GarminGiantEfatElectrobike
Sivu 11 / 30 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 9 10 11 12 13 21 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 301 - 330 / 884

Aihe: Kouvolan yhteislenkit

Mukana tänään.

En kerkeäkään. Meni frisbeegolf kierros vähän pikäks.
    Nufan muokkasi tätä : 25.07.2011 at 19.16

Pari tuntia tuli kolmeen mieheen ajeltua. T-manin kalustokin kesti hyvin
    Yksi OTB ja kaksi perus kaatumista lenkin saldona, tasapuolisesti kaikille
    Huomenna lenkille...

Onneks en päässy tulee. Nyt ei itelle tarvi meinaan tulla kaatumisia.

Olisiko kellään intoa ajaa joku arki-ilta maantiekonkelilla Kotkaan ja takaisin? Reilun satasen lenkki olisi tiedossa ja ilmeisesti ei kovin kaksisia vuoria ole Kouvolan ja Kotkan välissä. Tähän aikaan vuodesta valoa ja lämmintä riittää vielä pitkälle iltaan, joten töiden jälkeenkin ehtii matkaan. Itse olen viikonloput aina jossain muualla, joten viikonloput ovat minulta pois. ATallisen kanssa aiheesta jutusteltiinkin viime viikolla. Jos saataisiin 4-6 hengen poppoo kasaan niin vetovuorot voitaisiin pitää mukavan lyhyinä ja nopeus sopivana eikä matka käy rasittavaksi kenellekään. Jos klo 17 lähtee niin takaisin pitäisi ehtiä hyvissä ajoin yhdeksän jälkeen.

Who's in?!
    Pyöräilyseura Velo Saimaa ry

Pyöräilyn puolesta Mikkelissä

Mua kyllä kiinnostais. Pyörä tosin on telakalla, että ihan tässä lähipäivinä ei onnistu.

Joo minä voin olla lähdössä mukaan melkein mikä ilta vain muille sopii. Kouvolasta Kotkan Sapokkaan ja takaisin tullee jotain noin 120 km. Eli reilu 4 tuntia kahvitauon kanssa.

Jes. ja mulla meni vakuutuspäätös läpi, että nyt vaan uutta satulaa tilaamaan ja uudet jarrukahvat. Eli pyörä kohta taas liikenteessä.

Voisin olla mukana säävarauksella joko huomenna, tai ylihuomenna
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti random5 Katso viesti
    Olisiko kellään intoa ajaa joku arki-ilta maantiekonkelilla Kotkaan ja takaisin? Reilun satasen lenkki olisi tiedossa ja ilmeisesti ei kovin kaksisia vuoria ole Kouvolan ja Kotkan välissä. Tähän aikaan vuodesta valoa ja lämmintä riittää vielä pitkälle iltaan, joten töiden jälkeenkin ehtii matkaan. Itse olen viikonloput aina jossain muualla, joten viikonloput ovat minulta pois. ATallisen kanssa aiheesta jutusteltiinkin viime viikolla. Jos saataisiin 4-6 hengen poppoo kasaan niin vetovuorot voitaisiin pitää mukavan lyhyinä ja nopeus sopivana eikä matka käy rasittavaksi kenellekään. Jos klo 17 lähtee niin takaisin pitäisi ehtiä hyvissä ajoin yhdeksän jälkeen.

Who's in?!

Tällä viikolla ei oikein kerkeä Kotkassa käymään, mutta ensi viikko voisi olla mahdollinen jos säät sallivat.

Perjantaina kukaan lähdössä maastoon? Pääsen töistä joskus 4 aikoihin ja olisin varmaan joskus 17-18 valmis lähtemään.

DeLillo Guest
    Olen tulossa ensi viikoksi (1.-5.8.) Inkeroisiin ja maantielenkkiseura kelpaa ma, ti, ke ja to. Lähtöajoilla ei juurikaan väliä. Aiemmissa viesteissä suunniteltu Kotkan reissu käy mainiosti, ja voin tulla vastaan johonkin Kouvolan jäähallille vai missä teidän starttipaikka on?

Virittelen lenkkejä myös kotkalaisten kanssa, ja ATallinen näyttää asuvan Inkeroisissa, joten samalla kylälläkin näyttäisi olevan kuskeja. Ilmoitelkaa aikeistanne, ettei kenenkään tarvitsisi ajella yksin.

Tiistaina oltaisiin mahdollisesti lähdössä Kotkaan päin. Onko Nufanin releet kunnossa ja Tonikin mukana remmissä tuolloin?

DeLillo Guest
    Tiistai käy hyvin. Laittakaa aikataulua ja lähtöpaikkaa, niin osaan sovittaa aikatauluni.

Voi olla, että kamat kerkeäisi tiistaiksi, mutta olen menossa maasturin kanssa Evolle tiistaina. Eli en ole mukana.

Joudun passaamaan tiistain. Voi olla myös, että en olisi teidän perässä pysynyt
    Huomenna lenkille...

Tiistaina voisi ajella niin, että tästä Inkeroisista ajeltaisiin ensin Kouvolan miehiä vastaan jonnekin sinne Myllykosken ja Kouvolan välille. Siitä sitten Myllykoski-Ummeljoki-Anjala-Huruksela-Kymi reittiä Kotkaan ja suunnilleen samaa reittiä takaisin. Jos kaverit Kouvolasta starttaavat klo 17 ja Inkeroisten pyöräilijät starttaisivat klo 16:30, niin silloin varmaan kohdattaisiin jossakin rantatien pyörätiellä. Onko Random5 vielä mukana suunnitelmassa? Ja muutkin Kouvolan suunnalta mukaan vain.

Olen mukana suunnitelmissa ja sääennustekin näyttää ihan hyvää keliä. Harmi vaan että porukka jäänee aika pieneksi, mutta ajellaan sitten pienellä porukalla.

DeLillo Guest
    Hyvältä kuulostaa. Uskallan kuitenkin ehdottaa, että Kouvola-Kotka-lenkki ajettaisiin keskiviikkona, koska kotkalaiset ajaisivat tiistaina jokaviikkoisen tiistailenkkinsä klo 17.30. Inkeroisista sinne edustus ainakin ATallisen kanssa ja sitten keskiviikkona edellä suunniteltu lenkki, niin saisi ainakin kahdelle illalle porukkalenkin. Miltä kuulostaa ja käykö muille?

Niin, ihan sama miten ja milloin ajetaan, kunhan ei tarvitsisi yksin ajaa.

Kyllä minulle käy keskiviikkokin. Mites Random5? Silloin tosin olisi viikkotempopäivä, mutta ehkä sen voi jättää tältä viikolta väliin. Olen tuota kotkalaistenkin ketjua seuraillut ja mielessä on ollut, että pitäisi lähteä heidän mukaansa jossain vaiheessa ajamaan, mutta vielä se on vaan jotenkin jäänyt väliin. Huomenna voisin kyllä lähteä siihen suuntaan. Lenkkiä on tullut etelänkin suunnalla kuitenkin heitettyä melkein viikottain itsekseen.

Tänään meinasin ajella sellaisen todella kevyen pyörittelyn pyöräteitä pitkin Kouvolan suuntaan ja takaisin Inkeroisiin. Lähden liikkeelle klo 18 aikoihin ja mukaan seuraan saa lyöttäytyä.

DeLillo Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti ATallinen Katso viesti

Tänään meinasin ajella sellaisen todella kevyen pyörittelyn pyöräteitä pitkin Kouvolan suuntaan ja takaisin Inkeroisiin. Lähden liikkeelle klo 18 aikoihin ja mukaan seuraan saa lyöttäytyä.
    Kevyt lenkki minullakin mielessä. Tänään ko 17.30 Inkeroisista entisen Shellin pihasta?

No keskiviikkokin kelpaa, vaikka olin jo mm. varannut pyykkivuoron sille illalle. No siirretään siirretään..

DeLillo Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti random5 Katso viesti
    No keskiviikkokin kelpaa, vaikka olin jo mm. varannut pyykkivuoron sille illalle. No siirretään siirretään..
    Hyvä hyvä. Pidetään kiinni vaikkapa aiemmin ATallisen esittämästä aikataulusta.

Jos saan pyörän läjään keskiviikoks, ni voisin yrittää mukaan. voi mennä kyllä tiukille, ku pitäis yhden aikaan olla Lahdessa Kiipeilemässä, mutta yritetään

Kevyt lenkki minullakin mielessä. Tänään ko 17.30 Inkeroisista entisen Shellin pihasta?
    Kurvailen 17.30 Shellin pihaan.

DeLillo Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti ATallinen Katso viesti
    Kurvailen 17.30 Shellin pihaan.
    Ok, nähdään kohta.

DeLillo Guest
    Keskiviikkona lähdetään klo 16.30 tulemaan Inkeroisista Kouvolaa kohti Myllykosken kautta ja rantatietä myöten, Kouvolasta startti ilmeisesti klo 17. Toivottavasti Kouvolasta tulee monta kuskia. Ja sitten Kotkaa kohti.

Me Kouvolan miehet (toivottavasti monikossa) voitaisiin kokoontua huomenna klo 17 tuohon Sokos Hotel Vaakunan edustalle Kymenlaaksontien risteykseen, niin ei mene siellä keskustassa pööpöilemiseen turhaan aikaa. Inkeroisista tulevat ilmeisesti tulevat Myllykosken jälkeen joen itäpuolta pitkin vastaan? Minulle voi rimpautella 0405376331 jos ei törmätä jostain syystä.

DeLillo Guest
    Jeps, Myllykosken jälkeen joen itäpuolta seuraavaa rantatietä, mikä lie onkaan virallinen nimi.

Ollaankos Kouvolassa jo talviunilla kun täällä on näin hiljaista? Me ajateltiin tulla lomailemaan sinnepäin tuossa lauantaina... eli oiskos lenkki-intoa viikonlopulle tai ensviikolle?

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •