GiantElectrobikeFillariHepha
Sivu 92 / 281 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 42 82 90 91 92 93 94 102 142 192 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 2.731 - 2.760 / 8418

Aihe: MTB Järvenpää

Paidat ovat nyt Jettasetissä printattavana ja minun pitäisi saada ne ensi keskiviikkona. Jako kaikille joille sopii jo samana päivänä ja iltana vaikka yhteislenkin jälkeen, sillä torstaina lähden muutamaksi päiväksi.
    Lähetän yksityisviestinä kaikille tilinumeron, jonne saa maksaa omansa, ja osoitteen josta paidat saa noutaa. Käteisellä saa maksaa myös.

Toivottavasti ketään ei haittaa, että viime hetkessä muutin selässä olevan logon sittenkin tämän mallin mukaiseksi, koska painon tyyppi sanoi, että urheilupaidassa iso yhtenäinen lämpösiirtokuva on hiostava. Erona on, että värit ovat musta ja valkoinen punaisella kankaalla.

ps. Eilen koin sellaisen ihmeen, että yhteislenkille ei tullut ketään muuta kuin minä. Jo on aikoihin eletty.
    Me voy en bicicleta, no preguntéis adónde. Busco acaso un encuentro que me ilumine el día.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Timbe(r)man Katso viesti
    ps. Eilen koin sellaisen ihmeen, että yhteislenkille ei tullut ketään muuta kuin minä. Jo on aikoihin eletty.
    Hienoa, että paita pian päällä, vaikka onkin liian kuuma

Mä olin risteyksessä autolla 17.26 ja näin kun fillaroit. Eli hengessä olin mukana. Muutenkin vähän vaikeaa tulla ku ei oo pöörää. Sullahan oli se kahden pyörän ongelma, mulla yhden . Toivotaan että takuuasiat selviää tahkolle tai pitää ottaa jemmasta scott sportser

Mä en valitettavasti pääse la klo 20.30. Sunnuntaina tai ensi viikolla arkena löytyisi kyllä aikaa. No laitan Artolle tietoa myöhemmin logistiikasta jne.

No johan on ku yksin joutuu kurvailemaan Olen yhteislenkeiltä pois ennen tahkoa. Ei viitsi oikein repiä kun tuo oikea polvi hieman "aristelee". Rauhallista pk lenkkiä tulee ajeltua. ARJ jos varasijalla tarkoitat Timoa niin voin laittaa sille viestiä niin pirauttaa sulle siitä paikasta huomenna.

Ertsi, Rautapelto - huomenna jättecruisiin? Muut myös?
    Me voy en bicicleta, no preguntéis adónde. Busco acaso un encuentro que me ilumine el día.

Ertsi, Rautapelto - huomenna jättecruisiin? Muut myös?
    Kaikkeni yritin, mutta tossun alle jäin .

Sunnuntaille irtosi ajolupa. Sinkulaattori on jonkinnäköisessä ajokunnossa, joten sillä ajattelin lähteä liikenteeseen. Jotain pitkähköä lenksua olisi ajatuksissa...

No ei sitten jättecruisiin. Sunnuntaina tavataan.

Onkos kukaan muu lähdössä ensi viikonloppuna Alhovuoreen enskaa ajamaan?

Video viime vuodelta:
    Ja jotain tältä vuodelta: http://www.mtb-enduro.net/2011/06/09...essa/#more-819

Näyttää siltä, että hauskaa menoa on luvassa

No ei sitten jättecruisiin. Sunnuntaina tavataan.
    pitäis roikkua vähän innokkaammin täällä netissä. olin klo 9.50 Keiniksessä
    eikä ketään näkynyt, siis muitakaan, olivatkohan mäen päällä vai missä ??

ajelin sitten ihan oman lillejättecruisin. olihan maisemat muuttuneet Keiniksestä Hindsbyn suuntaan. vähän sai ettiskellä, että löytyi tutunnäköistä maastoa.

Gillerbergetillä piti jo katella auringosta suuntaa kun ei ollut mappiä mukana oudoissa maastoissa, onneks löytyi se tuttu pellonreuna, josta osas jatkaa etiäpäin.

takarenkaan kylki aukes, ei litkut paikannu. hyvin toimi kun heitin 29 sisurin
    26lle kiekolle. ensi koklasin 26 sisuria, mutta siinähän oli tietysti reikä.

tämmönen retki tuli:

http://www.sports-tracker.com/#/work...k2utmvfj3jvr13

Lainaus Alkujaan tämän lähetti heccu Katso viesti

ajelin sitten ihan oman lillejättecruisin. olihan maisemat muuttuneet Keiniksestä Hindsbyn suuntaan. vähän sai ettiskellä, että löytyi tutunnäköistä maastoa.

Gillerbergetillä piti jo katella auringosta suuntaa kun ei ollut mappiä mukana oudoissa maastoissa, onneks löytyi se tuttu pellonreuna, josta osas jatkaa etiäpäin.

takarenkaan kylki aukes, ei litkut paikannu. hyvin toimi kun heitin 29 sisurin
    26lle kiekolle. ensi koklasin 26 sisuria, mutta siinähän oli tietysti reikä.

tämmönen retki tuli:

http://www.sports-tracker.com/#/work...k2utmvfj3jvr13
    Aika upeeta polkua. Tuonne vois joskus mennä

Aikainen pööräilijä pahimmalta helteeltä välttyy. En näköjään halunnut nukkua tämän pidempään, joten tuli tilaisuus kirmata niityille ajoissa... Koitan lähteä liikenteeseen viimeistään kahdeksalta. Koukkaan toki kympiltä kaupan kautta, mutta jos joku muukin on ajoissa liikkeellä, seura toki kelpaa.?.

ARJ hoi! Ei ole tullut viestiä minun lootaani.

Hereillä ollaan jo, mutta suuntana on maantie tänään.

Minäpä tästä rupean lähtemään. Pyörin alkuun ihan kotipoluilla. Puhelimella saa kulloisetkin tarkat koordinaatit (no tos on toi hassu mänty, juu nou) selville, jos ennen kymmentä haluaa seuraksi tulla...

Tommonen palauttelu tänään eilisestä hellevuoristoradasta: http://connect.garmin.com/activity/91761973

Onkohan se ARJ jo hengissä?

Myö ajeltiin tällainen: http://www.sports-tracker.com/#/work...oab234l7e7a8hj

Pitkään olitiin liikenteessä, mutta ajoaika taisi olla aika aneeminen. Varsinainen tekniikkalenkki. Eli tekniikka petti aivan yhtenään . Jos saan kiinni sen tyypin, joka on tökkinyt tikalla mun SB8:t täyteen reikiä, annan piiskaa . Ei ne nakinkuoret ainakaan tuollai ylivuotisina oikein toimi litkutettuina...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Petterii Katso viesti
    Tommonen palauttelu tänään eilisestä hellevuoristoradasta: http://connect.garmin.com/activity/91761973

Onkohan se ARJ jo hengissä?
    On, mutta heikossa sellaisessa.

Aurinko ja helle sai perhana pollan sekaiseksi. Tarkennuksena että paljon sekaisemmaksi kuin normaalisti.

Olen tullut siihen tulokseen että suomalainen on suunniteltu -10 asteen pakkaseen.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ARJ Katso viesti
    On, mutta heikossa sellaisessa.

Aurinko ja helle sai perhana pollan sekaiseksi. Tarkennuksena että paljon sekaisemmaksi kuin normaalisti.

Olen tullut siihen tulokseen että suomalainen on suunniteltu -10 asteen pakkaseen.
    Kyllä se aurinko ottaa. Ajelin tänään parituntisen maantiellä ja päähän tuli kipeeksi. Joutui ottamaan oikein päivä-torkut, kun veti veteläksi..

Kappas kun sattui silmiin Petterin näköinen kuski:

Fillari vain ei näytä tutulta

Se vaan johtuu siitä, että sä et oo tutustunut siihen...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Petterii Katso viesti
    Se vaan johtuu siitä, että sä et oo tutustunut siihen...
    Voishan tota polkasta...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ertsi Katso viesti
    Onkos kukaan muu lähdössä ensi viikonloppuna Alhovuoreen enskaa ajamaan?

Video viime vuodelta:
    Ja jotain tältä vuodelta: http://www.mtb-enduro.net/2011/06/09...essa/#more-819

Näyttää siltä, että hauskaa menoa on luvassa
    Remedy kinuttu lainaksi, joten jonkun kisan tulen ajamaan.. Toi Alhovuori jää kyllä väliin.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti heccu Katso viesti
    Ensimmäinen edustaja oli klo 10 paikalla ja me muut paria minuuttia myöhemmin. Olimme siinä Keiniksen parkkipaikalla rinteen vieressä ja starttasimme jotain vartin yli 10. Hyvin olisi mukaan vielä mahtunu
    MCT

TAHKO 2011

No niin palaverit on pidetty ja tässä homma lyhykäisyydessään.

1.7.2011 startataan liikenteeseen kello: 900 Nummenkylästä meidän teranssilta.

Menossa mukana: Ertsi, ARJ, Kode, Petteriii, Rami fillarillaan, Kasari, Tom1, jukkaH, Javal ja Markku espoosta. Se varasijalla oleva kaveri varmaan vielä ilimoottautuu kunhan kerkeää.

Markku tulee omalla kyydillä ja lähtee omalla kyydillä (Fillari mukana)
    Petterii tulee omalla kyydillään ja lähtee omilla kyydeillään (Fillari mukana)
    Eli 9 heeboa tarttee jonkinnäköisen kyydityksen, koska Tahkolle on aikas pitkä matka.

Logistiikka on tänään ratkaistu seuraavasti. Kode saa ajettavakseen pitkän transun johon lastataan fillarit ja kamppeet. Tämä transiitti on ilmainen (sponsored by sponsor) mutta polttoaineet jaetaan osallistujien kesken tasan. Reilua eikö totta . Tämä pakettiauto lastataan tarkasti jo torstai iltana meidän pihaan. Jokainen varaa oman fillarinsa kiinnittämiseen kuormaliinat, mustekalat ym. pehmikkeet jotta fillarit saadaan siististi ja kolhuttomasti perille. Paku siis pakataan huolellisesti eikä fillareita vaan "sullota" sisään epämääräiseen härdelliin. Toki Petterikin voi tuoda sen Ison Ässän hiilikuitu-unelmansa tähän kyytiin jos uskaltaa.

900 startataan ja ajellaan hissun kissun nopeusrajoitusten mukaan välillä pysähdellen Tahkolle. Ensin ilmoittautuminen piazzassa ja sen jälkeen vasta alkaa fillarin ja kamppeiden hierominen ja ihmettely, no tätä varmaan sitten kestää yli puolen yön kuten viimevuonnakin, vai mitä ertsi

Ruokahuolto on vapaa, mutta samalla kattauksella varmaan kuin viimevuonnakin eli pysähdymme Siilinjärvelle ruokakauppaan ja jokainen saa soveltaa pahaaksi katsomaansa menyyta. Pe iltana yhteislounas Nilsiän satamassa tai Dooriksessa.
    Paluu suurinpiirtein vastakkaisessa järjestyksessä ja startti sunnuntaina siinä puolenpäivän kieppeillä sikäli mikäli palkintojejako gaalassa ei jää ryyppy päälle.

Eli pakuun mahtuu 2-3 hlö (2 varmaan parempi)
    Minun Tmodeliin mahtuu 4 -5 hlö
    eli yksi henkilöauto tarttis repiä jostakin. Tomi ehdotti hänen ajokkia.
    Eli logistiikka on nyt hallinnassa ja fillarin kuljetusprobleema ratkaistu.

Käykö tämä kattaus kaikille?

Mukaan tietysti vielä rentoa meininkiä ja hyvää mieltä jotta hyvä fiilis siivittää hyviin tuloksiin itse kilpailussa. Kyllä se on kilpailu enemmän kuin tapahtuma.

T:ARJ

Mää oon töissä perjantaina puoleen päivään asti, mutta lähden siitä sitten.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti T.M Katso viesti
    Ensimmäinen edustaja oli klo 10 paikalla ja me muut paria minuuttia myöhemmin. Olimme siinä Keiniksen parkkipaikalla rinteen vieressä ja starttasimme jotain vartin yli 10. Hyvin olisi mukaan vielä mahtunu
    no perskules kun tuli hosuttua . fillarin mittarin kello näytti pari minsaa yli 10. kävi jo mielessä että onko jäänyt talviaikaan .

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ertsi Katso viesti
    Kappas kun sattui silmiin Petterin näköinen kuski:

Fillari vain ei näytä tutulta
    on muuten ketjut ihan löysällä . pitäskö lyhentää . kevenis samalla vähän.

huomenna mennään Jukan kanssa Nukari-Rantalankulma-Jokela tms lenkki
    n 40 km pääaisassa pikkuteitä ja polkuja.

tosta lähdetään klo 16.32

http://kansalaisen.karttapaikka.fi/l...393791&lang=fi

säävaraus: yli 35 helteellä ei viitti lähteä

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Rautapelto Katso viesti
    Voishan tota polkasta...
    Sattuvasti pantu! Mehukkaan näköinen peli.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti KODE Katso viesti
    Remedy kinuttu lainaksi, joten jonkun kisan tulen ajamaan.. Toi Alhovuori jää kyllä väliin.
    Oikein! Siis ei se, että Alhovuori jää väliin . Heinäkuussa tulee varmaan visiteerattua Messilässä joku viikonloppu tai keskiviikko. Uhosivat pitävänsä enskapätkät kuosissa...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ARJ Katso viesti
    900 startataan ja ajellaan hissun kissun nopeusrajoitusten mukaan välillä pysähdellen Tahkolle. Ensin ilmoittautuminen piazzassa ja sen jälkeen vasta alkaa fillarin ja kamppeiden hierominen ja ihmettely, no tätä varmaan sitten kestää yli puolen yön kuten viimevuonnakin, vai mitä ertsi
    Eiköhän siihen jotain kivaa teknistä puuhailua polkupyörän parissa saada järkättyä. Ne on noi sinkulat käteviä, kun niissä ei mikään mene ikinä rikki

Klaukkalassa on Elokuun alussa jokin kansallinen kisa. Sen meen ajaan, lupakin on jo kotoo

Paidat huomenna

Saan tosiaan valmiit paidat huomenna ja hakea omansa voisi sanotaan nyt vaikka noin klo 17-21. Toivon, että jokainen hakisi omansa pois, etteivät jää roikkumaan minulle. Jos joku ei pääse, niin voisiko vaikka kaveri ottaa ja tuoda. Osoitteeni jätin yksityisviestissä.

[QUOTE= Jos joku ei pääse, niin voisiko vaikka kaveri ottaa ja tuoda. Osoitteeni jätin yksityisviestissä.[/QUOTE]

Ei mulla oo kavereita joten joutuu ihan itte hakemaan

Varjotahko

@Rautapelto: Jos jostain syystä Tahko-viikonloppu vapautuukin, älä murehdi osallistumisoikeuden puuttumista - Varjotahko voisi olla sun juttu: http://www.mtb-enduro.net/2011/05/31...2011/#more-792

Ruutana. Ihan tässä käy miettimään, josko sitä sittenkin ajelisi KODEn seuraksi yöllä ja menisi lauantaina Varjotahkoilemaan . Pitäisi vain raahata
    a) kaksi phillaria Tahkolle
    b) RIPpiä itse päätapahtumassa

Oi voi voi.

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •