Kopioinpa tänne saman kysymyksen, minkä toiseen ketjuun jo postasin. eli
Olipa nettisivutPitänee joku sunnuntai hilata itsensä paikalle. Onko tietoa minkävauhtista ja pituista lenkkiä heitetään? Tai porukan koosta?
Nimimerkille NUFAN:
Aikoinaan Kouvolassa asunut ja sieltä poismuuttanut totesi, että paikkakunnalla valitsee yksinajamisen kulttuuri, senperusteella porukkalenkit eivät tahdo kiinnostaa. Kun tarkastelee kisoihin osallistuneita kouvolalaisia lisenssikuskeja, niin ikähaarukka muotoutuu välille 70-45v, niin siitä taas voi päätellä, että vauhti on "sopivaa" eikä matkakaan voi pituudella tappaa; I suppose?
Tätä mä oon vähän pelännytkin. Tonin (nimimerkillä ToniR) kanssa ollaan alustavasti jo puhuttu maastolenkeistä Kouvolassa. Ehkä muitakin halukkaita olisi?
Mä oon ainakin messissä, sillä muutan sinnepäin kesäksi täältä Kuopiosta ja fillarit lähtee kyllä mukaan....sitäpaitti yksinajelu on pirun tylsää![]()
Musta saa kyllä lenkkiseuraa aika suurella todennäköisyydellä. Niin maastoon, kuin maantielle.
Maantiellä menee lenkit nopeushaarukkaan 20km/h-35km/h, että aloittevatkin maantiepyöräilijät rohkeasti vaan kysymään ajoseuraa.
Onkos kukaan tota valkealatalon korvilta repovedelle lähtevää reittiä ajellut? ns. Valkealan Ulkoilureitti.
Jees, mukana ollaan ainakin maastolenkeillä. Maantiefillari on vielä kaupassa
Yksin täällä saa ajella, joten lenkkiseura olisi ihan asiallista vaihtelua
Ei ole tullut Valkealan Ulkoilureittiä ajeltua, mutta pitää käydä matkailutoimistosta kyselemässä, jos siitä löytyy joku fiksu kartta, kun ei tuolta Kouvolan nettisivulta löytynyt.
Huomenna lenkille...
Tuollainen kartta löytyi aiheesta. Ei mikään hirveän hyvä, mutta antaa hieman suuntaa. http://www.kouvola.fi/material/attac...ymenlaakso.pdf
Huomenna lenkille...
Viikonloppuna taas vaihteeksi Kouvolassa vanhemmilla käymässä... oisko maastoon tai maantielle kukaan lähdössä? Omineni olen kierrellyt polkuja lähinnä kaupungin eteläpuolella (eskolanmäki, mielakka, töröstinmäki)
Perjantai ilta ja/tai lauantai olisi tarkoitus lähteä maastoon.
Suunta todennäköisesti Lehtomäki-Valkeala-Utti-Tykkimäki.
Vauhti melko leppoisa
Sunnuntaikin on mahdollinen, jos en lähde korsoon.
Huomenna lenkille...
Pe ilta sopis mulle. Lauantai menee Vantaalla Biljardin merkeissä ja sunnuntaina oli tarkotus ajaa Korson xcm.
No tulihan se topicci sieltä kun tarpeeksi tuijottiKesätyö Kouvolassa elokuun loppuun ja alustavasti paksunakkipyörä messissä. Arkisin maastolenkkiseuraa hakusessa ensi viikosta alkaen
Kapeanakkipyörä tullee sitten heinäkuussa mukaan Joensuusta.
Pyöräilyseura Velo Saimaa ry
Pyöräilyn puolesta Mikkelissä
Nufan: Huomenna sopii hyvin. Olisiko joku n. 30km lenkki passeli? Nähdäänkö esim. Jäähallin vieressä olevalla Sumulaakson parkkiksella (Sumulaaksonkatu) ja monelta sulle sopii? Mulle käy klo 15 jälkeen milloin vaan.
Huomenna lenkille...
Hienoa, että Kouvolasta löytyy maastopyöräilijöitä ja yhteislenkit aihe on avattu tänne.
Olen muuttanut perheen kanssa Kouvolaan vuoden vaihteessa. Kevään aikana olen ajellut ja etsinyt polkuja Palomäki, Kalalampi, Sarkonmäki, Lehtomäki, Lautaro, Paaskoski, Niinistö ja Valkealan urheilupuisto alueella. Toikkalassa huomasin Valkealan ulkoilureitti kyltin, josta kyselin tuolla Repovesi keskustelussa onko kenelläkään kokemusta ko. reitistä.
Tulen mukaan maastoon suuntautuville yhteislenkeille kun saan pari viikkoa sitten fillarilenkillä murtuneen solisluun kuntoon.
MC KRAMPPI - Mud, sweat & coffee breaks 2000
mc_kramppi
Ilmoittaudunpa itsekin tähän ketjuunJarin kanssa törmättiinkin cittarissa ja oli puhetta, josko lenkillä ehtisi käydä. Olisi vallan mainiota, jos saataisiin edes joku viikonloppu porukkalenkki aikaseksi, sillä itse hieman huonommin Kouvolan polkuja tunnen. Maantielenkitkin kiinnostavat toki!
Nufanille tiedoksi, että vois taas koittaa joitakin iltalenkkejä heittää kesän aikana tässä kulmillaAika arkisin on vähän kortilla, mutta jos edes joku viikonloppu. Vielä ois haaveissa ajaa joku kerta tästä polkuja pitkin Lahteen, pistetään mietintään.
Love me, love my bike.
Jari: Sain tänään käsiini tuon Valkealan ulkoilukartan, jossa tuo reitti on merkitty. Pitää alkaa tutustumaan siihen.
Huomenna lenkille...
Toni: Joskus neljän maissa voisin olla siinä
Tosin googlemapsilla en löytänyt tuota osoitetta, mutta onko se sama, kun topinkuja?
Wiggum: huutele vaan, kun tuntuu, että lenkkiseuraa tarvii.
Jarille: Hoitele ittes kuntoon, niin saadaan porukkaa kasaan.
Hyvä, että Kouvolakin aktivoituu.
Tuntuuhan täällä olevan tapahtumaa... mä taidan heittää maastopyörän auton katolle tänään illalla kun Kouvolaan suunnistan. Eli lauantai iltasella käyn maastolenkillä. Pitää katsella täältä josko aika sattuu osumaan jollekulle muullekin. Tänään en tuohon 16 lähtöön vielä ehdi mukaan.
[QUOTE=Nufan;1620668]Toni: Joskus neljän maissa voisin olla siinä
Tosin googlemapsilla en löytänyt tuota osoitetta, mutta onko se sama, kun topinkuja?QUOTE]
Ok, nähdään neljän maissa! Se iso parkkis on siinä Topinkujan risteyksessä. Kadun nimi oli ennen Urheilupuistonkatu, Google Mapsissa on näköjään vielä vanha nimi.
Huomenna lenkille...
Onko tiedossa MC Krampin Kouvolan jaosto?
Kouvolassa ja Lahdessa kun tuntuu noita samalla nimellä olevia MC kerhoja olevan![]()
Huomenna lenkille...
MC KRAMPPI - Mud, sweat & coffee breaks 2000
mc_kramppi
Nyt maastopyörät messiin ja tonne jäähallin viereiselle parkkipaikalle neljäksi.
Kävisikö jäähallin viereinen parkkipaikka, eli Sumulaaksonkadun ja Topinkujan risteyksessä? Siitä pääsee melko suoraan metsään.
Olisiko klo 17 hyvä? Säävarauksella tietenkin.
Huomenna lenkille...
Hyviä polkuja löytyi kouvolastakin. Kiitokset Tonille vielä lenkkiseurasta.
Jees, kiva kun kelpasi!![]()
Otetaan joku päivä uusiksi ja yritetään saada lisää porukkaa.
Huomenna lenkille...
Kirjanmerkit