Mukavaa pyöritystä oli tänään lähimaastoissa:
http://www.sports-tracker.com/#/work...5fpcdh52ngj6no
Kode: Kyyti luultavasti onnistuu, pitää vaan saada pyörät mahtumaan. Kun voi olla että meiltä lähtee toinenkin osallistuja - ainakin katsomaan ja kannustamaan. On toi hopan kontti ennenkin kaksi pyörää nielaissut ja ehkä sinne yksi pienempi fillarikin vielä mahtuu.
Lähtö siten (n. 16.45), että ehditään ainakin näkemään junnulähdötkin.
Juu mukava lenkki (kahdet pannut).
Ette arvaa mitä kävi kun purettiin fillari Tom1n kiesistä...
Laitoin etukiekkoa kiinni ja oli menossa vähän tiukalle, niin Kuitusen pentele erehty sanomaan jotain katkeamiseen viittaavaa ja naps :P
Ei kellään sattus soveltuvaa 5 mm tankoa olemaan? Kierteetki vois olla päissä![]()
Oli kyllä mukava sunnuntai lenkki, uusia maastojakin tuli nähtyä. Pitääkin ens viikolla lähteä tarkemmin tutustumaan, tuonne mannin metsän taakse. Joo olisin hiljaa voinut olla siinä vaiheessa ku etuvannetta kiristelitMutta kun lähdit sitä niin tunteella laittamaan kiinni, niin olihan sitä pakko kommentoida
![]()
Terve pitkästä aikaa. Käyppä Järvenpäässä Uudenmaan pultissa Terholassa- siinä Wiinerpaakarin takana- Sieltä varmaan löytyy. Tosin epäilyttää josko sais kuitenkin olla vähän kovempaa ainetta tähän tarkoitukseen. Noi kierretangot on yleensä sellaista meltorautaa.
Biltemasta kans löytyy sopivasti valmiita pikalinkkuja koko sarja (tuotenro 27-430, hinta 8€), jos fillariliikkeiden, esim. Lundberg Keravalla, tarjonta on liian kallista.
P.S. On toi Petteri nopee. Laitto 2 viestiä mun tätä turatessani
onks pakko, jos ei haluu
Kävin katsomassa että löytyykö kadonnut peekoo Kuopion Torilta.
En ole ihan varma mutta tuntu ainakin siltä että se olis löytyny.
Tähän lenkkiin olen erittäin tyytyväinen
http://connect.garmin.com/activity/103347211
Keli oli aivan loistava ja ajo tuntui helpolle, mutta noin 60 km ennen maalia alkoi vasempaan polveen pitämään todella rajusti ja maalissa polvi meni ihan lukkoon. Oikeaa olkapäätä vaivaa yhä se vanha tuttu hermovaurio kun olkapäähän myös pisti koko matkan ja oikea peukalo oli ihan "tunnoton" eli crossariin on turha investoida ainakaan vuoteen.
Kalustona tällä reissulla oli vanha tuttu täysin jäykkä ääswörks. Renkaina 1,5" katusliksit. Välitys oli 1*9 eli 38 limppu edessä ja 11-32 pakka takana.
Päällä vain lyhyet ajokamat ja selässä Juomareppu. 2 kertaa oli pienempi huoltistauko ja yhdellä kerralla pidempi huoltotauko kun vaimo oli autolla liikenteessä niin pysty tienpientareella tekemään pikahuollon pyörään ja syömään vähän tukevammin. Eväinä tietysti fazerin marjapiirakat![]()
No siis hullujahan on monenlaisia ja sitten on vielä Arto...
Jos joku löytää tältä reitiltä Maguran iskaripumpun niin voiko palauttaa minulle. http://connect.garmin.com/activity/103379121
Putosi nimittäin paidantaskusta.
Porvooseen lähtijät: Tarvitseeko joku kyytiä vai tulenko omia aikojani? Katolle menee yksi pyörä ja autoon 3 henkeä.
palailin pari tuntia sitten lomilta kotio. vähän aikaa löi tyhjää kun löysin autotallin oveen ripustetun sisärenkaan. toissa sunnuntain porukkalenkillä
kasarilta paukahti pari sisärengasta ja toi rengas taitaa kuulua Fourtourille.
pidän rengasta mukana ja yritän muistaa luovuttaa Flle
oliks toi nyt sellanen pervetti vai mikä se nyt oli.
Eilen käytiin Porvoossa hieman kisaamassa, ja meidän perheen molemmat osallistujat ovat suoritukseensa tyytyväisiä.
Ainakaan omalla kunnolla ei olisi juuri kovempaa päässyt.
Porvoossa on kyllä edelleen paras rata, niistä vähistä mitä nyt olen ajellut...
Suosittelen vaikka kaikille meidän porukkalenkeillä käyneille. Tuolla radalla ei tarvitse repiä mitään tappomäkiä veren maku suussa. Mukavan teknistä, eikä radalla ole liian vaikeita (kovavauhtisia) laskujakaan.
Lauantaina, jollei sada kissoja ja koiria, voisi käydä ajelemassa Keinukallion nousuja muutaman vedon. Jos sitten ensi tiistaina jaksaisi vähän paremmin niitä kivuta.
Innokkaita mukaan lähtijöitä? Rauhassa ajellen sinne, jokunen veto, ja hissukseen takaisin.
PS. Juu, multa oli yksi sisuri lainassa. Tällä hetkellä gummeja on vielä hyllyssä, joten sillä ei ole kiirettä takaisin. En jaksane tänään porukkalenkille, kun olen pyörällä töissä.
Ei tappomäkiä eikä vauhdikkaita laskuja, missä siis kaikki hauskuus
Minä ajattelin ajella lauantaina ja Keinari on hauska paikka... Vedot saat vetää ittekses, minä voin huolehtia vauhdikkaista laskuista. Mihin aikaan ajattelit lähteä liikkeelle?
Mukaan olisin lähdössä kans, jos tosiaan ei pahasti sada. Mäen vois kivuta nautinnolla 2-4 kertaa![]()
^ Ääääh, minä jätän moiset touhut teille kovakuntoisemmille ja keskityn (Elämän niin salliessa) vain niihin vauhdikkaisiin laskuihin. Mistä tulikin mieleeni, että sunnuntaina olisi Tornikeskuksessa ja reilun viikon päästä Laajavuoressa tappomäkiä (joita ei ole pakko ajaa ylös), teknistä maastoa ja vauhdikkaita alamäkiä. Onkos kukaan harkinnut lähtevänsä? Näillä näkymin Elämä estää, mutta ei sitä tiedä vaikka sitä irtoaisikin...
Minä en ole.
Menee tuo 10:30 vähän myöhäiseksi, pitää ehtiä yksiin rippijuhliinkin... Polttelee nuo Keinarin maastot kuitenkin sen verran, että taidan sinne kyllä suunnata. Olisiko kellään intoa lähteä sinnepäin lauantaina tai sunnuntaina? Ei mitään mäkivetoja vaan sellaista perus rymyystämistä ja tasapainoilua välillä huolellisesti leväten. Jos koittaisi olla siellä jo kympin tienoilla. Ettei jopa liikahtaisi ihan siirtymäättörillä sinne, niin jäisi enempi aikaa ajella ihan polkuja...
Miten se huominen keinarin reissu. Monelta olis se lähtö? Mulle sopii ysin jälkeen hienosti. Pois pitää olla joskus yheltä..
Kirjanmerkit