Tilasin renkaat ma 25.4., sain lähetysilmoitusmailin ti 26.4. ja Keltainen Kuljetus 14 oli ilmeisesti eilen (ma 2.5.) käynyt ulko-ovella kääntymässä. Tyytyväinen olen.
Tilasin renkaat ma 25.4., sain lähetysilmoitusmailin ti 26.4. ja Keltainen Kuljetus 14 oli ilmeisesti eilen (ma 2.5.) käynyt ulko-ovella kääntymässä. Tyytyväinen olen.
Pyörä saapui kolmessa viikossa,mikä lienee ihan ymmärrettävää näin sesonki aikana ja pääsiäinenki oli välis. Innostuin sitte viä tilaan tilepehööriä pumppua,renkaita ym.. Toiv ne tulis viikos.
enivei, suosittelen mestaa.
Rengastilaus sisään 27.4. Toimitus työpöydälle 3.5. Toimii..
Tänään sain pyörän kun olin viime viikolla Ranskassa eikä toimitus onnistunut. Oli oikein asiallisesti pakattu ja vaihteet säädetty kohdilleen. Paketissa kaikki mitä oli tilattu.
Nonni tänään saapui paketti. Vähän rontti viikko meni aikaa. Kaikki tavarat oli mitä pitiki,mutta paketointiin vähän petyin. Kamat oli vaan tyyliin heitetty pahvilaatikkoon ja boksi kii muutamalla hassulla teipin palalla. Laatikko irvisti aika kivasti,kun sitä postista hain , juuri ja juuri oli perille asti kestäny, eikä onneks ollu mitää rikki/naarmuilla.
Mullekin tuli tänään pieni paketti. Tilaus taisi mennä viime tiistaina, joten ei paha. Ja paketti oli kyllä todella siisti, ei voi kuin kehua.
Viikossa saapui laatikollinen osia Ouluun. Minun tarpeisiini parhaat hinnat ja vieläpä ilman postikuluja. Kaikki tuli mitä luvattiin ja hyvin pakattuna. Hyvähyvä.
Nyt on eka tilaus tuosta firmasta tehty. Tai oikeastaan tein maanantaina ja tänään sieltä taisi tulla jonkin sortin tilausvahvistus (ei oikein toi saksa taivu). Katotaan kuinka kauan kestää, että gummit on hyppysissä...
"On parempi olla kahdentoista tuomittavana kuin kuuden kannettavana"
Tavarat tuli tänään ovelle, joten nopeasti tuli. Plussaa täältä!
Tänään tuli paketti pitkästä aikaa B-D:sta. Puljun toiminnasta pelkkää plussaa.
Itse tuli sössittyä maksun kanssa, mistä syystä maksoin lopulta Visan sijaan tilisiirrolla, mihin meni muutama päivä. DHL:n toimitus Suomeen ja kun en tiennyt, että Itella hoitaa "toimituksen", niin soitin DHL:n aspaan, kuullakseni tylyn asiakaspalvelijan kehoituksen ottaa Itellaan yhteyttä. Itella yrittäny perjantaina toimitusta, ja tuskin on kotiovellakaan käynyt ovikoodista johtuen, puhumattakaan, että joku olisi tiedustellut sopivaa toimitusaikaa. Siispä hain paketin fillarilla duunin jälkeen postista ja ajomatka kotiin, pahvilaatikkoa narulenkistä roikottaen.
Rule #6 // Free your mind and your legs will follow.
Olen ajatellut radonin pyörän tilata tuolta bike-discount.de:stä niin mitä toimituskuluja yms maksuja siihen tulee ja missä kunnossa pyörä saapuu, mitä joutuu itse siihen laittamaan/säätämään?
Nehän näkyy sieltä sivuilta, mutta yhteensä vajaa viisikymppiä rahdista, toimituskuluista ja siitä 7.95€ maksavasta kuljetuslaatikosta joka ei ole pakollinen, mutta siihen hintaan suositeltava. Oma pyöräni oli todella hyvin kasattu ja säädetty. Itse pitää laittaa ohjaustanko, polkimet, satulatolppa ja satula sekä etukiekko kiinni.
Mukana oli asiallisesti myös lista josta näkyi että kaikkien säädettyjen osien toiminta on tarkistettu.
Tilasin tuolta 19.5. Shimanon M161-kengät ja tänään tuli paketti työpaikalle. Ensiluokkaisen vikkelää toimintaa.![]()
Ja taas propsit B-D:lle, viime maanantai-iltana tilaus sisään ja tänään kävin hakemassa postista duunin jälkeen. Toimitustapana DHL+Itella.
Rule #6 // Free your mind and your legs will follow.
Hyvin meni viimeisin Bike-Discount -tilaus. Tilasin viime viikon torstaina ja tänään tiistaina eli kolmessa arkipäivässä olivat tavarat perillä. Takapakka oli se minkä tilasin, vanhan vuosimallin kypärä oli vaihtunut uuteen vanhan hinnalla. Tilasin siis 2008-mallisen kypärän, mutta tuli 2011-malli.
Nyt kun B-D ei enää käytä DPD:tä pakettien kuljetukseen, paketit löytyvät näppärästi lähipostista eivätkä jostakin teollisuusalueen perukoilta kuriirifirman terminaalista.
Sama täällä. Paketti tuli tänään, torstaina tilasin. Kaikki tavarat ok, dpd toi ovelle n. klo 9.00
Loppukiri alkaa sadan kilometrin jälkeen.
Kolmessa päivässä Contin GP4000S:t kotiovelle tuotuna.
Onkos muuten noihin pyöriin muita pakkausvaihtoehtoja kuin se 7,9€ maksava laatikko kun siinä lukee että ei sovellu täysjoustoihin joiden runkokoko on 22 ja olen juuri tilaamassa radonin am slide 7.0 ja siitä kokoa 22auttakaapas kun en ainakaan itse löytänyt muuta...
Mitenkäs nuo takuuasiat? hoituuko helposti kyseisen puljun kanssa?
Taas tuli paketti nopeasti perille! Plussaa siis Saksanmaalle...
Tilasin uudet polkimet, shortsit, renkaan, muutaman sisärenkaan, jarrujen ilmaussetin ym. huolto/kulutusosaa 29.6. sunnuntaina nopeammalla DPD-kuljetuksella. Suomessa keskiviikkona 1.6., välissä helatorstai ja toimitus aamupäivästä perjantaina 3.6. Ei hassummin.
Eipä tunnu kesäkiireet tuolla tosiaan kauheasti hidastavan, viime perjantaina kun pistin iltapäivällä tilauksen sisään niin jo reilun tunnin kuluttua tuli sähköpostitse kuittaus, että tilaus on jo pakattu ja lähdössä matkaan. Tänään saapui jo perillekin asti, sillä hitaammalla kuljetuksella.
Tällä kertaa mukaan oli näköjään myös tungettu saksalaisten pyörälehtien tarjouslippunen sekä Radonin pyöräkuvasto vuodelle 2011.
Speksien sattuessa kohdalle ajetaan speksien mukaisesti. Sateen sattuessa kastutaan.
Muuten nopea toimitus, mutta tuote ei aivan vastaa tilattua (100mm)
![]()
Nyt tilasin Radon slide am 7.0llan ja maksun hoidin paypalilla, sen jälkeen statuksen kohdalla on lukenut "pending", osaisikohan joku sanoa mitä tuo tarkoittaa? Minulla ei ole liitettynä paypaliin mitään luottokortteja vaan siirsin ihan paypalille rahaa ja niillä maksoin. Ja tuolla paypalissa kun on ne jotkut maksu rajat niin koskeeko ne vain noita luottokorttisiirtoja? niin itse ainakin luulisin, koska maksu kuitenkin meni läpi rajoista huolimatta niin luulisi että jo paypal olisi siitä jotain herjannut jos maksu on liian suuri? On kuitenkin aika suuri summa rahaa kyseessä niin on pakko ottaa asiasta selvääAuttakaapas jos vain jotain asiasta tiedätte
![]()
Ja sunnuntai taitaa tietääkseni olla joten ei tänään varmaan ihmeempiä rahaliikenteen suhteen tapahdu.
Tilattu 26.5. tanko, lisätanko ja teipit. Kahden päivän päästä ilmoittivat lisätangon tulevan "vasta" 30.5. (lauantai?) varastoon. Posti toi äsken (6.6.) ovelle. Nopeampaakin on joskus ollut, mutta asiallisesti ilmoittivat pienestäkin viiveestä ja kamat tuli ihan oikein. Lähetyskulut 5,95€). Käyttävät muuten sivuillaan verottomia hintoja.
Kirjanmerkit