ElectrobikeHephaGarminGiant
Sivu 31 / 115 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 21 29 30 31 32 33 41 81 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 901 - 930 / 3437

Aihe: Kuka ajoi silloin siellä?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti kuovipolku Katso viesti
    No, päätin kuitenkin samantien olla sanomatta mitään, mutta tarjosin kuitenkin uuden tilaisuuden ajamalla kuuluvasti ja näkyvästi peesiin.

No, päätin kuitenkin samantien olla sanomatta mitään, mutta tarjosin kuitenkin uuden tilaisuuden ajamalla kuuluvasti ja näkyvästi peesiin. Tyyppi oli kuitenkin kuin paraskin työmatkatempoilija ja otti tämän haasteena eli pysyi mykkänä mutta paransi vauhtiaan (minkä hänelle toki soin).
    Melko outoa käytöstä. Olisin varmaan itsekin parantanut vauhtia moisen "mykän kostajan" ilmestyttyä peesiin.

Taisi vähän harmittaa, että kanssapyöräilijä menikin vähän kovempaa?

voin mainita ainoastaan sen että lopetin peesauksen heti kun noteerasin vauhdinlisäyksen.)

Joskus vain (meistä parhaillekin) voi käydä noin, kun kiusaaja kuiskaa korvaan. (Jos kaveri olisi sattunut olemaan fillarifoorumilaisia, olisi ollut tilaisuus pikkaisen anteeksipyydellä.)
    no höh! itse en ole koskaan lopettanut kesken jos vauhtia tarjotaan.
    ehkä ajoin,ehkä en....

Pahat sedät 50/60

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Henuz Katso viesti
    Melko outoa käytöstä. Olisin varmaan itsekin parantanut vauhtia moisen "mykän kostajan" ilmestyttyä peesiin.
    Silloin kun joku ohittamani pyöräilijä on tarttunut mukaan, olen suhtautunut siihen tilaisuutena ajaa yhdessä ja haastella mukavia. Toisaalta minä (lähes aina) huikkaan jotain tai vinkkaan hanskalla, kun olen ohittamassa, ja on aivan totta, että jos ohittaja "ei ehdi" tervehtiä millään lailla, sitä voi pitää varmana merkkinä siitä ettei häntä erityisemmin taida kiinnostaa pyöräilyn sosiaalinen puoli ainakaan sillä lenkillä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Henuz Katso viesti
    Taisi vähän harmittaa, että kanssapyöräilijä menikin vähän kovempaa?
    No, ehkei kuitenkaan, sillä tähän ikään mennessä on oppinut muistamaan että oma palauttava vauhti on omaa palauttavaa, vaikka mummot työntäisivät rollaattoreitaan ohi. Samoin olen oppinut, että aina löytyy joku joka ajaa kovemmin, oli matka mikä tahansa. Last but not least, olin edellisenä päivänä ajanut arvatakseni ainakin vähän kovempaa (kuin kanssapyöräilijän petraamakin vauhti), mikä riitti minulle.

Silloin kun joku ohittamani pyöräilijä on tarttunut mukaan, olen suhtautunut siihen tilaisuutena ajaa yhdessä ja haastella mukavia.
    Voi ei! Kohtasit erilaisen ihmisen! Nyt mee äkkiä hakemaan Soinilta ja Räsäseltä vertaistukea. Ehkä hänet saadaan vielä kiinni ja karkotettua maasta, ettei vaan mene kansakunta enempää pilalle.
    Hylkylistalla: Mikrometri, Oatmeal Stout, kivimaa, IncBuff

"Asiatonta. Kaverin itse laatima julkinen hylkylista kertoo jo paljon."

Lainaus Alkujaan tämän lähetti asb Katso viesti
    Voi ei! Kohtasit erilaisen ihmisen! Nyt mee äkkiä hakemaan Soinilta ja Räsäseltä vertaistukea. Ehkä hänet saadaan vielä kiinni ja karkotettua maasta, ettei vaan mene kansakunta enempää pilalle.

+1
    Jos joku tervehtii niin se on hienoa, jos ei, niin ei haittaa yhtään.
    Ei sitä itsekään jaksa/viitsi jokaista tervehtiä.

Mistä tunnistat sä foorumilaisen?

Laittaisin heti otsaan fillarifoorumitarran jos semmoinen olisi! hömph!

Siitä vaan kehittelemään foorumipaitaa, nimimerkki selkään.

Sellainen päällä ei ehkä liikenteessäkään törppöile kovin herkästi.
    -

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jiiaa Katso viesti

Laittaisin heti otsaan fillarifoorumitarran jos semmoinen olisi! hömph!

Ei muuten hullumpi ajatus. Kyllä minä ostaisin sellaisen tarran jos tarjolla olisi..

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Tevi Katso viesti
    Ei muuten hullumpi ajatus. Kyllä minä ostaisin sellaisen tarran jos tarjolla olisi..
    Mikä vika vedenkestävässä tussissa on? Se on kevyempi ja lähtee puhdistusspriillä veke helpommin, kuin vinyylitarran jättämät liimat. Vai ootko sitä porukkaa joka joutuu jatkuvasti kompensoimaan omaa kykenemättömyyttään setelirahalla?

Foorumitarra, tai mikälie sitten onkaan valittu tapa, on kutakuinkin idiootin polttomerkki, joskaan ei yhtä pysyvä. Helpottaisi se tietty vastaantulijoiden lokerointia huomattavasti.
    Hylkylistalla: Mikrometri, Oatmeal Stout, kivimaa, IncBuff

"Asiatonta. Kaverin itse laatima julkinen hylkylista kertoo jo paljon."

Mikäs 6 hengen (?) porukka oli joskus ennen kuutta menossa Porvoontietä jossain siellä Söderkullan ja SIWAn välimaastossa? Yksi tuttu naamakin taisi olla joukossa.

Syötteen luontokeskus 29.07. 2011. 4 herrasmiespyöräilijää kahvitauolla.

usko juntunen muokkasi tätä : 29.07.2011 at 21.00

ketäs oli ja oliko foorumilaisia Syötteellä kiertämässä lauantaina Scotilla ja Spessulla?

ketäs ajoi Kuusamontietä ennen Pudasjärviä maantiepyörillä pohjoseen päin tuossa la iltana klo 18-19 välillä ?

Tuossa joskus kello 14-15 välillä tuli parinkymmenen maantiekuskin joukkio vastaan Metsäkyläntiellä ja laskivat parhaillaan kohti tietä 130 moottoritien ylitse. Taisi olla niitä semmosia yhteislenkkejä tai jotain.

Ja kenet ohitin sitten joskus kello 17 pintaan Palojoella Klaukkalaan päin ajellessa? Hyvä oli taagi kun siellä perässä tulit kokoajan ja watit ei kuitenkaan olleet mitkään olemattomat itsellänikään kun yritin räpistellä siellä parisataa metriä karussa...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti VesaP Katso viesti
    Tuossa joskus kello 14-15 välillä tuli parinkymmenen maantiekuskin joukkio vastaan Metsäkyläntiellä ja laskivat parhaillaan kohti tietä 130 moottoritien ylitse. Taisi olla niitä semmosia yhteislenkkejä tai jotain.

Ja kenet ohitin sitten joskus kello 17 pintaan Palojoella Klaukkalaan päin ajellessa? Hyvä oli taagi kun siellä perässä tulit kokoajan ja watit ei kuitenkaan olleet mitkään olemattomat itsellänikään kun yritin räpistellä siellä parisataa metriä karussa...
    Metsäkylän tien jengi oli hepon ryhmä pienellä sakkolenkillä.

Oravin - Savonlinnan välissä oli ehkä kymmenen maantiepyöräilijän joukko ja huoltoauto perässä eilen. Olikohan foorumilaisia?

Olikohan foorumilta henkilö, joka Lampren asussa viiletti iltapäivällä jossain kohtalaisen lähellä Oulun lentokenttää? En sitä seutua sen tarkemmin tunne, mutta bussin ikkunasta bongasin. Täytyy sanoa, että Lampren värimaailma ainakin erottuu (edukseen) harmaasta massasta. Pyörää en nähnyt. Lienikö Wilier?

Valkoisella Audilla Tampereen suunnasta kohti Helsinkiä punainen Felt telineessä auton perässä.

tänään aamupäivällä tuli Karkkilan ja Vihtijärven välissä kaksi maantiepyöräilijää pitkässä mäessä vastaan. toisella celeste Bianchi aika-ajotangolla varustettuna. Oliko iloiset tervehtijät foorumilaisia?
    Viestin lähettäjän suojelemiseksi lähettäjän mielipiteitä on muutettu.

30.7 noin. klo 20.30 Vantaan hiekkaharjussa 2 naismaantiepyöräilijää käänty metsätähdentielle aseman kohdalta. Foorumilaisia? Ite tulin autolla risteykseen

Pe 29.7 n. klo 19.20 tuli pari kilsaa Ylivieskan eteläpuolella Sievin suunnasta herra vetäjänä ja neito peesissä minua vastaan. Vetäjä moikkasi reippaasti.

Vähän myöhemmin about Ylivieska-Sievi-reitin puolivälissä ajeli neito retkipakkaukset pyörän päällä vastaan Ylivieskaa kohti. Olin juuri hetkeä aiemmin tullut leikkuupuimuri+peräkärry-yhdistelmän ohittamaksi ja vielä sen peesissä enkä sieltä takaa nähnyt vastaantulijoita ennen kuin kohdalla, joten moikkaamatta jäi.

Tunnistiko joku itsensä?

Tänään aamupäivällä Haukiputaalla Ukonkaivoksen risteyksessä kaksi mieshenkilöä(?) crossareilla. Mietin juuri notta pian olen peesissä ja jään hetkeksi juttelemaan, kun sieltä Jokikylän suunnasta tulin, mutta käännyitte juuri parahiksi..
    Krossikommuuni / Syöte MTB

Porvoon keskustassa oli lippispäinen spurgu liikkeellä uudenkarhealla Nishiki Cross Roadilla. Hän kylläkin talutti sitä, klossikengät olivat ilmeisesti jääneet kotiin.

Meinasin kysyä ko. ördääjältä, mihin cyclocross-tapahtumaan on menossa, mutta en sitten viitsinyt.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti nuubiainen Katso viesti
    Porvoon keskustassa oli lippispäinen spurgu liikkeellä uudenkarhealla Nishiki Cross Roadilla. Hän kylläkin talutti sitä, klossikengät olivat ilmeisesti jääneet kotiin.

Meinasin kysyä ko. ördääjältä, mihin cyclocross-tapahtumaan on menossa, mutta en sitten viitsinyt.
    Kyseessä ei välttämättä ole "spurgu", vaan "originaali" kaveri joka tekee "omaa juttuaan". Ajaa käytännössä katsoen kokoajan fillarillaan, vuodessa kai yli 15000km. Olikos tangossa vihreä muovikassi?
    Tommaso Primavera - Pannuhuoneen Fausto Coppi

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jousi Katso viesti
    Kyseessä ei välttämättä ole "spurgu", vaan "originaali" kaveri joka tekee "omaa juttuaan". Ajaa käytännössä katsoen kokoajan fillarillaan, vuodessa kai yli 15000km. Olikos tangossa vihreä muovikassi?
    OK. Pahoittelen jos kyseessä olikin vain eksentrinen alan harrastaja, kenties jopa Fillarifoorumilainen. Ei pitäisi leimata ihmisiä. Jotenkin vaan sain heti sen vaikutelman, että pyörää ei ole hankittu paikallisesta Intersportista.

En muista nähneeni vihreää muovikassia. Vaakaputken alla oli pitkä pumppu, ja pulloteline oli virtaviivainen.

Tänään kuuden maissa Halikon Kokkilassa meni ohi kaksi maantiepyöräilijää. Olivat ilmeisesti tulleet Kokkilan lossilla juuri Kemiönsaaren puolelta. Tuolla lossirannassa oli kuntorastitapahtuma ja sinne muutamat olivat pyörillä tulleet, mutta nämä kaksi oli niin provermeissä eikä ollut reppuja selässä, että tuskin olivat rasteilla juoksemassa. Pyörän merkkiä ja muuta oleellista en ehtinyt katsoa, kun olin pysähtyneenä tutun kanssa juttelemaan. Miehiä kuitenkin olivat (tärkein huomattu? ), toisella punainen asu ja toinen taisi olla sinivalkoinen.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti nuubiainen Katso viesti
    OK. Pahoittelen jos kyseessä olikin vain eksentrinen alan harrastaja, kenties jopa Fillarifoorumilainen. Ei pitäisi leimata ihmisiä. Jotenkin vaan sain heti sen vaikutelman, että pyörää ei ole hankittu paikallisesta Intersportista.

En muista nähneeni vihreää muovikassia. Vaakaputken alla oli pitkä pumppu, ja pulloteline oli virtaviivainen.
    Tuskin kuitenkan foorumilainen..? Pakko myöntää että kyseisen henkilön ensivaikutelma on suht suttuinen. Ajoi vuosia ja vuosia kasari Nisihki Road Masterilla, tälle kaudeksi sai hankittua uuden pelin. Lähes jokainen Porvoolainen tietää/tuntee tyypin...
    Tommaso Primavera - Pannuhuoneen Fausto Coppi

luultavasti sini09 ja Bianchi bongattu viherlaakson kohdalla valoissa ja lienee matkalla kohti bembölen kahvitupaa
    minut tunnistaa hyvin amatööri "maantievarustuksesta"

Eilen 21 aikoihin Lehmijärventiellä mustalla CanyonNervellä vastaan? Matkassa 2poikaa, sitä ajamisen riemua oli ilo katsoa!
    juuri on märkänä liukas

Lauantaina (30.7.) ajelin iltapäivästä reitillä Ruotsinkylä - Myllykylä - Seutula - Klaukkala - Lakisto - Kunnarla - Bodominjärvi - Bemböle.

Muutamia yksinäisiä susia (kuten siis minäkin) tuli vastaan ja hyvin moikkailtiin. Oliko siis foorumilaisia liikenteessä?

Itse olin kokomustissa fillaria myöden. Fillarina 26" hybridi (kuva täällä) ja kypärässä lippa

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •