GarminElectrobikeGiantHepha
Sivu 31 / 149 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 21 29 30 31 32 33 41 81 131 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 901 - 930 / 4445

Aihe: Märälle juurakolle ja kivikolle renkaat?

  1. #901
    Liittynyt
    06/2007
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    4.058
    Rubber Queenin rungon mitta on ilmoitettu varmaan 10% alakanttiin. On ne sev verta pulleita.
    Holokki auki ku H. Moilane.

  2. #902
    Liittynyt
    12/2007
    Paikkakunta
    Pirkkala
    Viestit
    705
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti H. Moilanen Katso viesti
    Rubber Queenin rungon mitta on ilmoitettu varmaan 10% alakanttiin. On ne sev verta pulleita.
    Jep, tuo RQ on kyllä todella pullea. 2.2" on jo oikeinkin riittävä polkukaahailuun ja 2.4" on jo reilusti DH-mitoissa. Contin koot ei ole keskenäänkään lainkaan vertailukelpoisia. 2.4" MK esim on sunnilleen samaa kokoa kuin 2.2" Race King ja 2.2" RQ tosiaan noita molempia jonkin verran paksumpi. 2.3" Speed King taas on todella pieni, Ihan XC-kokoa. No kyllähän ne muillakin valmistajilla vähän heittelee. Esim. Maxxis Ardent 2.25" on pulleampi kuin saman valmistajan 2.35" Minion tai High Roller.
    Ei noilla kokomerkinnöillä oikein ole mitään virkaa, kun ei niiden perusteella voi renkaan koosta sanoa juuri mitään. Luonnossa on nähtävä/kokeiltava.
    Johannes
    "I want to ride my bicycle
    I want to ride it where I like"

    -Queen


  3. #903
    Liittynyt
    09/2002
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    2.862
    Conti kai ilmoittaa koon suunilleen renkaan leveimmän kohdan mukaan. MK'ssa se on nappuloinen reunat, RQ'ssa taas kyljet. Eli itse ilmatilaan tai korkeuteen ei oteta kantaa, ja kai se RQ muutenkin on oikeasti pikkuisen ilmoitettu alakanttiin.

  4. #904
    Liittynyt
    07/2010
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    2.937
    Mietin näin jälkikäteen että olisi ehkä pitänyt kysyä täältä ennen tilausta muttan eihän sitä järkeä voi käyttää.
    Tilasin Roselta fillarin ja valkkasin siihen renkaat Schwalben sivujen mukaan. Tarkoituksena sellaiset joilla pärjää syksyn ja kevään märillä keleillä. Otin Snakeskin Pace Star Nobby Nicit kun vaihtoehtona oli NN PSC:llä, Race King 2 Sport, Mountain King 2 Sport ja X King 2 Race Sport SL.

    Joudunko heti tilaamaan paremmat tilalle?

  5. #905
    Liittynyt
    11/2010
    Viestit
    2.204
    Noi nobby nicit on ehkä paras valinta, ei osaa sanoa noista uusista malleista. Kerro miten kävi

  6. #906
    jarit Guest
    Eilen nuljuttelin taas vaihteeksi märkää kalliota ja juurakkoa Weirwolf 2.3TCS:llä ja noin 1,5 paineilla. Ihan jees noissa liukkaissa kallion kohdissa ja juurakkohelveteissä, mutta kun tuli mutalätäkköä niin sitten oltiin matkustajana eikä kuskina. Matala pikkunappula kuvio sekä pehmeä kumiseos toimii, mutta tukkeentuu helposti.
    Bronson 2.1TCS odottaa asennusta tallissa.

  7. #907
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti jarit Katso viesti
    Eilen nuljuttelin taas vaihteeksi märkää kalliota ja juurakkoa Weirwolf 2.3TCS:llä ja noin 1,5 paineilla. Ihan jees noissa liukkaissa kallion kohdissa ja juurakkohelveteissä, mutta kun tuli mutalätäkköä niin sitten oltiin matkustajana eikä kuskina. Matala pikkunappula kuvio sekä pehmeä kumiseos toimii, mutta tukkeentuu helposti.
    Bronson 2.1TCS odottaa asennusta tallissa.
    Raportoippa Bronsonista kun olet saanut muutaman testilenkin alle. Kovasti ovat suuressa maailmassa tykänneet tosta renkaasta, mutta sopivuus Suomen oloihin on vielä toteamatta.

  8. #908
    jarit Guest
    Joo, kyllä kommentit tulee kun on kokemuksia. Mulla on keula vielä toimituksessa ja saapuu muutaman viikon sisällä, niin sitten saan uudet kiekot ja Bronsonit testiin.
    Hankin nuo B:t nimenomaan syksyn mutaleikkejä varten eli paras testaussesonki on vasta tulossa

  9. #909
    Liittynyt
    11/1999
    Paikkakunta
    Ravindolas
    Viestit
    654
    Täytyis varmaan kehittää tommonen fillareiden koeajopankin tapainen pooli rengastestejä varten. Eihän tässä muuten ehi hankkia kaikkia maailman variaatioita testiin. Jotain rullaavampaa kuin Maxxisin SuperTacky pitäis keksiä eteen näet nimittäin.
    --

  10. #910
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti PaH Katso viesti
    On_topic: Panaracerilla on uus CG-nimikoitu AM-kummi myös 2,35" leveenä, veppisivuilla nimetty luovasti "CG AC AM" -
    kumi on 2nd edition vanhemmasta panan pehmeestä SC:stä, combo compound tms - nappulat on jotain 42A-kumia mut niisson
    kovempi pinnoite ja kuvio näyttää simppeliltä - neliskanttisia nappuloita jonossa ja riveissä.
    Onko kellään kokemuksia Panaracerin CG SC AM -kumeista? Seos on ilmeisesti tuo sama combo.

  11. #911
    Liittynyt
    08/2009
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    422
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Grr Katso viesti
    Eihän tässä muuten ehi hankkia kaikkia maailman variaatioita testiin.
    Rahasta tuo on kiinni eikä ajasta, peevelin kalliita kumilärpäkkeitä nuo.

  12. #912
    Liittynyt
    07/2009
    Paikkakunta
    Keskuspuiston kylki
    Viestit
    1.771
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti nilsson Katso viesti
    Onko kellään kokemuksia Panaracerin CG SC AM -kumeista? Seos on ilmeisesti tuo sama combo.
    No hiitu. Mulla oli typo tossa viestissä eli juuri noista "CG SC AM"-versioista kirjoitin - toi mun testiyksilö on tota SoftCondition kumia,
    vanhempi verrokkirenkula oli AllCondition-malli siitä 4X/AM:stä.
    Muutaman ajokerran kokemuksella hyvä myös märässä, en osaa vielä sanoa johtuuko se tuosta fiksusta nappulan mallista / koosta /
    sijoittelusta vai pehmeemmästä kumista vai molemmista, mut yks parhaista uusista kumeista joita näillä lumilla olen kokeillu. Testattu
    siis vasta <10 tuntia ja vain takarenkaana. Häätyy laittaa eteen jahka joutaa.

  13. #913
    Mietinkin että kuvaus kuviosta natsasi hyvin tohon Soft Conditioniin. Vaikuttaa kokeilemisen arvoiselta kumilta, kiitti.

  14. #914
    Liittynyt
    03/2010
    Paikkakunta
    Espoo/Kilo
    Viestit
    58
    Onko Panaracer Rampage 2.35 renkaasta mihinkään märällä juurakolla ja kalliolla? Samalla olisi hakusessa rengas joka pitäisi lumellakin kohtalaisesti. Nykyiset WTB Stoutit muuttuu kylmällä ihan saippuaksi, mitenköhän on tuon Rampagen kanssa? ja toimiiko noi ei-ust versiot litkutettuna mitenkään?

    Saattaa olla että tästäkin renkaasta on jotain juttua jo aiemmin, mut eipä osunut pikaisella vilkaisulla silmään. Olisin jokatapauksessa kiitollinen jos jollain olisi noista kokemuksia ja halua jakaa niitä (kokemuksia siis, ilmaiset renkaatkin kävis).

    edit.
    Lisätään nyt vielä tähän se, että jos jollain olisi heittää muuta vaihtoehtoa sopivasta renkaasta joka toimisi sekä märällä että pakksellakin, saa ehdottaa. Vai onko aivan turha koittaa etsiä rengasta joka toimisi kummassakin olosuhteessa.

  15. #915
    Liittynyt
    07/2009
    Paikkakunta
    Keskuspuiston kylki
    Viestit
    1.771
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti mkb Katso viesti
    Onko Panaracer Rampage 2.35 renkaasta mihinkään märällä juurakolla ja kalliolla? Samalla olisi hakusessa rengas joka pitäisi lumellakin kohtalaisesti. Nykyiset WTB Stoutit muuttuu kylmällä ihan saippuaksi, mitenköhän on tuon Rampagen kanssa? ja toimiiko noi ei-ust versiot litkutettuna mitenkään?
    ----
    edit.
    Lisätään nyt vielä tähän se, että jos jollain olisi heittää muuta vaihtoehtoa sopivasta renkaasta joka toimisi sekä märällä että pakksellakin, saa ehdottaa. Vai onko aivan turha koittaa etsiä rengasta joka toimisi kummassakin olosuhteessa.
    Toi linkittämäsi kumi on ns perus-Rampage, eikä ollenkaan huono kumi. Tuossa seos on panan peruskumia, ZSG Natural tms. Rampagea saa myös soft-compoundina, kumi taitaa silloin olla ZSG Active ja pahvin leimassa lukee muistaakseni SC - se on parempi versio märälle. Sitä vaan ei taida saada USTina ensinkään.

    Rampage on perusvarma kumi ja peittoaa ison joukon enempi hypetettyjä renkaita, toi pehmompi seos toimii ok myös pakkasella.
    Märällä, mutta myös pakkasessa toimii myös sellaiset kumit joissa lukee Stick-E (Kenda) tai xxxstar (Schwalbe).
    Taisin joskus kokeilla tuota SC-kumista nou-ust-Rampagea litkuilla, muttei mitään mielikuvaa miten se toimi - ilmeisesti ok.

  16. #916
    Liittynyt
    01/2006
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    3.902
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti mkb Katso viesti
    Onko ...
    edit.
    Lisätään nyt vielä tähän se, että jos jollain olisi heittää muuta vaihtoehtoa sopivasta renkaasta joka toimisi sekä märällä että pakksellakin, saa ehdottaa. Vai onko aivan turha koittaa etsiä rengasta joka toimisi kummassakin olosuhteessa.
    WTB Weirwolf 2,5 race toimii sekä märällä, että pakkasella.
    Valmistus varmaan lopetettu, mutta jos jostain löytyy, kannattaa hankkia.

  17. #917
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Iglumies Katso viesti
    WTB Weirwolf 2,5 race toimii sekä märällä, että pakkasella.
    Valmistus varmaan lopetettu, mutta jos jostain löytyy, kannattaa hankkia.
    Itellä on kans yhdet vanhan malliset WeirWolf 2,5 Racet ja oon tykännyt. Uudessa versiossa on kuvio vähän muuttunut, mutta siitä ei ole kokemusta. Ainakin CRC:ssa näyttää olevan WeirWolffia tarjolla. Kuvassa on tuo vanha kuvio mutta vuosimalli ja leveydet viittaa uudempaan versioon.

  18. #918
    Liittynyt
    08/2010
    Paikkakunta
    Sollentuna, Ruotsi
    Viestit
    43
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Ohiampuja Katso viesti
    Juuri sain pyöräytettyä 26" Crossmaxille Schwalben Rocket Ronit kokoa 2.4". Renkaan paino oli 477 g ja leveys kyljistä 54 mm ja nappuloista 59 mm.

    Kyljet on kyllä aika ohuet, että mitään kilometriennätystä noilla tuskin tehdään. Taakse meinasin huomenna laittaa 2.25" Racing Ralphin...

    Ps. Aika jännästi nuo renkaiden leveydet heittää saman merkin sisälläkin. Meikeläisen 29:ssä Racing Ralph 2.25" on 54 / 58 mm, eli lähes sama kuin tuo 2.4" Rocketti.
    Moi! Millaisessa pyörässä sulla on 2.4 Ronit? Mietin tässä että kuinka läskit kumit uskaltaa tilata alle. 2.25 on mulla Cube Reactionissa vakiot mutta enemmän ilmatilaa sallisi matalammat paineet. En vaan tiedä mahtuuko pyörimään.

  19. #919
    Liittynyt
    12/2009
    Paikkakunta
    Hämeenlinna
    Viestit
    1.243
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti kolistelija Katso viesti
    Mietin näin jälkikäteen että olisi ehkä pitänyt kysyä täältä ennen tilausta muttan eihän sitä järkeä voi käyttää.
    Tilasin Roselta fillarin ja valkkasin siihen renkaat Schwalben sivujen mukaan. Tarkoituksena sellaiset joilla pärjää syksyn ja kevään märillä keleillä. Otin Snakeskin Pace Star Nobby Nicit kun vaihtoehtona oli NN PSC:llä, Race King 2 Sport, Mountain King 2 Sport ja X King 2 Race Sport SL.

    Joudunko heti tilaamaan paremmat tilalle?
    Mulla oli takarenkaana enskapyörässä NN 2,4 PaceStar parissa kisassa ja lenkkikumina. Jyskylässä siihen napsahti 3 tuumainen naula pystyyn tehden kohtuu suuren reiän. Ei tullut mieleenkään alkaa paikkailemaan (tubeless-käytössä ollutta) Näppy-Nikoa, vaan hymyssä suin paiskasin ko. nakin takan sytykkeeksi. En osta toista samanmoista.
    Mud, sweat and beers.

  20. #920
    Liittynyt
    07/2009
    Paikkakunta
    Keskuspuiston kylki
    Viestit
    1.771
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti AK-87 Katso viesti
    ...vaan hymyssä suin paiskasin ko. nakin takan sytykkeeksi. En osta toista samanmoista.
    Sikskö kun mitätön 3" naula tekee siihen reiän

    Mut on_topic: noi mainostetut muhkummat Weirwolfit on kyllä muuten jees mainittuun käyttöön, mut niisson pari kiusallista
    ominaisuutta; ekana se ilmeinen - märällä kuvio menee helposti täystukkoon eikä meinaa aueta mitenkään.
    Toinen juttu on tuossa uudemmassa painoksessa (siinä missä ne kanttinappulat on kolmen sarjoina) vastaantullut ilmiö
    etukumina- riittävän pitävällä pohjalla (kallio) jos vauhdilla kanttaa reunanappulan varaan, niin kumista lähtee metka
    pärähdys kun nappula taittuu(?) alla ja kuski jatkaa tangentin suuntaan. Ainakaan itselläni tuo ei kuulu niihin kumeihin joilla
    kovempivauhtisissa kalliolaskuissa kovasti kurvailisin.

    Lisuke: tuosta Panaracerin CG SC AM:stä, koklattu nyt pari kertaa edessä. Hyvä sielläkin. Pitää ja rullaa normiajossa,
    toimii kuivassa ja märässä juurakossa ja märissä kivikoissa / kalliollakin. Ainoat havainnot lievästä lipsumisesta on olleet
    paljaaks kuluneilla terävillä pitkittäisjuurilla sekä semmosessa kuraisessa babyhead-kivikossa. Jos tota johonkin vertaa niin
    Schwalben Hans Dampf on samanoloinen.
    PaH muokkasi tätä : 26.08.2011 at 09.56

  21. #921
    Liittynyt
    12/2009
    Paikkakunta
    Hämeenlinna
    Viestit
    1.243
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti PaH Katso viesti
    Sikskö kun mitätön 3" naula tekee siihen reiän
    Joo, just siksi...
    Mud, sweat and beers.

  22. #922
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti PaH Katso viesti
    Sikskö kun mitätön 3" naula tekee siihen reiän

    Mut on_topic: noi mainostetut muhkummat Weirwolfit on kyllä muuten jees mainittuun käyttöön, mut niisson pari kiusallista
    ominaisuutta; ekana se ilmeinen - märällä kuvio menee helposti täystukkoon eikä meinaa aueta mitenkään.
    Tuo tukkeutuminen oli yksi syy miksi vaihtoehtoisia kumeja hain.


    Lisuke: tuosta Panaracerin CG SC AM:stä, koklattu nyt pari kertaa edessä. Hyvä sielläkin. Pitää ja rullaa normiajossa,
    toimii kuivassa ja märässä juurakossa ja märissä kivikoissa / kalliollakin. Ainoat havainnot lievästä lipsumisesta on olleet
    paljaaks kuluneilla terävillä pitkittäisjuurilla sekä semmosessa kuraisessa babyhead-kivikossa. Jos tota johonkin vertaa niin
    Schwalben Hans Dampf on samanoloinen.
    Eilen pääsin Panalla pari tuntia ajamaan ja tuntui kyllä hyvältä. Hetken vaati totuttelua tuo pyöreämpi profiili kuin WeirWolfeissa (Panat asennettu kapeammille vanteille). Kuvio pysyi puhtaana ja pito tuntui riittävältä. Muutama lipsahdus juurakossa ja takarenkaan sutiminen kallionousuissa. Nämä luultavasti enemmän ajotekniikasta kuin kumista johtuvia.

  23. #923
    Liittynyt
    07/2009
    Paikkakunta
    Keskuspuiston kylki
    Viestit
    1.771
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti nilsson Katso viesti
    ...Muutama lipsahdus juurakossa ja takarenkaan sutiminen kallionousuissa. Nämä luultavasti
    enemmän ajotekniikasta kuin kumista johtuvia.
    Jep. Jokaikinen lipsahdus on vältettävissä kun ajaa toisin, muttei koskaan kaikki.
    Iso osa uusista kumeista vaatii sen verran ajoa alle että pinta "rikkoutuu" ennenkun ne alkaa toimia normaalisti.
    Bläktsili-contit on tuossa oma lukunsa, mutta sama ilmiö näyttää olevan myös spessun ja panaracerin renkaissa.

  24. #924
    Liittynyt
    05/2004
    Paikkakunta
    pönde
    Viestit
    1.958
    Onko WTB Bronsonista kenelläkään kokemuksia? Ajattelin tilata tuollaiset syksykeleille Ralli Ranen tilalle 29" -koossa.

    Entä onko kokemuksia miten tuo WTB:n DNA compound toimii pakkasella? Reunanappulat ainakin näyttäisivät lumelle sopivilta, jospa vaikka pärjäisi näilla kevääseen asti...




    Features:
    • Usage: XC / All Mountain / Freeride
    • Conditions: Wet to dry
    • Rubber Compound: DNA
    • Casing: 60tpi
    • Bead: Aramid

  25. #925
    Liittynyt
    08/2009
    Paikkakunta
    Kuopio
    Viestit
    1.780
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Plus Katso viesti
    Onko WTB Bronsonista kenelläkään kokemuksia? Ajattelin tilata tuollaiset syksykeleille Ralli Ranen tilalle 29" -koossa.

    Entä onko kokemuksia miten tuo WTB:n DNA compound toimii pakkasella? Reunanappulat ainakin näyttäisivät lumelle sopivilta, jospa vaikka pärjäisi näilla kevääseen asti...




    Features:
    • Usage: XC / All Mountain / Freeride
    • Conditions: Wet to dry
    • Rubber Compound: DNA
    • Casing: 60tpi
    • Bead: Aramid
    On tietoo... Hyvin toimii DNA pakkasella. Ei muutu kovaks ja pitää tosi hyvin jäällä.
    Kokemusta weirwolffeista.
    - Fear is a mindkiller -


  26. #926
    Liittynyt
    05/2008
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    334
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Heikki K Katso viesti
    Pari Contin Baroneja (2.3) lähtee pian testiin.

    Edit: Painot 711g ja 733g eli selkeästi alle speksien. Baronin koko 30mm leveällä vanteella lievä pettymys Fat Allun ja Ardentin (2.4) jälkeen. Katsotaan venyvätkö yhtään kun huilaavat vanteella neljällä barilla yön yli.
    No joko testattu ajo ominaisuudet? Kuis leveäksi sait ton venymään, vanha 2,4 fat albert alkaa olemaan suurin takakumi mikä itselle sopii..

  27. #927
    Liittynyt
    11/2009
    Paikkakunta
    Kirkkonummi
    Viestit
    71
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti mteebee Katso viesti
    No joko testattu ajo ominaisuudet? Kuis leveäksi sait ton venymään, vanha 2,4 fat albert alkaa olemaan suurin takakumi mikä itselle sopii..
    Ahkeran sairastelun takia vasta pari lenkkiä takana (eli kumin pinta on tuskin vielä kunnolla "auennut"), joista toinen kaatosateessa. Ensivaikutelmana kuvio ja kumilaatu ovat luottamusta herättäviä märässä kalliojuurakossa sekä kevyessä mudassa/humuksessa. Miinuksena tuo pelkäämäni ilmatilan puute eli Baronit ovat selkeästi Fat Alluja (2.4) ja vastaavia kapeammat ja hoikemmat. Tönäriä ei ole, joten tarkat mittaukset jää tekemättä. Silmämääräisesti sanoisin, että tuo Baron 2.3 on ehkä hieman vanhaa Mountain King 2.4 pulleampi. Ei tuo nyt mitenkään pahasti vanteelle lyö, mutta kunnon läskirenkaisiin (ja nyt ei puhuta Pugsley-kokoluokasta) tottuneena renkaan röykkyjä vaimentava vaikutus jää pienemmäksi.
    http://www.mtbcf.net

  28. #928
    Liittynyt
    08/2009
    Paikkakunta
    Kuopio
    Viestit
    1.780
    Nyt on rengaskuumetta ilmassa eli pitävä takarengas pitäs liukkaille saada. Onko kellään kokemusta tästä takarenkaana ja nimenomaan super tackysta.?
    http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=5845
    Käsi oli jo tilausnapilla ,mut tuli mieleen että onkohan tuo 42a liian hapottava takana, eli onko pito niin paljon parempi ,että se kompensoi seoksen heikon rullaavuuden.

    Tämmöstä hipelöin myös tänään paikallisessa. Näytti ja tuntui hyvältä. Isot sivunappulat... Onko kukaan testaillut.?
    http://www.specialized.com/fi/en/bc/SBCEqProduct.jsp?spid=57668

    Tällä hetkellä takana s-works purgatory mikä on sinänsä ihan jees ,mutta kuluu takana silmissä ja haluaisin kokeilla kuivalla eturenkaana.

    - Fear is a mindkiller -


  29. #929
    Liittynyt
    06/2001
    Paikkakunta
    saatanan 666
    Viestit
    1.902
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti syklopaatti Katso viesti
    Nyt on rengaskuumetta ilmassa eli pitävä takarengas pitäs liukkaille saada. Onko kellään kokemusta tästä takarenkaana ja nimenomaan super tackysta.?http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=5845Käsi oli jo tilausnapilla ,mut tuli mieleen että onkohan tuo 42a liian hapottava takana, eli onko pito niin paljon parempi ,että se kompensoi seoksen heikon rullaavuuden.
    On ja on. Öh? Pito parempi?!? On siinä pitoa niin paljon ettei se tasamaalla rullaa takarenkaana yhtikäs mihinkään. Ne nappulat on pehmeät, lataat painoa päälle niin hyvin muovautuu alustaan mikäli alusta on rengasta kovempi. Mistään 4bar ajopaineista en sitten osaa enempiä sanoa, paitsi sen, että takana ei juurikaan rullaa reilusti paineistettunakaan muuta kuin alamäkeen (kestopäällyste poislukien). Jos noilla super tackyillä muutoin jaksaa ajaa niin ei tuo sen pahempi ole kuin muutkaan.
    ..makes Jack a dull boy...

  30. #930
    Liittynyt
    12/2009
    Paikkakunta
    Hämeenlinna
    Viestit
    1.243
    On tuo Maxxiksen 42a kuulemma jo sellainen tahma, ettei sillä mielellään tasamaata ajele. Jos hissienskaan tai DH-käyttöön ajattelit, niin niissä vois olla ihan ok. Trail-ajossa jättäisin väliin.
    Mud, sweat and beers.

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •