FillariHephaElectrobikeGiant
Sivu 5 / 42 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3 4 5 6 7 15 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 121 - 150 / 1231

Aihe: Eurosport ihastuttaa ja vihastuttaa

Yleensä €$ on näyttänyt paljon mainoksia lähetyksen alkupuolella jotta loppuosa voitaisiin näyttää ilman niitä. Ei nyt heti muistu mieleen koska viimeksi olisi jotain ratkaisevaa jäänyt näkemättä.

Urheilusta kun on kyse, olisi kyllä hienoa jos näyttäisivät pikkukuvaa mainosten aikana.

Aloitus jo yli 20 minuuttia myöhässä... kun kerrankin ehtisi hetken katsoa ennen puunkaatajan tuloa...
    10k-kerhon jäsen

AAAAAAARGH

Jos lähetys on myöhässä, miksi ei voi lyhentää edellisen etapin uusintaa sen sijaan että myöhästyttää livelähetystä? Ja sitten vielä tulee TOINEN uusinta livelähetyksen aluksi…

eikö tuo tennis lopu koskaan eilen autokisan vesisateen takia lähetys jäi vajaaks ja mikäs tossa tenniksessä on nyt viivästyttänyt?

4 pisteen päässä tenniksen loppu... £$:lla puhuu raha. Tällasilla pyöräilyillä ole mitään väliä, kun Wimbledonin esiturnaus menossa Lontoossa. Vaikka £$:n pääohjaajmo sijaitsee Pariisissa, niin sillä ei ole vaikutusta.
    https://twitter.com/ammattipyoraily

Sen verran sentään antoivat siimaa että kolmas erä olisi jätetty näyttämättä jos sinne asti olisi ottelussa edetty.

Ostin Eurosport playerin erikoistarjouksen. Hintaa piti olla 12,90 €, mutta tililtä oli lähtenyt katevarauksena 15,90 €, joka on normaalihinta.

Tämäkään Tour-kesä ei mene siis ilman palautekirjettä Eurosportille.
    Onpa kevyt - taitaa olla sellainen hiilidioksidirunko?

@KostiOlavi (twitter)

Eurosportplayer väittää taas, että aktiivista tilausta ei ole voimassa, vaikka samalla sivulla päättymispäiväksi mainitaan 8.8. Viestiä lähti tukeen.

Näkyykös Eurosportilla vielä maastopyöräilyä?

Eurosport 2 niitä välillä lähettää.
    "Armeijan johdon tulee asettaa asevelvolliset edestäpäin tulevan todennäköisen ja takaa tulevan varman kuoleman väliin.”

Lähettääkö ES kuvaa tulevasta Colarado USA challengesta?

ps. Kisan nimi ei ole oikea, mutta kaikki löysivät pointin.

Edit. en huomannutkaan, että ohjelmia voi katsoa ES sivuilta viikkoja eteenpäin. Kyseinen kisa tulee kuin tuleekin Eurosportilta.
    Edit2. Huomautan vielä, että kyseinen kilpailu Eurosport 2 puolela, ei se näykkään.

DeLillo Guest
    Eurosportplayer pettää taas: Player ei tunnista minua enää käyttäjäksi, kun salasana ei kelpaa. Uuden salasanan pyyntö ei onnistu. Ei kai toimivan maksullisen nettipalvelun ylläpitäminen voi olla näin vaikeaa. Ymmärtäisin, jos joku harrastaja hyvää hyvyyttään ilmaiseksi pyörittäisi jotain nettisivustoa, että aina ei kaikki olisi aivan täydellistä, mutta ihmetyttää, että rahaa katsojilta ja mainostajilta keräävä firma ei saa nettipalveluaan toimimaan.

Ihmettelen suuresti sitä kritiikin määrää mikä koskee Eurosportplayeria . Jos se on noin huono , niin eikö siitä pitäisi saada jo rahallista hyvitystä ?
    "Armeijan johdon tulee asettaa asevelvolliset edestäpäin tulevan todennäköisen ja takaa tulevan varman kuoleman väliin.”

DeLillo Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti ketju44 Katso viesti
    Ihmettelen suuresti sitä kritiikin määrää mikä koskee Eurosportplayeria . Jos se on noin huono , niin eikö siitä pitäisi saada jo rahallista hyvitystä ?
    Varmaankin pitäisi saada hyvitystä, mutta eipä asiakaspalvelu ole kertaakaan vielä vastannut, kun olen valittanut pätkivästä, kaatuvasta tai muuten ontuvasta palvelusta. On se kumma, että ilmaiset (ja ilmeisen laittomat) streamit toimivat paremmin ja luotettavammin kuin Eurosportplayer.

ketjupeikko Guest
    En mä usko että eurosport oikeasti haluaa ihmisten käyttävän tuota playeriä, se on olemassa vaan koska firmassa joku "kehitysjohtaja" on lukenut että netti striimaus on uus hieno juttu. Myös se että käyttää silverlightia viittais siihen suuntaan. Kyllä siitä just jotain TdF:ää seuraa, kun lähetystä ei tarvitse katsoa 90% ajasta (mitään kuitenkaan tapahdu). Muutoin striimin laatu ja yleinen toimivuus on sellaista kuraa ettei oikein uskois ellei itse näkis.

Jo$s se on kuraa , niin silloin varmaan kannattaa sijoittaa rahat ihan tv kanavaan ? 9,90e / kk. Ilmaiseksi ja halvallaa , kin ei tahdo laatua saada.

Eurosportin suomenkieliset sivut ovat kanssa todella surkeet. Vanhempi Seliin sitä vielä mainostaa lähetyksissään

Mulla katkesi myös playerin näkyminen kerran. Lähetin valituksia ym. Syynä oli (itse huomasin) luottokortin vanheminen ja sen uusinta. Eivät saaneet perittyä kuukausimaksua, joten "player-tilini" lopetettiin ilmoittamatta syytä.
    Ride the snake, he's old, and his skin is cold.

Itse kitisin asiakaspalveluun Playerin surkeudesta TdF:n aikaan. Sain heti pahoittelut ja kai kuukauden maksutonta lisäaikaa tilaukseeni. Varmaan nyt kun TdF on loppunut, striimi kulkee taas paremmin...

Onnea vaan sitten Ei taida paljon lohduttaa , jos tdf oli kiinnostuksen kohde.

Mitä vttua?! Yritän tässä katsella nauhalta päivän Vueltan etappia niin Selini (se nuorempi) on selostanut kohta varttitunnin jotain "Team Vihtiläisten" blogia!! Ei jumaliste (ketä kiinnostaa???), siellä olis vähän niinqu menossa yksi GT jos se ei olis sattunut huomaamaan? Piti laittaa äsken telkkari äänettömälle ja kelata parikymmentä kilsaa ajoa eteenpäin. Josko sitten vain kisaa selostettaisiin?

Eihän sillä kohtaa tapahtunut mitään kiinnostavaa. Hauskahan "vihtiläisten" tdf-reissua oli kuunnella.

Jos joku bongaa jonkun hyvän tarjouksen eurosport playeristä niin kertokaa toki. Nyt saisi sen vuodeksi hintaan 29,90 mutta kun viime vuosi kustanti 15 euroa kimppatilauksella niin ....
    "Sun elämä on kuin katsoisi hidastettua junaturmaa"

www.pauliinapohtii.blogspot.com

Mitkäs on viime aikojen kokemukset Eurosport Playeristä - erityisesti iPhone ja iPad-kokemukset kiinnostaa? Itse tilasin playerin (iPad) kuukauden "testiin" joulukuussa ja homma näytti toimivan oikein hyvin. Jopa niin hyvin, että irtisanoin kanavapaketin josta olin katsonut ainoastaan Eurosportia. Nyt viimeisen viikon aikana on palvelussa ollut todella paljon ongelmia. Eilen sunnuntaina en pystynyt katsomaan yhtään mitään.

Lisäksi ihmettelen hiukan tuota versiopäivityksen toteutusta. Reilun kuukauden aikana Apple iTunes on ilmoittanut kolmesta versiopäivityksestä jotka olen myös tilannut. Samassa yhteydessä on tipahtanut kuitti sähköpostiin yhdestä extra kuukauden tilauksesta. Helvetti, en minä tilannut extrakuukausia, vaan sovelluspäivityksen. Laitoin viestiä tukeen, mutta vielä ei ole vastattu mitään.

Alun erittäin positiivinen fiilis palvelua kohtaan alkaa pikkuhiljaa kääntyä v-käyrän suuntaan...

-Make
    www.tahkomtb.fi
    www.kuopys.fi

Ei nyt ihan viimeajan kokemuksia (tilaus loppui vueltan jälkeen) mutta: En suosittele. Suositut ohjelmat pätkii pahasti, saa kokoajan refreshaa sivua. Eli pahimmillaan 5min välein. Joku futsal matsi turkki vs portugali voi toimiakkin ihan hyvin, kun suomalaiset eurosportplayerin käyttäjät ovat sillä hetkellä vähissä. Mutta pyöräilyn ystävät ilmeisesti käyttävät palvelua jonkin verran koska esim tour pätkii. Katsoin touria sitten ulkomaankielisestä eurosport streamista kun kyllästyin tökkimiseen.

Älä hommaa. Niille on sadellu huonoa palautetta muttei oo muuttunut (syyskuuhun mennessä).

Lainaus Alkujaan tämän lähetti MakeK Katso viesti
    Mitkäs on viime aikojen kokemukset Eurosport Playeristä - erityisesti iPhone ja iPad-kokemukset kiinnostaa? Itse tilasin playerin (iPad) kuukauden "testiin" joulukuussa ja homma näytti toimivan oikein hyvin. Jopa niin hyvin, että irtisanoin kanavapaketin josta olin katsonut ainoastaan Eurosportia. Nyt viimeisen viikon aikana on palvelussa ollut todella paljon ongelmia. Eilen sunnuntaina en pystynyt katsomaan yhtään mitään.

Lisäksi ihmettelen hiukan tuota versiopäivityksen toteutusta. Reilun kuukauden aikana Apple iTunes on ilmoittanut kolmesta versiopäivityksestä jotka olen myös tilannut. Samassa yhteydessä on tipahtanut kuitti sähköpostiin yhdestä extra kuukauden tilauksesta. Helvetti, en minä tilannut extrakuukausia, vaan sovelluspäivityksen. Laitoin viestiä tukeen, mutta vielä ei ole vastattu mitään.

Alun erittäin positiivinen fiilis palvelua kohtaan alkaa pikkuhiljaa kääntyä v-käyrän suuntaan...

-Make

Itunesin kautta vain päivitykset. Siellä aina vain ilmaisia päivityksiä käytä. juusFors
    Jos oikein päätteli olet päivittänyt jonkin hyppypalkin komennolla.
    Itse en käytä mitään automaattimaksuasetuksia. Ei voi vahingossa ostaa mitään.
    http://yle.fi/elavaarkisto/artikkelit/polkupyorailysta_pitaisi_muodostua_suomalainen_urh eilulaji_102121.html#media=102119

Win 7 -käyttäjä, mutta tarinoinpa silti.

Mä oon ollut playeriin suht tyytyväinen viime heinäkuisen uudistuksen jälkeen: pari kertaa on nyt syksyllä kuva ollut jumissa (tosin tämänkin syy taitaa olla omassa laite- ja ohjelmakonfiguraatiossa). Muuten 1800kbps striimaus toiminut hyvin.

Jossain vaiheessa huomasin, että tuo sovellus vie liikaa suoritintehoa, mistä syystä kuvanlaatu oli heikko kokoruudun sovelluksessa. Ratkesi heti kun päivitin Silverlightin uusimpaan 5.x -versioon. Tästä saa.
    -ei oo pakko, jos ei taho-

Huomiona netti playerin tilaajille: ainakin itselläni kun viime vuonna ostettu vuoden tilaus tuli täyteen oli tililtä lähtenyt automaattisesti seuraavan vuoden maksu. Jos olisin huomannut tämän ajoissa olisin ehdottomasti perunut. Ei mitenkään 40e arvoinen sillä usein joudun turvautumaan eurosportin laittomiin streameihin koska oma laillinen ei toimi riittävän hyvin

Mitenkäs tuo brittien Sky Sports? Sehän seuraa pyöräily aktiivisesti. Suomessa sitä ei saa ilmeisesti näkymään kaapelista?

Mites Playerin käyttäjät, toimiiko teillä juuri nyt toi palvelu?

Yritän kirjautua sisään, niin herjaa jotain tietokantavirhettä ja kehottaa ottamaan yhteyttä asiakastukeen. Muuten ok, mutta ei mulle firefoxilla tai iellä avaudu mitään yhteydenottolomaketta, tyhjä sivu vain. Tämmöstä probleemaa ei ennen olekaan ollut.

Neil Robertson, Crucible Theatre, Sheffield, 4.5.2010

Hyvin toimii.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •