HephaGarminGiantElectrobike
Sivu 92 / 232 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 42 82 90 91 92 93 94 102 142 192 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 2.731 - 2.760 / 6932

Aihe: Espoon lenkit

abruzziamo Guest
    Lähtiskö joku ajelee tänään jotai semmosta 28/80km kieppiä?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti abruzziamo Katso viesti
    Lähtiskö joku ajelee tänään jotai semmosta 28/80km kieppiä?
    Mulla on kiinnostusta. Tammaravit ajaa tuvalta klo 18 myös, mutta sinne on speksattu aika lyhyttä ja hiljaa ajettavaa, luulen että sieltä vois joku muukin innostua tosta 28/80 kiepistä.

Joku Veikkola-Kylmälä-Evitskog-Vols tyyppinen? Vai onko parempia mielessä?

abruzziamo Guest
    Joo, tuo reitti kuulostaa hyvältä. Lähdetäänkö mekin siis tuvalta klo 18?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti abruzziamo Katso viesti
    Joo, tuo reitti kuulostaa hyvältä. Lähdetäänkö mekin siis tuvalta klo 18?
    Joo, mulle kävis vähän aiemminkin. Mutta jos käydään klo 18 kalastelemassa lisää osallistuja tuolta? Eiköhän sieltä osa saada tolle reissulle puhuttua.

Perjantai näyttäisi olevan kaikista varmin ajosään osalta loppuviikosta, joten tulen myös tuvalle ja katson sitten kenen kyydissä pysyn, jos kenenkään....

Tänään siis vaikka tämmöisin kiepein: http://maps.google.fi/maps/ms?msa=0&...3&ie=UTF8&z=11

Ei tuosta nyt ihan 80km tule, mutta 70 kuitenkin. 28-kuormitus takuu, eli jos on halukkaita ajamaan semmoista niin mä ajan sitä. Jos _kaikilla_ tähän osallistuvilla on haluja ajaa lujempaa niin voin ajaa lujempaa.

Tänään tuli sitten ajettua sellaisessa kaatosateessa 45min pätkä ettei mitään rajaa... meno oli kun Montrealin F1-kisassa. Sadetutkat näytti poutaa, mutta 17.15 alkoi aivan vi***moinen sade... olin just tolloin Brobackantiellä... Nyt on taas voittajafiilis!

Huomisesta:
    Huomenna pitäisi olla poutaa (koputetaan puuta), mihin aikaan porukka ehtisi tuvalle? Mä ehdin itse hyvin esim. viideksi. Voisi tehdä jonkun 70-80km setin... Myöhemmin en ainakaan ite mielellään lähde, jotta ehdin sitten saunavuorolle
    Jaakko

Huomenna tääkin pääsee. 17 ja 18 lähdöt käy ja kaikki vauhdit.

Tänään ajettiin tiukasti speksin mukaan. Eli keskari oli joku 31+ mutta rasitus takuu 28 tai sellainen joka kaikille sopi.

Lähti 7, palasi tuvalle 3. Timo Soinin naapurit hävisivät hallitusti Iivisniemeen ennen Kökkeliä kuten myös Tommi kotiinsa kun siitä ohi ajettiin, yhden minulle tuntemattoman kuskin kadotimme ihan vähän ennen tupaa, toivon että kääntyi johonkin kotiinsa mainitsematta asiasta, eikä eksynyt ja ajele tällä hetkellä ympäri Lommilaa etsien reittiä pois.

Huomenna 17 tai jopa 1630 lähtö kävisi. Mielellään 80km+ mutta jos on aikataulurajoitteisia niin pidetään sitten se 70-80.

Perjantain mäki + VK

Tuvalta klo 18 ainakin minä ja AriT mennään Rinnekodin jyrkän mäen kimppuun. Mäki 8-12 kertaa omalla vauhdilla ylös. Sitten loppuosuus VK-ajona 35-37km/h tuvalle. Lenkki on tarkoitettu kovakuntoisille.

http://maps.google.fi/maps/ms?msa=0&...,0.924911&z=11

ElluT Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti pirtti Katso viesti
    Tänään ajettiin tiukasti speksin mukaan. Eli keskari oli joku 31+ mutta rasitus takuu 28 tai sellainen joka kaikille sopi.

Lähti 7, palasi tuvalle 3. Timo Soinin naapurit hävisivät hallitusti Iivisniemeen ennen Kökkeliä kuten myös Tommi kotiinsa kun siitä ohi ajettiin, yhden minulle tuntemattoman kuskin kadotimme ihan vähän ennen tupaa, toivon että kääntyi johonkin kotiinsa mainitsematta asiasta, eikä eksynyt ja ajele tällä hetkellä ympäri Lommilaa etsien reittiä pois.
    Hyvät oli speksit ja vedot, kiitti taas kundit! Kyllä teiltä saa aina takuukyydit Ei edes kastuttu kunnolla, mikä vaikutti tuvalta lähtiessä vielä erittäin epätodennäköiseltä. Kuraa lensi kuitenkin sen verran, että pääsi taas suihkuun fillarin kanssa.

Mulla on huomenna ihan omat mäet tiedossa, mutta ainakin sunnuntaina voisin taas ajella porukalla, jos muitakin pientä kastumista pelkäämättömiä lähtijöitä on liikkeellä.

Muistutus sunnuntaista HUOM lähtöaika

"yhteislenkki" Hepon kanssa. Oma tauko Karkkilassa ja yhteinen tauko Hepon porukan kanssa Hyvinkäällä. 28-30km/h. AriT saattaa ajattaa Hyvinkäältä tuvalle myös pidemmän version. Lähtoaika poikkeuksellisesti noin 10.45 johtuen yhteensovituksesta. Aika tarkentuu viim la-iltana. Luonnollisesti säävaraus.

http://maps.google.fi/maps/ms?msa=0&...95a8fced41692b

Tänään Tuvalta Kökkeliin keskari oli 31.1 km/h eli n. 28km/h.

Huomenna 17 tai jopa 1630 lähtö kävisi. Mielellään 80km+ mutta jos on aikataulurajoitteisia niin pidetään sitten se 70-80.
    Kiitoksia että olitte odotelleet saapuvaksi, sadekuuro iski juuri kun sain pyörän ulos joten kömmin takaisin sisään.

Huomenna voisi yrittää taas, liian kauan viime ajosta…

Hymy

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JaakkoRa Katso viesti
    Tänään tuli sitten ajettua sellaisessa kaatosateessa 45min pätkä ettei mitään rajaa... meno oli kun Montrealin F1-kisassa. Sadetutkat näytti poutaa, mutta 17.15 alkoi aivan vi***moinen sade... olin just tolloin Brobackantiellä... Nyt on taas voittajafiilis!

Huomisesta:
    Huomenna pitäisi olla poutaa (koputetaan puuta), mihin aikaan porukka ehtisi tuvalle? Mä ehdin itse hyvin esim. viideksi. Voisi tehdä jonkun 70-80km setin... Myöhemmin en ainakaan ite mielellään lähde, jotta ehdin sitten saunavuorolle
    Kiitos samoin. Olin toista kertaa "suihkussa" tämän viikon aikana.
    Lisäksi takarenkaan sisäkumi petti taas, nyt oikeaan reikään, 2 viikkoa
    siten hajosi venttiili. Korjausta sateessa
    Huomenna sadetta luvattu alkavaksi etelästä käsin illallla, joten lähtöaika
    olisi syytä olla ennen 18:00.
    Piirtäkää reitti kartalle.

Ehdotan 17:00 lähtöä ja suuntana pohjoinen. Jotain Siippoon suuntaa esm (vastapäivään)?

abruzziamo Guest
    Huomenna tosiaan voisi ajella sen epämääräisen espoon lenkin, 27-32km/h ja 70-100km. Lähtöaika voisi olla juurikin klo 17. Katotaan jos saadaan hyvänkokoinen porukka, muuten voisi sitten varmaan mennä nousemaan mäkeä. Katsellaan...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Iletys Katso viesti
    Ehdotan 17:00 lähtöä ja suuntana pohjoinen. Jotain Siippoon suuntaa esm (vastapäivään)?
    Tänks Ile, hyvän näköinen setti. Mennään tolla jos kaikille sopii? Mä ajaisin ton myötäpäivää, mutta ehdotettu kiertosuuntakin käy. Ilmeisesti ainakin 4 kuskia saadaan viideksi.

Niin ja voihan tuon ajaa myös niin että Röylästä Bodomin toista puoltakin jos haluaa vaihtelua.
    pirtti muokkasi tätä : 17.06.2011 at 06.29 Syy: reittisekoilua korjattu

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Iletys Katso viesti
    Mä koitan kanssa ehtiä viideksi paikalle. Toi on hyvä reitti ja ehdottomasti vastapäivään. Jos saanen kuitenkin ehdottaa niin poljettaisiin tuo alkumatka hieman eri tavalla. Kp johdatti meidät eilen tuolta järvenperän kautta röylään ja se oli oikein hyvä reitti.

http://maps.google.fi/maps?f=d&sourc...,0.613174&z=11

Löytyykös vielä sitä rauhallisempaa seuraa, jos tulen tuvalle viideksi? Saatan tulla joka tapauksessa, lähden sitten vaikka yksikseen ajelemaan siitä, jos ei löydy. Ennen viittä en oikein ehdi, kun on päivätreffit kaverin kanssa. Mieluiten tulisin muutenkin samaan aikaan paikalle, kuin molemmat ryhmät, että saisin edes siirtymälle ajoseuraa (jos vaikka lenkistä tuleekin soololenkki)

Lainaus Alkujaan tämän lähetti mantis Katso viesti
    Mä koitan kanssa ehtiä viideksi paikalle. Toi on hyvä reitti ja ehdottomasti vastapäivään. Jos saanen kuitenkin ehdottaa niin poljettaisiin tuo alkumatka hieman eri tavalla. Kp johdatti meidät eilen tuolta järvenperän kautta röylään ja se oli oikein hyvä reitti.

http://maps.google.fi/maps?f=d&sourc...,0.613174&z=11
    Jep,
    Tuo reitti käy myös. Itse olin ajatellut hieman lyhentää reittiä ajamalla suorempaan. Päätetään sekin tuvalla, mutta pistän reitin Nintendoon.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tipsu Katso viesti
    Löytyykös vielä sitä rauhallisempaa seuraa, jos tulen tuvalle viideksi? Saatan tulla joka tapauksessa, lähden sitten vaikka yksikseen ajelemaan siitä, jos ei löydy. Ennen viittä en oikein ehdi, kun on päivätreffit kaverin kanssa. Mieluiten tulisin muutenkin samaan aikaan paikalle, kuin molemmat ryhmät, että saisin edes siirtymälle ajoseuraa (jos vaikka lenkistä tuleekin soololenkki)
    En pääset tuvalle 17:00 aikoihin, mutta se on niitä viimeisiä aikoja jolloin
    pitäisi aloittaa, koska sade-ennustukset näyttävät nyt että about 19:00 aikoihin viimeistään sataisi.
    Ajelen jossakin vaiheessa iltaa Veikkolan, Volsin liepeillä, ellei sada.
    PS. Tänä aamuna pääsi kuivana työpaikalle (30 km) ja iltapäivällä
    takaisin

Käykö sulle 28 (oikeasti 28) ja mäet rauhalliseen? Tylsäähän se nyt on ketään yksin jättää ajelemaan. Tuo kai kävisi muillekin, ainakin aiemman perusteella - ellei nyt juuri tänään joku halua vetää vauhtilenkkiä (mulla ei ainakaan ole tarvetta).

Reitti sopii mulle hyvin. Pääsen tarvittaessa jo klo 16.30 paikalle (jotain sateita tuolta ilmatieteenlaitoksen mukaan lähestyy). Mutta jos muut ei pääse aikaisemmin, niin lähdetään sitten viideltä.
    Jaakko

Käykö sulle 28 (oikeasti 28) ja mäet rauhalliseen? Tylsäähän se nyt on ketään yksin jättää ajelemaan. Tuo kai kävisi muillekin, ainakin aiemman perusteella - ellei nyt juuri tänään joku halua vetää vauhtilenkkiä (mulla ei ainakaan ole tarvetta).
    Uskoisin sen käyvän, katsotaan tuleeko paluu maan pinnalle Pirkan 134 km ajelin 28,5 keskarilla vetäen siitä kymmeniä kilometrejä, mutta ehkä se oli poikkeus (tai numerolappu reidessä antoi ihmeesti energiaa) Kokeillaan siis, jos alan jäädä, niin siirryn omalle lenkille.

Viideksi ehdin, mutta en varmaan aiemmin, kun ehdin sopia ne päivätreffit, ja täytyy ehtiä vaihtaa pyörä siinä välissä ja ajaa tuvalle. Sopiiko siis 17.00?

Lisäys: jos sääennuste huononee, niin voidaan sopia se 16.30, ja yritän ehtiä siihen. Jos ei silloin näy paikalla, niin ei kannata odotella.

Viideksi ja arvostaisin todella paljon mahdollisuutta ajaa kimpassa "rauhallisempaa" vauhtia (27)! Olen tehnyt aika paljon kotiläksyjä ollakseni siinä kunnossa, että pysyn mukana ja nyt pitäisi tollanen 27 sujua (satanen menee yksin neljään tuntiin).

Pidetään se klo 17 kun tuntuu sopivan monelle paremmin.

Pakkeli, jos ajat yksin satasen 25km/h, niin ajat kyllä peesissä tuota "28" vauhtia. Kenenkään joka ei halua tarvitse vetää metriäkään.

Plus meitä on tulossa nyt sen verran monta, että jos tuntuu liian epätasaiselta porukalta niin voidaan jakaa matkalla. Mä voin ajaa tuota 25-27 tarvittaessa, mutta ei lähdetä sillä liikkeelle.

Huomatkaa myös, että km/h -vauhdeista puhuminen on vähän hölmöä, koska vauhti ei ole sama kuin kuormitus. Kuormitukseen vaikuttaa reitti, tuuli, ajatapa (revitäänkö vai vedetäänkö tasaisesti), jne... Tänään on esim alkupätkästä aika helppo reitti. Jos tuuli on suotuisa, niin vauhti voi kasvaa hetkittäin, pudotellaan sitten ylämäkiin ja mahdolliseen vastatuuleen. Ja ajetaan tasaisesti.

Forecan ja norjan mukaan pitäisi kuivana pysyä tuolla lenkillä jos se viideltä lähtee. Itse en myöskään pääse ennen viittä.

Jees, viideltä matkaan ja toivotaan että pysytään kuivana
    Jaakko

Ehdotus sunnuntaille

Sunnuntaina voisi ajaa Karkkilan ja Hyvinkään jälkeen Hausjärvelle ja Mäntsälään, mistä Järvenpään ja Vantaankosken kautta takaisin. Matkaa tuvalta tuvalle tulee 226 km eli ajoaika noin 7,5 tuntia.

http://maps.google.fi/maps?f=d&sourc...,1.783905&z=10

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •