Pinna löystyy kun ketju kiristyy.
Huohottaa Vuokatissa.
Ompa hieno kuva!
Mikä rata on kyseessä? Ilmeisen vähäisellä käytöllä ko. (moottori)rata on.
Kaar ittelles vaa
ÖRM 2021
Ääh... Grüne Hölle kävi mielessä itselläkin. Aika vähän autojen jälkiä kuitenkin näyttäisi olevan.
Oon mä sen itsekin pari kertaa kiertänyt![]()
Kaar ittelles vaa
Upea kuva ! Millainen oli Rad am Ring ? Joskus on käynyt mielessä lähteä ajamaan se.
ÖRM 2021
Kiitos. Aivan käsittämättömän upea tapahtuma, kaikki järjestelyt ja puitteet olivat erinomaiset! Itse osallistuin kisaan 2 hengen tiimissä, ja se oli kohtalaisen rankka kokemus, erityisesti 6000m kokonaisnousun takia. Maantiekisaanhan voi osallistua 1, 2, 4 tai 8 hengen joukkueessa, riippuen tiimin urheilullisista ja/tai ulkourheilullisista ambitioista.
Suosittelen ehdottomasti! Ilmoittautuminen ens vuoden kisaan ei ole näköjään ihan vielä auennut: http://www.radamring.de/en/24h-race/24h-roadbike.html
Ai että hienoa paikkaa. Olen monasti itsekin miettinyt luontopolulla ja Reposaaressa ajelua. Onko Reposaaressa oikeen kunnon lenkkiin mahdollisuutta, siis muutaman tunnin yhtäjaksoiseen jumppaan? Mistäs nuo enskakivikot on?
Olette vissiin Hiittenharjullakin ajanut? Ainakin pyörien värit vastaa kaverin näköhavaintoihin.
Reposaari vaikutti kyllä siltä, että siellä saa ihan yksistään hienon lenkin aikaiseksi. Ainakin mikäli noi makeet "siloiset" temppukalliot on lähellä sydäntä, ne kun ei oikein päästä otteestaan irti kun löytyy vaan parempaa ja parempaa teknokohtaaToki metsissä menee polkujakin ja kaupasta saa jäätelön jonka voi mennä syömään hyvällä tuurilla aurinkoiselle ja tähän vuoden aikaan tyhjälle rantakalliolle. Parhaimmillaan on tunnelma aika korkealla.
Noi parit luontopolut on kyllä kivoja, preiviiki-yyteri on rentoa paikoin pikkuteknistä pitkoskruisailua josta saa vähän pidemmän lenkin aikaan ja sitten toi Harjavallan paratiisipolku on hieman lyhempi, mutta todella hieno kaikkine suonylityksineen ja joentörmän porraspitkoksineen yms.
Enskakivikot on Ulvilan FK-kerhon reunametsiä, siellä harva jää kylmäksi.
Hiittenharjulla juu tullut käytyä myös.
Onko tämä kaverisi sellainen jolla on harmaa puoliantiikkinen Cannondale V1000?
Häneen törmättiin.
PoriMTB
MKVOLII contributor #26
Jees, pitää käydä katsastamassa jahka joskus on aikaaReposaari on jotenkin aina lämmittänyt mieltä, hienoa seutua! Ja näköjään Ulvilan fk-ratakin pitäisi joskus tsekata.
Harjavallan luontopolkua olen moneen kertaan kävellyt ympäri ämpäri, kun Harjavallasta olen kotoisin alunperin![]()
Kaverilla on Cube ja hän sanoi nähneensä vain nopean vilahduksen kyseisistä pyöristä. Oli vissiin ollut vauhti päälläPaljonkohan tuolla Harjulla mahtaa todellisuudessa pyöriä kuskeja, kun siellä olen törmännyt Gianttikuskiinkin. Ja viimeksi kun muutama kuukausi sitten kävin Harjavallassa ajamassa oli sinne joku rakennellut pieniä hyppyreitä.
Onhan siellä hyvää pätkää, mutta jos vertaa esim. Tampereen tarjontaan, niin polkua on kovin vähänTosin tuollakin saa yhdistelemällä kyllä ihan hyviä lenkkejä. Plus tuohon harjumaastoon saa helposti uusia polkuja kulutettua. Ja rakentelemalla saa teknistäkin pätkää
Jottei olla mennä täysin offtopicissa, niin laitetaan nyt sitten yksi ja ainoa ajokuvani Harjavallasta. Ei ehkä anna parasta kuvaa reiteistä, mutta korostan sitä ainoaa kuvaa kyseiseltä alueeltaNäitä santamonttuja tosiaan riittää ja osa on ihan alasajettavassa kunnossa.
![]()
Hanikan droppi, vakiolenkin vakiopaikka josta voi ottaa lenkille lentävän lähdön.![]()
Kiitosta! Tuosta takapihaltahan tuo. Naapuri kaatoi metsää ja pitihän sitä mennä kyselemään, jos jotain pientä saisi väsäilläLyhyt pätkä antiikkisilla välineillä kuvattuna: http://www.pinkbike.com/video/215833/
FK-rata kantsii tosiaan kahlata läpi, jos tuntee olevansa maastopyöräilijä
Siellä on oikeastaan aika laaja kirjo tommosta kivijudanssia. Osaa voisi väittää ihan pro-tasollakin vaativaksi.
Asunut "valloissa" muttet koskaan ajanut tota luontopolkua? =D
Siinä on paljon hyvää kun fillarilla ajelee.
Kai siellä harjulla jonkin verran porukkaa ajaa, kun mekin nähtiin kaverin kanssa 3 muuta, kun siellä käytiin. Olisko se kaveris sitte jompi kumpi niistä jotka tuli laavulle meidän jälkeen kun olimme sinne tykittäneet sateensuojaan. Eivät tulleet kuitenkaan laavuun suojaan vaan jatkoivat sitkeästi kosteeta matkaaPyöriä en muista.
PoriMTB
MKVOLII contributor #26
Ei sitä katsos joka paikkaan kerkiäKunnolla alotin maastopyöräilyn vasta Tampereella ja olenkin vain satunnaisesti käynyt Harjavallassa polkemassa. Silloinkin nauttinut harjun lenkeistä! Ja joskus Kokemäen maastoissakin käynyt vierailemassa polkuja pitkin.
Tuskin on sitten sama, oli nimittäin nähnyt tosiaan vain vilauksen siinä koiranäyttelymontussa kahdesta polkijasta. Suorastaan erikoista, että valloissa on noinkin laaja pyöräscene ilman, että tiesin asiasta yhtään mitään!![]()
Greek Letter Pi muokkasi tätä : 20.10.2011 at 19.04
Laitetaanpa nyt sitte oma naama tännekin... Suht' freesinä melkein vuorokauden ajon jäljiltä:
![]()
Vielä löytyy kauniita syyspäiviä.
Flunssan parantumista odotellessa.
Kirjanmerkit