GiantElectrobikeGarmin
Sivu 24 / 83 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 14 22 23 24 25 26 34 74 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 691 - 720 / 2473

Aihe: Pyöräilyhousut

Lainaus Alkujaan tämän lähetti J_K Katso viesti
    No Castellit olleet yhtenä vaihtoehtona, mutta koko vähän arveluttaa. Assos on L-koossa just sopiva, henkselit hieman tiukat puettaessa.
    Mulla on kaikki Assoksen että Castellin bibsit kokoa L ja hyvin sopivat molemmat. Kaapista löytyy kumpaakin useampi eri malli...
    In triathlon, the suffering is so central and the other rewards so peripheral that one could only do it for the suffering.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti järppä Katso viesti
    Mulla on kaikki Assoksen että Castellin bibsit kokoa L ja hyvin sopivat molemmat. Kaapista löytyy kumpaakin useampi eri malli...
    Kiitos tiedosta, taidan sitten tilata Castellin Body Paint bibsit koossa L.

Kiitos tiedosta, taidan sitten tilata Castellin Body Paint bibsit koossa L.
    Body painteja mulla ei (vielä) ole, joten niiden suhteen pieni varaus. Muutaman päivän päästä pitäisi näistäkin olla parempi käsitys ...ne kun on jo matkalla.
    In triathlon, the suffering is so central and the other rewards so peripheral that one could only do it for the suffering.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti järppä Katso viesti
    Body painteja mulla ei (vielä) ole, joten niiden suhteen pieni varaus. Muutaman päivän päästä pitäisi näistäkin olla parempi käsitys ...ne kun on jo matkalla.
    Näin ymmärsin tuolta toisesta ketjusta. Jos saa kysyä niin mistä tilasit? Saldenilta olen löytänyt tähän mennessä halvimman hinnan ja sieltä voisi tilata muutakin samalla.

Näin ymmärsin tuolta toisesta ketjusta. Jos saa kysyä niin mistä tilasit? Saldenilta olen löytänyt tähän mennessä halvimman hinnan ja sieltä voisi tilata muutakin samalla.
    Tulee Probikekit.com:sta, kun sieltä tuli muutakin kamaa samalla Hintaa noille jäi muistaakseni karvan päälle 140€, kun alennuskoodi PROCYCLING10 tarjosi -10% ainakin vielä viime viikolla.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti juminy Katso viesti
    Pituutta noin 180cm ja painoa noin 80kg. Voiko olla oikia koko 56:nen Löffleri? Pitäis uudet ostaa ja nykysissä lukee toi 56 (XXL). Onkohan väärä lappu vaan, ajanko liian isoilla (muiden mielestä, mulle ne sopii ihan hyvin, muutaman vuoden ajanut) vai kuulostaako oikealta?
    Pituus 183 paino 95 ja Löffleristä koko 52 (L). Siis housut mallia Hot Bond. Takkiakin joskus sovittelin ja sekin olisi ollut tuossa koossa passeli. Ei vaan ollut tarvetta hankkia kun entinenkin on vielä kestänyt.
    In a world without fences and walls, who needs Gates and Windows?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti lansive Katso viesti
    Pituus 183 paino 95 ja Löffleristä koko 52 (L). Siis housut mallia Hot Bond. Takkiakin joskus sovittelin ja sekin olisi ollut tuossa koossa passeli. Ei vaan ollut tarvetta hankkia kun entinenkin on vielä kestänyt.
    Voinko mä olla näin pihalla? Kyl kai sitte. Eli 50 pitäis olla mulle sopiva? Ei hitto, että ihmetyttää. Ehkä ne farkut oli sitte liikaa siellä alla? Mun pökät on kyllä mallia Hot Male.

Olen 176 cm ja 81 kg. Hot Bondit ovat kokoa L. Ei tuntuisi mitenkään, että vielä pienemmät pitäisi olla. Nytkin saa kiskoa reippaasti, että saa lahkeet riittävän ylös.

Edit: ja nyt tuli luettua itse kysymys; siis mitä farkkujen päälle puetaan? Ei ainakaan pyöräilyhousuja, vai mistä on kyse. Silloinhan koko XXL on kyllä varmaan sopiva.

Ostin craftin shortsimalliset joissa on erillinen sisähousu. Pidetäänkö noiden kanssa alushousuja vai pestäänkö vaan tarpeeksi usein?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti rahi Katso viesti
    Ostin craftin shortsimalliset joissa on erillinen sisähousu. Pidetäänkö noiden kanssa alushousuja vai pestäänkö vaan tarpeeksi usein?
    Pyöräilyhousujen kanssa ei pidetä alushousuja.

Parempi ettei laita alushousuja ollenkaan niin ei hierrä/hikoa

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Sprintrs Katso viesti
    Edit: ja nyt tuli luettua itse kysymys; siis mitä farkkujen päälle puetaan? Ei ainakaan pyöräilyhousuja, vai mistä on kyse.
    Farkkujen päällä on siis sukelluspuku, mutta ne viiskutoset on sit sen päällä. Emmä ota tästä selvää. Kai noi sit pyörii jalassa, vaikka ihan hyvin niillä on ajana monta suvea. Onkohan mulla runkokokokin pielessä. Entä rengaskoko? Mä laitan nyt alkuun 12" rungon tilaukseen 18" renkailla ja vedän käteen XS koon väkisinmakaushanskat. Mulla on kyllä tota ihraa, että 34" oli tuplaveemitta kun ostin maajussihousut pitkästä aikaa. Yleensä jos löytää jalkaan vedettävät farmarit, niin ne on kolme tuumaa liian pitkät. Ehkä tää alko olla tässä ja mä en enää aja pyörällä.

Edit: laitoin linkin kun google ei tuntenut termiä.

Edit2: ne vaippahousut voi pestä yhtä usein kuin polvaritkin. Mun alkavat jo vähän haista nenään, vaikka ovat lasin takana parvekkeella. Emmä kyllä hanskojakaan pese joka lenkin perään, vaikka varmaan epähygienisempää se on kuin vetää viikko samoilla jarrutusjäljillä? Tai käyttää samaa näppistä kaks päivää putkeen.

Farkkujen päällä on siis sukelluspuku, mutta ne viiskutoset on sit sen päällä.
    Onko tässä farkkujutussa jokin kummelivitsi, jota mä en tajua? Kun tätä ei ole kukaan muu nyt rautalangasta vääntänyt: Pyöräilyhousut ovat ne tasan ainoat housut, jotka sulla on jalassa pyöräillessä. Pesu joka ajokerran jälkeen 30 asteessa lyhyellä ohjelmalla ja vähällä pesuaineella. Jos sattuu äärettömän kylmä keli, niiden päälle ehkä toinen kerros, mutta ei ainakaan alle.
    10k-kerhon jäsen

Lainaus Alkujaan tämän lähetti rahi Katso viesti
    Ostin samanlaiset ja juuri tänään käytin ensimmäistä kertaa (ilman sisähousuja). Hyvältä vaikuttavat.

Jos pidät sisähousujen kanssa, älä käytä mitään muita housuja > pesu joka kerta. Jos otat sisähousut pois ja käytät tavallisia kalsareita, on ne kuin mitkä tahansa shortsit.
    10k-kerhon jäsen

Farkkujen päällä on siis sukelluspuku, mutta ne viiskutoset on sit sen päällä. Emmä ota tästä selvää. Kai noi sit pyörii jalassa, vaikka ihan hyvin niillä on ajana monta suvea. Onkohan mulla runkokokokin pielessä. Entä rengaskoko? Mä laitan nyt alkuun 12" rungon tilaukseen 18" renkailla ja vedän käteen XS koon väkisinmakaushanskat. Mulla on kyllä tota ihraa, että 34" oli tuplaveemitta kun ostin maajussihousut pitkästä aikaa. Yleensä jos löytää jalkaan vedettävät farmarit, niin ne on kolme tuumaa liian pitkät. Ehkä tää alko olla tässä ja mä en enää aja pyörällä.

Edit: laitoin linkin kun google ei tuntenut termiä.

Edit2: ne vaippahousut voi pestä yhtä usein kuin polvaritkin. Mun alkavat jo vähän haista nenään, vaikka ovat lasin takana parvekkeella. Emmä kyllä hanskojakaan pese joka lenkin perään, vaikka varmaan epähygienisempää se on kuin vetää viikko samoilla jarrutusjäljillä? Tai käyttää samaa näppistä kaks päivää putkeen.
    Ahaa, no nyt alkoi selkenemään! Lääkärinperkele sekoittanut reseptit!

Ostin äsken Löfflerin Hot Bondit kokoa 48. Itse olen 179cm / 78kg ja reidet on mallia hyttynen. Hieman kyllä ihmettelin sovitellessa, kun koko ajan sai ottaa pienempää ja pienempää kokoa, mutta eipä nuo vieläkään ahdistavan pienet ole.

Deemus Guest
    Löfflerin hot bondit 56. Pituutta 197, painoa 100+ kg ja reidet normaalit.....kai...

kolnakoko? Guest

Molemmat erinomaisia.

Ajatuksissa ollut ostaa toiset lyhyet housut, nyt käytössä Assos FI.Uno:t ja olen ollut todella tyytyväinen niihin. Mietinnässä on Assoksen FI.13_S5 tai FI.Mille_S5, onko kellään kokemusta kaikista näistä tai edes jommasta kummasta jälkimmäisestä ja FI.Unoista? Eli miten paljon pehmusteet eroa eri mallien välillä? Satulana on speedneedle joten pehmustetta saisi olla ja kuvissa F1.13_S5 pehmuste näyttää todella ohuelta.
    Mutta tuo huippumalli on parempi, eli F1.13 S5. Ei voi kuin suositella, muutenkin kaikki Assoksen ajokamat on kerrassaan erinomaisia. Ei tarvi muihin enään kajota.

Ostin keväällä kokeeksi Joensuun Tokmanilta kahdet werkstatt pyöräilyhousut ilman henkseleitä. Hintaa oli 19.90€/kpl. Sanosinpa että hinta/laatu toimii yllättävän hyvin. Paneeleita vaipoissa lähes 20kpl. Minkäänlaisia hiertymiä ei ole tullut lenkeillä. Ei edes yli 10h päivänä. Hiukka lyhyet ovat vyötäröltä ja se...että täytyy muistaa ja älytä pestä ne erillään muista muutaman kerran ennen käyttöön ottoa. Laskevat sen verran väriä alussa. Ikävä puhdistella satulaa jälkiä päin. Väri lähtee nimenomaan paneeleista..ei itse housuista. Omasta kokemuksesta sanoisin nyt...kahdet housut..vähemmällä määrällä euroja kuin merkkituoteita yhdet. Kannatti kokeilla. Tähän mennessä kestäneet tuon 5000km kulumatta.

Jorgee Guest
    Täytyis varmaan ostaa succikset kun peppureikä ajon jälkeen arkana ja rasvaakin käyttänyt, alushousut huonot kun menee ryttyyn ajohommissa

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jorgee Katso viesti
    Täytyis varmaan ostaa succikset kun peppureikä ajon jälkeen arkana ja rasvaakin käyttänyt, alushousut huonot kun menee ryttyyn ajohommissa
    - Fear is a mindkiller -

Lainaus Alkujaan tämän lähetti syklopaatti Katso viesti
    +1

Tervehdys,

pitäisi uusia Löfflerin vaippa-alkkarivalikoimaa, mutta onko oikeasti niin, että näistä joutuu nykyään maksamaan reilut 50e!? Jösses sanon minä, kova hinta kalsarista. Löytyykö jostain (koti- tai ulkomaasta) sopuhintaan? Koko on tiedossa, sikäli mikäli koot on pysyneet samankokoisina.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jorgee Katso viesti
    peppureikä ajon jälkeen arkana
    Mulla tuli 270 km lenkin jälkeen persreiästä verta. Rasvaus unohtu, pitänee ens kerralla laittaa kans vielä vähän enemmän pehmustetta.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti VPR Katso viesti
    Mulla tuli 270 km lenkin jälkeen persreiästä verta. Rasvaus unohtu, pitänee ens kerralla laittaa kans vielä vähän enemmän pehmustetta.
    Enpä taida ihan hetikohta alottaa maantiepyöräily harrastetta...

Pyöräpummi Guest
    Ajatuksissa ollut ostaa toiset lyhyet housut, nyt käytössä Assos FI.Uno:t ja olen ollut todella tyytyväinen niihin. Mietinnässä on Assoksen FI.13_S5 tai FI.Mille_S5, onko kellään kokemusta kaikista näistä tai edes jommasta kummasta jälkimmäisestä ja FI.Unoista? Eli miten paljon pehmusteet eroa eri mallien välillä? Satulana on speedneedle joten pehmustetta saisi olla ja kuvissa F1.13_S5 pehmuste näyttää todella ohuelta.
    T F1.Mille:stä on Shortleg, Regularleg ja Longleg -versiot. Riippuu vaan kaupasta pitävätkö ne niitä kaikkia valikoimissaan.
    Assoksen koot ovat hyvin helppoja, koska ne täsmäävät hyvin annettujen pituuksien kanssa.

Ensiksikin pitäisin kaikki parhaimpana Assos T.607 RX shortseja, jotka ovat muuten kuin T F1.Millet, mutta niissä on olennaisesti paksumpi kangas.
    Ovat aivan erinomaiset paitsi yli 20 asteen lämpötiloissa. Tuntemus on varmasti henkilökohtainen. Toisilla raja saattaa olla alempi.
    Assoksen irtolahkeiden kera tämä on voittamaton yhdistelmä, jolla pärjää pitkälle. Irtolahkeet eivät pidätä laisinkaan liikettä kuten täysipitkät ja 3/4 housut.
    Näissä on vielä se etu että paksussa kankaassa on kulutusvaraa.

Olen käyttänyt Assoksen huippumalleja mutta en nykyistä, jossa kaikella todennäköisyydella on ohuempi säämiskä kuin F1.Millessä.
    Se on niille joiden tekniikka on niin hyvä että takapuoli pysyy paikoillaan eikä sekä hakkaa että hierrä satulaan.
    On välillä on ollut tapauksia jossa en ole ollut tyytyväinen Assoksen laatuun, mutta en tiedä parempaakaan.

Katsotaan nyt millainen pian saapuva T F1.Mille on. On sellainen kuva että näiden pitäisi olla ainakin kestävämpi kuin Unot, mutta katsotaan.
    Shortseissa kannattaa katso että säämiskä on riittävän ylhäällä, joka tarkoittaa myös sitä että lahkeet ovat sopivasti ylhäällä. Muuten kankas takana säämiskän yläpuolelta joutuu kulutuksen kohteeksi.
    Vähäläskisestä takapuolesta on tässäkin etua, jolloin säämiskä takaa jää luonnostaan ylemmäksi.
    Tuli vahingossa tilattua väärä koko. Olisi tarpeettomana täysin käyttämätön S-koon Assos T F1.Uno Helsingissä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Pyöräpummi Katso viesti
    T F1.Mille:stä on Shortleg, Regularleg ja Longleg -versiot. Riippuu vaan kaupasta pitävätkö ne niitä kaikkia valikoimissaan.
    Assoksen koot ovat hyvin helppoja, koska ne täsmäävät hyvin annettujen pituuksien kanssa.

Ensiksikin pitäisin kaikki parhaimpana Assos T.607 RX shortseja, jotka ovat muuten kuin T F1.Millet, mutta niissä on olennaisesti paksumpi kangas.
    Ovat aivan erinomaiset paitsi yli 20 asteen lämpötiloissa. Tuntemus on varmasti henkilökohtainen. Toisilla raja saattaa olla alempi.
    Assoksen irtolahkeiden kera tämä on voittamaton yhdistelmä, jolla pärjää pitkälle. Irtolahkeet eivät pidätä laisinkaan liikettä kuten täysipitkät ja 3/4 housut.
    Näissä on vielä se etu että paksussa kankaassa on kulutusvaraa.

Olen käyttänyt Assoksen huippumalleja mutta en nykyistä, jossa kaikella todennäköisyydella on ohuempi säämiskä kuin F1.Millessä.
    Se on niille joiden tekniikka on niin hyvä että takapuoli pysyy paikoillaan eikä sekä hakkaa että hierrä satulaan.
    On välillä on ollut tapauksia jossa en ole ollut tyytyväinen Assoksen laatuun, mutta en tiedä parempaakaan.

Katsotaan nyt millainen pian saapuva T F1.Mille on. On sellainen kuva että näiden pitäisi olla ainakin kestävämpi kuin Unot, mutta katsotaan.
    Shortseissa kannattaa katso että säämiskä on riittävän ylhäällä, joka tarkoittaa myös sitä että lahkeet ovat sopivasti ylhäällä. Muuten kankas takana säämiskän yläpuolelta joutuu kulutuksen kohteeksi.
    Vähäläskisestä takapuolesta on tässäkin etua, jolloin säämiskä takaa jää luonnostaan ylemmäksi.
    Tuli vahingossa tilattua väärä koko. Olisi tarpeettomana täysin käyttämätön S-koon Assos T F1.Uno Helsingissä.
    Kiitos hyvästä infosta.
    Keväällä oli käytössä tK.607_S5 eli 3/4 housut, en huomannut niiden rajoittavan liikettä, mutta tahtoivat hieman nousta aina polvien alapuolelta ylöspäin. Noilla ainakin omalla kohtaa maksimi lämpötila oli 15c, sen jälkeen alkoi olo käydä tukalaksi.
    Vielä ei ole huosuja tilattuna ja pähkäily jatkuu välillä T F1.Mille ja
    T FI.13_S5. L-koossa vaan tahtoo nykyään olla se ongelma, että ovat reisien kohdalta liian löysät, M-koko varmaan jää lyhyeksi 183 senttiselle.

Oisko jossain myynnissä pehmusteettomia ajohousuja/-shortseja? Muuten sais olla ihan tavalliset lycraiset. Vakosatulalla ei perse puudu, mutta pehmustetuilla pantsuilla on Great Balls of Fire muutenkin kuin laulussa. Puuvillaiset perusshortsit tuppaa sitten tietty hiertämään.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Illotus Katso viesti
    Oisko jossain myynnissä pehmusteettomia ajohousuja/-shortseja? Muuten sais olla ihan tavalliset lycraiset. Vakosatulalla ei perse puudu, mutta pehmustetuilla pantsuilla on Great Balls of Fire muutenkin kuin laulussa. Puuvillaiset perusshortsit tuppaa sitten tietty hiertämään.
    Juoksutrikoot?
    Tsätti: #fillarifoorumi @IRCNet

Mikä olis hyvä shortsi missä hieman pidempi lahje? Kurjaa kun housun kuminauha puristaa reiden puoleenväliin.. muuten housut istuu hyvin. Vai pitääkö mun vaan ostaa isompia housuja

Nyt on ollu käytös jotku halpiais BBB.t

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •