HephaFillariElectrobikeGiant
Sivu 99 / 281 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 49 89 97 98 99 100 101 109 149 199 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 2.941 - 2.970 / 8418

Aihe: MTB Järvenpää

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Fourtour Katso viesti
    Huomenna vakiolenkkiä kello 10 Maalikaupalta. Kelinkin pitäisi suosia - tosin täksi aamuksi oli luvattu vettä, eikä tullut, ja huomiseksi ei ole luvattu...

Onko ketään lähdössä tiistaina Bianchi-Cupin (MTB) kisaan Porvooseen? http://www.akilles.fi/cykel/
    Itse ainakin saatan lähteä, sillä reitti on hyvä, ja keli näyttää sopivalta. Kunto kun vielä olisi edes viime vuoden tasolla, niin voisi olla kivaakin.
    Ja reilun viikon päästä (9.8.) saa taas ajella Keinukalliolla veren maku suussa.
    Huomenna ollaan Kuusankoskella ja en usko että siitä on jalat kunnolla palautunut tiistaiksi Porvooseen, mutta Keinukallioon kyllä voisi tulla.

Huomenna vakiolenkkiä kello 10 Maalikaupalta. Kelinkin pitäisi suosia - tosin täksi aamuksi oli luvattu vettä, eikä tullut, ja huomiseksi ei ole luvattu...

Onko ketään lähdössä tiistaina Bianchi-Cupin (MTB) kisaan Porvooseen? http://www.akilles.fi/cykel/
    Itse ainakin saatan lähteä, sillä reitti on hyvä, ja keli näyttää sopivalta. Kunto kun vielä olisi edes viime vuoden tasolla, niin voisi olla kivaakin.
    Ja reilun viikon päästä (9.8.) saa taas ajella Keinukalliolla veren maku suussa.
    Mukana olen Porvoossa, jos kyyti järjestyy. Niin ja saako tää lomalainen lupaa. Ensiviikon suunnitelmat vielä auki. PS kunto superii

Mukavaa pyöritystä oli tänään lähimaastoissa:
    http://www.sports-tracker.com/#/work...5fpcdh52ngj6no

Kode: Kyyti luultavasti onnistuu, pitää vaan saada pyörät mahtumaan. Kun voi olla että meiltä lähtee toinenkin osallistuja - ainakin katsomaan ja kannustamaan. On toi hopan kontti ennenkin kaksi pyörää nielaissut ja ehkä sinne yksi pienempi fillarikin vielä mahtuu.
    Lähtö siten (n. 16.45), että ehditään ainakin näkemään junnulähdötkin.

Juu mukava lenkki (kahdet pannut ).

Ette arvaa mitä kävi kun purettiin fillari Tom1n kiesistä...

Laitoin etukiekkoa kiinni ja oli menossa vähän tiukalle, niin Kuitusen pentele erehty sanomaan jotain katkeamiseen viittaavaa ja naps :P

Ei kellään sattus soveltuvaa 5 mm tankoa olemaan? Kierteetki vois olla päissä

Lainaus Alkujaan tämän lähetti dT_ Katso viesti

Laitoin etukiekkoa kiinni ja oli menossa vähän tiukalle, niin Kuitusen pentele erehty sanomaan jotain katkeamiseen viittaavaa ja naps :P

Oli kyllä mukava sunnuntai lenkki, uusia maastojakin tuli nähtyä. Pitääkin ens viikolla lähteä tarkemmin tutustumaan, tuonne mannin metsän taakse. Joo olisin hiljaa voinut olla siinä vaiheessa ku etuvannetta kiristelit Mutta kun lähdit sitä niin tunteella laittamaan kiinni, niin olihan sitä pakko kommentoida

Jos ihan peruspikalinkkua eteen tarvitaan niin täältä saa tulla noutamaan eikä tarvitse palauttaa.

Kode: Kyyti luultavasti onnistuu, pitää vaan saada pyörät mahtumaan. Kun voi olla että meiltä lähtee toinenkin osallistuja - ainakin katsomaan ja kannustamaan. On toi hopan kontti ennenkin kaksi pyörää nielaissut ja ehkä sinne yksi pienempi fillarikin vielä mahtuu.
    Lähtö siten (n. 16.45), että ehditään ainakin näkemään junnulähdötkin.
    Mä voisin kanssa lähtee mukaan niin ei tuu kyytiongelmaa. Katolle menee oman lisäksi yksi pyörä.

Terve pitkästä aikaa. Käyppä Järvenpäässä Uudenmaan pultissa Terholassa- siinä Wiinerpaakarin takana- Sieltä varmaan löytyy. Tosin epäilyttää josko sais kuitenkin olla vähän kovempaa ainetta tähän tarkoitukseen. Noi kierretangot on yleensä sellaista meltorautaa.
    Biltemasta kans löytyy sopivasti valmiita pikalinkkuja koko sarja (tuotenro 27-430, hinta 8€), jos fillariliikkeiden, esim. Lundberg Keravalla, tarjonta on liian kallista.
    P.S. On toi Petteri nopee. Laitto 2 viestiä mun tätä turatessani
    onks pakko, jos ei haluu

Kävin katsomassa että löytyykö kadonnut peekoo Kuopion Torilta.
    En ole ihan varma mutta tuntu ainakin siltä että se olis löytyny.
    Tähän lenkkiin olen erittäin tyytyväinen

http://connect.garmin.com/activity/103347211

Keli oli aivan loistava ja ajo tuntui helpolle, mutta noin 60 km ennen maalia alkoi vasempaan polveen pitämään todella rajusti ja maalissa polvi meni ihan lukkoon. Oikeaa olkapäätä vaivaa yhä se vanha tuttu hermovaurio kun olkapäähän myös pisti koko matkan ja oikea peukalo oli ihan "tunnoton" eli crossariin on turha investoida ainakaan vuoteen.

Kalustona tällä reissulla oli vanha tuttu täysin jäykkä ääswörks. Renkaina 1,5" katusliksit. Välitys oli 1*9 eli 38 limppu edessä ja 11-32 pakka takana.

Päällä vain lyhyet ajokamat ja selässä Juomareppu. 2 kertaa oli pienempi huoltistauko ja yhdellä kerralla pidempi huoltotauko kun vaimo oli autolla liikenteessä niin pysty tienpientareella tekemään pikahuollon pyörään ja syömään vähän tukevammin. Eväinä tietysti fazerin marjapiirakat

No siis hullujahan on monenlaisia ja sitten on vielä Arto...

Jos joku löytää tältä reitiltä Maguran iskaripumpun niin voiko palauttaa minulle. http://connect.garmin.com/activity/103379121

Putosi nimittäin paidantaskusta.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ARJ Katso viesti

Jäbällä vähän heittää - muttei kiekoissa...

Huomenna vähän lyhyempää lenkkiä tiedossa Porvoossa. Jos lähdet kohtapuoliin ajelemaan, niin ehdit sopivasti lähtöviivalle!

Leipäkoneen arvoinen suoritus

Kova homma tommosella mankelilla. Mua kovasti kiinnostaisi vielä kyseisen päivän tuulet, eli mistäpäin tuuli ja millä nopeudella?
    Me voy en bicicleta, no preguntéis adónde. Busco acaso un encuentro que me ilumine el día.

Porvooseen lähtijät: Tarvitseeko joku kyytiä vai tulenko omia aikojani? Katolle menee yksi pyörä ja autoon 3 henkeä.

Peukalo ylös

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ertsi Katso viesti
    Leipäkoneen arvoinen suoritus
    Tahkollahan oli jaossa sekin "Pöljän pojan"-palkinto. Ja sehän ei ollu savolaisten järjestäjien mukaan mikään haukkumanimi.
    onks pakko, jos ei haluu

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Petterii Katso viesti
    Porvooseen lähtijät: Tarvitseeko joku kyytiä vai tulenko omia aikojani? Katolle menee yksi pyörä ja autoon 3 henkeä.
    Me tullaan omalla perillisen kanssa.

Mites Kode?

Me tullaan omalla perillisen kanssa.

Mites Kode?
    Nyt joutuu jättään väliin. Lomailu jatkuu
    Ajakaa te muut kovasti

palailin pari tuntia sitten lomilta kotio. vähän aikaa löi tyhjää kun löysin autotallin oveen ripustetun sisärenkaan. toissa sunnuntain porukkalenkillä
    kasarilta paukahti pari sisärengasta ja toi rengas taitaa kuulua Fourtourille.
    pidän rengasta mukana ja yritän muistaa luovuttaa Flle

oliks toi nyt sellanen pervetti vai mikä se nyt oli.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti heccu Katso viesti
    palailin pari tuntia sitten lomilta kotio. vähän aikaa löi tyhjää kun löysin autotallin oveen ripustetun sisärenkaan. toissa sunnuntain porukkalenkillä
    kasarilta paukahti pari sisärengasta ja toi rengas taitaa kuulua Fourtourille.
    pidän rengasta mukana ja yritän muistaa luovuttaa Flle

Oliks näin? Niitä varakummin tarjoajia tuli oikeelta ja vasemmalta ja menin siitä kai
    sekaisin... aattelin kumminki palauttaa ripeästi kun ei yhtään tiedä milloin kohtaa
    ko. lainaajan. mutta kiitos kuitenkin lainaajalle. toiv. oik. kumi kohtaa oik. henk.joskus
    nimin. äkkiä litkuttamaan

oliks toi nyt sellanen pervetti vai mikä se nyt oli.

Kisailtiin Porvoossa

Eilen käytiin Porvoossa hieman kisaamassa, ja meidän perheen molemmat osallistujat ovat suoritukseensa tyytyväisiä.
    Ainakaan omalla kunnolla ei olisi juuri kovempaa päässyt.

Porvoossa on kyllä edelleen paras rata, niistä vähistä mitä nyt olen ajellut...
    Suosittelen vaikka kaikille meidän porukkalenkeillä käyneille. Tuolla radalla ei tarvitse repiä mitään tappomäkiä veren maku suussa. Mukavan teknistä, eikä radalla ole liian vaikeita (kovavauhtisia) laskujakaan.

Lauantaina, jollei sada kissoja ja koiria, voisi käydä ajelemassa Keinukallion nousuja muutaman vedon. Jos sitten ensi tiistaina jaksaisi vähän paremmin niitä kivuta.
    Innokkaita mukaan lähtijöitä? Rauhassa ajellen sinne, jokunen veto, ja hissukseen takaisin.

PS. Juu, multa oli yksi sisuri lainassa. Tällä hetkellä gummeja on vielä hyllyssä, joten sillä ei ole kiirettä takaisin. En jaksane tänään porukkalenkille, kun olen pyörällä töissä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Petterii Katso viesti
    Jos ihan peruspikalinkkua eteen tarvitaan niin täältä saa tulla noutamaan eikä tarvitse palauttaa.
    Kas, ei olekaa ehtiny lueskella liian tarkkaan näitä palstoja - mihin on nörtti musta karannut?!

Tattista vaan, lainasin vaimolta.

Porvoossa on kyllä edelleen paras rata, niistä vähistä mitä nyt olen ajellut...
    Suosittelen vaikka kaikille meidän porukkalenkeillä käyneille. Tuolla radalla ei tarvitse repiä mitään tappomäkiä veren maku suussa. Mukavan teknistä, eikä radalla ole liian vaikeita (kovavauhtisia) laskujakaan.
    Ei tappomäkiä eikä vauhdikkaita laskuja, missä siis kaikki hauskuus

Lauantaina, jollei sada kissoja ja koiria, voisi käydä ajelemassa Keinukallion nousuja muutaman vedon. Jos sitten ensi tiistaina jaksaisi vähän paremmin niitä kivuta.
    Innokkaita mukaan lähtijöitä? Rauhassa ajellen sinne, jokunen veto, ja hissukseen takaisin
    Minä ajattelin ajella lauantaina ja Keinari on hauska paikka... Vedot saat vetää ittekses, minä voin huolehtia vauhdikkaista laskuista . Mihin aikaan ajattelit lähteä liikkeelle?

Mukaan olisin lähdössä kans, jos tosiaan ei pahasti sada. Mäen vois kivuta nautinnolla 2-4 kertaa

Ei tappomäkiä eikä vauhdikkaita laskuja, missä siis kaikki hauskuus
    Ajamalla se selviää. Näppäimistön takaa ei kyllä varmasti aukea...

^ Ääääh, minä jätän moiset touhut teille kovakuntoisemmille ja keskityn (Elämän niin salliessa) vain niihin vauhdikkaisiin laskuihin . Mistä tulikin mieleeni, että sunnuntaina olisi Tornikeskuksessa ja reilun viikon päästä Laajavuoressa tappomäkiä (joita ei ole pakko ajaa ylös), teknistä maastoa ja vauhdikkaita alamäkiä. Onkos kukaan harkinnut lähtevänsä? Näillä näkymin Elämä estää, mutta ei sitä tiedä vaikka sitä irtoaisikin...

Minä ajattelin ajella lauantaina ja Keinari on hauska paikka... Vedot saat vetää ittekses, minä voin huolehtia vauhdikkaista laskuista . Mihin aikaan ajattelit lähteä liikkeelle?
    Olisiko 10.30 hyvä lähtöaika? Iltapäivällä saattaa alkaa satamaan, niin ehditään vielä ehkä alta pois...
    Sitä, löytyykö reisistä paukkuja mäkivetoihin itseltäkään (on tullut sopivasti kilometrejä tällä viikolla), jää nähtäväksi.

Olisiko 10.30 hyvä lähtöaika? Iltapäivällä saattaa alkaa satamaan, niin ehditään vielä ehkä alta pois...
    Sitä, löytyykö reisistä paukkuja mäkivetoihin itseltäkään (on tullut sopivasti kilometrejä tällä viikolla), jää nähtäväksi.
    Näillä näkymin toi aika sopii hienosti.. Proteiini-pirtelötkin jo hommattu

sunnuntaina olisi Tornikeskuksessa ja reilun viikon päästä Laajavuoressa tappomäkiä (joita ei ole pakko ajaa ylös), teknistä maastoa ja vauhdikkaita alamäkiä. Onkos kukaan harkinnut lähtevänsä?
    Minä en ole.

Menee tuo 10:30 vähän myöhäiseksi, pitää ehtiä yksiin rippijuhliinkin... Polttelee nuo Keinarin maastot kuitenkin sen verran, että taidan sinne kyllä suunnata. Olisiko kellään intoa lähteä sinnepäin lauantaina tai sunnuntaina? Ei mitään mäkivetoja vaan sellaista perus rymyystämistä ja tasapainoilua välillä huolellisesti leväten. Jos koittaisi olla siellä jo kympin tienoilla. Ettei jopa liikahtaisi ihan siirtymäättörillä sinne, niin jäisi enempi aikaa ajella ihan polkuja...

Miten se huominen keinarin reissu. Monelta olis se lähtö? Mulle sopii ysin jälkeen hienosti. Pois pitää olla joskus yheltä..

Minä en ole.

Menee tuo 10:30 vähän myöhäiseksi, pitää ehtiä yksiin rippijuhliinkin... Polttelee nuo Keinarin maastot kuitenkin sen verran, että taidan sinne kyllä suunnata. Olisiko kellään intoa lähteä sinnepäin lauantaina tai sunnuntaina? Ei mitään mäkivetoja vaan sellaista perus rymyystämistä ja tasapainoilua välillä huolellisesti leväten. Jos koittaisi olla siellä jo kympin tienoilla. Ettei jopa liikahtaisi ihan siirtymäättörillä sinne, niin jäisi enempi aikaa ajella ihan polkuja...

Sunnuntaina sopis mulle tollainen aikaisempi alotus ja suunta mielenkiintoiselta. Jos siis lähet su:na ni seuraa saat kyl, jos kelpaa.
    8-9-.. lähtöaikaa..

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •