HephaGiantElectrobikeFillari
Sivu 77 / 281 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 27 67 75 76 77 78 79 87 127 177 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 2.281 - 2.310 / 8418

Aihe: MTB Järvenpää

Jep joo Jukka H ja Raatapelto. Nimenne on listoilla

Taholle lähössä 11 kisaajaa enemmän tai vähemmän tosissaan.

Enempää porukkaa ei juurikaan mökkiin mahdu.

Kasari: Mikä meininki ja kondis. Toivottavasti pääset Tahkolle.
    Rami: osaatko ajaa enään maastöpyörällä hengästymättä???
    Tom1: Tiedätkö mihin olet ilmoittautunut? Mieti matka tarkkaan.

Eli nimilistaus tässä:

Ertsi, ARJ, Kode, Petterii, Rami, Kasari, Tom1, ZeiZei, Markku, JukkH ja Rautapelto.

Ilmoittautuminen on käynnissä eli eiku ilmoittautumaan ja matkaa valitsemaan.

Kohta kisätouhut taas alkaa. Tahkolle hyvänä treenikisana on Jyväskylän Marathon jossa nousua on mukavasti ja rytminvaihdoksia riittää.

Huomenna poluille aamusta ennen kuin ARJ pääsee ylös sängystä eli kasilta lähdetään. Muita aamuvirkkua?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Petterii Katso viesti
    Huomenna poluille aamusta ennen kuin ARJ pääsee ylös sängystä eli kasilta lähdetään. Muita aamuvirkkua?
    Olen riisunut Hybridin talvivarusteista eli nastakumit on saunan orsilla roikkumassa ja joustokeula on vaihtunut jäykkään keulaan. Alla on katuslicsit ja etulimppu on 38 piikkinen eli mulla ei ole polokupyörää ??? ja maastopyöräilyhän on ihan pas...a laji.

Iltapäivästä olen maantiellä jos keli on kohillaan.

Katellaan parin viikon päästä josko sais jonkun härvelin jo kasaan tulevalle kaudelle.

Mä pääsen ysiltä lähteen, tai siis lähen..

Otetaanko ysiltä kaupalta?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ARJ Katso viesti
    Olen riisunut Hybridin talvivarusteista eli nastakumit on saunan orsilla roikkumassa ja joustokeula on vaihtunut jäykkään keulaan. Alla on katuslicsit ja etulimppu on 38 piikkinen eli mulla ei ole polokupyörää ??? ja maastopyöräilyhän on ihan pas...a laji.
    Polut on mitä parhaimmassa kunnossa ja sälli on palastellut pöörän . Oi aikoja, oi tapoja

Minä koitan lähteä taas jo (vasta) yhdeksän kieppeillä purkamaan enimmän leikkimisinnon. Todennäköisesti menen nauttimaan pulkkamäestä vielä, kun se hyvässä kunnossa. Alepan nurkan lumikasat saavat todennäköisesti myös osansa.

Otetaanko ysiltä kaupalta?
    Selvä homma ysiltä.. Nyt vaan kesä, just väänsin uudet kingit. Myös alle menee uudet kevyet Rovalit Pikasesti laskin että kiekko/renkaat lähti noin 650gr pois..

Ihme aamuvirkkuja täällä. Mä ainakin yritän huomenna tulla lenkille sovittuun normiaikaan klo 10.
    Me voy en bicicleta, no preguntéis adónde. Busco acaso un encuentro que me ilumine el día.

Samoin kymmenen aikaa maalikaupalla.

Kode: mustetaan sitten kellon siirto ensi yönä, että ollaan oikeaan aikaan kaupalla.

Enempää porukkaa ei juurikaan mökkiin mahdu.
    Arto, laitatko tahkolle ensimmäiseksi varamieheksi niinkuin kunnon kisoissa on tapana

Tänään mentiin racing ralfeilla 2h keskellä päivää ja polut oli loistavat. Terholan kapeetakin pääsi komeesti ja kovaa

Kode: mustetaan sitten kellon siirto ensi yönä, että ollaan oikeaan aikaan kaupalla.
    Tuo kellonsiirto oli hyvä muistutus vähän yhelle jos toisellekin, ollaan oikeaan aikaan remonttipaikalla hommissa ,jossa huominen(kin) kuluu

Rami: osaatko ajaa enään maastöpyörällä hengästymättä???
    Suatampa osatakkii. Ainakkii työmatkat kulkee. Osaanko ajaa, jos hengästyn, on se isompi puluma luullakseni.
    onks pakko, jos ei haluu

Tavoitteena Tahko MTB, kondis on vähän suhteellinen käsite, käsi kumminkin on hyvä...

Tom1: Tiedätkö mihin olet ilmoittautunut? Mieti matka tarkkaan.
    Tahkon kisoihin Tällä hetkellä matkaksi olen kaavaillut yhtä kierrosta, ajalla ei väliä kuhan maaliin pääseen. Eli varmaan lähden tuohon kello 10 ryhmään +5h ajajat.

Kode oli mukana ensimmäisen pari tuntia. Loppuhuljuttelu on sitten yksinään.

http://connect.garmin.com/activity/75307673

Kiitos Petterille seurasta. Polut kyllä aivan älyttömän hyviä. Saas nähdä kauan ne kestää, ens viikolla viel pakkaset jatkuu..

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Timbe(r)man Katso viesti
    Ihme aamuvirkkuja täällä. Mä ainakin yritän huomenna tulla lenkille sovittuun normiaikaan klo 10.
    Yritykseksi jäi, odottelimme 10:08 asti. Et kai unohtanut siirtää kelloa?

Polut ovat tosiaan mitä parhaimmassa kunnossa. Ei voi kuin ihmetellä, mitä ARJ:n päässä oikein liikkui kun hyrspiidinsä kesäkuosisti . Foreca lupaa ensi viikoksi vielä pakkasöitä, joten joinain aamuina (tod. näk. ke/to) 06:00 löytyy lenkkiseuraa...

Pellonkulmaan oli ilmestynyt uusi tukinylitysharjoituspaikka . Joku oli jopa ystävällisesti karsinut siitä pari oksaa. Pulkkamäkikin oli ihan oivassa laskukunnossa. Hyppyri on hyvä, mutta alastuloa voisi sen puolisen metriä viedä kauemmaksi.

Jälki: http://www.sports-tracker.com/#/work...ot5ppn3hengan4

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ertsi Katso viesti
    Yritykseksi jäi, odottelimme 10:08 asti. Et kai unohtanut siirtää kelloa?

Polut ovat tosiaan mitä parhaimmassa kunnossa. Ei voi kuin ihmetellä, mitä ARJ:n päässä oikein liikkui kun hyrspiidinsä kesäkuosisti . Foreca lupaa ensi viikoksi vielä pakkasöitä, joten joinain aamuina (tod. näk. ke/to) 06:00 löytyy lenkkiseuraa...

Pellonkulmaan oli ilmestynyt uusi tukinylitysharjoituspaikka . Joku oli jopa ystävällisesti karsinut siitä pari oksaa. Pulkkamäkikin oli ihan oivassa laskukunnossa. Hyppyri on hyvä, mutta alastuloa voisi sen puolisen metriä viedä kauemmaksi.

Jälki: http://www.sports-tracker.com/#/work...ot5ppn3hengan4
    Sorry! Mä nukuin pommiin, en kesäajan takia, muuten vaan. Mutta missä se tukki? Menen salaa harjoittelemaan.
    Me voy en bicicleta, no preguntéis adónde. Busco acaso un encuentro que me ilumine el día.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Timbe(r)man Katso viesti
    Sorry! Mä nukuin pommiin, en kesäajan takia, muuten vaan. Mutta missä se tukki? Menen salaa harjoittelemaan.
    Siellä peltojen kulmassa... Melko lähellä niitä nyt jo lähes täysin lumen alle hautautuneita tukkeja. Varmasti helppo löytää. Hyviä harjoituksia!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti kasari Katso viesti
    Tavoitteena Tahko MTB, kondis on vähän suhteellinen käsite, käsi kumminkin on hyvä...
    Jos käsi on hyvä niin sittenhän loppu kondis hoituu harjoittelemalla, sopivasti. Pidetään siitä kiinni että olet Tahkolla mukana.

