GiantHephaGarminElectrobike
Sivu 12 / 40 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2 10 11 12 13 14 22 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 331 - 360 / 1172

Aihe: Hyvät tuubirenkaat

  1. #331
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Bianchirookie Katso viesti
    Ei tuota lehteä ole käsillä, niin miten muut tuubit pärjäsivät tuossa testissä?
    Vierintävastuksen arvosanat:

    • Conti Competition 22 : 3,3
    • Conti Podium : 2,7
    • Hutsu Carbon Comp : 3,0
    • Schwalbe Ultremo HT : 3,0
    • Tufo Elite Ride23 : 3,7
    • Veloflex Extreme : 3,7
    • Vittoria Crono Evo CS 22 : 2,7

  2. #332
    Liittynyt
    07/2010
    Paikkakunta
    Kuopio
    Viestit
    31
    Kiitosta, Veloflex carboneita ei tuossa ollut. Postipakettikuitti oli tänään laatikossa odottamassa, joten niillä seuraavaksi Tefojen kulahdettua mennään.

  3. #333
    A.A Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Samu Ilonen Katso viesti
    Mun 20mm on ainakin vanhaa mallia kun uutta en ole nähnyt siinä mitassa. Tosin ero vanhoijen ja uusien on lähinnä painossa, rekenne tuntuu varsin samanlaiselta muuten ja tpi-erohan on vain 10%.

    Minusta Velon Record on varmasti oiva gummi ja tulevaisuudessa pidän niitä hyllyssä siinä missä Vittoriaa ja Misukan tuubiakin. Se että Tour-lehden testistä pääteltyä lisävauhtia ei asfaltilla saa näkyviin, oli mun lievän pettymyksen syy. Miksi maksaa minusta rumasta, kellertävä kylkisestä, tuubista muutama kerta enempi jos vauhtia ei tule lisää? Kesto oli ennalta arvattavissa koska ominaisuudet muuten ovat lähellä Vittoriaa. Ja otanta niin pieni, 3 rengasta, että en siitä suuria linjoja kestävyyden suhteen vetäisi mutta odotin silti hieman enemmän siti kun ottaa huomioon että normaalisti sen tilalla ajatetaan ratarengasta....
    Mun mielestä sen kylki on paljon jäykempi kuin Vittorian. Laittaa muutaman barin ja painelee. Ja jotenkin ei ole yhtä pehmeä eli mukava, eli ei ole Vittoriaa nopeampi. Avona se Record on ihan saatanan hyvä, mutten uskalla enää käyttää, noiden 5 räjähdyksen jälkeen.

  4. #334
    Liittynyt
    09/1999
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    7.536
    Mulla on ollut yleensä takana maatietuubeissa 9 ja edessä 8,5bar. Lähes kaikissa merkeissä että vertailu olisi vastaavaa. Elite Riden 23mm sijasta nyt on tullut ajeltua Elite Pulsella 22mm joka on tri-rengas tehtaan mukaan. Renkaassa ei juuri kuviota ole, Tufon sivu vähän liioittelee. Tuntuu olevan rullaavampi.

  5. #335
    Liittynyt
    10/2009
    Paikkakunta
    Savonlinna
    Viestit
    613
    Mites s3 lite 215 verrattuna elite ride 23, kulutuskestävyys ja pistosuojaus?
    Ajan ensin nuo pois otetut elite ridet loppuun ja sitten voisi kokeilla jotain muuta mallia.

  6. #336
    Liittynyt
    03/2001
    Paikkakunta
    koti?
    Viestit
    7.471
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Samu Ilonen Katso viesti
    Eli:
    -Mitä lujempaa ajaa, on ilmanvastuksen osuus suurempi ja renkaan osuus pienempi.
    Siis renkaan valinnan ratkaiseekin vanne, ettei väärällä rengastuksella pilaa kiekon aero-ominaisuuksia ja lisää siten ilmanvastusta.
    • EI, se ei ole optinen harha - se näyttää siltä
    • EI, se ei ole epäselvästi sanottu - se kuullostaa sitä
    • Tunne Todellisuus - Kosketa Maailmakaikkeutta

  7. #337
    Liittynyt
    09/1999
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    7.536
    Juuri näin.

    Painottaisin tätä lähinnä etukiekon kohdalla, fillarin rullausvastukseen vaikuttaa kuitenkin eniten takarengas joten järkevintä on valita hyvin rullaava taakse ja eteen sellainen joka sopii kunkin kiekon profiiliin.

    Käsittämättömän usein etukiekossa pyörii maantierengas tempopyörissä ja leveä sellainen. Sellainen ei kuitetenkaan toimi kuin Enve Smart/Zipp Firecrest/Hed etc uudemmissä tosi paksuissa aerokiekoissa.

    Koskee kyllä eniten rata/TT/tri-pyöriä...

  8. #338
    Liittynyt
    03/2001
    Paikkakunta
    koti?
    Viestit
    7.471
    Samat syyt etukiekossa kuin joumapullon paikka on satulaputki, jos joumapulloa tarvitsee.
    • EI, se ei ole optinen harha - se näyttää siltä
    • EI, se ei ole epäselvästi sanottu - se kuullostaa sitä
    • Tunne Todellisuus - Kosketa Maailmakaikkeutta

  9. #339
    Liittynyt
    04/2003
    Paikkakunta
    Joensuu
    Viestit
    2.357
    Uskaltaisin väittää kumin vanhentamisen lisäävän renkaan pistonsietoa. Nyt on kolmas kausi menossa ilman rengasrikkoja ei-ihan-tuoreilla tuubeilla. 2007 käytössä oli todella uusia varastossa makuuttamattomia renkaita ja renkaita meni pistoihin jonkun verran. Teräväsärmäinen kivi tai lasinsiru tarttuu pehmeään kumiin turhan hyvin ja siinä pyöriessään painuu aina sisärenkaaseen saakka...

    Tai sitten mulla on vaan ollut jäätävää tuuria renkaiden kanssa. Materiaalikin on tietty hyvää
    If Jens Voigt was a country, his principle exports would be Pain, Suffering, and Agony.

  10. #340
    Liittynyt
    07/2005
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    1.660
    Tuolla toisessa (avo-)rengaskeskustelussa annettiin hyvä vinkki rengaspaineen yksilölliseen arviointiin Jos siis tuntuu täristävän "hampaista paikat irti" ajaessa (eli paineita on renkaissa ihan liikaa...) niin kannattaa tutustua seuraavaan: TireDrop

    Mikäli ko. taulukkoa oikein tulkitsin, niin kevyt kuski (+ fillarin paino) ei tarvitse niin paljon painetta renkaisiin kuin "hevimpi" kuljettaja - olipa kyse sitten avo- tai tuubirenkaasta. Kapeampi eli vähemmän ilmatilaa sisältävä rengas tarvitsee aina kovemmat paineet - erityisesti jos kuski+velo -yhdistelmä on painava.

    Käyttämukavuuden (osin myös rullaavuuden/ vierintävastuksen/ kulutuskestävyyden) näkökulmasta raskaalla kuskilla tulisi siten olla leveämmät renkaat, jotta hän saisi saman ajomukavuuden /optimaalisen rullaavuuden ym. kuin kevyempi kuski kapeammilla renkaillaan

    Mitä tulee edellä aiemmin käytyyn keskusteluun renkaiden vierintävastuksesta/ rullaavuudesta, niin korostaisin, että kaltaiseni "tavistubularistin" ei tarvitse vaivata pientä päätään renkaidensa "vauhtiominaisuuksia" yökaudet miettien, koska hänelle/minulle ylivoimaisesti tärkeimmät seikat rengasta valittaessa ovat a) hinta, b) kulutuskestävyys sekä c) pistosuojaus ...joista etenkin viimeksi mainittu saattaa monesti olla - erityisesti kevyiden renkaiden osalta - pelkkää "hypettävää markkinointipuhetta"

    J.k. Lyhyesti: Kaikki (!) vuosien varrella käyttämäni renkaat - niin avot kuin tuubitkin - ovat olleet riittävän rullaavia harrastukseni tasoon (lue. kuntotasooni) nähden ...sen sijaan monen "kumin" kulutuskestävyyttä kritisoin edelleen...
    * PYÖRÄILYÄ HYVÄSSÄ SEURASSA 46 VUOTTA
    * Elämyksiä |
    Kavereita | Kuntoa | Osaamista

  11. #341
    Liittynyt
    04/2010
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    284
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Pekka Sirkiä Katso viesti
    Tuolla toisessa (avo-)rengaskeskustelussa annettiin hyvä vinkki rengaspaineen yksilölliseen arviointiin Jos siis tuntuu täristävän "hampaista paikat irti" ajaessa (eli paineita on renkaissa ihan liikaa...) niin kannattaa tutustua seuraavaan: TireDrop
    Tuon taulukon mukaan meikäläisen pitäisi laittaa noin 7 b painetta, mutta tuubin kyljessä lukee 8-16 b. Onkohan tuohon alarajaan jokin turvallisuus tai renkaan kestävyyteen vaikuttava syy? Vai onko se vain suositus.

    Oon pitänyt sen 9-10 b, enkä sitä nyt kovin epämukavaksi moiti, joten niillä mennään varmaan jatkossakin.

  12. #342
    Liittynyt
    04/2009
    Paikkakunta
    savo
    Viestit
    1.104
    Onko tuota Swalben Ultremo HT kukaan testaillut?

  13. #343
    Liittynyt
    05/2002
    Paikkakunta
    Siilinjärvi
    Viestit
    6.906
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti leecher Katso viesti
    Onko tuota Swalben Ultremo HT kukaan testaillut?
    Kun lukee ketjua niin saa vastauksen. Minulla on eturenkaana, mutta uutta en osta. Toimi kyllä muuten hyvin, mutta ei ole kestänyt minulla.

    Muuten olen ihmetellyt miksi kumpikaan renkaistani ei pidä ilmaa. Nyt muistan, että molemmat on paikattu Tufon litkuilla ja litkujen laittamisesta on yli kolme kuukautta.
    Jos et aja et voi ottaa!

  14. #344
    Liittynyt
    04/2006
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    1.165
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti hannupulkkinen Katso viesti
    Kun lukee ketjua niin saa vastauksen. Minulla on eturenkaana, mutta uutta en osta. Toimi kyllä muuten hyvin, mutta ei ole kestänyt minulla.

    Muuten olen ihmetellyt miksi kumpikaan renkaistani ei pidä ilmaa. Nyt muistan, että molemmat on paikattu Tufon litkuilla ja litkujen laittamisesta on yli kolme kuukautta.
    Mulla on kaksi tuubia (conti), jotka on paikattu toissa kesänä Tufon litkuilla. Molemmat pitävät ilmaa, mutta ajossa eivät enää ole olleet, kun olen testaillut muita tuubeja.

  15. #345
    Liittynyt
    05/2009
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    2.530
    Tänään meni kisassa Veloflexistä terävä kivi läpi ja onnistuin jotain soheltamaan Pit Stopin kanssa enkä saanut reikää täysin tukittua, pitää kattoa saako siitä vielä kalua.

  16. #346
    Liittynyt
    07/2005
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    1.660

    Kymysys Onko pumppujen painemittareita testattu Fillari-lehdessä

    Hmm... jos oikein (?!) muistan, niin Fillari-lehden viimeisimmässä 3000 euron maantiepyörien testissä kaikkien velojen rengaspaineet olivat 7,5... ...vai muistanko väärin...?!?

    Jos ja kun rengasfirma painaa renkaan kylkeen (tai laittaa nettisivulle) suosituksen, että ko. renkaan alin paine on oltava 8, niin ehkä 7,5 on myös mahdollinen... vai onko ...ks. myös j.k.

    Huomatkaa, että tasaisilla alustoilla, esim. velodromeilla, käytetään selvästi suurempia rengaspaineita kuin maantiellä/ asvaltilla. Tämä mainittiin ed. artikkelissakin: "on very smoot roads, increasing the pressure slightly may improve the performance of your bike".

    J.k. Onko, btw, Fillari-lehdessä koskaan testattu pumppujen mittareiden mittatarkkuutta?!? Ts. kuinka hyvin eri valmistajien mittarit mittaavat sitä, mitä ne on tarkoitettu mittaamaan... Tämä olisi hyvä tietää, kun täälläkin foorumilla kirjoitetaan, että "käytän 8-10", onko lukema sama myös toisen valmistajan pumpulla...
    * PYÖRÄILYÄ HYVÄSSÄ SEURASSA 46 VUOTTA
    * Elämyksiä |
    Kavereita | Kuntoa | Osaamista

  17. #347
    Liittynyt
    05/2009
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    2.530
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti VPR Katso viesti
    Tänään meni kisassa Veloflexistä terävä kivi läpi ja onnistuin jotain soheltamaan Pit Stopin kanssa enkä saanut reikää täysin tukittua, pitää kattoa saako siitä vielä kalua.
    Ei näytä saavan, renkaassa on monia pieniä reikiä ja isoimman (pari milliä) kohdalla rengas on pullistunut ulospäin hieman. Laitan uusia tulemaan niin ehtivät vanheta talven.

  18. #348
    Liittynyt
    04/2006
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    1.165
    Tufo Primus 32 cc-tuubit ovat osoittautuneet mainioiksi jokapaikanrenkaiksi. Eihän noita edes saa hajalle millään. On suht kevyet, mainio pito ja siedettävät asvaltilla. Halvempia toki saisivat kaikki rossituubit olla, niin raaskisi ostella erilaisia kokeeksi.

  19. #349
    Liittynyt
    07/2009
    Paikkakunta
    Kuu
    Viestit
    1.029
    Laitetaans tännekin… tietääkö joku PK-seudulta kivijalkaa josta saa tuubinliimausteippiä? Tufo, Veloflex, kuka niitä nyt tekeekään. Voipi tietty mainita muitakin paikkakuntia niin tulee ne kerrattua.

    Signaturellahan kai ainakin on.

  20. #350
    Liittynyt
    06/2004
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    7.162
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Samu Ilonen Katso viesti
    Tufot tulee muovipussissa. Avaa sen toisesta päästä, kelaa ilmat tiukasti pois, laittaa takaisin ja paketin teippaa kiinni. Ei ole kurainen sitten ja menee pienee. Eikä teipin liimoja renkaassa. Ite laitan mielummin laitan taskuun kun ei viitsi joka pyörään ripustella pussukoita ja irrotella niitä kisoihin.
    Mutta onko sulla sitten erikseen liimaa tai teippiä mukana, jolla varatuubin laitat kiinni lenkillä puhkeamisen sattuessa vai pysyykö tuubi kotiin asti kyllin hyvin ilman uusia teippejä/liimoja?

    Toisekseen kysyisin noista tufon paikka-aineista. Kumpaa porukka käyttää, extremeä vai sitä, joka laitetaan valmiiksi renkaan sisään? Valmistaja ilmoittaa, että etukäteen laitettava toimii kolmisen kuukautta. Voiko sitä lisätä toisen putelin kesän puolessa välissä vai mitä ihmettä sitten tehdään, kun aika on kulunut umpeen. Täyttyykö rengas piloille näistä 3 kuukauden välein lisättävistä aineista? Toki, jos renkaalla ajaa kuustonnia kolmessa kuukaudessa, niin etukumikin menee varmaan vaihtoon ennen kuin litkun vaikutus vähenee.
    Mulla kuustonnia vie kaksi-kolme kesää, kun pelkät maantiepyörällä ajetut kilometrit lasketaan. Jos rengas ei muutoin hajoa ja ajokausi on ehkä neljä kuukautta, täytyisi ainetta lisätä vähintään kolme kertaa eli vaikka jokaisen toukokuun alussa ajokauden alkaessa. Noin teoriassa.

  21. #351
    Liittynyt
    05/2004
    Paikkakunta
    pönde
    Viestit
    1.957
    Unohda ne paikka-aineet ja pidä liimattua varatuubia takataskussa. Sen vaihtaa rengasrikon sattuessa muutamassa minuutissa. Paikka-aine ei kuitenkaan korjaa kuin pienehköt pistoreiät.

    Eikä mulla mitään paikka-aineita vastaan sinänsä ole, maasturissa en ole käyttänyt sisäkumeja vuosiin. Mutta että tuubin sisärenkaan sisälle... ei ja ei.

  22. #352
    Liittynyt
    04/2009
    Paikkakunta
    savo
    Viestit
    1.104
    Mites tuo onnistuu sitten jos tuubi onkin teipattu?

  23. #353
    Liittynyt
    05/2004
    Paikkakunta
    pönde
    Viestit
    1.957
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti leecher Katso viesti
    Mites tuo onnistuu sitten jos tuubi onkin teipattu?
    Tuubit liimataan, ei teipata.


  24. #354
    Liittynyt
    10/2010
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    150
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti kauris Katso viesti
    Mutta onko sulla sitten erikseen liimaa tai teippiä mukana, jolla varatuubin laitat kiinni lenkillä puhkeamisen sattuessa vai pysyykö tuubi kotiin asti kyllin hyvin ilman uusia teippejä/liimoja?
    Itse olen pitänyt mukana käytettyä tuubia, jossa on vanhat liimat. Lisäksi se on helpompi tarvittaessa laittaa vanteelle, kun on valmiiksi venytetty.

    Lainaus Alkujaan tämän lähetti kauris Katso viesti
    Toisekseen kysyisin noista tufon paikka-aineista. Kumpaa porukka käyttää, extremeä vai sitä, joka laitetaan valmiiksi renkaan sisään?
    Itse olen käyttänyt pari kertaa Tufon Extremeä, kun on rengas lenkillä puhjennut. Sangen vaivaton käyttää ja toiminut minulla joka kerta. Pidemmillä lenkeillä on mukana toki myös varatuubi, mutta sen käytän vasta jos litku ei toimi, koska Tufon teipillä renkaat ovat välillä niin julmetun tiukassa. Tänäänkin sain rakot sormiin, kun teipattuja tuubeja irroittelin. Uudet sitten vaihteeksi liimasin.

  25. #355
    Liittynyt
    04/2010
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    284
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti leecher Katso viesti
    Mites tuo onnistuu sitten jos tuubi onkin teipattu?
    Renkaan saa pois vanteelta siten, että suurin osa teippiä jää vanteelle, osa liimasta toki jää renkaaseen mutta sillä pitäisi päästä kotiin ainakin jos rauhallisesti ajelee. Tietenkin sitten pitää liimata kunnolla. Tämä on nyt toisen käsen tietoa, kun en ole tätä vielä tien päällä kokeillut, mutta Samu näytti tekniikan mulle kun vaihtoi mun renkaan. Kun rengasta alkaa vääntää pois päältä sivuun, niin samalla käyttää jotain terävähköä esinettä (rengasrauta, avain tms.) jolla sen teipin ja liiman jämät saa ikäänkuin viillettyä pois renkaasta ja teippi jää vanteelle.

    Jos sama tuuri jatkuu mikä on tänä kesänä ollut ajotapahtumissa, niin huomenna pääsen testaamaan käytännössä Myllyn pyöräilyssä

  26. #356
    Liittynyt
    05/2002
    Paikkakunta
    Siilinjärvi
    Viestit
    6.906
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti kauris Katso viesti
    Mutta onko sulla sitten erikseen liimaa tai teippiä mukana, jolla varatuubin laitat kiinni lenkillä puhkeamisen sattuessa vai pysyykö tuubi kotiin asti kyllin hyvin ilman uusia teippejä/liimoja?
    Kuten jo mainittiin niin pysyy, mutta ei ainakaan tuon veloxin teipin mukana kantaminen ole iso juttu ja sillä vararenkaan liimaaminen kestää viisi minuuttia. Jos ajan kauas kotoa niin toimin näin. Vaikka Plus täällä väittää muuta niin ei kannata uskoa. Teippaus on ihan hyvä ja siisti vaihtoehto ja parempikin kuin liimaaminen. Ulukomailta saa tuota Veloxin teippiä 3 eurolla, joten ei tule edes kalliiksi eikä tarvitse sormia liimaan sotkea.

    Toisekseen kysyisin noista tufon paikka-aineista. Kumpaa porukka käyttää, extremeä vai sitä, joka laitetaan valmiiksi renkaan sisään? Valmistaja ilmoittaa, että etukäteen laitettava toimii kolmisen kuukautta. Voiko sitä lisätä toisen putelin kesän puolessa välissä vai mitä ihmettä sitten tehdään, kun aika on kulunut umpeen. Täyttyykö rengas piloille näistä 3 kuukauden välein lisättävistä aineista? Toki, jos renkaalla ajaa kuustonnia kolmessa kuukaudessa, niin etukumikin menee varmaan vaihtoon ennen kuin litkun vaikutus vähenee.
    Olen käyttänyt kumpiakin. Tuo valmiiksi tuubiin laitettava litku on sillä lailla hyvää, että voi vanhempaakin tuubia huoletta käyttää. Lenkillä olen ensiksi korjannut vaahdolla kun yhteen en muistanut tuota ennaltaehkäisevää litkua laittaa. Hyvin silläkin pääsi kotiin kun sepeli teki snakebitet. Kotona laitoin sitten tuota tufon piakalitkua ja paikkasi sitten lopullisesti. Nelisen kuukautta on litkujen laittamisesta ja luulin jo ajan tulleen laittaa uutta litkua kun parin päivän ajotauon jälkeen olivat molemmat litkutetut tuubit tyhjänä, mutta kun pumppasin taas niin ovat ainakin kaksi viikkoa vielä toimineet. Mikään ei estä lisäämään litkua viakka luulen kyllä sen kestävän yhden kauden ilmankin- tuo litku kuivuu ohueksi kerrokseksi tuubin seinille, joten ei niitä täyteen saa ennen kuin kuluvat puhki.

    Mulla kuustonnia vie kaksi-kolme kesää, kun pelkät maantiepyörällä ajetut kilometrit lasketaan. Jos rengas ei muutoin hajoa ja ajokausi on ehkä neljä kuukautta, täytyisi ainetta lisätä vähintään kolme kertaa eli vaikka jokaisen toukokuun alussa ajokauden alkaessa. Noin teoriassa.
    Varmuuden vuoksi on hyvä toimia noin.
    Itse tosiaan olen liimaillut tähän saakka, mutta kun hiilikuitukiekoille tarkoitettu liima on niin stanan tarttuvaa ja alumiiniliima taas hiilarikiekoilla ei vakuuta on liimateippi tämän kauden kokeilun jälkeen tulevaisuudessakin minun tapani kiinnittää tuubit. Tufon teipeistä ei ole kokemusta, mutta tuo Velox toimii hyvin ja on halvempaa.
    hannupulkkinen muokkasi tätä : 27.08.2011 at 21.21 Syy: typojen korjausta.
    Jos et aja et voi ottaa!

  27. #357
    Liittynyt
    06/2004
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    7.162
    Kiitos Hannu vastauksista.

  28. #358
    Liittynyt
    04/2006
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    1.165
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Plus Katso viesti
    Tuubit liimataan, ei teipata.
    Kyllä teippaaminen on kätevä vaihtoehto. Rossituubit kiinnittäisin ainoastaan teipillä.

  29. #359
    Liittynyt
    06/2004
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    7.162
    heh, aika voimakkaitakin mielipiteitä näköjään löytyy. Noo, olen sentään kallistumassa ylipäätään tuubien suuntaan. Varmaan löytyy myös mielipiteitä siitä, että maantiepyörässä saa käyttää vain tuubeja tai että nykyään ei kenenkään kannata enää käyttää tuubeja vaan avoja. Tai että tubeleksiin on aika jo jokaisen alkaa siirtymään.

    Joka tapauksessa melko hintaviahan nuo kalleimmat tuubit on. Näemmä tyyliin 70 euroa kappaleelta. Ei sitä viitsisi kovin montaa kumia liimata tai teipata ainakaan piloille asiaa ensimmäistä kertaa aikanaan yrittäessä. Jos ostaa ekat kiekot valmiiksi liimattuina, niin pääsee helpommalla mutta toisaalta sitten sitä vasta onkin pihalla, kun rengasta pitää alkaa vaihtamana ensimmäistä kertaa tienpäällä.

  30. #360
    Liittynyt
    04/2006
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    1.165
    Laita kauris eka tuubi teipillä kiinni. On tosi helppo mallailla se oikeaan asentoon. Itte olen jättänyt venttiiliä vastapäätä pikku pätkän teippiä pois, niin on helpompi siitä alkaa irrottamaan.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •