^ kisun kanssa
mä oon siirtyny päivälenkkeihin...toistaiseksi ainakin.
No, vähän haastetta lisää sitten. Kävin edestakaisin maastopyörällä Kuhmalahdella, n. 100 km. Ei siinä mitään, mutta selässä oli iso reppu joka painoi jonkun verran. Pakkasin mukaan tietysti viskilekan, olutta, valokuva-albumin, liinavaatteita sekä vaihtovaatteita jne.
Saisko tälläisellä varustuksella ajetuista kilometreistä lisäpisteitä? Repullehan voisi asettaa tietyn vähimmäispainon. Ja maastopyörällä ajetuille raskaammille kilometreille jonkun kertoimen.![]()
Die Kanonen von Kauppi
|ex 10k-kerho|
"ajelee takana, porukan perällä vaan ja syö patukkaa siellä koko ajan" E. Lummelampi
Mitään kertoimia ei hyväksytäTänään 55 km harjoituslenkki Nokian takakalliolla ja on se vaan helpompaa kerätä kilometrejä maastossa kuin maantien laidassa
![]()
Pakkosatanen joo. Eli joka päivä pitää ajaa satanen, kuskin ja fillarin/kamojen pitää painaa vähintään satanen, illalla tilataan aina uutta pyöräsälää (mieluiten Ti tai hiilikuitu) minimissään satasella ja ennen nukkumaanmenoa kirjoitetaan sata viestiä palstalle.
Mihinköhän osa-alueeseen mahtaisi palstalaisilla homma helpoimmin kaatua?
Satakilonen kuski ajaa satapäivää satakilometriä. piste
Pitäis vaan alkaa vähän lihottamaan, ei meinaa enää päästä noihin kiloihin![]()
Musha rain dum a doo, dum a da
jos sadan kilon yli menevät kilot saa vähentää päivämatkasta ?
eli 150kg = 50km päivässä vaan ?
Vanha mutta lihava.
Todennäkösesti tulee semmosia päiviä vastaan että satasta ajetaan seitsemän tuntii...
Non ni, kuten huomaatte, Kisun säännöt on paljo yksinkertaisemmat, tervetuloa tänne!!![]()
Mikä ihme näissä säännöissä on vaikeeta
Minimisuoritus 90 km tai enenmän (vuorokauden aikana vaikka kahdessa jaksossa)
Kahdensadan päivämatkoista ei tule miinusta
Kuukauden saldo 3000 km täytyy olla kuun lopussa täynnä'
Elokuu virallinen suoritus kuukausi ja yhden vapaapäivän saa pitää
Jos vaikka se että sääntö muuttuu lähestulkoon joka päivä, se oli eka siis heinäkuu..nyt alkaa tosin olla aika lähellä mun opastusta ( kohta kolme) eli izmo sä alat oppia!
Kyllä tämä pian on kun menee lenkille, ajaa noin satasen. Vuodessa 20t km sillä ohjeet on vain suuntaviivoja, ei ehdottomia ( arvaapa mistä tämä viimonen ohje on napattu)
eikun mä meinaan sitä että ohjeet on vaan ohjeellisia eikä mitään tarkkoja...
...tää menee ihan käpysodaksi. Tosin ei väliä.
Mitä, eikö tämä ollutkaan projekti heinäkuu? Ai se oli ALKAA heinäkuun lopussa, mä kuvittelin että aikaa heinäkuun loppuun tai jotain, ja kun jutut senjälkeen karkas lapasesta niin - semmoinen käsitys mulle jäi.
Mutta nythän on siis vielä aikaa viilata sääntöjä ja harjoitella.
Kerrataan pakkosatasen säännöt vielä--- Uuudet säännöt
Päivämatka 90 km - 600 km
Kuukauden saldo 3000 km
Elokuu suoritus kuukausi jossa 31 päivää ja yhden vapaapäivän saa pitää
Miinuspisteitä tulee jos ajaa ali päivämatkan.
Uuudet säännöt on laadittu nyt ja pätee jos oon ainoo osallistuja...
Huhun mukaan jopa joku muukin ois lähdössä....
Tän säännön mukaan riittää 97 km per päivä niin 3000 km tulee täyteen jos ei huilipäivää pidä
Elokuussa alkaa raportointi joka päivästä missä on käyty ja millä pyörällä:cool
Tulipas tänän ajettua kaupunkipyöritystystä... vähän semmosta harjoitusta pakkosataseen niin Kuninkaankadun Anttilan kulmalla semmonen viiden puistomiehen porukka ryyppäs siinä väkevää pullosta niin toveri tuumas mulle > jos et selviä pakkosatasesta niin koita sitten viikon päivät tossa penkillä ryypätä aamusta iltaan ja tehdä loppuyhteenveto kuinka raskasta se sitten on?![]()
Ai täällä tarjotaan jo virallisia vaihtoehtoja ?
Vanha mutta lihava.
Päivämatka 97 km - 600 km
Kuukauden saldo 3000 km
Elokuu suoritus kuukausi jossa 31 päivää ja yhden vapaapäivän saa pitää
Miinuspisteitä tulee jos ajaa ali päivämatkan.
Sata miinuspistettä tulee jos pitää enenmän kuin yhden vapaapäivän
Uuudet säännöt on laadittu nyt ja pätee jos oon ainoo osallistuja...
Huhun mukaan jopa joku muukin ois lähdössä....
Tän säännön mukaan riittää 97 km per päivä niin 3000 km tulee täyteen jos ei huilipäivää pidä
Elokuussa alkaa raportointi joka päivästä missä on käyty ja millä pyörällä...
(Ehkä toi Anttilan välikkö ei oo virallinen rangaistuspaikka jos ei selviä...)
Puolipakkosarja on 50 km päivässä ja 1500 km elokuussa täyteen...![]()
Kirjanmerkit