäkin voin sillon tällön tulla mukaan esim. Viikistä. Kyl noita hitaampia ajoporukoita löytyy, kun kyselee. Viikistähän ajaa aika hitaasti myös tuo pohjois-/itä-Helsingin pyöräkerho.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Rituli Katso viesti
    Olisi kiva saada ajoseuraksi muitakin naisia. Ja olisi kiva joitakin lenkkejä ihan naisporukalla...omalla vauhdilla.
    Huolitaankos vierailevia tähtiä mukaan lenkille?
    -Kylän kohoralla komiasti, vaikka mettällä vähän kompuroottooki-

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •