Ajattelin, että säätilan salliessa voisin tulla ajelemaan Valkeakoskelle jonkun 3h setin lauantaina tai sunnuntaina....olisko muita osallistujia?
Ajattelin, että säätilan salliessa voisin tulla ajelemaan Valkeakoskelle jonkun 3h setin lauantaina tai sunnuntaina....olisko muita osallistujia?
Valkeakoskellakin on lauantaina Venetsialaiset, eli Atze on selkeästi mennyt väärään paikkaan.....
Tästäkin huolimatta en itsekään pääse, koska olen ...Porissa... tuolloinAiemmin viikolla olisi kyllä aikaa ajella jos jollakin löytyy samoja haluja?
Musha rain dum a doo, dum a da
Startti huomenna 09.30 täältä: http://kansalaisen.karttapaikka.fi/l...340202&lang=fi jos nyt joku vielä haluaa tulla mukaan:
Vois kyllä lähtee testaan kuinka uudet ketjut kestää. Pyörän painokin laski puoli kiloo, kun tyhjensin takarataspakasta aimo läjän havu/ketjuöljyseostaNii, ja kuinka olkapää kestää.
Hyvä lenkki oli tänään, kiitokset Tovi ja DrGixxer! Hieman oli teknisiä ongelmia, mutta ei onneksi pahasti vaikuttanut matkantekoon.
Kyllä sitä vaan Valkeakoskellakin saa hyvän 40 km / 3h- lenkin aikaiseksi ja saa suurimmaksi osaksi mainioita polkuja ajella.
Joo, hyvä lenkki oli ja ittelle uusi tuttavuus se metsälenkki sielä Korkkiksen takana. Ja ens kerralla se kivikkomäki menee sitten ajamalla
Täytynee vissiin muuttaa tää käyttäjänimi täällä, kun olen alkanut kirjoitella. En mä mikään tohtori ole, vaan Jarge.
t: Jarge
Pitänee vielä järkätä joku TourDeValkeakoski tänä vuonna![]()
Ehdottomasti kannatettava idea! Sit ajetaan kaikki paikat läpi: heritynniemi, korkkis, rapolanharju, lotila...
Tuli käytyä hiukan tutkimassa aiemmin hieman vähemmälle huomiolle jääneitä paikkoja, ja löytyi omaan makuun todellinen HELMI!
http://kansalaisen.karttapaikka.fi/l...333405&lang=fi
Tuolta löytyy noin 650-700m pitkä "crossi"rata, jota oli todella makeaa ajaa ympäri. Radalta löytyy myös muutama hyppyri, mutta ne skippasin vielä tälläkertaa
Käykääpä koitattamassa, tai huudelkaa täällä niin lähden mukaan, niin hauskaa tuota oli ajaa muuta kierros ympyrää... Kierrosaikoja voi myös heitellä tänne![]()
Tuohan on ollut oikeasti crossirata joskus kultaisella 80-luvulla... Täytyykin käydä testaamassa!!!
Samasta paikasta löytyy myös pientä polunpätkää vähän joka suuntaan ja harjunreunaa jos haluaa niitä ajella ylös tai varsinkin alas.
Terves! Kuka lähtee näyttämään jonkun mukavan pätkän kevyenä (1-2h) sunnuntai huristeluna SU 11.9??
nimiälistaan taikka yv:tä niin sovittaan paikka ja aika
Niin mites muuten se Poronpolun reissu mistä on ollut puhetta. Mietin tässä, että jos kyseinen reissu olisi 18.9 tai 1.10, niin onko kukaan kiinnostunut tuolloin lähtemään?
Su huristelu passaa mainiosti näillä näkymin.
Ja Porojakin vois lähtee kurkkimaan... 17.9. on kyllä häät, joten voi mennä myöhään. Tosin krapulaa ei tarvi pelätä meikäläisen kohdalla, mutta väsymystä ehkä...
Pyöränryökäle vaan rupes naksumaan TdT:n jälkeen, täytyy koittaa jäljittää, että mikä napsuu...
Sunnuntaina voisin itsekin lähteä ajamaan, en tosin ihan aamusta ehdi tuolloin. Nyt pitää lähteä käymään Tampereella, onnistuin äsken puhkomaan sisä&ulkokumit Korkiksella ja hölmöyksissäni olin lastannut reppuun "väärän" mallista sisuriaPientä varastopäivitystä siis, että pääsee vielä tänään illemmalla ajamaan "crossiradalle"
Kukas lähtee mukaan?
![]()
Sovitaan sitten alustavasti, että lähdetään ajamaan Poronpolkua 18.9.2011. Mietin tässä että jos tähdätään aloitus siten, että ollaan paikanpäällä 10.00 niin sitten ei menee niin kauhean myöhään paluu.![]()
Kuulosta kivalta ja kalenterissa oli just sopiva tyhjä päivä. Alustava voisin myös imloitautuaja muistaka repu on silloin täynä varaosia
ja makkarat jäävät kotiin jääkaapiin ......
" Wer später bremst bleibt länger schnell ""
Mulla olis Atzelle yksi lenkki Korkiksella koeajettavaksi, joten siihenkin pitää vielä aikaa löytyä tämän vuoden puolella![]()
Varaosia tosiaan mukaan paljon, ainakin varakorvake. Tosin eipä sekään paljon auta jos takavaihtaja hajoaa atomia pienemmiksi osiksi.![]()
Kyllä nyt makkaraa pitää mukaa ottaa ettei nyt meni liian vakavaksi urheiluksi!Tosin viimeksikin mä olin ainoa jolla se paketti oli mukana, mutta onneksi ei tarvinut yksin koko pakettia mussuttaa.
![]()
Voisin kanssa alustavasti ilmoittautua tuolle poronpolku retkelle. Aiemmin mainitusta crossiradasta sen verran että paikan nimi on nikkarinhanko. Olen siellä ajanut (kaatuillut) crossipyörällä DrGixxerin mainitsemalla kultaisella 80-luvulla. Ok pikku rata joka harmiksemme suljettiin käytöltä. Ilmeisesti jonkun viherpipertäjän korviin sattui![]()
Mulle ei ole merkitystä lähtöpaikalla. Tulen Sointulasta ajamalla paikalle olisko sitten 16.00 sopiva aika? Kertokaa vain paikka mistä on hyvä lähteä
Sunnuntaina 16.00 Roukon koulun pihalta sitten lähdetään. Siitä lähdettäessä saadaan kyllä muutama tunti kulutettua ajon merkeissä.
Joudun muuttamaan lähtöaikaa taikka perumaan reissun... aikaisintaan klo.18.00 (hallituksen määräys ja siitä ei neuvotelle) pääseisin paikalle. Onko mitään mahiksia muutta starttia tohon?
En pääse ajaan! Kuumeessa sängyn pohjalla. T:Pätkis
Kirjanmerkit