ElectrobikeGiantFillariHepha
Sivu 101 / 281 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 51 91 99 100 101 102 103 111 151 201 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 3.001 - 3.030 / 8418

Aihe: MTB Järvenpää

Terveiset kaikille täältä savosta. Olin eilen Nivalan Pyssymäellä XCM touhuissa. Aivan loistorata. Vaativaa kivikkopolkua, suota ja jopa kuivaa kovaa kanervikkoa johon oli vedetty merkeillä kisabaana. Oli hienoa tykittää ibiksellä sellaista kovaa kanervikkopohjaa ihan neistseelliseen maastoon, tosin kolomannella kierroksella seillä oli jo selkeä ura tarjolla. Paras rata ikinä mitä maastollisesti on ollut XCM radoista tarjolla. Järjestelyt kaipaavat tosin merkkauksen suhteen pientä viilausta, mudda muuten tutustumisen arvoinen tapahtuma.

Onko keskiviikkona lähtijöitä normiaikaan mettään? Tuntuu olevan uusia MTB Järvenpääläisiä ainakin langoilla roikkumassa, niin kaikki mukaan maastoon pyrähtelemään. Jaetaan vaikka porukka pariin eri nopeusryhmään. Jos kirittäjiä löytyy niin joku spurttipätkä "leikkimielisessä" jäsentenvälisessä mittelöissä olisi nyt hyvä pyöräyttää vaikka mannissa tai suksimajalla. Petteri, retsi, fourtour, kode ym mukaan

Keskiviikkona ollaan mökillä... Lauantaina Korson XCO kisaan lähtijöitä tai huomenna Keinukallion Biatch-cuppiin?
    Petterii muokkasi tätä : 08.08.2011 at 12.52 Syy: Muisti pettää...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Petterii Katso viesti
    Keskiviikkona ollaan mökillä... Lauantaina Hyvinkään XCO kisaan lähtijöitä tai huomenna Keinukallion Biatch-cuppiin?
    Kuinka pitkä se XCO jutska oikein on siis kiloomettreissä? En ole ajanut yhtään perus XC kisaa kuin joskus vuonna 1992?

Harkitaan osallistumista

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ARJ Katso viesti
    Kuinka pitkä se XCO jutska oikein on siis kiloomettreissä?
    Petteri tarkoittaa varmaan Korson XCO -kisaa, joka on ensi lauantaina. Siellä on yksi kierros noin 4,5 km ja kärki ajaa sen 6 kertaa. Varvaussääntö on voimassa, joten kuntoilija voi päästä vähän vähemmällä. Rata on melkoisen tekninen, mutta ei sisällä valtavia mäkiä. Sateella saattaa olla mielenkiintoinen.

Keskiviikkona ollaan mökillä... Lauantaina Korson XCO kisaan lähtijöitä tai huomenna Keinukallion Biatch-cuppiin?
    Kai sitä huomenna voisi Keinarissa ajaa - satoi tai paistoi...
    Tulkaahan muutkin harrastamaan - radan ei pitäisi edes olla niin rankka kuin parina viime vuonna.
    http://www.fillarifoorumi.fi/forum/s...ad.php?t=43606
    http://www.fillari-lehti.fi/Tapahtum...hicup2011.aspx

Keskiviikkona ajelen yhteislenkkiä, jollei huvita pyörällä töihin ajo.

Terveiset kaikille täältä savosta. Olin eilen Nivalan Pyssymäellä XCM touhuissa. Aivan loistorata. Vaativaa kivikkopolkua, suota ja jopa kuivaa kovaa kanervikkoa johon oli vedetty merkeillä kisabaana. Oli hienoa tykittää ibiksellä sellaista kovaa kanervikkopohjaa ihan neistseelliseen maastoon, tosin kolomannella kierroksella seillä oli jo selkeä ura tarjolla. Paras rata ikinä mitä maastollisesti on ollut XCM radoista tarjolla. Järjestelyt kaipaavat tosin merkkauksen suhteen pientä viilausta, mudda muuten tutustumisen arvoinen tapahtuma.

Onko keskiviikkona lähtijöitä normiaikaan mettään? Tuntuu olevan uusia MTB Järvenpääläisiä ainakin langoilla roikkumassa, niin kaikki mukaan maastoon pyrähtelemään. Jaetaan vaikka porukka pariin eri nopeusryhmään. Jos kirittäjiä löytyy niin joku spurttipätkä "leikkimielisessä" jäsentenvälisessä mittelöissä olisi nyt hyvä pyöräyttää vaikka mannissa tai suksimajalla. Petteri, retsi, fourtour, kode ym mukaan
    Kerhokisat olis aika jees.. Mannin kierros saa mun äänen. Muutamia vetoja siellä olen tehnyt. Aikaa palaa mulla 18-19min kierros. Keskiviikkona kyllä näyttäs satavan..

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Fourtour Katso viesti
    Kai sitä huomenna voisi Keinarissa ajaa - satoi tai paistoi...
    Tulkaahan muutkin harrastamaan - radan ei pitäisi edes olla niin rankka kuin parina viime vuonna.
    http://www.fillarifoorumi.fi/forum/s...ad.php?t=43606
    http://www.fillari-lehti.fi/Tapahtum...hicup2011.aspx

Keskiviikkona ajelen yhteislenkkiä, jollei huvita pyörällä töihin ajo.
    Kyllä on muuten rankka rata. Tässä merkkaamisen jälkeen ajettu kierros: http://connect.garmin.com/activity/104957909

Nousumetrejä koko 6 kiekan kisaan siis 300m.
    Petterii muokkasi tätä : 09.08.2011 at 09.34

Nauraa

Lainaus Alkujaan tämän lähetti KODE Katso viesti
    Kerhokisat olis aika jees.. Mannin kierros saa mun äänen. Muutamia vetoja siellä olen tehnyt. Aikaa palaa mulla 18-19min kierros. Keskiviikkona kyllä näyttäs satavan..
    Eikös pieni suuri sade saisi homman vain mielenkiintoisemmaksi Olisi hauska ehtiä mukaan, mut ku ei ehi Olisin luultavasti vahvoilla siihen pellolle asti, mutta siitä alkava ylämäkivoittoinen pätkä takaisin lähtöpaikalle ei ole minun heiniäni

Kävin pitkästä aikaa ajelemassa aamulenkin. Pellonkulman pulkkamäen jälkeinen kolmen tukin sarja? Pala kakkua

Kerhokisat olis aika jees..
    Tänäänhän ne olis kerhokisat lähimaastossa tarjolla - ja Ertsin toivomaa vettäkin saataneen... Ei muuta kuin Keinariin.
    Eikä tuo reitti nyt kartalla edellisvuotisiin verrattuna ihan niin pahalta näyttänyt. Vauhdikkaalta kyllä, joten palautumispaikkoja ei taida juuri olla.

Tubi Guest
    Onko tuo keinukallion mesta kaikille avoin? Kisoihin en ole lähdössä, mutta vois muuten vaan mennä fillaroimaan ja katteleen paikkoja.

Eilen kävin ajalemassa tuuskin ympäri ja poika oli istuimes mukana. Yllättävän paljon vastusta tuo tommonen vajaa 20kg lisä paino. Yhteislenkille voisin keskiviikkona lähteä jos suinkin pääsen.

http://www.sports-tracker.com/#/work...nqtldkun0mvh8q

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Tubi Katso viesti
    Onko tuo keinukallion mesta kaikille avoin? Kisoihin en ole lähdössä, mutta vois muuten vaan mennä fillaroimaan ja katteleen paikkoja.
    Keinukallio on ihan hyvä paikka seurata kisaa, eikä reittiäkään mitenkään ole suljettu kisankaan ajaksi. Siellä voi siis ajella ja olla miten haluaa.

Kisaan osallistuminen ei myöskään vaadi kuin 5€ rahaa, jolla pääsee ilman lisenssiäkin harrasteluokkaan. Lähtö on yhteislähtö, joten siinä voi helposti ajella sopivassa kohtaa joukkoa... Ja varvaussääntö on näissäkin kapinoissa voimassa - kun kärki ohittaa, tullaan siltä kierrokselta maaliin. Ei tarvi jäädä loppuillaksi vesisateeseen hieromaan, jollei kulje.
    Itse ajelin pari vuotta sitten ekan kisan (taisi olla Korsossa) muutaman hassun maastolenkin jälkeen, kun aloittelin (enemmän) harrastamaan. Ja kaatosateessa silloinkin.
    Sai hyvin selville oman tason... Siitä oli vain yksi suunta!

Mulla jää keinari väliin. Jalat on ihan paskana, pitää ottaa vissiin lepoo viikko Jospa sitten Finlandiassa kulkis jo...

Minä lupaan tänään hierojan pöydällä pötköttäessäni ajatella kaikkia Keinarissa ajavia. Todennäköisesti tunnen ainakin yhtä paljon tuskaa...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ertsi Katso viesti
    Todennäköisesti tunnen ainakin yhtä paljon tuskaa...
    Saattaa olla, että pääset kuitenkin helpommalla. Viime vuonna Keinarin kisassa oli muutama kunnon OTB. Muistelen, että luitakin murtui

No niin, ensivaikutelmaraporttia kisasta:
    Aikasmoista vääntöä selviytymisen rajoilla jälleen - niin kuin aina Keinarissa. Nousut eivät olleet niin tappavia kuin parina viime vuonna, mutta niitä tuli niin nopealla tahdilla, ettei palautumisaikaa jäänyt juuri lainkaan. Pitkästä aikaa ei tarvinnut ajaa kaikkia kierroksia, vaan pääsin pois jo viidenneltä. Sen verran kovaa kärki meni...

Kai se silti oli hauskaa! Ja kelikin oli luvattua parempi.
    Vielä on Bianchi -cuppia muutama maastokisa jäljellä.

Terveisiä Kouvolan suunnalta! Tuli samalla reissulla ajeltua Kuusankosken maisemista, samoissa paikoissa missä marakin järjestettiin. Oli hienoja reittejä ajella Mun osalta jää yhteislenkit vähän vähälle. Seuraava kerta ois syyskuussa, kun on finlandiat ym.. Ei hullumpi idea tuo pienen kisaisun järjestely "Suksimajaa" kannatetaan siellä sais sopivan yhden kierroksen tehtyä. Oisko ajankohta syyskuussa?

Morjens Kaikille. Palattu on lomilta tänne Järvenpäähän. Tosin maalla oli mukavampaa, mutta maastoreittejä ei ollut tarjolla. Maantietä kihnutin hybridillä.

Tämän päiväinen MTB Järvenpään "leikkimielinen" jäsentenvälinen kisatoiminta saatiin polkaistuksi käyntiin. Reitti on mannissa eli se peruslenkki jota ei saa oikaista ajetaan myötäpäivään jotta se kallionousu saadaan aina mukaan. No voihan sen joskus ajaa toiseenkin suuntaan. Kode otti aikaa joten viralliset ajat sitten myöhemmin kunhan ajanottaja pääsee ensi kottiin koneensa ääreen . En tiedä mitä sovitiin mutta ajatus varmaan oli se että ainakin joka toinen keskiviikko on jäsentenväliset "karkelot" mannissa. Eli parittomina viikkoina aina keskiviikkoisin aika ajot. Huom: sääväraus, jos sataa niin sinne on turha lähteä luitaan katkomaan.
    Niin ja kaikille tiedoksi että se on oikeasti vaativa reitti kun sitä paahtaa menemään kieli vyön alla. Onnittelut vieä Fourtourille hienosta ajosuorituksesta.

Minä hommaan sen MTB Järvenpään leipäkoneen. Yritin sitä jo lomalla ostaa Kuopiosta eräästä romuliikkeestä mutta ei siellä ollut koko leipäkonetta. Ihmettelivät kovasti kun kerroin ettei sen leipäkoneen tarvitse edes toimia "mihinkä sinä nyt sellaista tarvitset"

Niin jahka saadaan se leipäkone nyt hankittua ehdotan että valitsemme virallisen "leipäkonekomitean" joka julkistaa viimeistään pikkujouluissa leipäkoneen saajan. Nimi ja vuosiluku tietysti "raavitaan" leipäkoneen kylkeen.

Jos joku nyt sitten ihmettelee tätä "leipäkonejuttua" niin tervetuloa porukan lenkeille niin kyllä se sitten valkenee

En tiedä mitä sovitiin mutta ajatus varmaan oli se että ainakin joka toinen keskiviikko on jäsentenväliset "karkelot" mannissa. Eli parittomina viikkoina aina keskiviikkoisin aika ajot. Huom: sääväraus, jos sataa niin sinne on turha lähteä luitaan katkomaan.
    Mihin sää olet munas hukannu Sadehan se vasta tekee reitistä haastavan ajaa täysiä, muuten se on vain rankka... Minä en muuten pääse keskiviikkoisin kisailemaan, koska vaimo ei päästä. Jos Arto löydät munasi, katsopa olisiko minunkin samassa paikassa

Minä hommaan sen MTB Järvenpään leipäkoneen.
    Minulla on myös leipäkoneen haku kovassa käynnissä. Ilmoittele heti, jos löydät. Ei suotta hankita kahta...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ertsi Katso viesti
    Minulla on myös leipäkoneen haku kovassa käynnissä. Ilmoittele heti, jos löydät. Ei suotta hankita kahta...
    Tuntuu, että noita leipäkoneita on jo lupailtukin erinäköisistä suorituksista sen verran, että kaikille löytyville saadaan koti.

Mannissa oli eilen hianoa vääntöä - paljon mukavampaa kuin toissapäivänä Keinarissa!
    Reitti: http://www.sports-tracker.com/#/work...604dfkol266rbm

Jäikö jollekin puhtaampi näkymä tuosta kisakierroksen reitistä? Tuo oma on tuollainen useamman kierroksen syherö... Varsinkin tuon aluksi kiistellyn hevosenkenkä -lisälenkin osalta.

Tubi Guest
    Mannissa oli eilen hianoa vääntöä - paljon mukavampaa kuin toissapäivänä Keinarissa!
    Reitti: http://www.sports-tracker.com/#/work...604dfkol266rbm
    Jätkillä on kyllä kunto kohillaan! Itse katsoin sports-trackeristä ennen kun jatkoitte matkaa että 19 minuuttia vetäsin teidän kans ja jalat oli hapoilla eikä vauhti ollut kummoinen.

Tosin kintut palautu aika nopeesti ja about 40min ajelin siinä mettäs itekseni. Lenkin keskeytti vaimo kun poika oli vetässy hienot lipat asfaltilla jalkapöytä ja polvet auki. Onneks pääs pelkällä laastarilla.

Jäikö jollekin puhtaampi näkymä tuosta kisakierroksen reitistä? Tuo oma on tuollainen useamman kierroksen syherö... Varsinkin tuon aluksi kiistellyn hevosenkenkä -lisälenkin osalta.
    Itellä ST heräsi henkiin vasta "kisakierrokselle" ja silloinkin oikasin sen hevosenkenkälenkin hätäpäissäni. Muutenkin vaivasi mykoplasma
    tai sitten vaan huono kunto. Hyvä treeni kuitenkin oli. Näitä vaan lisää niin
    eiköhän se siitä. Hyvät kisat oli ja kärki meni kovaa, joka ei nyt hirveä yllätys
    ollut

Tuntuu, että noita leipäkoneita on jo lupailtukin erinäköisistä suorituksista sen verran, että kaikille löytyville saadaan koti.
    Minä olen ajatellut, että The Leipäkone jaetaan vuosittain kiertopalkintona... Mutta ajattelu ei toisaalta minulle oikein sovi.

Noniin poijjaat!

20 v vanha leipäkone on löytynyt. Ehkä jopa toimii niin ARJ saa vähän voimaa narujalkoihin. Etsinnän voi siis lopettaa. Koneen saan sunnuntaina.

Noniin poijjaat!

20 v vanha leipäkone on löytynyt. Ehkä jopa toimii niin ARJ saa vähän voimaa narujalkoihin. Etsinnän voi siis lopettaa. Koneen saan sunnuntaina.
    Eilen oli puhetta sen kullittamisesta - onko siis kultaista maalia jo hankittu?

Ja jollei siitä leivästä saa maistiaisia, vaikkapa tämän vuoden pikkujouluissa(?), niin en tule enää mettään riehumaan...

Ja Ertsille: kyllähän näin isolla kerholla voi olla useampi kiertopalkinto? Kauden kovin veto, kuten lenkki Kuopion torille, kauden nopein kierros (Mannissa), jne...

Pistäkäähän pojat nyt ne Manninkierroksen ajatkin julkisiksi, niin on lähtökohta mihin verrata. Oliko se Fourtour jotain 17.25, ARJ puolisen minuuttia päälle ja minä noin puolitoista minuuttia päälle?
    Ja nää kärkiukot kaukana mun edellä meni niin kovaa, etteivät edes huomanneet ajavansa sitä pellonreunan kalliota ylös. Mulla taas oli jalat jo siinä niin loppu, että oli pakko taluttaa.
    Me voy en bicicleta, no preguntéis adónde. Busco acaso un encuentro que me ilumine el día.

Fourtour 17:20 ARJ 17:40 Kode teki remonttii 22:25, mutta lupaa ajaa alle 17min. Mulla meni 32 minsaa, kun potkupyöräilin sieltä kotiin. Hyvää treeni oli sekin..

Ja Ertsille: kyllähän näin isolla kerholla voi olla useampi kiertopalkinto? Kauden kovin veto, kuten lenkki Kuopion torille, kauden nopein kierros (Mannissa), jne...
    Njoo, pidetään vaan lonkerot vedessä.

Fourtour 17:20 ARJ 17:40 Kode teki remonttii 22:25, mutta lupaa ajaa alle 17min. Mulla meni 32 minsaa, kun potkupyöräilin sieltä kotiin. Hyvää treeni oli sekin..
    Timberman:lle kierrosaika tarkkaan ottaen 1 min 29 sekuntia mun ajan päälle.

Saitko Kode mun tekstaria puhelimeen, vai vaurioituiko sekin...? Takavaihtaja olisi siis saatavilla lainaan - sitä eilistä ei ehkä saa enää henkiin?

Noniin poijjaat!

Eli se leipäkonehan on melekein sinun ikäinen, mutta puheet kuin M40- sarjalaisen . Hyvähän se sieltä mökkilaiturilta on kirjootella.

Eli se leipäkonehan on melekein sinun ikäinen, mutta puheet kuin M40- sarjalaisen . Hyvähän se sieltä mökkilaiturilta on kirjootella.
    Ihminen on juuri niin vanha kuin tuntee olevansa. Minä siis M40-sarjalainen.

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •