MPMessutGarmin
Näyttää tulokset 1 - 30 / 2040

Aihe: Pori #6

Threaded View

Edellinen viesti Edellinen viesti   Seuraava viesti Seuraava viesti
    TunkkiPuolikas Guest
    SAC 8. Maasto, Ulvila, Massi, 10.9.20111

Kierros noin 4 km

1 Kierros

M-10: 1) Jesse Lehtoranta PoPyKa kesk.

N:
    1) Tuula Lepistö PoTa 31.40
    2) Anu Pörsti PoPyKa 38.10

M-50: 1) Pekka Saari KoiIs 20.35

M-60: 1) Jukka Rintala PoTa 28.00

3 kierrosta

M-16: 1) Waltteri Lepistö PoTa 56.15

M-40: 1) Jyrki Lepistö PoTa 1.02.18

M -yl:
    1) Lotta Lepistö PoTa 1.01.22
    2) Tomi Lehti PoTa 45.37 (- 1 kierros)
    3) Jyri Luoma PoTa 46.18 (- 1 kierros)
    4) Erkko Peltomaa PoTa kesk.
    5) Jukka-Pekka Santala KoiIs kesk.

CUP-Sarja

M -yl:
    1) Lotta Lepistö PoTa 1.01.22
    2) Jyrki Lepistö PoTa 1.02.18
    3) Tomi Lehti PoTa 45.37 (- 1 kierros)
    4) Jyri Luoma PoTa 46.18 (- 1 kierros

Olipa se kisa. Yksi korvake (Jukkis). Kolme rengasta. Mulla ei mitään ongelmia, eikä Wallulla. Lotallakin rengas meni, mutta koska sen vauhti oli parempaa kuin mulla niin lainasin omaani. Mulla siis pyörä ehjänä koko kisan. Mielenkiintoiseksi homman tekee se, että jos vaan olisin tuupannut ohi, niin olisin ollut tasapisteissä Jonin kanssa, koska olisin voittanut Cup-lähdön. Sitten oltais pähkäilty, miten homma menee. No koska nyt kumminkin olin vauhdissa päivän 4. nopein kuski, en kyllä olisi edes ansainnut edes niitä pojoja. Saattaa olla ,että ratkaisu sitten olisi haettu keskinäisistä sijoista tai niin kuin joissain on ollut, viimeisen kisan voitosta. Niin tai näin.

Kauden nopein mies voitti. En alkukesästä päässyt kirissä edes peesistä ohi.->

ONNEKSI OLKOON JONI!! JA KUOHARI POKS!!!!!!!!!!!!!

Luoman Jyri ajoi erittäin hyvin ilman lukkopolkimia. Ne kun laittaa niin vauhtia tulee lisää. HIENOA ,että tulee uusia naamoja. Erkon vauhti olikin jo arvattavissa. Harmi kun tekniikka petti. Olis tullut ilmeisesti Wallun kanssa kova vääntö? Lotan vauhti yllätti. En ole koskaan ennen nähnyt sen ajavan noin hyvää vauhtia metsässä. Ja meni kaikki kivikot myös vauhdilla läpi. Ja HUOM! vain ja ainoastaan jäykkäperällä ja SLX osilla ja 10 vanhoilla kiekoilla . Joillakin makaa tallissa täpäriä ja hipo Avidia, mutta eipä uskalla viivalle

NIIN JA WALTTERI ANTOI MULLE TURPAAN 6 MIN. Ja jäykkisellä, mutta sillä onkin XT takavaihtaja
    TunkkiPuolikas muokkasi tätä : 10.09.2011 at 19.27

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •