pain is only weakness leaving body
Nyt on ainakin Osuuspankin päässä jotain *tuillaan, tilaus ollut processing jo 2 viikkoa, sain eilen viestiä CRC:n asiakaspalvelusta että saan lyödä kortin tiedot uudelleen sisään. No ei auttanut.
Peruttiin sitten tilaus ja koitin tehdä tilauksen uudestaan.
Ei auttanut sekään, maksutiedot eivät lähde CRC:n päähän,
kortin tiedoissa näkyy tyhjää vaikka kuinka paukuttaisi tietoja sisään.
Lähetin OP:n asiakaspalveluun viestiä, saa nähdä koska vastaavat.
Perkele.
No kyllä nyt on ihmesäätöä jossain;
viimeksi kun yritin tilausta tehdä,
kaikki meni hyvin kunnes tilaustietoja tarkastellessa
maksuosiossa kortin tiedoissa oli pelkkää tyhjää,
vaikka ne sinne 100% varmasti syötin.
Noh, asiakaspalveluun yhteyttä ottamalla otettiin taas se tilaus käsittelyyn,
syötin kortin tiedot -> taas tyhjää kenttää.
Sovittiin että perun tilauksen ja teen sen uudestaan.
Ei auta, kortin tiedot tyhjää.
Otin yhteyttä OP:lle, sieltä vastattiin että ei heillä mitään häikkää ole.
Eilenillalla katselin tiliä ja huomasin että CRC:ltä lähtenyt kaksi varmennetta heille päin, 2x1e maksu.
No eihän nyt 2e maata kaada mutta miten se varmenne on lähtenyt jos maksutiedoissa on pelkkää tyhjää kenttää?
Mitä perskelettä.
Ja eikun taas viestiä CRC:n asiakaspalveluun.
Puuh perkele alkaa riittää tää säätö.
Eipä tullu taaskaan moitittavaa. Tilauksen jätin perjantaina aamusti ja tänään toimitettiin paketti töihin. Viimeksi kun tilasin nopeimmalla toimituksella, niin UPSlla kesti kolme arkipäivää mutta DHL:lä kesti kaksi arkipäivää. Onneksi vaihtoivat UPS:in pois.
Itsellä ensimmäinen tilaus kyseisestä puljusta.Lauantai iltana tilaus sisään ja tänään oli lähtenyt liikenteeseen,saa nähdä milloin saapuu.
Tuli ostettua Shimanon XT polkimet, Shimanon MTB kengät ja Tokenin tupit .
Kaikki tuli viikossa ovelle. Joten erinomaista toimintaa.
Joopa joo. Täältä hieman erilainen kokemus:
Tilasin läjän roinaa 23.5. kyseisestä puljusta. Rupesin viime tiistaina (7.6.) kiinnostumaan tilauksestani, fillarilla pitäisi kisata heinäkuun lopulla ja kaikki roikkuu tästä tilauksesta (ilman kiekkoja, polkimia, ja satulaa on aika paha ajella). Katsoin chaireactionin sivuilta tilauksen statuksen joka näyttää "processing". No, tietty meiliä puljulle että mikä maksaa?
Vastaus tuli vuorokauden päästä: 'Emme voi lähettää tilausta koska se ja se on varastosta tilapäisesti loppu ja se ja se kokonaan loppu' Kysyivät vielä että 'lähettävätkö tilauksen vaillinaisena vai otanko jotain loppuneiden tilalle'? Päädyin ostamaan saman tien toisen satulan, kehottivat laittamaan kuitin meilissä että saavat tilauksen HETI matkaan. Maksoin erotuksen tilille, laitoin kuitin meiliin ja kehotin vielä että lähettäkää se tilaus ASAP, koska kauhee kiire olisi kamat saada.
Tänään sain uusinta tietoa tilauksesta (ei tarvinnut itse edes kysellä, wow). ---> Aerobarit ovat varastosta loppu, joten eivät pysty lähettämään tilausta. 'Haluatko ostaa jotain tilalle'? Voi v***u.
Tässä sitä ollaan, yli kolme viikkoa on kulunut tilauksesta ja viime viikon keskiviikkona luvattu "ASAP" -toiminta on poikinut viikon sisään yhden meilin mulle että tilausta ei voidakaan lähettää koska taas on joku loppu. Tilauksessa oli 10 erilaista artikkelia, joista neljä on tähän mennessä ollut joko tilapäisesti loppu tai ilman toimituspäivämäärää. IHANAA!!!!!
Vastaava jumitus kerran cerceellä oli ja auttoi paljon kun sinne soitti mutts silloin tavaraa oli hyllyssä tilaus vain ei edennyt, tosin jos varastot on ylimyyty niin se ei paljoa lämmitä tietty.
Mun säädöissä oli sellanen loppu että asiakaspalvelu vastasi ihmetykseeni niin että nyt on MOLEMMAT tilaukset peruttu (en vaatinut missään vaiheessa tilauksen peruuttamista) ja tililtä otetut rahat palautettu. SKkrghsghtsssss....äh perkele olkoon sitten.
Parempi tilailla roipetta syksyllä / talvella niin ainakin silloin toimii kuin junan vessa.
Toissapäivänä tilattu pientä tavaraa, tänään jo matkalla.
Suo, kalja ja läski.
Onko kokemusta kuinka nopeesti tulee fillari jos tilaa tolla DHL Economy Selectillä? Ja jos tilaa polkimet+kengät samalla tuleeko ne samaan aikaan.
Niin ja myös pystyykö maksaamaan Visa Debitillä suoraan vai pitääkö pistää PayPalin kautta?
Lyrete muokkasi tätä : 15.06.2011 at 13.23
Oli, kaiken tavaran katsoin varta vasten siten että olisivat shipattavissa asap.
Eilen tuli meiliä että tilaus on valmis, ja tavara lähetetty. Menin sivuille katsomaan tilausta, ja YLLÄRI!!! Se fucking satula mikä oli loppu ja jonka vaihdoin toiseen maksaen väliä ei näy tilauksen itemien joukossa. Toivotaan, että olisi kuitenkin laatikossa kun tilaus saapuu. Voisihan tuonne taas maililla vähän konahdella, saatan jopa saavuttaa statuksen "hankala asiakas".![]()
Suo, kalja ja läski.
Parcelforcen lähetys on saapunut tänään Suomeen mutta meninkin laittamaan toimitusosoitteeksi kotiosoitteen enkä työosoitetta. Jääkö paketti siis pyörimään limboon vai toimittaako Parcelforce paketin postiin, jos en ole sitä vastaanottamassa? Vai voiko toimitusosoitetta vielä vaihtaa?
^se menee aikanaan postiin...
Lauantaina tilaus sisään,tänään tuli paketti.Hyvin toimi homma.
Tilaus maanantaina ja paketti postilaatikkoon tänään perjantaina. Oikein yllätyin kun tuli näin nopeasti.
Selvissä takuuasioissa CRC menee heti toimittajan selän taakse.
Itsepä menivät myymään roskaa.
CRC on loppujen lopuksi pyöräilyn Puuilo, Tokmanni tai HongKong. Loppuerien myyjä. Spelektroniikakin tuli mieleen.
Pyöräily tuntuu tärkeältä.
Onko kenelläkään kokemusta reklamaatioiden hoidosta CRC:llä. Uudessa iskarissa ei kestä ilmat sisällä kuin nippanappa yhden lenkin kerrallaan. Yli viikko sitten tehtyyn tiedusteluun vastasivat kiireeseen vedoten, että asiaan palataan muutaman päivän päästä. No ei ollut kovin suuri yllätys kun yhteydenottoa ei kuulunut eikä seuraavaankaan tiedusteluun ole vastattu.
Miten tälläisissä tapauksissa CRC on toiminut?
Jokin näistä vai jokin toinen tapa?:
1. Iskari sinne ja vian todettuaan laittavat uuden
2. Pyytävät korjauttamaan ja laskua vastaan maksavat rahat
3. Lähettävät uuden ja pyytävät lähettämään viallisen uuden saavuttua
Eipä nimittäin paljon huvittaisi suorittaa mitään muutaman viikon iskarinvaihto rumbaa kun muutenkin syö miestä aivan riittävästi...
Miten kun omassa tilauksessa lukee nyt cancelled SDG:n satulan kohdalla, kaikki muu on löytynyt, niin lähettävätkö nyt ne muut ja miten se kun olin jo maksanut kaiken? Tuleeko satula 30.6(sivuston mukaan tulossa silloin) erikseen? Vai tuleeko rahoja jotenkin takaisinpäin(PP:hen kun sillä maksoin?)? Ei ole ennen ollut mitään loppu tuolla kun tilannut.
Manitou on kyseessä. En tiedä onko Suomessa Manitoun virallista huoltoa, joka voisi hoitaa asian?
Katsoitko tuolta ohjeet ja osoitteet:
http://www.chainreactioncycles.com/I...eID=4#warranty
---
Parempi pipo taskussa kuin oksalla.
Miten on, joko uskaltaa vinguttaa Visaa CRC:ssä? Vai vieläkö kortin tiedot vuotaa?
Kiitos, niinpä näkyy olevankin vaihtoehtona.
Mutta edelleen, onko viimeisen kuukauden aikana mennyt kortteja uusiksi? Itsellä meni tuossa jokin aika sitten... Siinä isossa rysäyksessä.
Kirjanmerkit