Mä tuun ihan peruslenkille torstaina. Ehkä tuohon keskiviikon Kaskelan tempon ja perjantain mäkivetojen väliin ei voi kovin kovavauhtista pätkää ottaa. Heikot narujalat kun on ja kuskikin ihan pehmo...
Mä tuun ihan peruslenkille torstaina. Ehkä tuohon keskiviikon Kaskelan tempon ja perjantain mäkivetojen väliin ei voi kovin kovavauhtista pätkää ottaa. Heikot narujalat kun on ja kuskikin ihan pehmo...
Näyttäis mielipide kallistuvan vahvasti oman lenkin puolelle, eli tämän mukaan eletään. Ehkä tässä tilanteessa uskaltaisi itekin kokeilla meniskö se Kaskelantien kymppi alle 20 min.
"Lähdit irtiottoon viimeinkin
et jäänyt pääjoukon jalkoihin"
Huomiseksi heikkoja sadekuuroja:
http://ilmatieteenlaitos.fi/saa/J%C3...np%C3%A4%C3%A4
Miten olis huominen lenkki lokarikurapyöräkrossareilla? Mä ajan huomenna vaikka vähän tiputteliskin. Jos sataa kaatamalla niin sitten pitää keksiä jotain muuta.
Ollaan kyllä mukana vaikka vähän sataisikin.
Jos tissiposkiin on ruennut kasvamaan kasvokarvoja niin voi ajaa sateessakin...
Tarmacilla tullaan.
Tää tissiposki odottelee tuon sateen lakkaamista ennen kuin lähtee ulos. Jos sade taukoaa niin olen ysiltä kaupalla.
Iltapäivä on hyvä. Laita viestiä. Pitää nyt käydä hakemassa Vesalta uudet ketjut, kun eilen katkes krossarin ketjut kolmannen kerran...
Olisko joskus kolmen aikaan lähtijöitä?
http://connect.garmin.com/activity/93346799 Ei mulla muuta.
Ajetaankos tiistai- ja torstailenkkejä? Jos, niin oliko aika 17.30?
Me voy en bicicleta, no preguntéis adónde. Busco acaso un encuentro que me ilumine el día.
Voi olla tyhmä kysymys, mutta ajaako kukaan tällä viikolla ke tai to aamupäivällä? Mulla olis mahku lähteä noina päivinä.
h
i'm gonna take a quick shower now, so see the two of you guys later - ridge forrester
Pösö: ysiltä torstaina jos on kelejä? Aikaisemmin en sentään pääse.
i'm gonna take a quick shower now, so see the two of you guys later - ridge forrester
Hans, ei taida onnistua. Jos kuitenkin oon tulossa, niin laitan ke iltana vaik tekstarin sulle
Me voy en bicicleta, no preguntéis adónde. Busco acaso un encuentro que me ilumine el día.
Mennään, Timbe, vaan kympiltä, lähtö keppisiltä.
Onkohan maantieheebot jo kuinka mökeillään ja muissa lomatouhuissa, vai onnistuisikohan ensi viikonloppuna Se Pitkä Lenkki? Tavallistakin hiljaisemmalla vauhdilla ja tasaisella kuormituksella. Startti voisi olla jo 8:lta, niin ehtisi vielä rantsuun elpymään iltapäivällä. Vai haluaako tällaista edes kukaan muu kuin Hans ja mä?
Jep, Tahkolla. Roger over.
Kirjanmerkit