Mukavaa luettavaa tosiaan ja hyvää vauhtia on tultu.

Muistui mieleen noista Karra Huikosen tuloksista, kun -08 oli meninkinä hiihtää Lapponia. Kevät kuitenkin saapui tänne jo maaliskuun alussa ja ihan ei ollut motivaatiota putkessa pitää hiihtokuntoa kuukauden ajan yllä yhden Lapponian takia. Lähdettiin sitten vaan lomailemaan tuonne Olokselle ja hiihtelemään huvin vuoksi. Himmelriikin kylläkin hiihdin silloin lenkkikamoissa... kun en edes ottanut kilpa-asua mukaan.

No, Karra Huikosta lähdin sitten katsomaan reitin varteen, hiihdin Jeriksen kautta Mäntyrovan porokämpälle ja siitä sitten kohti Olosta. Meni ajoitus aika nappiin, Mursu ja Lemmettylä tulivat paikalle kun olin pari minuuttia ehtinyt olla itse kisareitillä. Pikku matkan päässä heitä seurasi yksinään Viron Simonslatser, joka siis nytkin oli kolmas. Mulla oli juomavyössä pullo, kaveri huikkaa vähän ennen ohitusta "anna juomaa" Sekunnin siinä hämmästeltyäni nappasin pullon käteen ja ajattelin että siitä vaan jos kelpaa. Timo-poika veti pitkän huikan Dexalia ja pudotti pullon ladun varteen, josta poimin sen mukaani.
Tulin siitä sitten kohta juottopisteelle, niin kysyin että saanko mukillisen kun annoin omat tuolle kolmantena olleelle...

Aika ennakkoluuloton meininki. Ei itselle välttämättä tulisi mieleen.