Koska tuo puu on kaatunut polulle ? Ei siitä kovin kauan ole, kun kävin HM:ää etsimässä ( jalkaisin), eikä siinä silloin tuota puuta ollut.
Paikallistuntemus kärsii, kun ei pääse maastoon ajamaan.
ÖRM 2021
On se siinä kai ollut pidempään. Kuvista näyttää että ranka tulisi polulle, mutta oikeasti se polku kiertää sen verran ettei se haittaa ajoa.
Missä Tigru luuraa.![]()
Annas ku isi näyttää?
Pari tuntia kävin hortoilemassa. Ilman tuloksia.
Suo, kalja ja läski.
Muistelisin tuollaisen Halisissa joskus nähneeni?
*** teamvelocycling.fi /nonamesport.com / fat-bike.fi ***
Vihjeen aika?
Uusi rasti on linnuntietä suunnilleen 2km päässä edellisestä. Ja tuo tiikeri ei ole ensimmäinen eksoottinen eläin, mikä tuolla paikalla on nähty - kerran porukkalenkillä nähtiin tämän rastin lähellä harvinainen musta lintu.
Pingviini? Tiesittekö muuten, että Mustalintu on harvinainen musta lintu.
Mä tulen torstaiksi takaisin turkuun. Koittakaahan ennen sitä keksiä taas uusi rasti.![]()
Suo, kalja ja läski.
Ilmaston lämpeneminen johtaa siihen, että eksoottisia lajeja tapaa kotimaamme luonnossa.
Stana, tarttisko toi hakea.
Fuck e-bikes
Fuck StravaFuck tubeless
Tikru hengaili suurinpiirtein täällä.
Kukas tunnistaa tämän paikan? Laskisin ainakin kolmesti vetäneeni porukan tästä yli viimeisen kolmen kuukauden aikana.
Ja se lintuhan oli tietty...![]()
Fuck e-bikes
Fuck StravaFuck tubeless
...Ibis?
Olin sitten todellä lähellä käynyt. Peräti kahdella erillisellä lenkillä ajoin Vakken kautta. Uuudesta kuvasta ei taaskaan mitään käryä.
Suo, kalja ja läski.
Kukas tunnistaa tämän paikan? Laskisin ainakin kolmesti vetäneeni porukan tästä yli viimeisen kolmen kuukauden aikana.
Ja se lintuhan oli tietty...[/QUOTE]
Oisko tämä siitä Jussi S:n mökin paikalta ennen Vanhantie ylitystä ? Siinä oli aikoinaan paikallisen poliisin asumus . Karttalinkkiä en onnistunut tekemään ja olen parhaillaan Saksassa, etten pääse paikkaa tarkastamaankaan.
ÖRM 2021
Pitikin laittaa vinkki ennen radiohiljaisuuteen laskeutumista, että Matti K:n mestoilla mennään. Kaikkihan tietää missä on Jussi S:n mökin paikka! Illan porukkalenkkeilijöille tehtävä.
Fuck e-bikes
Fuck StravaFuck tubeless
Jussi S:n mökki oli tietty Kahi-vainaan taloa vastapäätä ja purettiin varmaan joskus 70-luvulla, kuitenkin ennen kuin Kahin talo sai seiniinsä laudat kattohuovan päälle.
OT.Jussi S. oli vanhan hyvän ajan poliisii. Tuossa lähellä maalasivat yhden lievästi erikoisen pesueen teinipojat yöaikaan erään mummon mökin seiniin kirkkoveneitä valkoisella maalilla joskus 70-luvun alkupuolella. Jussi S ja Ykä K ottivat pojat autoon ja veivät jonnekin. Illalla pojat tulivat mummon mökille maalaamaan sen uudestaan siistin punaiseksi ihan oma alotteisesti ja omilla maaleillaan. Siistiä tuli !
ÖRM 2021
No noilla vihjeillä onkin helppo lähteä hakemaan.![]()
Suo, kalja ja läski.
Joo, joo, mutku sun lenkeillä aina näkö hämärtyy ja sillee.
Täytyy lähteä illalla lenklle kun huomiseksi on luvattu vähän kosteaa. Olen tosin vielä pk-seudulla, mutta kai täältäkin ilaksi ehtii lenkille.
Edit: Itse asiassa mitä enemän tuota maastonakkia tuijottaa stä tutummalta se vaikuttaa. Ei tosin auta yhtään kohteen paikantamisessa.
Suo, kalja ja läski.
Vähän rikon "sääntöjä" tässä, mutta pidätte kuitenkin haasteista ja samalla koitan jos onnistun kuvan lataamisessa tänne. Eli noin 15km tuomiokirkolta ja olin töissä ni siksi ei fillaria kuvassa..
Edit: No hyvinpä onnistuin....
Jankke muokkasi tätä : 29.07.2011 at 07.26 Syy: Kuva ei näy
Ei se sun kuvanlataus onnistunut.
Tuohon kumiseen arvoitukseen lisävinkkinä, että aivan lähistöllä on keskusta, josta ei oikein koskaan tullut keskustaa ja todella suurikokoinen ruoka-annos. Pätkä on ns. piilopolkuja, johon jo viitattiinkin. Joko soittaa greenmanillakin?
Fuck e-bikes
Fuck StravaFuck tubeless
Juu ei... Miten se onnistuu...? Loin nopsaa kuvablogi.fi sivustolle tilin ja sen osoitteella koitin siirtää, mut lopputulos aika heikko.. Ja sulle Matti H vielä siinä lisäarvoitus ku koitat muistaa rekkarin perusteel, mikä autonumero..
Saat sen kuvan näkyviin foorumilla kun laitat hiiren kursorin kuvan päälle siellä kuvablogissa ja napsautat hiiren oikeata painiketta. Sitten valitset avautuvasta valikosta Ominaisuudet. Sieltä sitten kopioit sen http-osoitteen. Tuolla onnistuu
edith: Kai olet myös käyttänyt sitä lisää kuva toimintoa viestikentän yläpuolella olevasta valikosta?
Vai mitä, Tetsa
NonniKiitos Analog Kid.. ja sori tästä "pienestä" sähläyksestä tähän topicciin.
Kyllä se näillä tiedoilla pitäisi löytää. Voin kyllä käydä laittamassa vaikka oranssin viirin tikun nokkaan tuohon kohtaan.
Kävin viime vuonna hakemassa sellaisen jättisuuren ruoka-annoksen ko. noutopaikasta ja perustin kisastudion futiksen mm-kisojen aikaan. Melkein meni koko kori kukkoa purkista ja silti jäi ruoka-annoksesta osa syömättä.
Lisävihje:
Sen uuden keskustan, jota ei siis ole, supermarketissa on yritys, jonka perustajat ovat isä ja poika ( Heimo ja Rolf M. ), joiden nimet näkyvät firman nimessä. Pubikin siinä oli, mutta se suljettiin joku vuosi sitten maksamattomien vuokrien takia.
ÖRM 2021
No löytyhän se perkele!
En kyllä voi sanoa tunnistaneeni paikkaa mitenkään. Löytyi vain ja ainoastaa vihjeiden mukaan etsimällä.
Kävin jo aamulenkillä reilu kolme tuntia tuolla pyörimässä. En kauhean kaukana ollut silloinkaan--> Syherö
Lisävihjeillä oli pakko mennä vielä lisä-tempo-lenkille.
Uusi kuva tulee jos jaksan lähteä illemmalla kolmannelle lenkille.
greenman muokkasi tätä : 29.07.2011 at 11.25
Suo, kalja ja läski.
Nyt sitte etitte ton tiemaksun, jos greenmanille sopii?Eka vinkki siihen on: Ikea aika tarkalleen puolivälissä tuomiokirkon ja rastin välillä. Maantiepyörällä tuskin löytää, ellei oo eksynyt reitiltään eli hiekkatiellä..
Kyllä mä olin ihan ajatellut itse hakea uuden rastin.
Ei ole tarkoitus niuhottaa, mutta vähän menee kyllä koko hommasta pointti jos kaikki alkaa heittelemään randomina uusia kuvia. Vai?
Suo, kalja ja läski.
Kirjanmerkit