ElectrobikeHephaGarminGiant
Sivu 84 / 232 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 34 74 82 83 84 85 86 94 134 184 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 2.491 - 2.520 / 6932

Aihe: Espoon lenkit

Kymysys Eiku Launtaina 305km Hankoon eiku....???

Lainaus Alkujaan tämän lähetti kp63 Katso viesti
    Ennuste lupailee sittenkin lauantaiksi kohtuu ajosään. Päivä on riittävän lämmin, mutta tuulinen, aamupäivällä pieni sateenuhka, mutta loppupäivä poutainen.

Eli mun mielestä tuo pitempi PK-lenkki on ajettavissa. Laitan uudelleen ton kartan, siinä on muutama parin kilometrin hifistely muttei mitään mullistavaa muutosta. Koska 305km käy työstä, on pidettävä lakisääteiset kaksi kaffitaukoa ja lounas ( = ei kuulu lenkkiin eli on omaa aikaa) on pidettävä. Pisin etappi noin 100 eli juomapullot sen mukaan.

Jollen ole väärin tulkinnut, niin ainakin Apuajaja, AriT ja Mantis on lähdössä eli saadaan riittävästi vaihtelua vetopaikalle.

HUOMAA LÄHTÖAIKA KLO 9

http://maps.google.fi/maps/ms?hl=fi&...,1.451569&z=10

Sääennuste elää. Apuajan ja AriT:n kanssa sovittiin, että katon huomisen varalle länsi/ranta-vaihtoehdon, kun näyttäs tällä hetkellä sää suosivan sitä suuntaa + pääsis kotiin muikeessa myötäleessä. Samalla viritin lenkin kahden stopin taktiikalle eli kaksi pitkää ja yksi pitempi. Aamulla saattaa vähän kastua, niin kerkii kuivuu ennen lounasta. Ehdotan, että tänään klo 21.00 sovitaan täällä forumilla lähdetäänkö ja mihin lähdetään vai vedetäänkö huomenna kalsarikännit, mitäs mieltä??.

http://maps.google.fi/maps/ms?hl=fi&...6,2.903137&z=9

Sääennuste elää. Apuajan ja AriT:n kanssa sovittiin, että katon huomisen varalle länsi/ranta-vaihtoehdon, kun näyttäs tällä hetkellä sää suosivan sitä suuntaa + pääsis kotiin muikeessa myötäleessä. Samalla viritin lenkin kahden stopin taktiikalle eli kaksi pitkää ja yksi pitempi. Aamulla saattaa vähän kastua, niin kerkii kuivuu ennen lounasta. Ehdotan, että tänään klo 21.00 sovitaan täällä forumilla lähdetäänkö ja mihin lähdetään vai vedetäänkö huomenna kalsarikännit, mitäs mieltä??.

Hyvältä näyttää. Toivottavasti saadaan edes yksi lisäukko mukaan halkomaan tuulta. Hyvällä tuurilla ehditään melko pitkälle ennen kuin vastatuuli yltyy kunnolla. Vielä paremmalla tuurilla ei edes kastuta.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti pirtti Katso viesti
    Mä voisin olla tässä mukana. 300 on pikkasen liikaa. Ajettaisko johonkin muualle kuin Virkkalaan tällä kertaa?
    Yksi vaihtoehto on että osallistutaan huomenna kp63:n ehdottamalle lenkille, mutta käännytään takaisin sopivassa kohdassa. Minun pitää ainakin olla takaisin Tuvalla n. neljän aikaan.

Ehdotan, että tänään klo 21.00 sovitaan täällä forumilla lähdetäänkö ja mihin lähdetään vai vedetäänkö huomenna kalsarikännit, mitäs mieltä??.

Jos sääennuste ei muutu selvästi pahemmaksi niin mennään speksin mukaan. Klousataan klo 21.

130 km Hankoon sivuvastaisessa > mahtavaa

no broblem

Lainaus Alkujaan tämän lähetti apuajaja Katso viesti
    Jos sääennuste ei muutu selvästi pahemmaksi niin mennään speksin mukaan. Klousataan klo 21.

Kun mä oon teamin kippari ja Ari keskittyy mäkikireihin, niin arvaatko mikähän homma jää sulle ?

Vink vink

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jan Kruse Katso viesti
    Yksi vaihtoehto on että osallistutaan huomenna kp63:n ehdottamalle lenkille, mutta käännytään takaisin sopivassa kohdassa. Minun pitää ainakin olla takaisin Tuvalla n. neljän aikaan.
    Just tuvalle vaan klo 9 ja vetää meidät Inkoosen ja vähän yli ja sit meette lepää Karjaan ABC:lle kaffille, esim tommosella reitillä.

http://maps.google.fi/maps/ms?hl=fi&...,1.451569&z=10

Sopii paremmin kuin hyvin. 9 on mulle parempi kuin 10 lähtö lähes aina.

Minulle perinteinen klo 10 on lähempänä toteutumista, jos tuvalle huomenna kampean. Karjaa-kiepissä on speksattuna tylsää valtatietä poislukien Kuninkaantie. Kumpaa reittiä on on tarkoitus ajaa länteen?

Tekniikkatreenit tänään

Onko tänään tekniikkatreenit, vaikka on luvassa sadetta? Jos on, niin tulen paikalle, mutta jos onkin siirretty toiseen päivään, niin mieluummin kuulen sen nyt kuin havaitsen poljettuani Leppävaaraan. Onkos joku muu tulossa tänään?

Edit: kuuden pintaan lähden ajelemaan, eli jos sitä ennen ehtisi joku vastata. Jos mitään ei kuulu, niin lähden paikalle ja toivon muidenkin saapuvan

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tipsu Katso viesti
    Onko tänään tekniikkatreenit, vaikka on luvassa sadetta? Jos on, niin tulen paikalle, mutta jos onkin siirretty toiseen päivään, niin mieluummin kuulen sen nyt kuin havaitsen poljettuani Leppävaaraan. Onkos joku muu tulossa tänään?

Edit: kuuden pintaan lähden ajelemaan, eli jos sitä ennen ehtisi joku vastata. Jos mitään ei kuulu, niin lähden paikalle ja toivon muidenkin saapuvan
    Joo, treenit pidetään kun ei tuon enempää kosteutta ole tulossa.
    Sadetakki mukaan ja lämmintä päälle ettei tule kylmä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jari Kulmala Katso viesti
    Joo, treenit pidetään kun ei tuon enempää kosteutta ole tulossa.
    Sadetakki mukaan ja lämmintä päälle ettei tule kylmä.
    Toivottavasti kurssi on niin täynnä, että Jari joutuu pitämään vielä uuden. Päivämäärät kun ei natsannut tällä kertaa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Risu Katso viesti
    Minulle perinteinen klo 10 on lähempänä toteutumista, jos tuvalle huomenna kampean. Karjaa-kiepissä on speksattuna tylsää valtatietä poislukien Kuninkaantie. Kumpaa reittiä on on tarkoitus ajaa länteen?
    Se on totta että tuo 51 sivu ei ole hehkeintä Etelä-Suomea. Mä lähden silti tuohon ysin porukkaan ja käännyn sitten jossain vaiheessa takaisin.

Tosin sää ja myös jonkin lainen fiilisvaraus. Fillisvaraus siksi, että sen verran vaikeaa puntin vääntäminen äsken. En tiedä missä vika oli mutta jotain oli pielessä, sen verran tässä omaa kroppaa tuntee. Puskisikohan jotain flunssaa tai mitä lie, ei ihan 100% kondis kuitenkaan...

Sunnuntaina vois ajella 4-5 tuntia tauolla, reittiehdotuksia? Palauttavaa Hyvinkään ajosta.

Minunkaan aikataulu ei salli nyt 300:n kierrosta. Mitäpä jos ajaisimme taas kerran perinteisen Inkoo-Immula-Vesikansa-Otalampi kiepin, hieman alle 160? Pitäisi ehtiä ennen neljää takaisin, jos lähdemme jo ysiltä kp63:n matkaan.

http://bikeroutetoaster.com/Course.aspx?course=233086

Kymysys Päätöksen aika

Foreca, Norskit ja Ilmatieteenlaitos aika yksimielisiä säästä: Kirkkonummi Tammisaari välillä kevyt sateen riski, muutoin poutaa....mut kova vastatuuli kuivattaa eli mun ääni sille, että lähdetään klo 9.00 Hankoon

Klo 9 Hankoon.

JaTu Guest
    Foreca, Norskit ja Ilmatieteenlaitos aika yksimielisiä säästä: Kirkkonummi Tammisaari välillä kevyt sateen riski, muutoin poutaa....mut kova vastatuuli kuivattaa eli mun ääni sille, että lähdetään klo 9.00 Hankoon
    Mä taidan kans tulla tekemään uusia aluevaltauksia lännen suuntaan, tavoitteena olis täyspitkä suoritus. Tämäkin reissu menisi taas ihan peesihengessä, lienee ok kipparille?

Jeh, mukana ollaan. Toivottavasti saadaan vähän vetoapua muilta tupalenkkiläisiltä alkumatkalle.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JaTu Katso viesti
    Mä taidan kans tulla tekemään uusia aluevaltauksia lännen suuntaan, tavoitteena olis täyspitkä suoritus. Tämäkin reissu menisi taas ihan peesihengessä, lienee ok kipparille?
    tottakai, kiva kun uskallat lähtee

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Heikki Katso viesti
    Minunkaan aikataulu ei salli nyt 300:n kierrosta. Mitäpä jos ajaisimme taas kerran perinteisen Inkoo-Immula-Vesikansa-Otalampi kiepin, hieman alle 160? Pitäisi ehtiä ennen neljää takaisin, jos lähdemme jo ysiltä kp63:n matkaan.

http://bikeroutetoaster.com/Course.aspx?course=233086
    Sopii hyvin

Inkoo-Immula-Vesikansa-Otalampi kuullostaa hyvältä. Linkki vaan vie väärään Tämä kai lienee tarkoitus.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Risu Katso viesti
    Inkoo-Immula-Vesikansa-Otalampi kuullostaa hyvältä. Linkki vaan vie väärään Tämä kai lienee tarkoitus.
    Se siis kävi kuitenkin noin .

Eilen piirtelin ja tallensin BikeRouteTouster:iin ensin tuon Karjalohjan kautta kiertävän reitin. Siitä tuli sitten kuitenkin liian pitkä. Poistin sen työkalusta ja latasin vanhan tallentamani Immula-Otalampi reitin. BikeRouteTouster kertoi julkisen linkin, josta tämä jälkimmäinen piti olla ladattavissa. Tarkistuksen vuoksi lähetin linkin ensin itselleni sähköpostilla, ennen kuin liimasin sen foorum viestiini. Kaikki näytti olevan oikein, mutta vaan eipäs ollutkaan. Mokasinko minä nyt jossakin, vain onko BikeRouteToaster:issa jokin vika?

Kiitos, että huomasit virheen ja lähetit oikean reittilinkin.

Missasinko vain jonkun aiemman viestin vai oliko sunnuntain tupalenkin reittiä ja speksejä vielä päätetty?

Ei ollu päätetty, mä vaan kyselin onko ehdotuksia. Tässä olis yks. Vastapäivään, tauko vaikka siellä Saukkolan St1:llä.

abruzziamo Guest
    Reitti näyttää kyllä kivalta, ehkä vähän pitkä. Lähtö jos/kun on yhdeltätoista niin menee taas vaan koko päivä siinä. Lähdössä olen kuitenkin mukaan, oli reitti mikä tahansa. Käännyn sitten vaikka aikaisemmin reitiltä takaisin.

Joo iteki aattelin et onkohan tää liian pitkä, voidaan tietty lähteä jo klo 10 jolloin siitä tulis 28 km/h vauhdilla noin 5 tuntia plus tauot. Rakensin tän sen ympärille että ajettaisiin tota Karstuntietä Lohjanjärven rannassa, se on todella hieno enkä ole ajanut siitä hetkeen.

Hangon porukka perillä

Ajeltiin Harryn, Jaanan ja Arin kanssa vähän muunneltu ja force major lyhennetty Hangon keikka 31 keskarilla.

Muunnos johtui teknisestä: oma takagummi hajos Inkoon jälkeen silleen, että saatiin se Jeesusteipillä kestää Karjaalle, josta uusi takarengas alle.

Lyhennys johtui omasta alokasmaisesta megavirheestä eli ilman merkkiä tehdystä jarrutuksesta, jonka seurauksena Ari ja Harry kolaroivat. Ari selvis naarmuilla, mutta Harri sai siipeensä useaan paikkaan ja pahimpana vasemman käden pikkurilli varmaan murtu. Tästä huolimatta Harry ajoi lenkin loppuun "yhdellä kädellä"----aika sissi..

Oma jarrutus johtui siitä, että tein keulassa muuta kuin keskityin porukan turvallisuuteen (asia josta olen monesti maininnut). Rengashässäkän takia reitti kulki Hangossa eripäin kuin oli speksattu ja kuinka sen olin opiskellut. Etsin keulassa risteystä ja kun sen löysin, niin jarrutus ilman ajatusta ja noin kävi.

Nyt vituttaa ja hävettää ja vielä kerran anteeksi muilta ja erityisesti Harryltä ja toivotaan että poppamiehet saa käden nopeasti ajokuntoon..
    Muutoin kiva lenkki ja kovaa porukkaa.

Nyt vituttaa ja hävettää .
    Nou hätä. Käpälä turvoksissa mutta katotaan aamulla lekurissa mikä tilanne. Nopeasti kaikki kävi ja turha lähteä syyllisiä hakemaan, olisihan sitä itsekin voinut tarkempi olla ja jarrut on keksitty. Sain kuitenkin ilmaiset ruuat ja kansipaikan Hangosta Espooseen joten ei voi valittaa. Ovelta ovelle 300,3 km moving time 9 h 56 min (joutu ajaa 12 km sakkolenkin että sai kolmosella alkavan matkamittariin)

Mahtilenkki ja loistava porukka
    apuajaja muokkasi tätä : 28.05.2011 at 23.32

Mites torstain tammaraveissa on ollut porukkaa ajamassa? Helatorstai varmaan verottaa jonkin verran.

JaTu Guest

Mahtilenkki ja loistava porukka
    Ehdottomasti samaa mieltä!
    Paljon ehti tapahtua tämän reissun aikana, huominen menee kyllä siistien sisätreenien parissa

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •