GarminElectrobikeGiantHepha
Sivu 30 / 69 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 20 28 29 30 31 32 40 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 871 - 900 / 2043

Aihe: Kuopijon ilmasto - yhteislenkit & treenit

Jees, i´m in! Tänään 4h pyörittelyä (eli ultimatum hapot kokoajan), joten huomenna messissä torilla. Voin ottaa maastovespalle ne kierteelliset mukaan nii ei tartte postitella

Lainaus Alkujaan tämän lähetti t-man Katso viesti
    Jees, i´m in! Tänään 4h pyörittelyä (eli ultimatum hapot kokoajan), joten huomenna messissä torilla. Voin ottaa maastovespalle ne kierteelliset mukaan nii ei tartte postitella
    Jep. Näin toimitaan!
    I don't want to break these chains

Onko huomenna joku menossa ajamaan? Oon tässä kahden vaiheilla lähdenkö maantielle vai metsään ajamaan....

Lainaus Alkujaan tämän lähetti MTBVespa Katso viesti
    ...sikariporras ajelee vartalot öljyttyinä ja säärikarvat ajeltuina pitkin Mallorcan vuoristoja auringon paistaessa...
    Tsot tsot Olli! El Burron kiintiöheterona saatan öljytä vartaloni, mutta koivet jää kalttaamatta .

Pari mäkipäivää rullailtu. Majapaikan valinta osui nappiin kun puolen kilometrin päästä alkaa 11% nousu, eikä muita järkeviä lenkille lähtöreittejä juurikaan ole.

Jos yhtään lohduttaa; eilen illalla tuli vettä kuin esterin p...stä, eikä muutenkaan ole nahka vielä päässyt palamaan.
    Cycling El Burro
    Varmaan kohta lakkaa helpottamasta

Ai että oli huikee päästä ajaa tänään ja vielä oli polut kunnossa. Onko kukaan tsekkaillut nepalin tilannetta millasta siellä on? Puijolla saa olla varuillaan kunhan sieltä joskus ne lumet sulavat, siihen malliin on puuta kylellään siellä sun täällä.

Joko huomenna aloitetaan keskiviikon yhteislenkit? Eli klo 18 Puijon montulta.

Multa jää vielä väliin, eilen tuli ajettua vehmerin lenkki ja aikataulu ei anna tänään periks

Lainaus Alkujaan tämän lähetti segrei Katso viesti
    Joko huomenna aloitetaan keskiviikon yhteislenkit? Eli klo 18 Puijon montulta.
    Kyllä minä ainakin olen menossa, joten ainakin yksi osallistuja keskiviikon kevyille yhteislenkeille on tiedossa. 18:00 siis Puijon mäkihyppytornien juurelle ja etsimään niitä kuivia polkuja, vinkkejä kuivista alueista, someone, anyone?
    --
    DrJones

Tännään ee piäse pyörän selekään ku oun tiällä pyhän suunnalla. Täälläki alkais pikkuhiljaa löytymään jotain polunpätkää. Ensviikolla voes lenkkeilyä harkita.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti DrJones Katso viesti
    Kyllä minä ainakin olen menossa, joten ainakin yksi osallistuja keskiviikon kevyille yhteislenkeille on tiedossa. 18:00 siis Puijon mäkihyppytornien juurelle ja etsimään niitä kuivia polkuja, vinkkejä kuivista alueista, someone, anyone?
    Puijonlaakso, Huuha, Särkiniemi.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Blackspirit Katso viesti
    Multa jää vielä väliin, eilen tuli ajettua vehmerin lenkki ja aikataulu ei anna tänään periks
    Tulit eilen vastaan loppumatkasta. Ei sinua paljoa hymyilyttäny kun vastatuuleen tulit.
    Minä kävin lossilla kääntyy, hyytyi se hymy mullakin kun takas tullessa tuuli vastaan ja rupes satamaan.
    Jos ei pysy muiden mukana niin ainahan voi polkea hitaammin

Peukalo ylös Ajamista metsässä jo riittävästi

Lainaus Alkujaan tämän lähetti segrei Katso viesti
    Puijonlaakso, Huuha, Särkiniemi.
    Kahden miehen voimin siis avattiin ilmaisajelukausi.

Ja näiden lisäksi kuivaa oli myös Neulamäen luontopolku ylhäällä kallioilla, sinne mentiin pölkkypuron kautta, kun särkkäristä tuli pölkkypurolle, niin nousee ekat portaat ylös niin siitä pääsi näppärästi kuiville reiteille. Ennen mastoa sitten muuttui niin lumiseksi että käännyttiin takaisin ja ajettiin 'yläpolkua' takaisin luontopolun alkukyltille, sellaisena hevosenlenkkinä toimii hyvin Neulamäki jo tänään. Neulamäen puolustusvoimien aidan vieripolku oli kanssa jo ihan kesäkunnossa, eli aivan loistava.
    --
    DrJones

Eli keskiviikkona uudestaan?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti t-man Katso viesti
    Eli keskiviikkona uudestaan?
    Jep. Eilen oli Neulamäessäkin lähes kaikki polut sulia.

Itse tässä vähän ajattelin tänäänkin huristella jossainpäin

onko huomenna keskiviikkona lenkille lähtijöitä?
    Jos ei pysy muiden mukana niin ainahan voi polkea hitaammin

Jos ei vaan tuu sammakoita taivaalta ja töistä kerkii ajallaan niin niin mä voin lähtee. Voi olla että lähen jo pikkasen aikasemmin mut ei passaa vielä luvata mitään kun tuppaa nuo aikataulut venymään..

Mä tuun ainaski kuudeksi rappusille jos ei tosiaan mikään tsunami tuu taivaalta

Voip työt estää. Yritän hoitaa ajoissa pois alta, mutta pahalta näyttää.
    Kyllä se on ihan ajettava polku...

Veken kanssa tunnin räpellys Itkonniemi-Likolahti välillä. Telkkisenlahden pengerretyn rinteen tietämille vois jonkinlaista uutta settiä virittää. Vähän jo yläväylää availtiin ja polkuväylää kaavailtiin.

Eiköhän tänään ole mukana tämän kevään ennätysyleisö, mukana siis ollaan! Joten kello 18:00 vaan Puijon hyppyrimäkien juurelle ilmaisajelemaan 8)
    --
    DrJones

Hyvät oli taas ajelut, jo on kuivaa Puijonlaakson 'pohja polullakin', kuten myös pölkkypyrolta jälkimmäisille portaille.

Hiilari Scotti mies vois laittaa mulle privaa, niin voidaan jatkaa lenkillä aloitettua keskustelua.
    --
    DrJones

Hitusen kun jatkat joiden pätkien pituutta, niin hyvä tulee. Samalla voisi kokeilla leikkeiden pituuden vaihtelua. Mukava näitä on katsella.

Joo, hommasin uuden ohjelman (pinnacle hd 15) ja joutuu vielä vähän opettelee mistä napista tapahtuu mitäkin...tuo pätkä on itseasias tehty automaattisella "musiikkivideo"-funktiolla ja sovittaa pätkät biitin mukaan. Pitää muutamalta lenksulta kerätä vielä matskua ja niistä sitten koota ihan omin pikku kätösin väkerretty tuotos.

Hyvä kun on ajelut jo täydessä vauhdissa. Mulla on takaiskari takuuhuollossa. Viime syksynä huomattu tiivisteen pullistuma ei ollutkaan pelkkä tiivisteen pullistuma vaan koko iskarin sylinteri on vaurioitunut sisältä. Epäilempä, että on ollut sitä jo valmistuksesta asti. Katellaan mitä maahantuoja tuumii asiasta? Pyörä on nyt kuitenkin ilman takapumppua telineellä odottamassa kilkkeitä. Ennätin toki jo yhden kerran käydä Jynkän suunnan polkuja testaamassa. Nyt varmaan jo lähes kaikki paikat sulaneet. Varmaan joissakin notkelmissa ja pohjoisrinteillä jotain pientä mutta ei haittaa menoa. Tulen heti keskiviikko rällyihin messiin kun saan iskarin takaisin.

Mukavan näköistä kuvaa t-man. Automaatti toiminnot tekee aina vähän mitä sattuu mutta tuosta on hyvä jalostaa. Kypäräkamera on kyllä aika epeli ja sillä saa hyvin vauhdin mukaan pätkiin. Voiko sen musiikkivideo automaatin leikkaamaa settiä itse editoida tuossa Pinnaclessa?

Onko huomenna ajamaan lähtijöitä?

Hitusen harmittaa parannella kinttua näillä keleillä. Mutta minkäs teet...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti jokkeri Katso viesti
    Voiko sen musiikkivideo automaatin leikkaamaa settiä itse editoida tuossa Pinnaclessa?
    Voi, se tekee siihen oman kässärin, jota voi sitten muokata miten tykkää/jaksaa/osaa

Huomenna itkonniemeltä sandelsinkadun ja virtasalmenkadun risteyksestä klo 19.00 rällykruisitunteroinen, olen iloinen.

Hauskahan tuota omaa kuraista persettä on videolta katsella Lisää vaan näitä.

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •