Mä annan ääneni kans alemmalle suorakulmiolle. Ääni siksi, että
sopisi paremmin tumman paidan kanssa. Tummapaita miellyttää ehkä
enemmän.
Varapaikalle pääsee alempi tähtikuvio. Ehkä tämä ei yltänyt kärkeen, koska
tämän logon näen ainoastaan vaaleassa paidassa...no tämä on tämmöstä
maallikon näkökulmaa![]()
Jep, ylempi on parempi. Minäkin olen tumman paidan kannalla, mutta musta teksti hukkuu tummaan paitaan...
Hei maallikot! Paidan väri määrää kuvan värin, joten ei se vielä rajaa vaihtoehtoja pois. Nyt olisi valittava ensin paita. Muutkin asiat siinä vaikuttavat sijoitteluun, kuten onko vetoketjua edessä ja onko maastossa turhia taskuja takana.
Itse tykkäisin tuosta tähtihommasta ajopaidassa vaikka näin, jos saataisiin painatus eteen ja taakse:
Edestä, mallina punainen paita:
Takaa, mallina musta paita, jossa värilliset raidat:
Se pyörällä lentävä daami olisi kyllä hieno kuva, mutta ehkä meitä pidettäisiin vähän epäilyttävinä setinä sen kanssa? Vai sopisiko se t-paidan selkään?
Timbe(r)man muokkasi tätä : 29.04.2011 at 12.11
Me voy en bicicleta, no preguntéis adónde. Busco acaso un encuentro que me ilumine el día.
Eikös tuota Keravan 50/60 porukkaa sanota "pahoiksi sediksi",
Jssä sopisi hyvin epäilyttävät sedät...
nooh, tämmöinen sivukommentti
Jos et sä mitään paina niin tuuli sut vie aina
Ylempi punainen paita näyttää pirun hyvälle! Vetoketju ois hyvä kyl, juuri tuollanen pelkkä ylävetskari. Takataskut varmaan aika turhat ku reppua pidellään. Mut ei niistä haittaakaan oo jos ne siellä onYks mikä tuli mieleen ku paidan mallia kyselit, niin otetaan sellanen mis on pitkä selkäosa
![]()
Sunnuntaina vois ajaa pidemmän lenkin. Petterii on kiinnostunut ajamaan ainakin. Reitti on mulla hallinnassa.
Vauhti on varmasti normaalia reippaampi ja maasto vaikeutuu pikkuhiljaa kun saavutaan keinukalliolle. Viime juannuslenkkiin verrattuna se viimeinen maastoerikoiskoehan jäi ajamatta, kun porukka oli jo niin väsynyttä. Mitenkähän käy nyt.
Jaetaan sunnuntaina porukka kahteen osaan eli ne jotka haluaa ajella vappuviuhkat viritettynä jeesusteipillä ja nippareilla stongaan kiinni "nurkilla" ja niihin jotka niin no muuten vaan fyysisesti raskaamman päälle.
Paitapuolella 2 värinen saa mun äänen. logopuolella ei paha tuo takapuolella oleva tähtihässäkkä, kuis mahtaa kestää repun hankausta?
Miltähän näyttäisi jos punaiset raidat oiskin vihreitä ja tähti ja?
Etupuolelle ehkä mm Ertsin suosima logo ilman tähteä vai miltähän se tähti näyttäisi siinäkin? 2 erilaista logoa, sopiiko samaan paitaan?
Vetoketjun päässä ois hyvä olla "kaulasuoja" IMO.
"loppusuoralle" jos sais vaikka pari paitaehdotusta kuvineen niin oispa helppo ja kiva niistä valita ja äänestää. Timbelle jo tässä vaiheessa "peukkua" vaivannäöstä.
Yritän kangeta itseni sunnuntaina pitkälle lenkille, mutta jos vauhti on minulle liikaa niin jään ajelemaan omilleni tai tulen kestopäällysteitä kotiin. Vapulla ei ole mitään merkitystä elämässäni jos pitkälle maastolenkille kerran pääsis.
Me voy en bicicleta, no preguntéis adónde. Busco acaso un encuentro que me ilumine el día.
Minä voisin ajella tässä nurkissa, jos muitakin kiinnostaa. Tietysti jos vedetään se pitkälenkki läpi kolmessa tunnissa, niin mukaan lähden. Mulla on synttäri juhlat tiedossa klo 15 kuulemma pakko mennä. Nurkka lenkki sitten mummo pk kyytiä..
Ilmottautuu vappuviuhka ajoonPitää varmaan pyöräyttää pari kierrosta serpenttiiniä runkon ympäri. Olivat sitten hiihtomajan runnoneet ihan tohjoksi metsäkoneilla
![]()
Huominen on 95% varmuudella lukittu. Lähtö vaikka ennen kymppiä. Aamuihmisiä kun olen. Mutta kaipa se kymppikin käy...
Nyt puurot nassuun ja maantielle kv-reenille.
Hiihtomajallahan pääsi ihan hyvin eteenpäin, jos mannin ottaa vertailukohdaksi... Tänään iski lapsenlikkavuoro, mutta huomenna olisi tarkoitus taas ajella. Aikaa on rajoitetusti ja pitkähköä lenksua tekisi mieli, joten koitan lähteä ajoissa liikkeelle. Mikä on ajoissa, riippuu tästä päivästä: alkuviikon laivareissu sekoitti muksun unirytmin pahemman kerran. Tosin kyllä se nukahti semiajoissa eilenkin.
http://connect.garmin.com/activity/82404681 tommosen persuilun tuolla sadekuurojen ja vastatuulen kanssa tuli ajeltua maantien laitaa. Ei kyllä vk:tä voinut ees ajatella. Jalat on jäänyt torstaina salin takakyykkytelineeseen. Toivottavasti huomiseksi palautuu.
Ennustelee sateita huomenna siten että klo 12 on 20% , klo 13 35%, klo 14 50%, klo 15 62% sateen mahdollisuus.Pitäiskö pitkän matkan lähtö aikaistaa 9:iin, ois tunti tod.näk kuivempaa?
Tänään menee kuitenkin vähän myöhempään (vaikka ittelle muuta kovin väittää) niin epäilen itselläni jopa tuota kympin lähtöä.Kyllä tarkoitus on kympiksi maaliputiikille kyllä tulla.
Normiaika jepulis
Normiaikaan tietysti. Jos sattaa niin sitten katsellaan miten ajellaan.
Juoksin tänään puolikkaan maratoonin Haminassa ihan limitillä max 156 avg 148, mutta huomenna katsotaan miten kauan ukko viihtyy metsässä.
Ai niin ottakaa rahaa mukaan sillä Rekolassa on pakollinen tauko. Kaljaa ei nyt jäädä kittaamaan, mutta jos vaikka kahveet ja metrin mittanen viineri sattus jolekkin maistumaan.
No vetäkeehän kitusiinne viimestään nyt se sima ja keskenkäynnyt kilju että huomenna jaksatte rellestää
Mieli tekee ajella pitkähkö lenksu, mutta jo puolilta päivin pitää olla kotona. Täytyy siis lähteä ajoissa liikkeelle. Koitan startata klo 8:00 tai ehkä jopa aiemmin. Ajelen hissukseen vailla kilometritavoitteita, mutta koitan pitää pyörät pyörimässä mahdollisia pötköttelytaukoja lukuunottamatta. Muita "aamuvirkkuja"?
![]()
Loistopläjäys tänään. Omaan mittariin 78km, pyörät pyöriny 4:53, 15,8km/h, reilu 6h reissussa. Arj:lle kiitokset vedosta, muille muuten vaan.
St:n käppyrä jäi vajaaksi kun ei satelliittia ollukkaan lähtöpaikan päällä? Joku muukin taisi tallentaa.
Tällainen Vappu -ajelu tosiaan tehtiin, ja pikkuhiljaa alkaa tuntumaan siltä, että se oli ihan kivaa...
http://www.sports-tracker.com/#/work...2f9e0l9joorog5
Tuosta 5.22 ajasta kun miinustaa 15 ekaa minuuttia (ennen yhteislenkin lähtöä) ja 35 minuuttia hampurilaistaukoa Rekolassa, niin aika lähelle 4.30 aikaa päästiin.
Hyvä lenkki tänään. Pikkusen oli kylmä keli mutta vauhtia pitämällä lämmöt saatiin kuriin. Loisto juttu se K-raudan kallionousu "vastakarvaan". Vielä jäi harmittamaan kun puhdas nousu jäi 10 centistä kiinni. No sitten seuraavalla kerralla.
Missäs se petteri oikein lymyää. Et ollut sitten mukana?
Niin jäi vielä mainitsematta että varsinkin tahkon kiertäjät otetaan tuo sama reissu uudelleen jotta kroppa tottuu pitkällä lenkillä vauhdinpitoon.
^Joo otetaan otetaan.
Kirjanmerkit