Tuli otettua testinä DHL Express lähetys.
Onko kokemuksia minkälaisella aikataululla paketit tulee?
Paketti noudettu 10:10 tänään DHl:n toimesta.
Soitteleeko ne, että onko asiakas kotona vai ajaako ovelle lähtee pois jos ketään ei ole paikalla?
Tuli otettua testinä DHL Express lähetys.
Onko kokemuksia minkälaisella aikataululla paketit tulee?
Paketti noudettu 10:10 tänään DHl:n toimesta.
Soitteleeko ne, että onko asiakas kotona vai ajaako ovelle lähtee pois jos ketään ei ole paikalla?
Viimeksi tuli viikossa. Eli 30.5. lähti ja 6.6. oli perillä.
Ei ne soittele. Jos et ole paikalla niin paketti lähtee rekkaterminaaliin ja on siellä muutamia päiviä, josta voit käydä hakemassa tai sopia uuden toimituspäivän. Jos eivät silloinkaan tavoita niin usein paketti lähtee takaisin PK-seudulle. Toinen vaihtoehto kuulemma on että jätät kuistille valtakirjan että voivat jättää paketin siihen.
Laitoin työpaikan osoitteella ja ei voinut soittaa kun oli ala-aulassa vaan kuski lähti painelemaan hissillä väärään kerrokseen. No satuin kuulemaan kun kolisteli hissin ovea kerrosta alempana ja päästin hissillä oikeaan paikkaan, muuten olisi lähtenyt paketti takaisin. Olin onneksi vielä paikalla 16:30.
Tänään tuli taas yksi onnistunut CRC paketti kotioViikko sitten sunnuntaina tilasin ja DHL toi tänään kotio kahdessa eri paketissa romppeet. Näyttisi siltä, että ilmainen kuljetus vaihdetaan parcel forcesta DHL:ään aina kun paketin koko kasvaa isoksi.
Nykyisin kannattaa myös huomioida, että tuolla myydään EX-display kamaa, joka on täysin uuden veroista. Itse ostin halvalla ex-display tubeless-kiekot![]()
Etätöinä hoidan sitten DHL-express päivystyksen
Saa nähä saako mitään töitä tehtyä.
Mulle tuli eilen aika pieni paketti (Levyjarrut eteen ja taakse sekä ilmauskitti) DHL:n toimittamana.
Miksihän CRC laittanut tilauksen DHL economyna tulemaan, kun en tosiaankaan olisi niin halunnut.
Ihan valitsin(tai joka oletuksena) sen parcelin, joka olisi sitten Suomen päässä postiin tullut. Nyt sitten joutuu tuon saakelin DHL:n kanssa pelleilemään ja osoitteita duuniin muutella.
Liittyykö siihen että tilaus oli yli sen "ilmaisrajan"? Tosiaan suuri vastenmielisyys noita kuriirifirmoja vastaan, mielummin haen postista itse sitten.
Okei, täytyy vain jatkossa muistaa tuo ja tehdä vain pienempiä tilauksia. Vaikka postimaksu tulisikin.
Jaaha. DHL oli kuin olikin ollut eilen täälläpäin, mutta ei kuitenkaan pysähtynyt tänne. 2km päässä olevaan yritykseen oli kuitenkin mennyt. Ja oma työpaikka on siinä vieressä.
Taidan jatkossa tilata suoraan firman osoitteeseen paketit.
Sinne tämäkin paketti lopulta tuli, kun en aamulla ollut kotona.
Mut silti ihan hyvä toimitus CRC:ltä. Sunnuntaina tilaus sisään ja kymmenen aikaan ma aamuna tilaus liikkeelle ja keskiviikkoaamuna paketti kädessä.
Jos olis ollu ahkerampi kuski, niin olis ollu aika ripeä toimitus.
Nopeeta, my ass!
Hankkikaapa takuuasia niin näette nopeen. Vastausaika on 5-7 vuorokautta. Per vastaus.
CRC ei analysoi itse, tuliko myytyä roskaa vaan vastuu sysätään toimittajille. Fail. En minä mitään valmistajalta ostanut vaan CRC:ltä. Helevetti että voi kestää asia kun raportoidaan paskan saapuneen takaisin 40 päivää sitten eikä vieläkään ole mitään tulossa takaisin päin.
CRC on takuuasioissa euroopan takaperoisin firma.
Pyöräily tuntuu tärkeältä.
Ehkä aavistus liioittelu tuossa. Mutta vastailu takuuasioihin on kyllä aika tahmeaa.Alkujaan tämän lähetti tunkkireisi
Itse sain ihan hyvää palvelua keväällä, kun tilaamissani jarruissa oli takajaruun lipsahtanut tehtaalla etujarrun kaapeli (=lyhyt).
Varsinaisen ongelman sai tietty itse helposti korjattua vaihtamalla uuden letkun tilalle. Suostuivat jopa muutaman asiallisen viestin jälkeen korvaamaan hankkimani varaosat. Olisivat toki halunneet, että palautan jarrun heille.
Suo, kalja ja läski.
Pääsee ite testaamaan CRC:n takuu/palautus hommat. Ostin KiukkuVeljien Candy X polkimet, joissa toinen jousi, on niin löysä, että kenkä ei pysy polkimessa ollenkaan kiinni. Käsineen pystyy puristamaan polkimen jousen kasaan, kun toisessa polkimessa jousi ei liiku ollenkaan sormivoimin.
Iskarin takuu-jutun hoito on kyllä melkoisen kehnoa. Viesteihin ei vastata, ja jos sattuu vastauksen saamaan niin pyydetään palauttamaan eikä kerrota sen enempää mitä tapahtuu. Taidanpa huollattaa Suomessa ja pyytää kohteliaasti hyvittämään huollon hinta.
Tälläkertaa ei kyllä ostokset menneet nappiin kummallakaan kerralla.
Maksuvaikeuksien takia uudet housut ja paita jäi kokonaan saamatta ja lisäksi setti kuusiokoloavaimia, pesuainetta ja rasvaa sekä muita erinäisiä tarvekaluja jäi kokonaan limboon mystiseen "processing" tilaan kuukaudeksi. Mitta täyttyi kun tilaus ei etene millään vaikka tuotetta on varastossa ja sähköpostia lähetelty.
Pitäköön ***** tunkkinsa, tilaan jostain muualta ja seuraavalla kerralla kattelen sitten talvella, jos ruuhka olisi vähentynyt niin asiat saattaisi toimiakin.
Aah. tuli muuten tohon meikäläisen poljin hommaan automaattivastaus postiin, että meillä on takuupuolella ruuhkaa. odotettu postin käsittelyaika 5 työpäivää![]()
Menee enemmän. Viikko ei riitä. Ovat vissiin munineet yli kapasiteetin.
Jyväskylän Jyrkille tiedoksi että paskan myyminen etänä menee kyllä CRC:n omaan piikkiin. Tietävät siellä varsin hyvin että Briteissä myyjällä on kova vastuu kuluttaja-asioissa. Laatutavaran myyjiäkin on tarjolla.
Pyöräily tuntuu tärkeältä.
Hmm, oli viittä vaille etten lempannut vanhoja ajopopoja roskiin kun oman account:n tracking-sivulla luki että dispatched. Luki jopa pari päivää. Sain DHL:n seurantakoodin ja onnessani kyttäilin miten kamat (muutakin tilasin) on lähteneet kohti Suomea. Sain jopa mailin että olemme tehneet paketin ja laittaneet sen deehooällän kuljetettavaksi.
Vaan Nyt On Ollut Viidettä Päivää Teksti "prosessing". Ja tracking-koodi haihtui sen siliän tien... Enkä kehveliä laittanut talteen...
Ootellaan, ootellaan...
EDIT. Lueskelin CRC:n sivujen FAQ:eja, joitten mukaan:
My order says ‘Processing’ on my online account, but it arrived this morning. Is this a duplicate? What do I do now?
The order will not be a duplicate – order tracking updates are run at various times throughout the day so it may take a little time for your online account status to change. We’re so quick even technology can’t keep up!!
"jep jep"
EDIT2 Jonkinmoinen härö CRC:n sivuilla, sain tänään sähköpostia ko toimittajalta kera seurantanron ja niin vain on paketti jo Suomessa. Toimitus perille venynee ensi viikkoon.
EDIT3. Toimitus tuli jo viime viikolla. Tavara oli Turussa torstaina ja jo perjantaina aamulla deehooällän ukko oli ovella. Just ennen kuin huvilalle läksimme. Vaimoa nauratti kun aikuisena pitämänsä äijä sai paketin jota ei ehtinyt avaamaan...
Matti S. muokkasi tätä : 14.07.2011 at 22.46
Menee ilmeisesti CRC:n häröjen piikkiin sekin, että vaikka viikko sitten tein tilauksen ja lähti mailin mukaan maanantaina, niin webbisivu sanoo, että mulla on 0 orders eikä siis seurantaakaan pääse kurkkimaan?
Sais kyllä tänään tulla paketti. Carboniittia, Mmmmm
Olisko ilmaistoimitus vedetty niin halvaksi, ettei edes atk-järjestelmää käytetä....
PoriMTB
MKVOLII contributor #26
Vähän hidasta on kyllä nyt.
- tilasin lauantaina
- kuittaus lähetyksestä tuli tiistaina
- DHL:n seurannan mukaan lähti keskiviikkona liikkeelle
- nyt perjantai-aamuna sijaintina Gatwick, UK
... ei taida tulla viikonlopuksi.
Jahas. Löytyi Intensen swingistä hiusmurtuma. Runko ostettu lokakuussa CRC:stä.
Olisko hyviä vinkkejä CRC:n kanssa toimimiseen?
Loppukiri alkaa sadan kilometrin jälkeen.
Miten tuolta muuten tulee pyörät? Onko ne osina jossain laatikossa vaiko kasattuna valmiiksi vai jotain siltä väliltä?
Tilasin polkimet ja stemmin. Neljän päivän päästä postissa. Aina toiminut minulla kuin junan vessa. Mui bueno.
Yli viikko mennyt toimituksesta(dispatched -mailista). Ei näy ei kuulu.
Eikä myöskään näy tilausta oman tilin tiedoissa vieläkään (0 orders).
Pitäiskö alkaa huolestumaan![]()
PoriMTB
MKVOLII contributor #26
Ite oon tilannu crc:stä nyt neljä kertaa, ekasta tilauksesta palautin takin, kun se olikin liian pieni, rahat palautui kahdessa viikossa. Viimeisimmän tilauksen tein sunnuntaiyönä 10.7, tänään soitteli lähettiukko ovikelloa, jes! Mulla ainakin kaikki on sujunut niin kuin pitääkin!
Ainakin ennen CRC käytti isojen tilausten ilmaisena kuriiripalveluna Parcel Forcea. Se on kuljetusfirnana niin "tasokas", että britit itsekin kutsuvat sitä Parcel Farceksi. Suomeen päin homma toimii niin, että paketit pyörivät aikansa lentoterminaalilta toiselle, kunnes Tanskassa parselli huitaistaan maakuljetukseen.
En muista kertaakaan saaneeni Parcel Forcen pakettia perille alle viikossa. Jopa tavallinen Royal Mail kulkee yleensä nopeammin.
Kirjanmerkit