Lainaus Alkujaan tämän lähetti tpievila Katso viesti
Hyvä vinkki!

Näköjään vuodessa suomalaiset kaupat (tai yksi...) on katsonut hinnaston etelästä. Toihan on nyt täysin kilpailukykyinen, ts. samanhintainen näköjään kaikessa. Myös Mahaa ostaessa. Harmi etteivät myy myös litium primääri AA:ta, niistäkin saa maksaa välikäsistä kun ostaa lähikaupasta.
Tjoo... Liikkeen perustajat ovat aloittaneet Eneloopeilla huuto.netissä, sitä kautta hankin ekat akut joskus pari-kolme vuotta sitten. Kun kauppa on käynyt (ja mikäs ettei olisi käynyt noilla hinnoilla, päivän-parin toimitusajoilla ja kirjepostituksen hintaisilla toimituskuluilla) niin homma on laajentunut latureihin ja joskus tämän vuoden puolella tuli tuo nettikauppa. En nyt mitenkään ihmettelisi, vaikka jossain vaiheessa ilmestyisi myös litiumpattereita valikoimiin, kun nähtävästi lamppujakin ovat jo myyntiin ottaneet.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti grebe Katso viesti
Plussaa tietysti se, että alunperin 1500 lumenin lampun saa nyt modattua yhdellä kuusiokoloavaimella (ja rahalla) 2100 lumeniin @22 astetta. Olen edelleen sitä mieltä, että kannattaa ostaa kunnon lamppu kerralla ja jättää askartelut sitten vaikka kummilasten vierailulle.
Oleellinen lisäys tuo "ja rahalla", laatulampun päivitysosankin hinta kun on moninkertainen verrattuna itse ledien hintaan. Noin muuten olen kyllä itsekin laadukkaiden tuotteiden kannalla. Ja toisaalta vaikka pitäisi itse tekemisestäkin, niin jotenkin lyö vastaan ajatus esim. Magic Shinen ostamisesta pelkäksi modausalustaksi. Samalla tulisi tukeneeksi tahoja, jotka tuottavat markkinoille sutta ja sekundaa ja tarkoituksella huijaavat spekseissä.