Lainaus Alkujaan tämän lähetti Glaciesvir Katso viesti
Uskoisin liki jokaisen kärkipään urheilujan douppaavan niissä lajeissa mitä seuraan. Osa menestyjistä on voinut narahtaakin, mutta oman maan liitto lakaissut testituloksen maton alle tai on hyväksytty jokin puolivillainen selityksen, joita piisaa doping-historiasta. Joskus selitykset tehoaa, joskus ei.

Ei minun katsomisnautintoa haittaa, jos kisan jälkeen osa porukasta narahtaa. Tai mikäli mukana on joku narahtanut, mutta jollain tekosyyllä armahdettu urheilija.

Ihan sama mitä aineita vetää, niin TDF:n läpäiseminen saati pärjääminen on kova juttu. Mahdollisuuksien mukaan voi etappeja katsoa ja mielenkiintoisemmaksi katsominen menee, jos mukana on mahdollisimman monta huippukuskia.
Juuri näin! Täysin ollaan samoilla linjoilla

Kuten jo aiemmin olen kirjoittanut, niin en laittaisi pahakseni Contan kilpailukieltoakaan, mutta kun kerran annetaan kaverin ajaa, niin en mä siitä ala resuamaan, vaan nautin kovasta kilpailusta. Eikä ole tosiaan ensimmäinen kerta kun jonkin maan lajiliitto vapauttaa / laikaisee maton alle käryn, eikä varmasti ole viimeinen.

Aselelma on kyllä nyt enemmän kuin mielenkiintoinen Contan suhteen. Kaverin on iskettävä vuorilla ja rajusti. Mikä taisto siitä vielä tuleekaan, tuskin maltan varmaan silloin sohvalla istua Toivottavasti vuorietepeilta ei tule nyt iskuja ja yritystä puuttumaan.