Javalin varasija rekisteröity.

Miten se ertsi nyt tolleen vai eppäilet sinä. No et varmaan ole ainoa. Kävin tänään tempaisemassa kaskelantien "tempon" hybridillä, hyvin liikahti mutta oli kyllä hirmu myrsky. Paikoin koko kaskelantien peltojen puoleinen kaista oli ihan tukossa (lunta) joten piti ajaa paikoitellen vastakarvaan. Sopivasti kun puhuri pääsi tuulemaan niin meno pysähty kuin seinään.

Jos joku luulee että olen lopettanut treenaamisen niin erehtyy ja pahasti. Tänäkin aamuna mm petteriiin nukkuessa alkoi aamulenkki, juosten

Jos joku luulee että olen lopettanut treenaamisen niin erehtyy ja pahasti. Tänäkin aamuna mm petteriiin nukkuessa alkoi aamulenkki, juosten
    Ai oot ruennut lehtiä juosten jakamaan?

Ai oot ruennut lehtiä juosten jakamaan?
    Juu Savon Sanomia. Laitetaanko tilaus sinullekkin

No voi tokkiinsa. En olekkaan pitkään aikaan kuullut mitään Kuopion Atrian tehtaan kohtalosta.

Hyvin näytti pyörä liikkuvan Lemmenlaaksossa jos oikein näin, oltiin siellä kameralla kuvailemassa Ei siitä ertsin laskuvideoista mitään selvää saanut, musta söherö näytti menevän rinnetta alas. Nyt saa pyörä vajassa lepuutella vähän aikaa, jos ens viikon loppupuolella kerkeis taas ajelemaan

Minä ARJ voisin ottaa toisen varasijan Tahkon majaan. Olen niitä, jotka ei kykene ajoissa päättämään lomaohjelmistaan. Voinhan mä sitten tulla vaikka telttaan nukkumaan teidän pihaanne, jos ei mökkiin mahdu
    Voitte sitten käydä siinä huvilanne terasilla ylenkatsomassa moista kerjäläisväkeä nurkissanne.

Dodi, Tahkon ilmoittautuminen suoritettu. 60 km/ 9:20 tuli alustavasti valittua. Korson jälkeen sitten tuumailen onko mieli matkasta muuttunu.

tahko

Minun paikan Tahkon mökillä vois laittaa jakeluun, varmaan kesäloma reissulla silloin ja koirat mukana, niin yöt nukutaan viime vuoden tapaan autossa!

Tänään ei lenkille työreissun takia kerkeä, mutta jos on huomiseksi halukkaita lähtemään 90-120 minuuttiselle reippaalle pk-lenkille niin sitten mennään. Lähtö noin klo 18:00. Liikkumismuoto voi olla POLKUpyörä tai sitten cyclo, jos maa alkaa upottamaan.

[QUOTE=
    Voitte sitten käydä siinä huvilanne terasilla ylenkatsomassa moista kerjäläisväkeä nurkissanne.[/QUOTE]

Timbermanni: yks pikku epäkohta tässä on se että siinä mökissä ei ole teranssia.

Jos ZeiZei on automajoituksessa niin eiköhän Javal ja Timppa mahdu tähän majoitukseen.

Tältä pohjalta lyön majoituksen lukkoon tälle jengille. Kolometoista henkilöä on todella hieno tiimi. Hienoa.

Mitenkähän me kaikki mahdutaan polkupyörinemme Petterin kyytiin Onko kodella isompaa kuorkkia?

No kyytiasiat lähempänä eiköhän tuo järjesty.

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •