GiantGarminHephaElectrobike
Sivu 73 / 232 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 23 63 71 72 73 74 75 83 123 173 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 2.161 - 2.190 / 6932

Aihe: Espoon lenkit

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jari Kulmala Katso viesti
    Pari paikallista aktiivista osallistujaa karkasi Espanjaan.
    Treenataan sitten VP:n kanssa kahdestaan jos muita ei ilmoittaudu.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tipsu Katso viesti
    Olisiko kellään kiinnostusta ajella lauantaina tuo Mantiksen lenkki pätkäisten se lyhyemmäksi esim. Siuntiontien kohdalta? Ja ehkä himpun rauhallisempaan tahtiin myös.
    Hep! Mä voisin tulla oikaisemaan Mantiksen reittiä, kun huonokuntoisen täytyy säästellä sunnuntain Kauden Viralliselle Avaukselle . Jos reitti kierretään vastapäivään, voisi tosiaan oikaista Siuntiontien kautta. Itse varmaankin jatkan Jorvaksentietä Kivenlahteen. Jos Tipsu pysyt Siuntiontielle asti porukan kyydissä, voisi sen jälkeen mennä ihan hissukseen loppumatkan ja vaikka poiketa taukomunkilla Pirkkalassa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti kp63 Katso viesti
    On aika aloittaa Espoon su lenkit klo 11.00 Bembölen kahvituvalta. Sää näyttää niin mukavalta, että valitsin pikkasen pitemmän kierroksen kuin alunperin ajattelin.
    Jee! Hyvä KooPee! Tätä onkin jo odoteltu. Kausi näköjään aloitetaan heti hyökkäämällä Velskolan mäkiin.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti juhone Katso viesti
    Hep! Mä voisin tulla oikaisemaan Mantiksen reittiä, kun huonokuntoisen täytyy säästellä sunnuntain Kauden Viralliselle Avaukselle . Jos reitti kierretään vastapäivään, voisi tosiaan oikaista Siuntiontien kautta. Itse varmaankin jatkan Jorvaksentietä Kivenlahteen. Jos Tipsu pysyt Siuntiontielle asti porukan kyydissä, voisi sen jälkeen mennä ihan hissukseen loppumatkan ja vaikka poiketa taukomunkilla Pirkkalassa.
    No niin. Tästähän saadaan hyvää settiä. Vedetään alkumatka rauhallisemmin siuntioon, missä juhon vetämä porukka haarautuu takaisinpäin ja ne joilla intoa rittää lähtee inkooseen.

ps. Ihan vinkkinä, inkoosta saa myös pitsan ja limpparin jos meitä ei ole monta. Olen ihan henk.koht. pitänyt omana kauden avauksena pereinteistä inkoon pitsalenkkiä. Joo, on vähän ähky sen jälkeen polkea, mutta perinne vaatii. Voidaan myös jättää pitsat väliin jos tuntuu siltä, kuitenkin tuolla on kiva ihailla keväistä merta kun on aurinkoista.

Hymy yes

Hyvä Tipsu, Juhone, Mantis !! Meitä Espoolaisia fillaristeja löytyy niin paljon että kaikille löytyy ajoseuraa ja erilaisia lenkkispeksejä, kunhan vaan ollaan aktiivisia ja ilmotellaan.

BP-lenkki eli Bembölen Pizzalenkki on mukava uutuus tälle vuodelle, ihan oikeasti harmittaa ettei pääse mukaan. Siinäkin vois olla kaksi ryhmää eli kalorikammoiset ja amatöörit, jotka vetää peruspitsan ja sitten kokeneemmat ns pitsafillaristit, jotka vetää kevyesti perhepitsan oluella tai kahdella. Laitetaaks se kalenteriin?

Okei, kiva juttu Koitan tulla maantiepyörällä, jos vaikka kulkisi krossaria kevyemmin

Hep! Mä voisin tulla oikaisemaan Mantiksen reittiä, kun huonokuntoisen täytyy säästellä sunnuntain Kauden Viralliselle Avaukselle . Jos Tipsu pysyt Siuntiontielle asti porukan kyydissä, voisi sen jälkeen mennä ihan hissukseen loppumatkan ja vaikka poiketa taukomunkilla Pirkkalassa.

Ohhoh...huonokuntoinen muka ja tarkoitus on käydä taukomunkilla peräti Pirkkalassa (Tampere) asti.

No Pikkalasta on luonnollisesti kyse.
    Pitänee itsekin harkita lauantain oikaisu lenkkiä lämmittelyksi mahdollista sunnuntain ajoa varten.

Ottakaa sitten omat pitsaleikkurit mukaan.

Fillarikalenteriin ilmoittautumiset sunnuntain lenkille

Copy-paste HePon lenkkien puolelta:

Olen tulossa sunnuntaina vetämään jotain lenkkiä.
    Fillarikalenterissa on nyt lenkit listattuna ja nopeusryhmät erikseen ja lisäksi sunnuntaina on vaihtoehtona Focus Ladies -lenkki. Tulen sitten vetämään sitä ryhmää jossa on eniten ilmoittautuneita ajajia suhteessa ilmoittautuneiden vetäjien lukumäärään. Jos tulee tasapeli, nin lähden oman seuran FL-lenkille.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti mantis Katso viesti
    Lauantaina 16.4 tupa-inkoo-tupa reittiehdotus 120km, jonka voi ajaa oikeastaan kumminpäin vaan:
    http://www.google.fi/maps/ms?doflg=p...,0.760117&z=11

Jos tällä kertaa nostetaan tuo vauhtitavoite tuonne 26-27km/h tasolle niin ei ainakaan mennä paljon yli tavoitteiden.

Otetaanko lähtö taas kello 10? Ei heti osunut kellonaikaa silmään...

Juu ei ole tainnut kellonaikaa näkyä eli eiköhän se ole samainen klo.10.00, kuin viikko sitten. Itsellä ollut puolentoista kuukauden tauko pyöräilyssä tämän viikon alle 30 kilsan maastopyörällä ajoa lukuunottamatta, joten lyhyempi Siuntion kohdalta takaisin kääntyvä lenkki sopii paremmin, ennenkaikkea, jos kuvittelen sunnuntainakin olevani ajokunnossa. Ajokkina on CC, kun ei sen nopempaa löydy varastosta.

Aa sori luulin että se on jo vakioaika. Perinteisesti klo 10 tuvalta.

Muistakaa päivittää Fillarikalenteri, kenen kontolle se nyt sattuukaan.

pääsiäisen pitempi PK-tupa?

Olisko muita innokkaita kokeilemaan pääsiäisen pyhinä jotain 230-250km PK-lenkkiä parilla tauolla?. Ensisijaisesti la (ehkä taukopaikat auki paremmin) , mutta pe, su tai ma käy myös. Joku 3-4 hengen porukka riittäis ihan hyvin lenkin ajamiseen. Laittakaapa viestiä tänne tai suoraan mulle. Reitti ja suunta voidaan sit kattoo yhdessä. Tietenkin keväällä säävaraus.

9 tunnin lenkki tai yli? Alkaahan se valo jo riittämään tietysti.

Edit kun itse asia unohtui: pääsiäisenäajelu kyllä käy periaatteesta mutta pitkien matkojen kuntokestävyydestä ei ole aavistustakaan joten vähän reitistä riippuen saattaisin tulla mukaan.
    rhubarb muokkasi tätä : 16.04.2011 at 14.39

Olisko muita innokkaita kokeilemaan pääsiäisen pyhinä jotain 230-250km PK-lenkkiä parilla tauolla?. Ensisijaisesti la (ehkä taukopaikat auki paremmin) , mutta pe, su tai ma käy myös. Joku 3-4 hengen porukka riittäis ihan hyvin lenkin ajamiseen. Laittakaapa viestiä tänne tai suoraan mulle. Reitti ja suunta voidaan sit kattoo yhdessä. Tietenkin keväällä säävaraus.
    Voisihan tuota harkita - säävarauksella tietenkin. Täytyy ehkä ottaa se maantiepyörä käyttöön tuollaiselle lenkille.

Lyhyempi la-lenkki

Mukavasti meni oikaisijoiden lenkki tänään Kaikki pysyi kyydissä, vauhti oli sopiva enkä minäkään tainnut kovin paha jarru olla. 75 km taisi olla lenkin pituus, kun siirtymineen näytti mittari 96 km. Nopeudesta en osaa sanoa, kun unohdin nollata mittarin siirtymiksi, mutta siirtymineen oma keskari oli 25,5 km/h, eli ihan kohtuullista vauhtia tultiin itse lenkki. Keskisyke 153, eli ei se itselle mikään ihan kevyt lenkki ollut, mutta loppuun asti tultiin. Kiitos lenkkiseurasta kaikille ja reitityksestä Mantikselle ja Juhonelle!

Hexcu Guest

Espoon maastolenkit??

Terve kaikille,

Hieman tätä keskustelua seuranneena tiedustelisin, että ajellaanko Espoossa yhteislenkkejä maastossa? Juuri paikkakunnalle muuttaneella ei ole nämä reitit vielä yhtään hallinnassa. Yhteislenkit olisi oiva tapa tutustua paikallisiin maastoihin ja harrastajiin. Vinkkejä hyvistä reiteistä ja paikoista otetaan avosylin vastaan ja jos joku haluaa/viitsii joskus oppaaksi lähteä, niin sitä parempi

Hexcu
    Hexcu muokkasi tätä : 16.04.2011 at 14.35 Syy: pianovirhe

Lainaus Alkujaan tämän lähetti mantis Katso viesti
    mä en pääse ajelemaan virallisena avauspäivänä, mutta lauantaina 16.4 vois ajella.
    Tuvalta lähti reilu kymmenen polkijaa. Siuntiossa porukka jakaantui, osa jatkoi Inkooseen (joku rapsaa kaiketi) ja osa kääntyi Pikkalaan. Matkaa lyhyemmälle lenkille tuli reilu 70 km, kun ei menty enää takas tuvalle.

Hieno kauden avaus, kiitos kaikille osallistujille.

http://connect.garmin.com/activity/79448400

TetedeCourse Guest
    Tämä reipas joukkio tuli vastaan Kauklahdenväylän ja Hansatien risteyksen kohdalla - olin se mustiin pukeutunut vanha, hidas ja lihava Cervelo RS -kuski, joka morjensti teitä kaikkia kauden 1. maantielenkilläni - täytyypä tulla mukaan kun kunto kohenee...

Jeps, saatiin nopeampi porukkakin perille asti. Pojat kyllä innostu polkemaan aivan liian kovaa ottaen huomioon kauden ajankohdan, mutta kivaa oli sen aikaa kun jakso hyvin. Mulla tuli siirtymineen 144km ja keskari oli 29.8km/h. Kuudesta kuskista kolme ajoi cyclocrossarilla - hyvä cc-miehet. Ens kerralla otan kyllä jo maantiepyörän esille.

Ei tästä nyt ihan vielä pizza-lenkkiä tullut kun vain kaksi uskalsi ottaa lätyn , mutta ens kerralla sitten paremmalla menestyksellä. Kevään pakollinen rengasrikkokin koettiin ja saatiin havainnollistava esitys kumin oikeaoppisesta asettamisesta sekä hiilidioksiidipatruunan käytöstä.

Ei se kevät kaikkia saa hyvälle mielelle. Paluumatkalla koettiin pari aika vaarallistakin tilannetta kun autoilijat yrittivät ohitella sokeissa mutkissa. Sitten puidaan nyrkkiä kuin se olisi meidän vika että ei malteta odottaa. Hoh hoh.

Kiitos vielä kaikille osallistumisesta. Mukavaa että meitä innostuneita on näin paljon.
    mantis muokkasi tätä : 16.04.2011 at 16.59

[QUOTE=mantis;1591672] Pojat kyllä innostu polkemaan aivan liian kovaa

Ei se kevät kaikkia saa hyvälle mielelle. Paluumatkalla koettiin pari aika vaarallistakin tilannetta kun autoilijat yrittivät ohitella sokeissa mutkissa. Sitten puidaan nyrkkiä kuin se lisi meidän vika että ei malteta odottaa. Hoh hoh. [/QUOTE

Spekseihin nähden pieni ylivauhti on sallittua, jos enemmistö niin haluaa ja vetäjä antaa luvan kuultuaan kaikkia. Muutoin ei kuulu hyvään yhteislenkkiin. Tarvittaessa pitää jakaantua.

Autoilijat on kakspiipunen juttu ja jakaa mielipiteet. Ite oon ns leveän ajomuodostelman kannalla noin yleisesti, jolloin autoilijat joutuu oikeasti katsomaan ohituspaikan eikä hasardeja voi edes yrittää. Tietenkin joskus on syytä mennä jonoonkin.

Kiitoksiä oikaisulenkin osallistujille. Hauskaa oli jälleen ja speksissäkin pysyttiin hyvin. Huomenna kauden viralliseen avaukseen! Toivotaan että jalat täyttyvät siinen mennessä.

Ei pääse viralliseen avaukseen, mutta mä olenkin huoltanut jo kaksi fillari. Rihdannut yhdet vanteetkin. Jos kalusto olisi edes kunnossa. Pitäkää hauskaa!

Viikolla voisi ajella Kivenlahdesta tai Bembölestä? Tiistaina. Anyone?

Selkä vähän juilii, mutta mukana. Joku kaksatanen sopii Vätterniin valmistautumiseen oikein hyvin.

Kiinnostus heräsi, mutta tässä vaiheessa kautta vähän arvoitus miten hyvin noin pitkän lenkin jaksaa. Tohdinko ehdottaa, että kilsahaarukka olisi jotain 150-180?

Kiitokset myös omasta puolestani tämän päivän lenkistä. Hauskaa oli ja sopivan leppoisaa näin kauden alkuun
    Huomenna en pääse paikalle juoksutreenien takia, mutta tarkoitus olisi käydä jatkossa ainakin kerran viikossa yhteislenkeillä.
    Jaakko

Lainaus Alkujaan tämän lähetti TuH Katso viesti
    Kiinnostus heräsi, mutta tässä vaiheessa kautta vähän arvoitus miten hyvin noin pitkän lenkin jaksaa. Tohdinko ehdottaa, että kilsahaarukka olisi jotain 150-180?
    (Tai reitti jolta pääsee järkevästi erkanemaan noilla paikkeilla jos koko matkan ajajiakin kuitenkin on. Veikkaan että oma maksimi löytyy noilta paikkeilta ihan tunneissa jos oletetaan ettei nyt ainakaan yli kolmeakymppiä ajeta.)

Onhan porukkaa tulossa polkemaan huomenna ? Minua kiinnostaa se 28/30 ryhmä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti TuH Katso viesti
    Saattaapi olla, että löytyy porukkaa pitemmällekin lenkille. Sit voidaan tehdä pikamatka 80+80 ja sitten osa ajaa 80+80+80.

Janille, jos Jari menee Vantaankoskelle, niin tuvalle olis huomenna just vapaa nopeamman ryhmän vetäjän paikka sulle varattuna.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •