Alkujaan tämän lähetti
equilibrium
Mulla on myös ollut ongelmia HR-mittauksen kanssa. Parhaimmillaan lenkillä sykkeet huidelleet +240 lukemissa noin puolet ajasta. Ihan niin kovilla kierroksilla ei taida pumppu kuitenkaan käydä. Tuo on siis se soft-strap premium malli, mikä tuli 800:n mukana, olen kuitenkin enimmäkseen käyttänyt sitä 500:sen kanssa, joka riittää suurimmaksi osaksi oman fillaroinnin tarpeisiin. Vika ei siis ole vastaanottolaitteessa tai sen firmiksessä, kun sama homma on molempien mittareiden kanssa. Onko jotain helppoa tapaa saada tuo takuuseen Suomessa, vai pitääkö se lähetellä kauaskin?
Sain vihdoin aikaiseksi hoitaa vyön takuuhuoltoon (lähetin siis suoraan Lohjalle postitse) ennen Alpeille lähtöä heinäkuussa, ja Garminin huolto osoittautui yhtä nopeaksi ja toimivaksi kuin Polarinkin. Uusi vyö tuli tilalle postissa 4 arkipäivän kuluttua! Olin varsin tyytyväinen. Ainakin 90 ajotunnin ajan on toiminut uusi premium vyö moitteetta ja pukeutumiskerroksesta tai sen puutteesta huolimatta. Yey! 
Myös uusi latauskaapeli löytyi reissun päältä varsin vaivattomasti, vaikkei Alpe d'Huezin sähkökauppias ensin tajunnutkaan, kun väitin haluavani pleikkaohjaimen latauskaapelin fillarin mittariini. 500 oli reissussa mukana, ja kertaakaan ei tullut 800:sta ikävä.
"nothing is sacred,
when everyone's talking
and no one is listening"
(Lagwagon - Messengers)
Kirjanmerkit